Nachtcafé 2011
+10
aniet
Qiara
Toet
Merai
ButterflyEffect
Kabouter
Inge
Cheesegirl
Caresses
Zininzon
14 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Hahaha Smikkel spam!!! (wel leuke spam
Is de 4e foto gemaakt bij...... uhm shit hoe heette dat festival ook alweer, awakenings?
Is de 4e foto gemaakt bij...... uhm shit hoe heette dat festival ook alweer, awakenings?
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Smikkell schreef:HerkenbaarMerai schreef:Hebben jullie al door dat ik van mijn fluisteraar status af probeer te komen? Ik vind mezelf tegenwoordig best een actieve poster (vooral het laatste uur haha) en ik vind dat ik wel de status prater verdien .
Jij bent al nachtburgermeester, hoezo herkenbaar?
Of bedoel je dat ik veel post?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell, het was denk ik al duidelijk.. Maar ik vind jou leuuuk!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Schatjes, jullie denken toch niet écht dat ik HEEL het dagcafé terug ga lezen. Iemand een paginanummer of een samenvatting in de aanbieding?
Gast- Gast
Leuke foto's Smikkell... Vind jou ook echt een mooie meid om te zien.
Is die 1e foto met M.as?
Isabella, je bent goed zoals je bent... ik snap dat je door tegenslagen wilt veranderen.... maar blijf dicht bij jezelf en blijf zoals je bent
Is die 1e foto met M.as?
Isabella, je bent goed zoals je bent... ik snap dat je door tegenslagen wilt veranderen.... maar blijf dicht bij jezelf en blijf zoals je bent
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Isabella, jij bent mooi met je prachtige bruine ogen.
Ik herken je van je vorige naam (al ben ik die alweer vergeten).
Ik ben ook niet een echte fashionchick dus kan je niet echt kleding advies geven (was meer als je echt lelijke kleding had, dan had ik wel kunnen adviseren maar voor zover ik me herinner heb ik niks op je kledingsstijl aan te merken.
Ik herken je van je vorige naam (al ben ik die alweer vergeten).
Ik ben ook niet een echte fashionchick dus kan je niet echt kleding advies geven (was meer als je echt lelijke kleding had, dan had ik wel kunnen adviseren maar voor zover ik me herinner heb ik niks op je kledingsstijl aan te merken.
Laatst aangepast door Caresses op vr 14 jan 2011 - 9:33; in totaal 1 keer bewerkt
Caresses- Kletskop
June schreef:Schatjes, jullie denken toch niet écht dat ik HEEL het dagcafé terug ga lezen. Iemand een paginanummer of een samenvatting in de aanbieding?
Anousch heeft ruzie met een paar vriendinnen, wat best ver gaat geloof ik. Echter zouden ze samen naar een concert gaan en een van haar vriendinnen had een kaartje voor haar besteld.
Dat kaartje is nu dus gelukkig verkocht, want ze was niet meer van plan mee te gaan.
Zo was het geloof ik.
Toet- Lady Post-a-lot
Kabouter schreef:Wat je daar aan hebt, vind ik heel erg leuk hoor Isabella!!
Heb je vaak jurkjes aan? Dat is anders misschien wel leuk..lekker vrouwelijk.
Ja, ik draag nu eigenlijk dagelijks jurkjes Broeken zitten nu niet fijn meer, en ik vind dit mooier staan! Ik draag dit ongeveer, en wil deze misschien bestellen. Past dat bij mij?
Gast- Gast
Ik wilde het voor de anderen ook een beetje aantrekkenlijk houden..June schreef:Haha Smikkell, het worden steeds meer foto's in jouw lijst !
Je blijft leuk hoor!
Gast- Gast
Smikkel, je ziet er zo heerlijk vrolijk en ongedwongen uit op die foto's. Heel erg leuk!!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
June schreef:Schatjes, jullie denken toch niet écht dat ik HEEL het dagcafé terug ga lezen. Iemand een paginanummer of een samenvatting in de aanbieding?
Samenvatting:
Anousch zou naar een concert met vriendinnen, zij hebben voor haar een kaartje gekocht en voorgeschoten. Nu heeft ze ruzie met die vriendinnen en wil ze niet meer mee. Kaartje is dus nu aan iemand anders verkocht zodat Anousch het niet meer hoeft terug te betalen.
En verder kom ik nooit op het forum
Merai- Ratel
Isabella, ik denk pas dat je dat zeker weet als je het aan hebt... dan kan je pas oordelen of jij het bij jezelf vind passen
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Inge schreef:Leuke foto's Smikkell... Vind jou ook echt een mooie meid om te zien.
Is die 1e foto met M.as?
Precies wat ik straks ook bedoelde!
Merai- Ratel
Volgens mij houdt jij wel van je sjaal en muts !
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik bén leuk.toetje_ schreef:Smikkell, het was denk ik al duidelijk.. Maar ik vind jou leuuuk!
Die foto is bij LIEF festival.
Gast- Gast
toetje_ schreef:June schreef:Schatjes, jullie denken toch niet écht dat ik HEEL het dagcafé terug ga lezen. Iemand een paginanummer of een samenvatting in de aanbieding?
Anousch heeft ruzie met een paar vriendinnen, wat best ver gaat geloof ik. Echter zouden ze samen naar een concert gaan en een van haar vriendinnen had een kaartje voor haar besteld.
Dat kaartje is nu dus gelukkig verkocht, want ze was niet meer van plan mee te gaan.
Zo was het geloof ik.
Jeej ik ben niet de enige freak
Merai- Ratel
Ik vind het leuke jurkjes Isabella, of het bij je past..tja heb 1 foto van je gezien maar denk dat het wel leuk staat hoor!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Het zijn in ieder geval erg leuke kleren! Gewoon proberen..je ziet pas of het wat is, als je het aan hebt. Kom maar weer posten als je het binnen hebt, dan gaan we keuren, goed?
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Je ziet er gezellig uit smikkel..
was de 4e foto, bij de pispaal richting awakenings? O het ging te snel, nu las ik het antwoord.
Lief ben ik twee jaar geleden heen geweest, vond het wel een oke feestje, mensen met wie ik heen ging vinden het heel leuk.
wat vind jij ervan?
Lief ben ik twee jaar geleden heen geweest, vond het wel een oke feestje, mensen met wie ik heen ging vinden het heel leuk.
wat vind jij ervan?
Laatst aangepast door Caresses op vr 14 jan 2011 - 9:37; in totaal 1 keer bewerkt
Caresses- Kletskop
Eigenlijk vind ik dat ik mijn naam moet veranderen. Isa en Isabella dat gaat gewoon niet. Ik kom zelf continu in de war, haha.
Gast- Gast
Merai schreef:toetje_ schreef:June schreef:Schatjes, jullie denken toch niet écht dat ik HEEL het dagcafé terug ga lezen. Iemand een paginanummer of een samenvatting in de aanbieding?
Zo was het geloof ik.
Jeej ik ben niet de enige freak
Noem het gewoon geïnteresserd.
Toet- Lady Post-a-lot
Jaaa, dat is kleine Mas. Doedell, waar blijven de foto´s van Amè en mij?Inge schreef:Leuke foto's Smikkell... Vind jou ook echt een mooie meid om te zien.
Is die 1e foto met M.as?
Gast- Gast
toetje_ schreef:Merai schreef:toetje_ schreef:June schreef:Schatjes, jullie denken toch niet écht dat ik HEEL het dagcafé terug ga lezen. Iemand een paginanummer of een samenvatting in de aanbieding?
Zo was het geloof ik.
Jeej ik ben niet de enigefreakgeïnteresseerde
Noem het gewoon geïnteresserd.
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Ik bén leuk.toetje_ schreef:Smikkell, het was denk ik al duidelijk.. Maar ik vind jou leuuuk!
Die foto is bij LIEF festival.
Maar goed dat jij het ook vind. Goede zelfkennis is het halve werk.
Toet- Lady Post-a-lot
Hier is de samenvatting June, hier begon het mee
Meisjes,
wat zouden jullie doen?
Ik heb nou dus soort van ruzie met een groepje meiden met wie ik eerst altijd omging.
Zij gaan 28 januari naar sterren dansen op het ijs, en vroegen toen alles nog goed was of ik meewilde.
Toen zei ik ja misschien wel.
Toen heeft 1 van die meiden voor mij het kaartje besteld en betaald.
Nou heb ik dus met ALLEMAAL ruzie, maar ikheb echt geen zin om daar heen te gaan? :S (heb het kaartje trouwens nog niet eens terug betaald omdat ik dat geld nog niet had)
Wat zouden jullie doen? Wel gaan? Niet gaan?
En toen kreeg ik dus reacties waarom ik ruzie heb, en dat is omdat ik best onzeker ben en die zogenaamde vriendinnen vonden dat eerder irritant dan dat ze me wilde helpen.
Dus de ruzie is niet zomaar even opgelost.
Dus ik wilde dat geld wel terugstorten, maar als ze iemand anders vonden hoefde het niet. en nou las ik dus op twitter dat ze iemand gevonden hebben
Meisjes,
wat zouden jullie doen?
Ik heb nou dus soort van ruzie met een groepje meiden met wie ik eerst altijd omging.
Zij gaan 28 januari naar sterren dansen op het ijs, en vroegen toen alles nog goed was of ik meewilde.
Toen zei ik ja misschien wel.
Toen heeft 1 van die meiden voor mij het kaartje besteld en betaald.
Nou heb ik dus met ALLEMAAL ruzie, maar ikheb echt geen zin om daar heen te gaan? :S (heb het kaartje trouwens nog niet eens terug betaald omdat ik dat geld nog niet had)
Wat zouden jullie doen? Wel gaan? Niet gaan?
En toen kreeg ik dus reacties waarom ik ruzie heb, en dat is omdat ik best onzeker ben en die zogenaamde vriendinnen vonden dat eerder irritant dan dat ze me wilde helpen.
Dus de ruzie is niet zomaar even opgelost.
Dus ik wilde dat geld wel terugstorten, maar als ze iemand anders vonden hoefde het niet. en nou las ik dus op twitter dat ze iemand gevonden hebben
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: