Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weekendplannen!

+26
Blond
Arwyn
Mees
RioolSpook
Mermaid
Bosjesvrouw
applestar
Sterre
Mizz_S
Oasis
Beachgirl
Jeanette
Inge
SparklingEyes
TNMN
Tullow
Rose
Tiana
Middleme
PrimaBella
litllejoy
GreenGrass
minoessepoes
lyke
Minx
Marin
30 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Weekendplannen!

Bericht  Marin do 12 apr 2012 - 20:29

Weekendplannen! Ishetalvrijdag


Vertel op, wat zijn de plannen!

Vrijdag Overdag werken en zorgen dat ik om 4 uur in Haarlem ben want dan is m'n vriend vrij. Dan gaan we naar Hoofddorp een scooterhelm voor me kopen en naar de Primark! En lekker bankhangen daarna.

Zaterdag Samen met Zero fotograferen op de bruiloft van haar collega. Zo spannend, maar zo veel zin in! 's Avonds met m'n vriend naar de bioscoop (The Hunger Games) in Amsterdam en even pizzaatje eten daarna.

Zondag We hebben een lunch met oud-collega's van m'n vriend in Den Haag, gaan we lekker Dim-Summen smile Nom! Daarna gaan we leuk boodschappen doen bij de nieuwe Marqt in Den Haag (mooie, biologische supermarkt) en bij mij thuis een maaltje bereiden en nog beetje genieten van de rust van 't weekend.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 21:57

Vandaag: Zo naar mama toe, haar auto ophalen en met een vriendin naar de stad lunchen. Daarna wachten op mijn vriend, avondeten, daarna ik ga heerlijk bankhangen en mijn vriend gaat voetballen.

Zaterdag en zondag nog niet echt plannen. Wil al een tijdje naar de bioscoop, dus eens kijken of mijn vriend het ook een goed idee vindt. Nog leuke films als aanrader. Liefs een actie/triller film. Mijn vriend en romantisch gaat niet samen :P

Veel plezier Marin!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Marin do 12 apr 2012 - 21:59

Cimic schreef:. Nog leuke films als aanrader. Liefs een actie/triller film. Mijn vriend en romantisch gaat niet samen :P

Wij gaan dus naar The Hunger Games. Beetje een tienerboek (maar wel goed!) maar wel ook beetje sci-fi actie achtige film. Lijkt ons allebei heel leuk.
Maar er zijn vast nog stoerdere films.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 22:01

vanavond na het werk boodschappen doen en misschien nog naar een verjaardag

Zaterdag: high-tea-en met mams en zusje

Zondag: Zusje uitzwaaien op het vliegveld en daarna misschien nog naar opa.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Minx do 12 apr 2012 - 22:03

Vandaag: leren, huis opruimen boodschappen doen en vanavond alvast de rocky roads maken.
Zaterdag: om half 10 spinnen (doe ik normaal op maandag) en daarna de hele dag in de keuken staan om dingen te bakken Very Happy.
Zondag: ben ik jarig, 's ochtends nog de laatste hapjes maken en vanaf een uur of 3 komt dan de visite om mijn verjaardag te vieren Very Happy
Maandag: om 12 uur moet ik bij de orthodontist zijn. Om 1 uur bij de logopedist en tussendoor moet ik nog leren. En dan om half 8 's avonds heb ik een sollicitatiegesprek.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 22:05

Marin schreef:
Cimic schreef:. Nog leuke films als aanrader. Liefs een actie/triller film. Mijn vriend en romantisch gaat niet samen :P

Wij gaan dus naar The Hunger Games. Beetje een tienerboek (maar wel goed!) maar wel ook beetje sci-fi actie achtige film. Lijkt ons allebei heel leuk.
Maar er zijn vast nog stoerdere films.



Ow daar heb ik voorstukjes van gezien volgens mij best een goede film. Heb net even gekeken en er draaien nog een paar andere goede films, dus daar moeten wij wel uitkomen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 22:05

Vrijdag: Werken, bij mijn ouders eten en daarna naar een verjaardag.

Zaterdag: wat shoppen, naar de kapper om mijn haar te kleuren, uiteten met een vriend en dan borrels!

Zondag: 3(!) hockeywedstrijden spelen haha, 's avonds lig ik denk ik gaar op de bank. Misschien komen er nog ouders of schoonouders eten, zou leuk zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  lyke do 12 apr 2012 - 22:06

Vandaag afwachten hoe laat vriend klaar is met werken zodat ik weet welke boot ik kan nemen.

Morgen; wandeltocht van 21 km doen! Zin in!

Zondag; weer naar huis en beetje niks doen.
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  minoessepoes do 12 apr 2012 - 22:13

Vandaag werken tot een uur of 5 denk ik, vanavond een flimpje kijken met mijn vriend.

Morgen om 8.15 de trein naar mijn ouders, daar een kopje koffie doen en even bijkletsen en ik heb een leren tas met een knipsluiting voor mijn moeder gemaakt, die geef ik haar als verrassing, ben benieuwd wat ze er van vind. Dan zet mijn moeder me om half 1 bij een vriendin af voor een vrijgezellefeestje, dat duurt tot 2.30 uur 's nachts, daarna blijf ik samen met een andere vriendin bij een vriendin slapen.

Zondag uitslapen, lekker ontbijten en dan ga ik nog even bij mijn broer op de koffie, of we gaan even ergens een broodje eten en daarna pak ik weer de trein terug naar Amsterdam.

Weer thuis moet ik dan nog brood smeren voor de hele week en vast koken voor maandag. Mijn vriend is de hele dag weg dus ik ben dan alleen. Vervolgens weer op tijd naar bed want maandag gaat om 5 uur de wekker weer.

Druk maar wel een gezellig weekend dus!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 22:16

Klinkt als leuke plannen, Marin! Have fun zaterdag!

Mijn weekend staat ook wel in de ban van fotografie! Vandaag komt Pompoen langs om het ontwerp voor mijn visitekaartjes door te spreken. Bedrijf is nu officieel, dus die kaartjes komen er snel smile Daarnaast nog boodschappen doen voor het eten van vanavond. Vriend is weer laat thuis van werk. en ik moet zelf lang opblijven, want anders zie ik vannacht weer de minuten op de klok voorbij tikken!

zaterdag op tijd opstaan, boodschappen voor de hele week halen bij AH en in de middag een pre-weddingshoot met het koppel dat ik in mei fotografeer. De rest van de dag vermoedelijk foto's bewerken, ook die van mijn vakantie.

zondag ga ik bij Lejow foto's maken van haar, haar vriend en B. Als ik eenmaal thuis ben, zal ik wel gaar zijn. Kan ik me meteen opladen voor de nieuwe werkweek na 2 weken vakantie!

Iedereen alvast een fijn weekend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Marin do 12 apr 2012 - 22:21

Jij ook een lekker foto weekendje dus! Al enig idee hoe je die pre-wedding shoot gaat doen? Ik heb er binnenkort ook eentje, bij m'n beste vriendin in Duitsland! smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  GreenGrass do 12 apr 2012 - 22:26

Vandaag: Nog even naar een voorlichting en dan door naar mijn vriend.

Zaterdag: relaxen & verjaardag van zijn opa

Zondag: We gaan naar Terschelling! Ik ben er nog nooit geweest... ben benieuwd. Nu hopen op goed weer.

BTW de overtocht is deze maand gratis!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 22:30

Marin schreef:Jij ook een lekker foto weekendje dus! Al enig idee hoe je die pre-wedding shoot gaat doen? Ik heb er binnenkort ook eentje, bij m'n beste vriendin in Duitsland! Weekendplannen! 561177

PM!

Oooh, GG, Terschelling is LEUHEUK! Wij zijn zo'n 4 weken geleden geweest en hadden het bloedje mooi weer! Hebben toen bijna 30km gefietst in 2 dagen, lekker gegeten, rondgereden en vooral genoten. Echt een aanrader, dat eiland!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  litllejoy do 12 apr 2012 - 22:30

Vandaag werk ik tot half 3. Daarna ga ik om mijn vriend zijn dochtertje bij m'n schoonouders. Vanuit daar in ieder geval even langs de groenteboer en als we thuis zijn lekker spelen (ik ondertussen koken) en wachten tot m'n vriend thuis is. Rond 7uur gaat ze slapen en dan ga ik nog even om boodschappen in de supermarkt. En dan lekker bankhangen..

Morgen gaan we met z'n 3-tjes om schoentjes voor m'n vriends dochtertje en als we weer thuis zijn nog ff lekker spelen voordat ze naar bed gaat. S'middags ga ik op de fiets naar een vriendin (uurtje fietsen) en haar nog even helpen met klussen in hun nieuwe huis. Dan weer terug, lekker koken en een filmpje kijken met m'n vriend.

Zondag heb ik nog weinig plannen. Lekker rustig!
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 22:36

Behalve dat ik zondag naar mijn moeder ga (die viert haar verjaardag) heb ik geen plannen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 22:37

Vandaag: stressen als een malle, alles moet af en dan de tassen helemaal inpakken voor morgen

Morgen: Wat Marin zegt dus, belangrijke bruiloft voor mij, mijn collega/vriendin gaat trouwen. Ben ook gewoon daggast naast fotograaf, dus heel erg blij dat Marin met me mee hobbelt morgen!
Zal een lange dag worden, begin rond 08:30 en gewoon tot het einde. Kan ik de hele dag mn mooie jurk aan king

Zondag : slapen. Alle stress weg laten vloeien. Nadenken over het leven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 22:38

Morgen rukt zoals elke zaterdag eerst weer een klus-team aan (zucht) dus dan kan ik daarna weer stofzuigen enzo.

's Middags komt een collega met haar zoontje op bezoek, ze hebben een glijbaan voor ons, voor de baby's haha (beetje vroeg maar weet zeker dat ze er over een tijdje blij mee zijn!).

Zondag lekker rustig aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 22:46

Charlie schreef:Morgen rukt zoals elke zaterdag eerst weer een klus-team aan (zucht) dus dan kan ik daarna weer stofzuigen enzo.
Wanneer zijn jullie (voorlopig) klaar? Toch nog wel voor de bevalling hoop ik?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 22:48

freakielief schreef:
Charlie schreef:Morgen rukt zoals elke zaterdag eerst weer een klus-team aan (zucht) dus dan kan ik daarna weer stofzuigen enzo.
Wanneer zijn jullie (voorlopig) klaar? Toch nog wel voor de bevalling hoop ik?

Het zijn geen grote dingen meer. Toen ik in het ziekenhuis en bij mijn ouders lag, is het grofste en grootste werk (tegels leggen, muren uitbreken, stuccen etc) allemaal gedaan. Het gaat nu om dingetjes al plinten, leuningen aan de trap, planken in de muurkast en de tuin enzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 22:51

Oh fijn Charlie dat het eind in zicht is!smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 22:52

freakielief schreef:Oh fijn Charlie dat het eind in zicht is!smile

Wij zijn geloof ik het soort mensen waar het toch nooit af is laughcry . Mijn man doet 't als hobby (of nou eerder omdat ie zich anders verveelt) en verzint toch altijd weer iets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 22:54

Vandaag: Beetje solliciteren. Heb de laatste paar dagen goed bedacht wat ik nou precies wil en ga er meteen werk van maken ook. Zometeen ook nog even naar het dorp en vanmiddag lekker filmpje kijken denk ik. Hebben een hoop nieuwe films gekregen van een kennis van ons, dus ik moet de dag wel doorkomen. Vanavond eens kijken of Zwolle kampioen gaat worden..

Morgen: Voor morgen overdag nog geen plannen. Morgenavond ga ik naar De Kuip met mijn moeder, lekker een voetbalavond samen.

Zondag: Met heel de familie lekker uit eten en gezellig na borrelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 22:56

Volgens mij lost het probleem van verveling zich over een paar maanden vanzelf op.Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 23:01

freakielief schreef:Volgens mij lost het probleem van verveling zich over een paar maanden vanzelf op.Very Happy

MWHAHAHAH verrek zeg ja!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  PrimaBella do 12 apr 2012 - 23:14

Vandaag moet ik werken (stage lopen) van 5 tot 10 's avonds.
Morgen moet ik ook werken van 10 tot 6. Maar dan gaan we met de kinderen naar een binnenspeeltuin, dus dat is wel relaxt Weekendplannen! 561177 Daarna ga ik direct door naar mijn vriend en dan gaan we even lekker zwemmen bij Thermae 2000 in Valkenburg. Hij werkt daar dus dan kunnen we daar gratis naar binnen Weekendplannen! 166342
Zondag ga ik niet veel doen denk ik. Als het goed weer is misschien even kijken naar de voetbalwedstrijd van mijn vriend en anders ga ik lekker een dagje bankhangen ofzo!
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum