Nachtcafé 2011
+10
aniet
Qiara
Toet
Merai
ButterflyEffect
Kabouter
Inge
Cheesegirl
Caresses
Zininzon
14 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Ja, dat heb ik dus overgeslagen. Nu al spijt van.Caresses schreef:Smikkell schreef:June, je bent er
Nee het slapen is echt een drama. ik slaap niet in de nacht en ook niet overdag. Ik heb het al geprobeerd met iemand naast me.. het wil allemaal niet helpen.
Dan heb jij andere dingenaan je hoofdin je mond.
Sorry niet grappig, forgive me, kon het niet laten.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Daarom, als we een keer vroeg opengaan, komen er ook andere forummers. Ben jij ook bij de Cake Sunday?Isabella schreef:Bedankt lieve meiden, dat is fijn om te lezen. Wat een vroeg begin van het nacht-topic, doe ik ook eens een keer mee
Oeii.. dan hoor ik hier nu niet eigenlijk
Gast- Gast
June schreef:
@ Smikkell: Ik ben er! Net thuis van mijn werk. Wel een biertje te veel gedronken
Dan krijg jij vanavond niks meer van mij! Op rantsoen jij
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Daarom, als we een keer vroeg opengaan, komen er ook andere forummers. Ben jij ook bij de Cake Sunday?Isabella schreef:Bedankt lieve meiden, dat is fijn om te lezen. Wat een vroeg begin van het nacht-topic, doe ik ook eens een keer mee
Waarschijnlijk niet, las er vandaag voor het eerst over sowieso - maar ik ben weekend weg dan vermoedelijk!
Gast- Gast
*deelt een knuffel uit aan Inge*
Misschien moeten we eens een opbeur/knuffeltopic openen?
Misschien moeten we eens een opbeur/knuffeltopic openen?
Zininzon- Ratel
Jammer Isabella.
June, ik ben ook al behoorlijk ver heen . Vandaag wel een erg goede dag gehad. Taartjes gegeten met Ysma en zelfs even met haar de stad in geweest. Fijn om weer buiten te zijn en Ysma heeft me echt goed gedaan.
June, ik ben ook al behoorlijk ver heen . Vandaag wel een erg goede dag gehad. Taartjes gegeten met Ysma en zelfs even met haar de stad in geweest. Fijn om weer buiten te zijn en Ysma heeft me echt goed gedaan.
Laatst aangepast door Smikkell op vr 14 jan 2011 - 8:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
June schreef:@ Caresses: 'even' aan slaappillen beginnen is nooit verstandig, ik ben van mening dat dit een goed overwogen keuze moet zijn. Misschien interpreteer ik het verkeerd, maar zoals je het hier schrijft, krijg ik het gevoel dat je het wel een beetje onderschat..
@ Smikkell: Ik ben er! Net thuis van mijn werk. Wel een biertje te veel gedronken
Ben ik mee eens, maar als ze echt bijna niet slaapt (weet niet hoe lang ze dat al heeft) dan zou ik het zelf wel overwegen om eens te proberen.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Smikkell schreef:Jammer Isabella.
June, ik ben ook al behoorlijk ver heen . Vandaag wel een erg goede dag gehad. Taartjes gegeten met Ymze en zelfs even met haar de stad in geweest. Fijn om weer buiten te zijn en Ymze heeft me echt goed gedaan.
Ysma toch?
Gast- Gast
ik moet zeggen dat ik mij nu ook wel zorgen maak over het aantal uur dat ik slaap per 48 uur. Ik weet dat dat óók gevaarlijk is. Ik zal het er maandag met mijn ha overhebben. Mijn moeder is nogal verslaafd aan (slaap)pillen, vandaar. Maarja, ze is ook alcoholist en ik heb er toch al aardig wat wijn inzitten vandaag
Gast- Gast
Knuffel voor Inge!
Moeilijk dilemma over slaappillen; ik heb ze in het verleden gebruikt en vond dit nou echt geen succes!
@ Smikkell: Ken je melatonine? (bepaalde pilletjes als natuurlijke ondersteuning voor een goede nachtrust)
Moeilijk dilemma over slaappillen; ik heb ze in het verleden gebruikt en vond dit nou echt geen succes!
@ Smikkell: Ken je melatonine? (bepaalde pilletjes als natuurlijke ondersteuning voor een goede nachtrust)
Laatst aangepast door Carola589 op vr 14 jan 2011 - 8:25; in totaal 1 keer bewerkt
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
1 minute of fame..
*weg*
*weg*
Caresses- Kletskop
Isabella schreef:Wat een leuk meisje ben jij! Je ziet er wel jong uit
+1... Hoe oud ben je? Ben meteen benieuwd!
Zininzon- Ratel
Smikkell schreef:Jammer Isabella.
June, ik ben ook al behoorlijk ver heen . Vandaag wel een erg goede dag gehad. Taartjes gegeten met Ymze en zelfs even met haar de stad in geweest. Fijn om weer buiten te zijn en Ymze heeft me echt goed gedaan.
Wat een goed nieuws! Blij om dat te horen!
@ Caresses: ik heb zelf een half jaar lang ontzettend slecht geslapen en weet wat het is. Toen heb ik inderdaad sterk nagedacht over medicatie, maar ik ben nog steeds blij dat ik het niet gedaan heb. Ik heb namelijk ook een vriendin die gewoon niet meer kan slapen zonder. Ik denk inderdaad wel dat het in sommige gevallen verstandig is, maar ik begrijp Smikkell gewoon heel goed dat ze voorzichtig is.
@ Zininzon: bedankt voor je bescherming
Gast- Gast
Isabella schreef:Ysma toch?Smikkell schreef:Jammer Isabella.
Gast- Gast
Thanks .
Ik ben 24, maar wordt altijd jonger geschat.
Caresses- Kletskop
Caresses schreef:1 minute of fame..
*weg*
Niet lief
Ik heb je gemist :o
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Caresses schreef:1 minute of fame..
*weg*
Dude. Kun je daar niet two minutes of fame van maken?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Isabella schreef:Ysma toch?Smikkell schreef:Jammer Isabella.
Ik dacht Yzma
Oh, dat klopt ook
https://yescafe.actieforum.com/u372
Laatst aangepast door June op vr 14 jan 2011 - 8:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Caresses schreef:Thanks .
Echt joh? Als je zou zeggen dat je 18 bent, geloof ik het ook! Je hebt een lieve uitstraling!
Zininzon- Ratel
Kom ik hier even net op het goede moment om de foto te zien. Je bent echt een hele mooie meid Caresses!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
oke nog één minuutje danJune schreef:Caresses schreef:1 minute of fame..
*weg*
Dude. Kun je daar niet two minutes of fame van maken?
*weg*
Laatst aangepast door Caresses op vr 14 jan 2011 - 8:27; in totaal 1 keer bewerkt
Caresses- Kletskop
Ik heb het altijd al geweten....
June is een kletskop hahahaha (die let niet op)
June is een kletskop hahahaha (die let niet op)
Laatst aangepast door Zininzon op vr 14 jan 2011 - 8:27; in totaal 1 keer bewerkt
Zininzon- Ratel
Ik heb de foto lekker gezien. Jullie zien haar wel op de drankmeeting bij June thuis
Ja, ik moet er gewoon nog eve over nadenken. Ik weet de gevaren van medicatie en ik weet de gevaren van veel te weinig of niet slapen.
Ja, ik moet er gewoon nog eve over nadenken. Ik weet de gevaren van medicatie en ik weet de gevaren van veel te weinig of niet slapen.
Gast- Gast
Thanks
Mooie meid ben je
Mooie meid ben je
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: