Weekendplannen!
+26
Blond
Arwyn
Mees
RioolSpook
Mermaid
Bosjesvrouw
applestar
Sterre
Mizz_S
Oasis
Beachgirl
Jeanette
Inge
SparklingEyes
TNMN
Tullow
Rose
Tiana
Middleme
PrimaBella
litllejoy
GreenGrass
minoessepoes
lyke
Minx
Marin
30 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Weekendplannen!
Marin schreef:Cimic schreef:. Nog leuke films als aanrader. Liefs een actie/triller film. Mijn vriend en romantisch gaat niet samen
Wij gaan dus naar The Hunger Games. Beetje een tienerboek (maar wel goed!) maar wel ook beetje sci-fi actie achtige film. Lijkt ons allebei heel leuk.
Maar er zijn vast nog stoerdere films.
Ik ben vorige week naar die film geweest! Vond het een goede film, soms alleen wat schokkerig gefilmd. Het "geweld" vond ik wel mooi in beeld (of eigenlijk juist niet) gebracht.
Afijn, OT:
Vandaag: aan mn schoolwerk en vanavond met mn vriend naar de stad.
Morgen: Werken van 8:45 tot 17:15, 's avonds met vriend
Zondag: Nog geen speciale plannen, waarschijnlijk wel 's avonds uit eten met vriend + schoonouders
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Vandaag: verder uitzieken en misschien wat aan school werken
Zaterdag: 's ochtends naar de markt en vanaf 4 uur werken
Zondag: 's middags werken en daarna koken en aan school werken
Zaterdag: 's ochtends naar de markt en vanaf 4 uur werken
Zondag: 's middags werken en daarna koken en aan school werken
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Vandaag: Naar de stad + paspoort aanvragen, met een verslag bezig die vandaag echt af moet
Morgen: ´s ochtends sporten de rest van de dag leren,leren,leren (misschien boodschappen doen)
Zondag: ´s ochtends bij een oud klasgenoot van mijn vriend op de koffie en daarna weer leren ook nog wat dingen voor stage voorbereiden en misschien boodschappen doen.
Lekker saai weekendje
Morgen: ´s ochtends sporten de rest van de dag leren,leren,leren (misschien boodschappen doen)
Zondag: ´s ochtends bij een oud klasgenoot van mijn vriend op de koffie en daarna weer leren ook nog wat dingen voor stage voorbereiden en misschien boodschappen doen.
Lekker saai weekendje
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Vanavond uit eten met collega's.
Morgen eerst werken tot 14.00 uur, daarna even de stad in. 's Avonds verjaardag!
Zondag eerst lekker uitslapen . 's Middags naar mijn moeder voor haar verjaardag alvast, is maandag jarig. En 's avonds even slapen en dan wordt ik om 01.45 uur door de Schipholtaxi opgehaald en ga ik lekker op studiereis!
Morgen eerst werken tot 14.00 uur, daarna even de stad in. 's Avonds verjaardag!
Zondag eerst lekker uitslapen . 's Middags naar mijn moeder voor haar verjaardag alvast, is maandag jarig. En 's avonds even slapen en dan wordt ik om 01.45 uur door de Schipholtaxi opgehaald en ga ik lekker op studiereis!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Vandaag: huis schoonmaken, hard studeren en om 9uur uiteten bij Jamie's Italian met vrienden
Morgen: helaas weer studeren en om 5 uur moet ik werken (tot 12u)
Overmorgen: studeren op de universiteit (voor de afwisseling), 's avonds lekker koken en ontspannen
Morgen: helaas weer studeren en om 5 uur moet ik werken (tot 12u)
Overmorgen: studeren op de universiteit (voor de afwisseling), 's avonds lekker koken en ontspannen
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
TNMN schreef:om 9uur uiteten bij Jamie's Italian met vrienden
Heb je daar wel vaker gegeten? Ik heb er 1 keertje gegeten en had er wel hoge verwachtingen van, maar viel zo ontzettend tegen. Ze gebruikten gewoon grill kruiden voor smoked steak en ik had als voorgerecht parmezaanse kaas blokjes met balsamico en dat was geen echte parmigiano reggiano. Viel tegen dus!
Maar even goed veel plezier natuurlijk!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wij gaan lekker rustig aan doen hoop ik! Haha
Morgen komt mijn vader het peuterbedje voor n brengen. Ik vind het doooooodeng om hem daar in te gaan leggen, maar ja..
Mijn man moet nog wat klusjes doen voor het huis en verder is er niks gepland!
Morgen komt mijn vader het peuterbedje voor n brengen. Ik vind het doooooodeng om hem daar in te gaan leggen, maar ja..
Mijn man moet nog wat klusjes doen voor het huis en verder is er niks gepland!
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Vandaag werken tot 20uur daarna 's avonds bios of dvd kijken
Zaterdag de trouwkaarten definitief maken bij de drukker, op jacht voor een pak voor vriend
Zondag naar Ajax
Zaterdag de trouwkaarten definitief maken bij de drukker, op jacht voor een pak voor vriend
Zondag naar Ajax
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Vrijdag:
Zo even naar stad wat spulletjes halen voor een collage en nog even wat schetsen voor mijn afstudeerproject. Straks even een leuk filmpje downloaden. Mijn vriend kijkt op vrijdag altijd voetbal international en dan verveel ik me stuk haha
Zaterdag en zondag lekker niksen. Beetje Wii-en, sporten, schoonmaken.
Ik denk dat ik van het weekend (zaterdag) lekker uitgebreid ga koken. Jaa leuk haha. Daar heb ik zin in
Zo even naar stad wat spulletjes halen voor een collage en nog even wat schetsen voor mijn afstudeerproject. Straks even een leuk filmpje downloaden. Mijn vriend kijkt op vrijdag altijd voetbal international en dan verveel ik me stuk haha
Zaterdag en zondag lekker niksen. Beetje Wii-en, sporten, schoonmaken.
Ik denk dat ik van het weekend (zaterdag) lekker uitgebreid ga koken. Jaa leuk haha. Daar heb ik zin in
Gast- Gast
Vrijdag: Vanavond komt er een vriend langs, die ik al maanden niet heb gezien, om even bij te kletsen.
Zaterdag: Vooralsnog niets.
Zondag: Idem.
Zaterdag: Vooralsnog niets.
Zondag: Idem.
Gast- Gast
Dit is helaas mijn werkweekend, ga zaterdag wel stappen en zondag overdag naar een vriendin, maar voor de rest moet ik werken.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Vr-dg: ga zo naar een vriend in A'dam. We hadden een 'battle of the sexes'-wedstrijdje en dat heb ik natuurlijk gewonnen. ;-) Hij gaat uitgebreid koken, we gaan borrelen en daarna mag hij zichzelf nog voor schut zetten in een karaoke-bar, jaja... part of the deal!
Za-dg: ik vermoed 's ochtends slapen, daarna hoogstwaarschijnlijk een date met een man die ik 2 wk geleden heb leren kennen. 's Avonds weer naar huis, om daar nog even de kroeg in te gaan met een vriend.
Zo-dg: uitslapen, naar m'n zus om muziek te maken en met haar vriend even wat werkgerelateerde dingen bespreken over mijn bezoek aan F.ilippijnen binnenkort. Moet 's avonds ook nog wat werkgerelateerde dingen regelen en ben daar de rest van de avond wel druk mee, vermoed ik.
Dit is de planning zoals ik het graag zie, maar ff kijken of ik het vol ga houden na een week flink ziek te zijn geweest vanwege een voedselvergiftiging. Fijn weekend iedereen!
Za-dg: ik vermoed 's ochtends slapen, daarna hoogstwaarschijnlijk een date met een man die ik 2 wk geleden heb leren kennen. 's Avonds weer naar huis, om daar nog even de kroeg in te gaan met een vriend.
Zo-dg: uitslapen, naar m'n zus om muziek te maken en met haar vriend even wat werkgerelateerde dingen bespreken over mijn bezoek aan F.ilippijnen binnenkort. Moet 's avonds ook nog wat werkgerelateerde dingen regelen en ben daar de rest van de avond wel druk mee, vermoed ik.
Dit is de planning zoals ik het graag zie, maar ff kijken of ik het vol ga houden na een week flink ziek te zijn geweest vanwege een voedselvergiftiging. Fijn weekend iedereen!
Gast- Gast
Marin schreef:TNMN schreef:om 9uur uiteten bij Jamie's Italian met vrienden
Heb je daar wel vaker gegeten? Ik heb er 1 keertje gegeten en had er wel hoge verwachtingen van, maar viel zo ontzettend tegen. Ze gebruikten gewoon grill kruiden voor smoked steak en ik had als voorgerecht parmezaanse kaas blokjes met balsamico en dat was geen echte parmigiano reggiano. Viel tegen dus!
Maar even goed veel plezier natuurlijk!
Ik heb daar ook een keer gegeten en mijn ervaring was wel heel erg positief, totaal anders dan wat jij beschrijft, ik zou het andere mensen ook zo aanraden. Wij waren in Edinburgh trouwens (weet niet of ze in meerdere plaatsen zitten?).
Twee hele verschillende ervaringen dus, ben benieuwd hoe jij het vind TNMN, veel plezier in ieder geval!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Vandaag nog: Genieten van het zonnetje en vanavond een bakkie doen bij een vriendin in haar nieuwe huis
Morgen: Kadootje shoppen voor een verjaardag, 's avonds die verjaardag en daarna misschien nog even de kroeg in.
Zondag: Hopen op mooi weer, nog geen plannen.
Morgen: Kadootje shoppen voor een verjaardag, 's avonds die verjaardag en daarna misschien nog even de kroeg in.
Zondag: Hopen op mooi weer, nog geen plannen.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Oh gelukkig maar dan! Ik was in Cambridge, super mooi gebouw en t restaurant was exht net open. Misschien dus nog omdat t daar in de kinderschoenen stond maar lijkt me ook sterk, gezien t een landelijk concept is. Vreemd. Maar dan ga uit zeker nog een keer proberen ergens. Ik heb wel vaker bij Fifteen gegeten wat echt zijn restaurant is in London, met die jongeren, en dat was echt heel erg goed en lekker. Jamie's Italian is wel van hem maar toch wel anders omdat t een landelijk keten is.
Maar veel plezier TNMN, hopelijk smaakt alles bij jou heerlijk.
Maar veel plezier TNMN, hopelijk smaakt alles bij jou heerlijk.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Vrijdag ik heb net een grote schoonmaak gehouden, dus het huis is weer lekker fris! En vanavond ga ik met een vriendin naar het concert van Nightwish in de Heineken Music Hall. Zin in!
Morgen Ga ik samen met mijn vriend een beetje rond rijden, en lekker winkelen in Belgie. Daarna steppegras eten en naar de bioscoop, alvast als uitje voor zijn verjaardag.
Zondag is mijn vriend jarig en komt er bezoek: ouders, zusjes, aanhang e.d. 's Avonds lekker met zijn tweetjes tv kijken en het weekend rustig afsluiten.
Morgen Ga ik samen met mijn vriend een beetje rond rijden, en lekker winkelen in Belgie. Daarna steppegras eten en naar de bioscoop, alvast als uitje voor zijn verjaardag.
Zondag is mijn vriend jarig en komt er bezoek: ouders, zusjes, aanhang e.d. 's Avonds lekker met zijn tweetjes tv kijken en het weekend rustig afsluiten.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Vrijdag / lekker uitgeslapen en relaxdag samen met mijn vriend, even naar wat winkels geweest enz.
Zaterdag / Dat zullen we net als vrijdag doen, even bijkomen van alles
Zondag / Werken. Wordt GIGANTISCH druk....
Zaterdag / Dat zullen we net als vrijdag doen, even bijkomen van alles
Zondag / Werken. Wordt GIGANTISCH druk....
Gast- Gast
Vrijdag: net boodschappen gedaan en even de stad in geweest, ik ga zo muffins bakken, en we gaan zo nog ff beginnen aan het huishouden, vanavond komen er vrienden en we gaan dan nog wat dingetjes doen voor vrienden die volgende week gaan trouwen
Zaterdag: 's middags komen mijn nichtjes en dan gaan we spelletjes doen en we nemen allemaal wat lekkers mee, 's avonds moeten we naar een afstudeerfeest van een vriend
Zondag: nog helemaal geen plannen, gewoon ff lekker relaxen, misschien een stukje wandelen ofzo, en 's middags samen op de bank hangen wielrennen kijken
Zaterdag: 's middags komen mijn nichtjes en dan gaan we spelletjes doen en we nemen allemaal wat lekkers mee, 's avonds moeten we naar een afstudeerfeest van een vriend
Zondag: nog helemaal geen plannen, gewoon ff lekker relaxen, misschien een stukje wandelen ofzo, en 's middags samen op de bank hangen wielrennen kijken
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik neem zo na het werk de trein naar Schiphol, om met een vriendin naar Leeds te gaan waar we een andere vriendin gaan opzoeken . Daar blijf ik tot zondag middag, dus dat is meteen mijn plan voor het hele weekend. Zin inn!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Vrijdagavond: Samen met vriendinnen een filmpje kijken
Zaterdag: Uitslapen Smiddags even naar het tuincentrum en de stad. S'avonds een verjaardag en eventueel nog stappen in Rotterdam/
Zondag: Schoonmaken, opruimen en uitzoeken en mijn curcus opdrachten maken. Als er nog wat tijd overblijft sjees ik even langs oma.
Niet zo heel veel boeiends...
Zaterdag: Uitslapen Smiddags even naar het tuincentrum en de stad. S'avonds een verjaardag en eventueel nog stappen in Rotterdam/
Zondag: Schoonmaken, opruimen en uitzoeken en mijn curcus opdrachten maken. Als er nog wat tijd overblijft sjees ik even langs oma.
Niet zo heel veel boeiends...
Vandaag niks meer doen.
Morgen middag komen m'n zus en neefje.
Dan ga ik met haar m'n moeder, buurvrouw en buurjongentje
Naar de trouwdienst van onze vroegere buurjongen in de kerk.
S avonds nr mijn vriend.
Zondag geen plannen heerlijk.
Morgen middag komen m'n zus en neefje.
Dan ga ik met haar m'n moeder, buurvrouw en buurjongentje
Naar de trouwdienst van onze vroegere buurjongen in de kerk.
S avonds nr mijn vriend.
Zondag geen plannen heerlijk.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Geen, naja huishoudelijke dingen..
Iemand zin in een spontane meeting in Amersfoort
Iemand zin in een spontane meeting in Amersfoort
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Vandaag heb ik gewerkt.
Morgen ga ik met mijn vriend naar Walibi. En zondag doe ik het rustig aan omdat ik maandag aan nieuw werk begin
Morgen ga ik met mijn vriend naar Walibi. En zondag doe ik het rustig aan omdat ik maandag aan nieuw werk begin
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Vandaag: Ben nu eten aan het koken, na het eten nog even voor school werken en daarna ga ik met twee (basisschool)vriendinnen gezellig bijkletsen.
Morgen: Ga ik eerst uitslapen, daarna taart bakken, in de middag waarschijnlijk tennis kijken bij mijn vriend en 's avonds naar PSV.
Zondag: Ga ik hard voor school aan de slag en 's avonds bij een vriendin eten.
Morgen: Ga ik eerst uitslapen, daarna taart bakken, in de middag waarschijnlijk tennis kijken bij mijn vriend en 's avonds naar PSV.
Zondag: Ga ik hard voor school aan de slag en 's avonds bij een vriendin eten.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Vandaag heb ik gewerkt. Ga zo nog eten en dat was het wel.
Morgen even opruimen en schoonmaken en zo en verder mijn verjaardag vieren.
Zondag lekker niks in de planning om dan maandag de verjaardag van m'n vriend te vieren!
Morgen even opruimen en schoonmaken en zo en verder mijn verjaardag vieren.
Zondag lekker niks in de planning om dan maandag de verjaardag van m'n vriend te vieren!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: