Weekendplannen?
+39
Middleme
IlikeBali
Zonnetje
Mizz_S
Roxi3
Caramba
Raindrop
Rouxxxe
Annemoontje
-Belle-
Ibbeltje
Summerlovin
Chocolate Cookie
Blond
Arwyn
minoessepoes
litllejoy
Kowalski
Snoes
Parisienne
Derpy
Marin
Esperanza
SoGood
Katrien
Jasmine
slaatje
strawberry
girli
Oasis
Antibes
Joli86
Hoochie
Livine
Zininzon
RioolSpook
Japie
Sarah1985
PeperMunt
43 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Weekendplannen?
Het is donderdagavond, dus de meeste hebben nog 1 dagje werken voor de boeg & hebben daarna heerlijk weekend!
Vertel... Wat zijn jouw plannen?
Vertel... Wat zijn jouw plannen?
Gast- Gast
Re: Weekendplannen?
Ik heb zaterdag een 7 gangen diner bij mijn schoonzusje.
Dus morgen al de hele dag voorbereiden in de keuken en zaterdag ook en savonds lekker eten en op stap
Dus morgen al de hele dag voorbereiden in de keuken en zaterdag ook en savonds lekker eten en op stap
PeperMunt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 287
Registratiedatum : 26-10-12
Vrijdag / Werken vanaf 8.00u. Daarna cupcakes maken voor een babyshower bij een vriendin
Zaterdag / Komt iemand de cupcakes halen, komt er iemand voor een offerte voor de badkamer & gaan we lekker aan de slag in huis met schoonmaken etc.
Zondag / Heb ik een babyshower van een (ex) collega
Zaterdag / Komt iemand de cupcakes halen, komt er iemand voor een offerte voor de badkamer & gaan we lekker aan de slag in huis met schoonmaken etc.
Zondag / Heb ik een babyshower van een (ex) collega
Gast- Gast
Ik heb al weekend en zit net in een overgang van 1e naar 2e periode op school, dus lekker geen huiswerk!
Vrijdag: Grey's kijken, misschien alvast wat kerstcadeautjes halen voor mijn vriend.
Zaterdag: Broertjes van vriend komen logeren, intocht van Sinterklaas, we gaan speculaas cupcakes bakken en 's avond gezellig film kijken.
Zondag: Broertjes worden om 12 uur opgehaald, nog geen concrete plannen.
Maandag: Nog een dagje vrij, vriend ook! LD
Vrijdag: Grey's kijken, misschien alvast wat kerstcadeautjes halen voor mijn vriend.
Zaterdag: Broertjes van vriend komen logeren, intocht van Sinterklaas, we gaan speculaas cupcakes bakken en 's avond gezellig film kijken.
Zondag: Broertjes worden om 12 uur opgehaald, nog geen concrete plannen.
Maandag: Nog een dagje vrij, vriend ook! LD
Gast- Gast
Mijn weekend is al begonnen
Morgen boodschappen halen
Zaterdag huis schoonmaken
Zondag komen schoonouders geloof ik langs
Morgen boodschappen halen
Zaterdag huis schoonmaken
Zondag komen schoonouders geloof ik langs
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook onverwachts al weekend.
Morgen: Bij het nieuwe huis van een vriendin kijken, boodschappen doen, sinterklaas meeting
Zaterdag: Naar de margriet winterfair en 's avonds naar vrienden.
Zondag: Tot nu toe nog lekker helemaal niks! Voor het eerst sinds weken.
Morgen: Bij het nieuwe huis van een vriendin kijken, boodschappen doen, sinterklaas meeting
Zaterdag: Naar de margriet winterfair en 's avonds naar vrienden.
Zondag: Tot nu toe nog lekker helemaal niks! Voor het eerst sinds weken.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Ben gisteren terug gekomen van een lang weekend Londen. :d
Morgen werken, zaterdag werken. En misschien zondag ook werken, ligt eraan of het klaar is. En dan zondag avond komt een vriend een filmpje kijken. Verder moet ik savonds nog mijn kleding gaan wassen enzo.
Morgen werken, zaterdag werken. En misschien zondag ook werken, ligt eraan of het klaar is. En dan zondag avond komt een vriend een filmpje kijken. Verder moet ik savonds nog mijn kleding gaan wassen enzo.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10
Morgenavond gaan mijn vriend en ik uit eten.
Zaterdagmiddag met mijn ouders mee meubels uitzoeken.
Zaterdagavond feestje van de buurman.
Zondag weet ik het niet, vriend iig naar de voetbal.
Zaterdagmiddag met mijn ouders mee meubels uitzoeken.
Zaterdagavond feestje van de buurman.
Zondag weet ik het niet, vriend iig naar de voetbal.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik heb even geen idee wat ik dit weekend ga doen. Alles afgelopen week gedaan. Morgen nog even mijn haar kleuren. Nog even het nodige doornemen. En dan vrijheid. Wat moet ik met mijn vrijheid, haha. :p
Gast- Gast
Vrijdagavond: Verjaardag
Zaterdag: Laatste dingen verhuizen en voor het eerst slapen in ons huisje
Zondag: Nog geen idee, niet veel!
Zaterdag: Laatste dingen verhuizen en voor het eerst slapen in ons huisje
Zondag: Nog geen idee, niet veel!
Livine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12
Morgen werken van 8:30 tot 17:30 en s avonds moet ik nog wat verslagen afronden voor maandag
Zaterdag: ochtend sinterklaasinkopen doen en boodschappen halen. Eind van de middag en avond oppassen op mijn 2 nichtjes
Zondag: Huis opruimen en schoonmaken. Eind van de middag op kraamvisite bij vrienden en daarna bij mijn schoonouders eten
Zaterdag: ochtend sinterklaasinkopen doen en boodschappen halen. Eind van de middag en avond oppassen op mijn 2 nichtjes
Zondag: Huis opruimen en schoonmaken. Eind van de middag op kraamvisite bij vrienden en daarna bij mijn schoonouders eten
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Vrijdag: oppassen op mijn lieve nichtje
Zaterdag: verjaardag savonds
Zondag: ?
Zaterdag: verjaardag savonds
Zondag: ?
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Morgen: 9:00-17:00 college, hopelijk EINDELIJK de uitslag van mijn entreetoetsen en zo rond etenstijd richting mijn ouders
Zaterdag: 8:00-19:00 SOKdag van de Opkikker, 's avonds omvallen en slapen
Zondag: ochtend wat leren, middag richting Amsterdam verjaardag van mijn zus vieren en met gezin uit eten en dan weer richting eigen huisje.
Zaterdag: 8:00-19:00 SOKdag van de Opkikker, 's avonds omvallen en slapen
Zondag: ochtend wat leren, middag richting Amsterdam verjaardag van mijn zus vieren en met gezin uit eten en dan weer richting eigen huisje.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Morgen: scriptie, en daarna werken van 16.00 tot 21.00 uur.
Zaterdag: overdag grote schoonmaak in huis, in de avond met vriend weg of aan de scriptie.
Zondag: hele dag aan scriptie.
Zaterdag: overdag grote schoonmaak in huis, in de avond met vriend weg of aan de scriptie.
Zondag: hele dag aan scriptie.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Vrijdag: zwemmen en studeren
Zaterdag: studeren
Zondag: studeren
Zaterdag: studeren
Zondag: studeren
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Vandaag naar m'n moeder toe. Ze verft en knipt m'n haren
Zaterdag naar de Sinterklaas intocht met Y. M. gaat een paar uurtjes naar mijn oma toe.
Zondag richting schoonzus voor een fotoshoot met de zussen en broer van mijn vriend voor de 12,5 jarige bruiloft krijgen mijn schoonouders een foto op Canvas van alle (klein)kinderen.
Zaterdag naar de Sinterklaas intocht met Y. M. gaat een paar uurtjes naar mijn oma toe.
Zondag richting schoonzus voor een fotoshoot met de zussen en broer van mijn vriend voor de 12,5 jarige bruiloft krijgen mijn schoonouders een foto op Canvas van alle (klein)kinderen.
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
Vandaag moet ik naar de Kaakchirurg en verder heb ik mezelf een heel rustig weekend beloofd.
Gast- Gast
Vandaag: naar de vk voor een apk'tje en vanmiddag naar de notaris voor het vastleggen van de huwelijkse voorwaarden.
Morgen: boodschappen doen en de laatste dingetjes aanschaffen voor de bruiloft.
Zondag: met mijn lief naar een vriendin waar lief zijn pak hangt en die naar zijn broer brengen. Daar even koffie drinken en dan naar huis en samen op de bank film kijjken.
Morgen: boodschappen doen en de laatste dingetjes aanschaffen voor de bruiloft.
Zondag: met mijn lief naar een vriendin waar lief zijn pak hangt en die naar zijn broer brengen. Daar even koffie drinken en dan naar huis en samen op de bank film kijjken.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Vrijdag: naar een conferentie en daarna lekker samen chillen op de bank. Misschien nog sporten.
Zaterdag: biologische markt en s avonds een feestje
Zondag: sportschool, beetje huishouden en s avonds komen vrienden eten.
Zaterdag: biologische markt en s avonds een feestje
Zondag: sportschool, beetje huishouden en s avonds komen vrienden eten.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Vandaag studeren, lunchen met mam en trainen, vanavond vroeg naar bed, ben kapot
Morgen studeren en ik moet echt even vriendin zien. Zal wel in de avond worden en ik zal wel weer overgehaald worden mee te stappen
Zondag studeren en high tea in Den Bosch!
Morgen studeren en ik moet echt even vriendin zien. Zal wel in de avond worden en ik zal wel weer overgehaald worden mee te stappen
Zondag studeren en high tea in Den Bosch!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Vandaag: jarig zijn
Morgen: mams ophalen en dan naar de Sinterklaasintocht
Zondag: verjaardag vieren voor familie
Morgen: mams ophalen en dan naar de Sinterklaasintocht
Zondag: verjaardag vieren voor familie
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Vandaag werken tot 16:00 uur
Morgen overdag poetsen, boodschappen doen en ompielen in huis, 's avonds met mijn vriend uit eten.
Zondag: 's middags bezoek van familie, samen chinees halen en daarna naar de film (skyfall)
Morgen overdag poetsen, boodschappen doen en ompielen in huis, 's avonds met mijn vriend uit eten.
Zondag: 's middags bezoek van familie, samen chinees halen en daarna naar de film (skyfall)
Gast- Gast
Mijn weekend is al begonnen
Vandaag ga ik lekker in huis rommelen en schoonmaken. Morgen is hier in de wijk een rommelmarkt, daar ga ik even met mijn vader naartoe. Morgenavond is gaan we misschien naar een muziekavond hier in de stad (als mijn man morgen vrij is tenminste). Voor zondag hebben we nog geen plannen, maar misschien gaan we even naar mijn schoonouders (die wilden vorig weekend hier komen, maar toen waren we er niet, dus dan maar even een tegen bezoekje).
Vandaag ga ik lekker in huis rommelen en schoonmaken. Morgen is hier in de wijk een rommelmarkt, daar ga ik even met mijn vader naartoe. Morgenavond is gaan we misschien naar een muziekavond hier in de stad (als mijn man morgen vrij is tenminste). Voor zondag hebben we nog geen plannen, maar misschien gaan we even naar mijn schoonouders (die wilden vorig weekend hier komen, maar toen waren we er niet, dus dan maar even een tegen bezoekje).
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Wiehoe! Weekend!
Vandaag schoonmaken, shoppen en vanavond met vrienden naar Tiesto in de HMH!
Morgen rustig dagje, 's avonds uit eten en bios met m'n vriend.
Zondag niet zoveel, 's avonds gaan we eten bij vrienden.
Vandaag schoonmaken, shoppen en vanavond met vrienden naar Tiesto in de HMH!
Morgen rustig dagje, 's avonds uit eten en bios met m'n vriend.
Zondag niet zoveel, 's avonds gaan we eten bij vrienden.
Laatst aangepast door Sogood op do 15 nov 2012 - 21:04; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: