Nachtcafé 2011
+10
aniet
Qiara
Toet
Merai
ButterflyEffect
Kabouter
Inge
Cheesegirl
Caresses
Zininzon
14 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Smikkell schreef:dat probleem had ik ook. Niet meer plassen dus. Muzikant? Iets dat wij kennen?Merai schreef:Zo, ben even wezen plassen en drie pagina's verder!
Isabella, ja ik heb een relatie! En mijn vriend is muzikant dus ik zit 's avonds wel vaker alleen! Meestal moet ik op zaterdag vroeg werken en daarom hou ik de vrijdagavond altijd maar als bankhangavond en ga ik vroeg naar bed.
Ik denk het niet Hij leeft er wel van dus dat is erg uitzonderlijk maar hij speelt in meerdere bands die regionaal wel bekend zijn, nog niet echt landelijke bands.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Merai schreef:Smikkell schreef:krijgen we daar ook een foto van?June schreef:Isabella schreef:En waarom zijn jullie niet met je vriendjes op vrijdag-avond?
Omdat ik mijn vriendje heel weinig zie. Morgen gaan we even samen eten..
Nu ga ik jou toch ook echt even plus enen!
Van dat wij samen eten ?
Gast- Gast
@ June: hoe lang zijn jullie samen? Lijkt me niet makkelijk!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Nou ik ben weg dames, fijne avond en wellicht tot straks!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb new kids ook gezien haha zat tussen allemaal pubertjes in de bios.
Was meegenomen door een vriendin die hem graag wilde zien en ik kende het verder niet dus vond het prima.
Was op zich wel een vermakelijke film, alleen heel erg fout.
Was meegenomen door een vriendin die hem graag wilde zien en ik kende het verder niet dus vond het prima.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Wat moeilijk June! Kan me goed indenken dat je het er moeilijk mee hebt soms. Zeker wanneer hij niet echt aangeeft dat hij je mist.
Gast- Gast
Lastig June...
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Smikkell schreef:Dat is niets. Ik ken mijn scharrel al bijna 7.5 jaar!Inge schreef:wij eergister 6,5 jaarKabouter schreef:Isabella schreef:Dames,, hebben jullie eigenlijk een relatie?
Ja, overmorgen 6,5 jaar..en dan is mijn vriend niet thuis .
Gezellig met zijn allen jubilea vieren!
Gast- Gast
June, dat lijkt me toch wel rot, om op zo'n manier een relatie te hebben. Als het niet anders kan oké, maar als het zó weinig is lijkt me dat wel lastig. En hoe reageert hij daarop, als je daar wat over zegt, of aangeeft dat je hem mist?
Gast- Gast
Veel plezier toetje!
Zininzon- Ratel
June schreef:Merai schreef:Smikkell schreef:krijgen we daar ook een foto van?June schreef:Isabella schreef:En waarom zijn jullie niet met je vriendjes op vrijdag-avond?
Omdat ik mijn vriendje heel weinig zie. Morgen gaan we even samen eten..
Nu ga ik jou toch ook echt even plus enen!
Van dat wij samen eten ?
Ja eigenlijk gewoon van jou met je vriendje natuurlijk!
Wel vervelend dat je zo'n twijfels hebt, heb je het al met hem besproken dat je het gevoel hebt dat hij jou niet/minder mist?
Merai- Ratel
Wat klote June..en doordat je elkaar zo weinig ziet, kun je er natuurlijk ook niet echt met elkaar over praten. Of hebben jullie het er wel over?
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Veel plezier Toetje!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
toetje_ schreef:Nou ik ben weg dames, fijne avond en wellicht tot straks!
Enjoy!
Merai- Ratel
Brennuss schreef:Mijn vriend zit naast me, achter zn pc
Caresses schreef:Ow dat klinkt niet best
Laatst aangepast door Smikkell op vr 14 jan 2011 - 10:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
lijkt me geen makkelijke situatie June
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Toetje have fun
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik woon in de buurt van het Maaskantje dus het leeft hier heel erg. Al toen de opnamen gemaakt werden.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Gast- Gast
Caresses schreef:Ik heb new kids ook gezien haha zat tussen allemaal pubertjes in de bios.
Maar zolang je het ook als heel fout bekijkt wel erg leuk vond ik, heb me kapot gelachen! Ben zelf oorspronkelijk ook een brabo en Maaskantje ligt vlak naast Den Bosch dus dat gaf wel een extra dimensie.
Merai- Ratel
Omdat jullie het samen zo leuk hebben of omdat je niet alleen wilt zijn?
Zininzon- Ratel
Zo slecht zullen jullie dus niet bij elkaar passen, anders hielden jullie het niet zo lang met elkaar uit.... toch? Dan is er toch iets wat voor een fijne relatie zorgt samen!
Laatst aangepast door Isabella op vr 14 jan 2011 - 10:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
@ Inge: ik hou van je onderschrift!!!
Zininzon- Ratel
Fijne avond, Toet!!
@ Kabouter: dat is het volgende probleem: hij is een communicatiedrama. Verder is hij heel leuk hoor .
@ Kabouter: dat is het volgende probleem: hij is een communicatiedrama. Verder is hij heel leuk hoor .
Gast- Gast
Toch is het een bepaald soort mensen, die muzikanten. Mensen die mij wel liggen. Of herken je dat niet?Merai schreef:Smikkell schreef:dat probleem had ik ook. Niet meer plassen dus. Muzikant? Iets dat wij kennen?Merai schreef:Zo, ben even wezen plassen en drie pagina's verder!
Isabella, ja ik heb een relatie! En mijn vriend is muzikant dus ik zit 's avonds wel vaker alleen! Meestal moet ik op zaterdag vroeg werken en daarom hou ik de vrijdagavond altijd maar als bankhangavond en ga ik vroeg naar bed.
Ik denk het niet Hij leeft er wel van dus dat is erg uitzonderlijk maar hij speelt in meerdere bands die regionaal wel bekend zijn, nog niet echt landelijke bands.
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: