Lotgenoten tentamens?
+11
Try
Jezzie
Laquisia
Blond
Live Laugh Love
TukTuk
tralala
Cheesegirl
Rosa
Phileine
Winegum
15 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Lotgenoten tentamens?
Wie hebben er volgende week nog meer tentamens? Ik helaas wel
Ik kan me moeilijk tot leren zetten, heb er echt geen zin in. Maar het gaat moeizaam, dus dat is al beter dan niks.. Maar ik zie de bui nu al hangen.
Hoe motiveren jullie jezelf om toch te blijven leren en je er toe te zetten?
Ik kan me moeilijk tot leren zetten, heb er echt geen zin in. Maar het gaat moeizaam, dus dat is al beter dan niks.. Maar ik zie de bui nu al hangen.
Hoe motiveren jullie jezelf om toch te blijven leren en je er toe te zetten?
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Re: Lotgenoten tentamens?
Ik heb volgende week nog 1 tentamen, maar heb er deze week ook al vier gehad. Ik vind het ook moeilijk om bezig te blijven gaan, maar probeer altijd te bedenken dat als ik goed aan de slag ga, meer kans heb om het tentamen te halen en er dan weer vanaf te zijn. Maar ik ben ook heel goed in studieontwijkend gedrag vertonen hoor
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Succes met leren Winegum! Ik heb volgende week zaterdag een herkansing, dus moet ook flink aan de bak dit weekend
Gast- Gast
Ik mag ook weer. Mijn motivatie is (nog) afwezig. Ik begin ook altijd veel te laat.
Gast- Gast
Ik begin in de week van 24 januari. Ben nu drie week aan het leren, maar ik kom echt niet vooruit... Heb 4 tentamens. Waarvan 2 nog van vorig jaar. Maar op de een of andere manier krijg ik dat er niet in. Daarbij nog een tentamen van een boek dat bestaat uit 5 delen. Een van die hoofdstukken in 1 deel bestaat al uit 200 pagina's... Niet leuk.
Succes iedereen!
Succes iedereen!
Gast- Gast
Ik moet dit blok in plaats van een tentamen, iedere week een werkstuk inleveren, maar kom geen steek vooruit. Maandagmiddag eerste deadline en heb hooguit 20 regels getypt, morgen ben ik de hele dag weg dus het gaat een lange nacht worden zondag
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
Oh ik ben dus niet de enige! Ik ben een echte deadline werker. Aan het eind als het echt moet gaat het altijd wel lukken, maar daar ben ik een beetje klaar mee. De 24e is mijn laatste tentamendag! Daar kijk ik ook echt al naar toe
IIedereen veel succes met leren! Wanneer het klaar is en je hebt hem ook goed gemaakt maakt dat alles wel goed.
Ik denk dan ook altijd, waarom zo moeilijk doen? Als je beter gaat leren gaat het helemaal super.. Maar dat hou ik nooit zo vol
IIedereen veel succes met leren! Wanneer het klaar is en je hebt hem ook goed gemaakt maakt dat alles wel goed.
Ik denk dan ook altijd, waarom zo moeilijk doen? Als je beter gaat leren gaat het helemaal super.. Maar dat hou ik nooit zo vol
Winegum- Prater
Ik heb de 21e een presentatie die telt als tentamen en de 28e een 'echt' tentamen..
Moet ook maar eens serieus beginnen..
Moet ook maar eens serieus beginnen..
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik heb volgende week ook twee tentamens, en heb natuurlijk nog veel te weinig gedaan..
Maargoed, ga vandaag maar weer verwoede pogingen doen om wat verder te komen.
Succes allemaal!
Maargoed, ga vandaag maar weer verwoede pogingen doen om wat verder te komen.
Succes allemaal!
tralala- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 101
Registratiedatum : 19-11-10
Hier ook!
Ik heb aankomende 3 weken examens, 9 stuks.. Succes iedereen!
Ik heb aankomende 3 weken examens, 9 stuks.. Succes iedereen!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ook ik moet aan de bak.. gelukkig nog een weekje de tijd, maar dan 2 tentamens.. Baahhh
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Succes dames. Ik heb mijn laatste tentamen 10 december gehad (en gehaald).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
_chance wat fijn dat je je laatste tentamen hebt gehaald.
Ik heb maandag een presentatie wat telt als tentamen. en woensdag een theoretisch tentamen. Dus ook ik moet het weekend hard studeren.
Iedereen veel succes met leren.
Ik heb maandag een presentatie wat telt als tentamen. en woensdag een theoretisch tentamen. Dus ook ik moet het weekend hard studeren.
Iedereen veel succes met leren.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Nou inmiddels iets meer dan een uur verder, maar ben nog niet zoveel vooruit gekomen..
Ik ben bezig met een samenvatting op mijn laptop, maar mijn cursor verspringt telkens in de tekst, dan ben je ineens in een andere zin aan het typen! Echt zo ontzettend irritant. Dus toen was ik aan het googlen hoe ik dat kon oplossen en toen was ik ineens 45 min. verder...
Ik ben bezig met een samenvatting op mijn laptop, maar mijn cursor verspringt telkens in de tekst, dan ben je ineens in een andere zin aan het typen! Echt zo ontzettend irritant. Dus toen was ik aan het googlen hoe ik dat kon oplossen en toen was ik ineens 45 min. verder...
tralala- Fluisteraar
En ik zit nu aan m'n werkstuk waar ik hooguit 1/3 van af heb en morgen om 12.00 ingeleverd moet worden. Heb me net maar ff een kopje koffie gezet!
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Hoe is het bij jullie gegaan deze week? Ging het goed?
Ik had maandag een mondeling, die heb ik in ieder geval goed gehaald, cijfer krijg ik nog,maar het was iig voldoende. Dus dat was mooi. Mijn tentamen gister ging best slecht eigenlijk... Dus ik hoop dat het net op het nippertje was, zodat ik tenminste toch een 5,5 of hoger heb..
Nu maar weer druk met mijn betoog aan de slag, die moet vrijdag af zijn en dan heb ik nog een ander verslag dat ik nog moet aanpassen en maandag mijn laatste tentamen! Einde is in zicht gelukkig
Succes voor iedereen die nog moet!
Ik had maandag een mondeling, die heb ik in ieder geval goed gehaald, cijfer krijg ik nog,maar het was iig voldoende. Dus dat was mooi. Mijn tentamen gister ging best slecht eigenlijk... Dus ik hoop dat het net op het nippertje was, zodat ik tenminste toch een 5,5 of hoger heb..
Nu maar weer druk met mijn betoog aan de slag, die moet vrijdag af zijn en dan heb ik nog een ander verslag dat ik nog moet aanpassen en maandag mijn laatste tentamen! Einde is in zicht gelukkig
Winegum- Prater
Ik heb afgelopen week 6 tentamens gehad, heb van twee al te horen gekregen dat ze voldoende waren!
Zit in het eerste jaar van de pabo en heb helaas de rekentoets weer niet gehaald...
Volgende week heb ik nog 3 herkansingen van de eerste periode.
Zit in het eerste jaar van de pabo en heb helaas de rekentoets weer niet gehaald...
Volgende week heb ik nog 3 herkansingen van de eerste periode.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb donderdag een tentamen waar ik (tot gisteren) nog niets voor had gedaan, ik loop dus het hele blok achter en ik vind het moeilijk. Vooral omdat ik achterloop, de reader onduidelijk is, en het vak/onderwerp gewoon k*t! (wiskunde/verzamelingenleer).. Ik weet dat als ik heel hard doorbikkel, en even met iemand ga zitten, dat ik het dan wel kan, maar ik kan me thuis echt niet motiveren want ik snap het niet en dan werkt het heel demotiverend..
Anyway, succes allemaal!
Anyway, succes allemaal!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
pff, ik had deze week 3 tentamens en een verslag. Volgende week heb ik 10 tentamens+2 verslagen en de week daarop nog 2 toetsen. Ik studeer economie en talen(3 stuks) en dan gaat het hard, veel mondelingen, grammatica toetsen, brieven schrijven..
Gast- Gast
Winegum schreef:Hoe is het bij jullie gegaan deze week? Ging het goed?
Nou ik heb mijn twee tentamens gehad.. Ik durf er niet zoveel van te zeggen, ook ik hoop dat het net twee x een 5,5 is. Maar de uitslag komt pas over een maand. Fijn dat bij jou in ieder geval je mondeling goed is gegaan!
tralala- Fluisteraar
Ik heb komende vrijdag 2 tentamens en volgende week dinsdag en woensdag allebei 1. Die van vrijdag kan ik wel goed leren, maar die van volgende week worden wel lastig denk ik. Ik denk dat ik er volgende week maar 1,5 ga maken (die van woensdag kan in twee delen..) Ik hoop dat ik dan weer 21 studiepunten heb binnengekopt (heel optimistisch gezien!)..
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ben er helemaal klaar mee Tentamen van vandaag ging erg goed, dus die moet ik wel gehaald hebben (hopelijk). Baal van het ene tentamen van van de week, het was al een herkansing Dus die moet ik eigenlijk gewoon halen, anders heb ik een probleem!
Ik ben helemaal gaar, heb overal spierpijn. Zo uit eten. Heerlijk, maar heb er eigenlijk geen zin in :$ wil alleen maar slapen.
Iedereen die nog tentamens heeft, heel erg veel succes!
Ik ben helemaal gaar, heb overal spierpijn. Zo uit eten. Heerlijk, maar heb er eigenlijk geen zin in :$ wil alleen maar slapen.
Iedereen die nog tentamens heeft, heel erg veel succes!
Winegum- Prater
Hoe gaat het nu Try, snap je er al wat van?
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Ik heb deze week ook tetamens, ik heb er nu 4 gehad. Ik had maandag een tentamen van dit blok en twee herkansingen van vorig jaar, vandaag had ik een toets van dit jaar. Ik hoop eigenlijk gewoon dat ik alles gehaald heb maar ik heb er een hard hoofd in. Morgen heb ik nog een presentatie, donderdag 1 tentamen en heel veel inleverwerk en volgende week nog twee herkansingen van het vorige blok. Ik ben altijd zo blij als die tentamenweek weer achter de rug is! Iedereen veel succes met leren of wachten op de resultaten.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Mijn tentamen duurt nog even (7 februari), maar het is een blok van vorig jaar dus dat moet ik wel halen! Ik heb al wel veel in de ub gezeten dus ik loop gelukkig wel bij. Dat is wel een fijn gevoel moet ik zeggen. Deze en volgende week nog keihard knallen en dan hoop ik dat het gaat lukken!
Succes iedereen nog met z'n tentamen!
Succes iedereen nog met z'n tentamen!
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Lotgenoten gezocht (trombose)
» Tentamens! Wat zou jij doen?
» Teveel doordenken bij tentamens.. hoe leer ik dat af?
» Zijn er meer die nu tentamens hebben?
» Tentamens! Wat zou jij doen?
» Teveel doordenken bij tentamens.. hoe leer ik dat af?
» Zijn er meer die nu tentamens hebben?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: