Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weekendplannen!

+29
Flippin' Bitch
mo-lola
Zwerver
Arwyn
Burn
Pompoen
mosio
Lien
Ella
Tinus
Puggle
VanillaRose
Marin
Kreeftje
Caroow
Bosjesvrouw
slaatje
studiebol
applestar
Highway
Lieke128
Sophiee
litllejoy
Monte
PrimaBella
SleepingBeauty
Rizzo
Sarah1985
Error
33 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Weekendplannen!

Bericht  Error vr 20 apr 2012 - 1:32

Het is weer vrijdag, dus voor de meeste mensen onder ons bijna weekend! Ga je nog wat leuks doen of zijn er ook nog mensen die moeten werken?
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Error vr 20 apr 2012 - 1:33

Ik heb gister al weekend gekregen, vandaag beetje opruimen en schoonmaken in huis en straks lekker koken. Vanavond ga ik naar een vriendin toe en daarna gaan we stappen in Arnhem. Morgen overdag nog weining plannen en morgenavond naar het Mega Piratenfestijn.. En zondagavond mag ik weer werken!
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Sarah1985 vr 20 apr 2012 - 1:35

vanavond even verjaardagscadeau kopen voor mijn vader
morgen winkelen met een vriendin en daarna high tea in een kasteel in Heemskerk
Zondag lekker niks doen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Rizzo vr 20 apr 2012 - 1:36

Oh leuk, piratenfestijn!pirat Ik moet vanavond werken. Morgen overdag wat in het huishouden doen, 's avonds uit eten en daarna nog even de kroeg in. Zondag maak ik er lekker een chilldagje van denk ik. Weekendplannen! 561177
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  SleepingBeauty vr 20 apr 2012 - 2:40

Ik moet werken dit weekend. 2 ochtenden.
Vanavond naar concert met mijn mannetje smile
Gewoon leuk iets in de buurt...

Morgen; Overdag werken (s ochtends en eind van de middag nog even)
's Avonds lekker thuis...Samen pannenkoeken eten (hoe romantisch Wink )

Zondag; werken daarna tuin versieren voor mijn moeder die 50 wordt en verjaardag van iemand anders.

Maandag; vrij en lekker bij m'n mams verjaardag vieren!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  PrimaBella vr 20 apr 2012 - 2:55

Vandaag heb ik overdag lekker vrij. Dus beetje in huis aan gerommeld en net met mijn moeder de grote boodschappen gehaald.
Om half 6 moet ik nog starten met werken (stage lopen) tot 10 uur.

Morgen; Overdag trainingsdag van Stichting Heppie. Dit is een training voor alle (nieuwe) vrijwilligers van deze stichting. En daarna zo snel mogelijk naar huis want dan hebben we met de dansvereniging generale repetitie.

Zondag; Nederlands Kampioenschap van het dansen. Ik geef les aan 3 dansgroepen binnen een vereniging. Deze vereniging organiseert ook het Kampioenschap dus naast het begeleiden van deze groepen moet ik ook nog mee helpen dat de dag zonder problemen verloopt. En natuurlijk iedereen aanmoedigen en hopen dat we met wat prijzen naar huis gaan!

Een druk en erg spannend weekend dus!
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Monte vr 20 apr 2012 - 2:59

Vandaag: vacatures zoeken en sollicitatiebrieven schrijven
Morgen: overdag even de stad in winkelen en 's avonds met een vriendin uit in Utrecht
Zondag: niet veel denk ik
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 3:02

Ik heb vandaag het hele huis gepoetst en de was gedaan, dus ik kan morgen lekker chillen. Man zal wel gaan klussen, hopelijk maakt hij er niet weer een zooi van. Zondag wil ik misschien naar mijn oma, maar dat is 3 uur rijden en 3 uur terug, en ik weet niet zeker of ik dat trek. Even afwachten nog dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  litllejoy vr 20 apr 2012 - 3:13

Nog een half uurtje en dan heb ik ook weekend Very Happy

Vanavond komt m'n vriend met z'n dochtertje eten. Daarna gaat hij haar even naar huis brengen en als hij terug is gaan we even samen achter de laptop zitten voor z'n bedrijfje.

Morgen heeft m'n vriend heel de dag en nacht vrijgezellenfeest, dus heb heel de dag voor mezelf. S'ochtends ga ik even om boodschappen en iets ophalen wat ik via Marktplaats heb gekocht. S'middags ga ik met een vriendin naar de voetbal van haar vriend en s'avonds ga ik lekker relaxen. Lekker nageltjes lakken, gezichtmaskertje, filmpje en wijntje!

Aangezien m'n vriend bij zijn ouders slaapt heb ik hem gevraagd of hij dan pas in de avond wilt komen. S'ochtends ga ik dus lekker uitslapen. Als ik wakker ben een beetje huishouden en 1,5 tot 2 uur lopen. En s'middags rond een uurtje of 3 ga ik naar m'n tante en oom voor hun verjaardagen. Daarna ga ik misschien wel lekker ergens een hapje eten en anders pik ik ergens iets op (chinees, frietje, pizza...?). En als ik dan thuis kom ga ik lekker met m'n vriend bankhangen.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Sophiee vr 20 apr 2012 - 3:16

Vandaag vrij gehad. Opgeruimd, was gedaan, een hoop babyspullen online gekocht. Moest nog wat ''kleine dingen'' die samen toch behoorlijk wat waren! Verder moet ik zometeen gaan werken. Om 17.45 u, dan de slaapdienst in en morgen tot 21.30 u. Normaal werk ik tot zondag 17.00 uur, maar dat is nu vanwege mijn zwangerschap niet meer te doen. Morgenavond waarschijnlijk uitgeblust op de bank en zondag lekker niks doen. 's Avonds gaan we nog bij mijn ouders eten smile.

Tis mn laatste werkweekend, heb ik lang naar uit gekeken, maar het is toch ook wel gek dat ik morgenavond afscheid neem van ''mijn pubermeiden''. Vreemd.. Gelukkig kom ik wel weer terug op deze groep.

Fijn weekend allemaal!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 3:30

Vanavond naar het ziekenhuis om mijn oma te bezoeken daarna lekker rustig op de bank/bed een boek lezen. Zaterdag een dagje naar Antwerpen en tevens 's avonds naar een worstelshow WWE of zoiets. scratch Mijn vriend is weg van het Amerikaans showworstelen, kan ik gelijk 'mooie' schaarsgeklede mannen bekijken. Weekendplannen! 166342 Zondag opnieuw naar het ziekenhuis maar dan samen met mijn zusje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Lieke128 vr 20 apr 2012 - 3:38

Vanavond lekker trainen en het weekend organiseren wij met onze vereniging de halve finales turnen, dus dat wordt één grote, gezellige en dolle boel! Morgenavond lekker stappen:D

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 3:47

Lieke128 schreef:Vanavond lekker trainen en het weekend organiseren wij met onze vereniging de halve finales turnen, dus dat wordt één grote, gezellige en dolle boel! Morgenavond lekker stappen:D

Mag ik vragen hoe oud je bent? En turn je al erg lang, als je dit doet? Heb in mijn kindertijd ook veel geturnd, geweldige sport! En nu, nu ben ik zo stijf als een plank haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Highway vr 20 apr 2012 - 3:48

Ik ben vandaag jarig clown dus er komt straks wat bezoek, eerst nog even een vlaai bakken en met het konijn naar de DA.
Morgen en zondag komt er ook nog bezoek en ik heb ook nog een andere verjaardag zondag.
Vooral veel feest dus
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  applestar vr 20 apr 2012 - 4:06

Vrijdagavond: Eerst naar Naaldwijk en daarna Cupcakes bakken met mijn schoonzus.

Zaterdag: Uitslapen, beetje rommelen enz en s'avonds oppassen.

Zondag: Familie opzoeken in Friesland

En dan is het weekend wel weer voorbij!
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Lieke128 vr 20 apr 2012 - 4:08

Cimic schreef:
Lieke128 schreef:Vanavond lekker trainen en het weekend organiseren wij met onze vereniging de halve finales turnen, dus dat wordt één grote, gezellige en dolle boel! Morgenavond lekker stappen:D

Mag ik vragen hoe oud je bent? En turn je al erg lang, als je dit doet? Heb in mijn kindertijd ook veel geturnd, geweldige sport! En nu, nu ben ik zo stijf als een plank haha

Ik ben 25. Ik heb vroeger altijd veel geturnd, toen ben ik op gegeven moment gestopt (gedwongen door ziekte), vond ik echt heel erg want was toen net op m''n hoogtepunt (al zeggen ze wel dat je op je hoogtepunt moet stoppen, maar toch). Maar ik heb vorig jaar voor de lol maar weer eens mee gedaan met een training en moet zeggen dat ik weer aardig verslaafd ben! Nu voor de lol wat aan het trainen, maar het gaat best goed en wil misschien nog wel één jaartje wedstrijden gaan doen volgend jaar. Maar dat zien we in november welWeekendplannen! 394967

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  studiebol vr 20 apr 2012 - 4:11

Vandaag, heb ik boodschappen gedaan, beneden verdieping schoongemaakt, paardgereden en vanavond ga ik niks doen.

Morgen overdag geen concrete plannen, en savonds een feestje van een collega.

Zondag.. ook geen concrete plannen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:16

Lieke128 schreef:
Cimic schreef:
Lieke128 schreef:Vanavond lekker trainen en het weekend organiseren wij met onze vereniging de halve finales turnen, dus dat wordt één grote, gezellige en dolle boel! Morgenavond lekker stappen:D

Mag ik vragen hoe oud je bent? En turn je al erg lang, als je dit doet? Heb in mijn kindertijd ook veel geturnd, geweldige sport! En nu, nu ben ik zo stijf als een plank haha

Ik ben 25. Ik heb vroeger altijd veel geturnd, toen ben ik op gegeven moment gestopt (gedwongen door ziekte), vond ik echt heel erg want was toen net op m''n hoogtepunt (al zeggen ze wel dat je op je hoogtepunt moet stoppen, maar toch). Maar ik heb vorig jaar voor de lol maar weer eens mee gedaan met een training en moet zeggen dat ik weer aardig verslaafd ben! Nu voor de lol wat aan het trainen, maar het gaat best goed en wil misschien nog wel één jaartje wedstrijden gaan doen volgend jaar. Maar dat zien we in november welWeekendplannen! 394967



Stoer! Heb je de lenigheid nog? En is het makkelijk om dat weer terug te krijgen na een stop? Zat altijd een beetje in de middelmoot dus was niet echt super goed. Denk eerder dat ik alles afscheur mocht ik gaan oefenen, ben echt zo stijf geworden haha. Maar ging trouw elke week oefenen pas toen ik naar de middelbare school ging ben ik ermee gestopt vanwege tijdgebrek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  slaatje vr 20 apr 2012 - 4:17

Highway: Gefeliciteerd met je verjaardag!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Bosjesvrouw vr 20 apr 2012 - 4:18

Zaterdag werken
Zondag werken en s'avonds uiteten

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Lieke128 vr 20 apr 2012 - 4:21

Cimic schreef:
Lieke128 schreef:
Cimic schreef:
Lieke128 schreef:Vanavond lekker trainen en het weekend organiseren wij met onze vereniging de halve finales turnen, dus dat wordt één grote, gezellige en dolle boel! Morgenavond lekker stappen:D

Mag ik vragen hoe oud je bent? En turn je al erg lang, als je dit doet? Heb in mijn kindertijd ook veel geturnd, geweldige sport! En nu, nu ben ik zo stijf als een plank haha

Ik ben 25. Ik heb vroeger altijd veel geturnd, toen ben ik op gegeven moment gestopt (gedwongen door ziekte), vond ik echt heel erg want was toen net op m''n hoogtepunt (al zeggen ze wel dat je op je hoogtepunt moet stoppen, maar toch). Maar ik heb vorig jaar voor de lol maar weer eens mee gedaan met een training en moet zeggen dat ik weer aardig verslaafd ben! Nu voor de lol wat aan het trainen, maar het gaat best goed en wil misschien nog wel één jaartje wedstrijden gaan doen volgend jaar. Maar dat zien we in november welWeekendplannen! 394967



Stoer! Heb je de lenigheid nog? En is het makkelijk om dat weer terug te krijgen na een stop? Zat altijd een beetje in de middelmoot dus was niet echt super goed. Denk eerder dat ik alles afscheur mocht ik gaan oefenen, ben echt zo stijf geworden haha. Maar ging trouw elke week oefenen pas toen ik naar de middelbare school ging ben ik ermee gestopt vanwege tijdgebrek.

Wel jammer joh, dat je daarom gestopt bent! Heb je het nooit gemist? Als je er andere dingen voor in de plaats hebt is het nooit erg natuurlijk. Toch vind ik turnen echt wel een bijzondere sport... Dat zal misschien iedereen over zijn eigen sport zeggen, maar toch, het heeft wel watWeekendplannen! 394967 Vind het nu vooral ook leuk om erbij te zijn, de mensen die bij de club zaten toen ik erbij kwam op mijn zesde zitten er nu nog voor een deel bij, echt iets waar ik mee op ben gegroeid!

Edit: Nu antwoord op je vraag, haha! Ik ben totaal niet lenig meer! Maar ik heb het 'geluk' dat ik nooit lenig ben geweest en dus altijd heb geleerd op kracht te turnen, dus dat doe ik nu nog steeds!

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:24

Vanavond ga ik met mijn zusje en een vriendin op pad. Hun hebben morgen een verjaardag en moeten een cadeautje kopen, ik ga gezellig met ze mee. Daarna lekker op de bank met wat tijdschriften en een lekker drankje.

Morgen eerst uitslapen, 's middags boodschappen doen om cake en cupcakes te bakken en eind van de middag naar het stadion, lekker avondje voetbal met een mooi feestje er achteraan.

Zondag weer uitslapen en bijkomen van de zaterdagavond. 's Middags cake en cupcakes bakken en versieren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Caroow vr 20 apr 2012 - 4:30

Ik heb geen weekend, moet gewoon werken.. Morgenavond heb ik wel een verjaardag, van de beste vriend van mijn vriend, en zondagmiddag nog een verjaardag, van mijn zwager. En vanavond gaan we nog even op de borrel bij mijn schoonouders.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Lieke128 vr 20 apr 2012 - 4:34

Caroow dat is balen! Gelukkig heb je nog wel wat leuke dingen gepland.

Ik werk ook vaak de weekenden en vind dat dan altijd wel ff zuur hoor. Ik luister Q-music en dan zingen ze op vrijdagmiddag altijd: "Het leven is mooi, tis weer vrijdag, en je fietst het weekend in..." en dan denk ik altijd: "Rot op met je weekend, ik heb helemaal geen weekend!" (alsof ik de enige ben:P )

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Caroow vr 20 apr 2012 - 4:38

Lieke128 schreef:Caroow dat is balen! Gelukkig heb je nog wel wat leuke dingen gepland.

Ik werk ook vaak de weekenden en vind dat dan altijd wel ff zuur hoor. Ik luister Q-music en dan zingen ze op vrijdagmiddag altijd: "Het leven is mooi, tis weer vrijdag, en je fietst het weekend in..." en dan denk ik altijd: "Rot op met je weekend, ik heb helemaal geen weekend!" (alsof ik de enige ben:P )

Haha inderdaad, dat denk ik ook altijd als mensen mij een prettig weekend wensen laughcry
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendplannen! Empty Re: Weekendplannen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum