Weekendplannen!
+26
Blond
Arwyn
Mees
RioolSpook
Mermaid
Bosjesvrouw
applestar
Sterre
Mizz_S
Oasis
Beachgirl
Jeanette
Inge
SparklingEyes
TNMN
Tullow
Rose
Tiana
Middleme
PrimaBella
litllejoy
GreenGrass
minoessepoes
lyke
Minx
Marin
30 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Weekendplannen!
Ben in Oslo, dus: shoppen en dingen bezichtigen, lekker koffie drinken en uit eten
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Vrijdag: Acteren voor 1e jaars studenten, sporten en thuis zitten bij ouders.
Zaterdag: Studiedag van 12u tot ??? Daarna naar vriend.
Zondag: Sporten, niksen en 's avonds een Try out concert voor het NK.
Zaterdag: Studiedag van 12u tot ??? Daarna naar vriend.
Zondag: Sporten, niksen en 's avonds een Try out concert voor het NK.
Gast- Gast
Vandaag ben ik met mn vriend naar Ikea geweest, we hebben vlonders voor mn balkon gekocht en die heeft hij meteen neergelegd. Ik heb daarna pannenkoeken gebakken en hij is nu net naar huis; ik ga ff een avondje bankhangen en vroeg naar bed.
Morgenochtend om 10:00 wordt mn nieuwe balkonhek geplaatst, hoera! Ben zo benieuwd, hoop echt dat t mooi is geworden. 's Middags komt er een vriendin bij me, denk dat we ff de stad in gaan, daar ook wat eten en daarna naar het theater. Daarna nog ff de Ierse pub in
Zondag gaat mn vriendin weer naar huis, weet nog niet hoe laat, maar ik wil dan misschien 's middags naar Titanic in de bios.
Morgenochtend om 10:00 wordt mn nieuwe balkonhek geplaatst, hoera! Ben zo benieuwd, hoop echt dat t mooi is geworden. 's Middags komt er een vriendin bij me, denk dat we ff de stad in gaan, daar ook wat eten en daarna naar het theater. Daarna nog ff de Ierse pub in
Zondag gaat mn vriendin weer naar huis, weet nog niet hoe laat, maar ik wil dan misschien 's middags naar Titanic in de bios.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Vrijdag: vanmorgen heb ik gewerkt en vanmiddag had ik met een vriendin afgesproken. Vanavond ga ik met vriendinnen/vrienden iets drinken.
Zaterdag: sporten, boodschappen, huishouden, tuin werken (als het weer het toe laat) en 's avonds blijf ik lekker thuis.
Zondag: nog geen concrete plannen.
Zaterdag: sporten, boodschappen, huishouden, tuin werken (als het weer het toe laat) en 's avonds blijf ik lekker thuis.
Zondag: nog geen concrete plannen.
Gast- Gast
Ik ben vanavond naar de bios geweest (Titanic), morgen naar het Mega Piratenfestijn en voor zondag heb ik nog geen plannen.
Melis1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 250
Punten : 254
Registratiedatum : 18-11-10
vandaag bbq met collega's
morgen vrijgezellenfeest goede vriendin
zondag niks..of ja beetje in huis bezig
morgen vrijgezellenfeest goede vriendin
zondag niks..of ja beetje in huis bezig
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Gisteravond: Gezellig gegeten en bijgekletst met twee vriendinnen.
Vandaag: Lekker uitgeslapen. Zometeen met mijn zusje en kleine neefje naar een goede vriendin. Bijkletsen en misschien even winkelen. Vanavond pas ik op mijn neefje, hem lekker badderen en naar bed brengen.
Morgen: Hopelijk kruipt mijn vriend nog even naast mij na zijn nachtdienst. Voor de rest nog geen vaststaande plannen, ik zie wel wat de zondag me/ons brengt.
Vandaag: Lekker uitgeslapen. Zometeen met mijn zusje en kleine neefje naar een goede vriendin. Bijkletsen en misschien even winkelen. Vanavond pas ik op mijn neefje, hem lekker badderen en naar bed brengen.
Morgen: Hopelijk kruipt mijn vriend nog even naast mij na zijn nachtdienst. Voor de rest nog geen vaststaande plannen, ik zie wel wat de zondag me/ons brengt.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: