weekendplannen
+23
SleepingBeauty
Toet
VeryCherry
PrimaBella
kajaka88
SnowWhite
Silver
Snoes
Aziraphale
minoessepoes
Roxi3
Blond
litllejoy
Atelier Madame
Bosjesvrouw
Pompoen
Japie
heartsdale
Rush
Marin
Sarah1985
silly-one
Jade
27 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
weekendplannen
Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend? Of moet je gewoon werken?
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Re: weekendplannen
Vandaag is mijn vakantie begonnen.
Ik ga zo beginnen met een hele grote schoonmaak,
Zaterdag ga ik met mijn broer naar Rocking-Park
Zondag weet ik nog niet, ik denk een stukje motorrijden en misschien wel verder gaan met opruimen. Ik wil het namelijk even groots aanpakken.
Ik ga zo beginnen met een hele grote schoonmaak,
Zaterdag ga ik met mijn broer naar Rocking-Park
Zondag weet ik nog niet, ik denk een stukje motorrijden en misschien wel verder gaan met opruimen. Ik wil het namelijk even groots aanpakken.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn weekend is begonnen
Wij gaan straks naar Amsterdam voor een concert van Roxette heb er zin in. Alleen heb mega zere rug kan niet eens 5 minuten staan dus word zwaar vanavond neem van te voren lading pijnstillers
Morgen zal ik wel kapot zijn. Moet dan even huis schoonmaken verder niks bijzonders
En zondag gaan we met vrienden naar de zwarte markt
Wij gaan straks naar Amsterdam voor een concert van Roxette heb er zin in. Alleen heb mega zere rug kan niet eens 5 minuten staan dus word zwaar vanavond neem van te voren lading pijnstillers
Morgen zal ik wel kapot zijn. Moet dan even huis schoonmaken verder niks bijzonders
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Vandaag ben ik wat klusjes in en om het huis aan het doen en ga ik vanmiddag m'n camera testen
Vanavond laat komt m'n zus langs, die blijft het weekend logeren.
Morgen overdag gaan we lekker Amsterdam in, beetje shoppen en chillen in het Vondelpark enzo.
's Avonds gaan we lekker uiteten bij een hip Aziatisch restaurant.
Zondag gaan we met de trein naar Groningen naar onze moeder toe, waar we eten, en m'n vriend komt daar dan ook (die is nu een weekendje weg). En dan 's avonds rijden m'n vriend en ik weer naar huis.
Vanavond laat komt m'n zus langs, die blijft het weekend logeren.
Morgen overdag gaan we lekker Amsterdam in, beetje shoppen en chillen in het Vondelpark enzo.
's Avonds gaan we lekker uiteten bij een hip Aziatisch restaurant.
Zondag gaan we met de trein naar Groningen naar onze moeder toe, waar we eten, en m'n vriend komt daar dan ook (die is nu een weekendje weg). En dan 's avonds rijden m'n vriend en ik weer naar huis.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Morgen feest van m`n oma die 80 wordt. Helaas kan m`n vriend niet mee want hij heeft de servicebus van het werk en dan mag hij niet zover van het bedrijf af.
En zondag viert m`n opa (van de andere kant) zijn verjaardag.
Dus ik heb een feest weekend, haha.
Wel jammer, had liever van het mooie weer genoten.
En zondag viert m`n opa (van de andere kant) zijn verjaardag.
Dus ik heb een feest weekend, haha.
Wel jammer, had liever van het mooie weer genoten.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ohh Roxette leuk!! Veel plezier en ik hoop dat het lukt met je rug.
Ik ben nu vrij, ben een beetje aan het aanrommelen thuis. Gisteren had ik de boel al schoongemaakt dus dat scheelt.
Morgen komt mn zusje logeren dus we maken er een gezellig dagje van, misschien wat cupcakes bakken of als het mooi weer is even lekker picknicken ofzo. Zondag moet ik werken van half 9 tot half 1 dus dat valt ook nog mee. Zondag als ik thuis kom maak ik er een luierdag van denk ik, lekker achterthuis zitten met een boek. En s'avonds de finale van voetbal kijken..
Ach zo'n weekend vliegt voorbij!!
Volgend weekend moet ik het hele weekend werken..
Ik ben nu vrij, ben een beetje aan het aanrommelen thuis. Gisteren had ik de boel al schoongemaakt dus dat scheelt.
Morgen komt mn zusje logeren dus we maken er een gezellig dagje van, misschien wat cupcakes bakken of als het mooi weer is even lekker picknicken ofzo. Zondag moet ik werken van half 9 tot half 1 dus dat valt ook nog mee. Zondag als ik thuis kom maak ik er een luierdag van denk ik, lekker achterthuis zitten met een boek. En s'avonds de finale van voetbal kijken..
Ach zo'n weekend vliegt voorbij!!
Volgend weekend moet ik het hele weekend werken..
heartsdale- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12
Vandaag ben ik beetje aan het rommelen in huis. Straks ga ik met mijn ouders koffie drinken en vanavond met collega's uit eten. Mrogen ga met met een paar mensen winkelen en high tea-en in Den Bosch. Heb er nu al zin in! Zondag wacht ik op mijn vriendje die terug komt van een weekendje weg.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Mijn vrije dagen zitten er weer op. Vandaag, morgen en zondag werken
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Morgen met vriendinnen naar Concert at Sea .. zou eigenlijk vandaag al meegaan maar helaas was mn scriptie nog niet af, dus ik heb gekozen om alleen morgen te gaan. Maar we blijven wel overnachten daar dus zondag ook nog een beetje plezier.
En als ik thuiskom weer aan de scriptie, proberen zondagavond de laatste hand eraan te leggen zodat ik hem maandag kan opsturen!
En als ik thuiskom weer aan de scriptie, proberen zondagavond de laatste hand eraan te leggen zodat ik hem maandag kan opsturen!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Sarah1985 schreef:Mijn weekend is begonnen
Roxette!
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Om half 3 begint mijn weekend. Er komt gelijk een vriendin even borrelen en rond 4uur zal m'n vriend met zijn dochtertje er ook zijn. Vanavond lekker een avondje rustig en vroeg naar bed, want van de week veel feestje en veel alcohol gehad haha.
Morgenochtend gaan we met z'n 3-tjes langs bij een tante van m'n vriend, daarna gaat zijn dochter even slapen en als ze weer wakker is gaan we even om scooterhelmen en nog wat accesoires.
Morgenavond hebben we een feestje van vrienden van m'n vriend.
Zondag hoop ik dat het lekker weer is want de tuin moet nodig aangepakt worden.
Morgenochtend gaan we met z'n 3-tjes langs bij een tante van m'n vriend, daarna gaat zijn dochter even slapen en als ze weer wakker is gaan we even om scooterhelmen en nog wat accesoires.
Morgenavond hebben we een feestje van vrienden van m'n vriend.
Zondag hoop ik dat het lekker weer is want de tuin moet nodig aangepakt worden.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Vanavond: Housewarming/verjaardagsfeest van een vriendin. Gaan ook in haar nieuwe woonplaats stappen
Zaterdag: terug naar huis rijden, lunchen met _Liv, verder geen plannen
Zondag: met m'n date naar de dierentuin.
Zaterdag: terug naar huis rijden, lunchen met _Liv, verder geen plannen
Zondag: met m'n date naar de dierentuin.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Morgen moet het huis schoongemaakt worden en er moeten wat boodschappen gedaan worden want zondag vier ik mijn verjaardag. Ik ben alleen al de hele week ziek dus ik hoop dat ik me snel beter voel anders gaat het hele feest niet door.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Vanavond ga ik even een drankje doen met een vriendin.
Morgen gaan mijn vriend en ik een dagje naar Utrecht, wat winkelen, lekker uit eten en het broertje van mijn vriend schuift een keer aan als hij klaar is met een vriend van hem verhuizen. Dat kan in de middag al zijn, maar kan ook pas na het eten zijn, we zien het wel.
Voor zondag heb ik verder nog geen plannen, alleen de badkamer moet gedaan worden eigenlijk .
Morgen gaan mijn vriend en ik een dagje naar Utrecht, wat winkelen, lekker uit eten en het broertje van mijn vriend schuift een keer aan als hij klaar is met een vriend van hem verhuizen. Dat kan in de middag al zijn, maar kan ook pas na het eten zijn, we zien het wel.
Voor zondag heb ik verder nog geen plannen, alleen de badkamer moet gedaan worden eigenlijk .
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Vandaag moet ik mijn scriptie inleveren (aaaaah!) dus zit in de bieb. Maar gaat wel goed gelukkig. Vanavond oppassen en misschien daarna nog even een drankje doen met mijn zus.
Morgen awakenings en zondag lekker naar de sauna met mijn vriend. Lekker begin van de vakantie!
Morgen awakenings en zondag lekker naar de sauna met mijn vriend. Lekker begin van de vakantie!
Gast- Gast
Mijn broer logeert hier, vanmiddag gaat hij weer naar huis. Straks nog even rondje lopen in het bos voordat hij met de trein weg gaat.
Vanavond komen m'n schoonouders op visite, want mijn vriend is officieel afgestudeerd gisteren We gaan ze zeer ws vanavond vertellen dat we volgend jaar gaan trouwen (alleen wij tweeën, in het buitenland), spannend Ben benieuwd hoe ze reageren!
Morgen gaan vriend en ik lekker samen boodschappen doen, we willen dan barbecuen 's avonds. Dus allemaal lekkere dingen halen! En even de stad in voor zijn afstudeercadeau, hij krijgt van mij een nieuwe zonnebril.
Zondag is het Keverdag in Drenthe, dus waarschijnlijk gaan we daar even kijken met onze Kevert.
Vanavond komen m'n schoonouders op visite, want mijn vriend is officieel afgestudeerd gisteren We gaan ze zeer ws vanavond vertellen dat we volgend jaar gaan trouwen (alleen wij tweeën, in het buitenland), spannend Ben benieuwd hoe ze reageren!
Morgen gaan vriend en ik lekker samen boodschappen doen, we willen dan barbecuen 's avonds. Dus allemaal lekkere dingen halen! En even de stad in voor zijn afstudeercadeau, hij krijgt van mij een nieuwe zonnebril.
Zondag is het Keverdag in Drenthe, dus waarschijnlijk gaan we daar even kijken met onze Kevert.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Vandaag: Werken tot 15u, daarna ons huis opruimen en vanavond relaxavond, veel te drukke week gehad.
Zaterdag: Gaan we in de voormiddag een hondenhok halen en 's middags heb ik meeting bij Sanne-84 thuis met de Eindhoven-meiden. 'S avonds willen mijn vriend en ik samen BBQ'en, en misschien nog even naar mijn ouders.
Zondag: Voor het eerst naar de hondenschool met onze pup, ben benieuwd! Verder weinig plannen die dag, we zien wel.
Zaterdag: Gaan we in de voormiddag een hondenhok halen en 's middags heb ik meeting bij Sanne-84 thuis met de Eindhoven-meiden. 'S avonds willen mijn vriend en ik samen BBQ'en, en misschien nog even naar mijn ouders.
Zondag: Voor het eerst naar de hondenschool met onze pup, ben benieuwd! Verder weinig plannen die dag, we zien wel.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Powerbabe schreef:Vandaag moet ik mijn scriptie inleveren (aaaaah!) dus zit in de bieb. Maar gaat wel goed gelukkig.
Oh, spannend zeg! Succes met de laatste dingen
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Vandaag - niet zoveel uitvreten, vanavond miss een bbq met de buurtjes.
Zaterdag - slag door het huis qua huishouden en smiddags op naar Scheveningen voor Wicked
Zondag - Een dagje naar Terschelling.
Zaterdag - slag door het huis qua huishouden en smiddags op naar Scheveningen voor Wicked
Zondag - Een dagje naar Terschelling.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Vanavond: Naar Little Mermaid met een vriendin
Zaterdag: Geen plannen, even heerlijk genieten van een vrije dag
Zondag: Bij mijn vader en stiefmoeder langs om haar verjaardagscadeau te brengen.
Zaterdag: Geen plannen, even heerlijk genieten van een vrije dag
Zondag: Bij mijn vader en stiefmoeder langs om haar verjaardagscadeau te brengen.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik mag morgenavond en zondag middag/avond werken. Verder doe ik rustig aan, altijd als ik late diensten heb.
Gast- Gast
Morgen wil ik, heel fout, langs de snelweg kijken naar de motoren die terug komen van de TT van Assen. Normaal reed ik daar zelf altijd tussen maar dat gaat nu even niet
Zondag viert mijn vriend zijn verjaardag voor zijn ouders en zussen, aangezien ik net geopereerd ben moet hij zelf alles regelen en klaarzetten, ben benieuwd hoe dat zal gaan
Zondag viert mijn vriend zijn verjaardag voor zijn ouders en zussen, aangezien ik net geopereerd ben moet hij zelf alles regelen en klaarzetten, ben benieuwd hoe dat zal gaan
Gast- Gast
Vandaag ben ik vrij, maar morgen moet ik nog de hele dag werken.
S'avonds komt 1 van onze neefjes logeren, dan waarschijnlijk even bbq-en.
En zondag wordt gewoon een rustdag
S'avonds komt 1 van onze neefjes logeren, dan waarschijnlijk even bbq-en.
En zondag wordt gewoon een rustdag
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Allemaal een druk weekend dus!
Ik ben dit weekend aan het werk in ons huis! Mijn moeder komt behangen, dus heb er helemaal zin in! Ze is nog maar 1x in ons huis geweest (wonen 200 km verderop), dus stiekem vind ik het heel spannend wat ze van ons huis vindt!
Ik ben dit weekend aan het werk in ons huis! Mijn moeder komt behangen, dus heb er helemaal zin in! Ze is nog maar 1x in ons huis geweest (wonen 200 km verderop), dus stiekem vind ik het heel spannend wat ze van ons huis vindt!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: