Lotgenoten gezocht (trombose)
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Lotgenoten gezocht (trombose)
Waah ik ben die stomme trombose zo zat!!!!
Ik wil graag in contact komen met mensen die ook een trombosebeen hebben (gehad) of iemand die ze goed kennen.
Wil je me dan alsjeblieft een pm sturen?
BVD!
Ik wil graag in contact komen met mensen die ook een trombosebeen hebben (gehad) of iemand die ze goed kennen.
BVD!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Lotgenoten gezocht (trombose)
Wil je alleen pm hebben? of mag het ook zo? Ik heb 6 jaar geleden een trombosebeen gehad.
Mystic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 90
Punten : 95
Registratiedatum : 17-11-10
Mag zo ook wel natuurlijk!Mystic schreef:Wil je alleen pm hebben? of mag het ook zo? Ik heb 6 jaar geleden een trombosebeen gehad.
Wat fijn dat je reageert. Kan ik zometeen of vanavond met je via msn erover praten?
(wil je erna wel verwijderen en zal rekening houden met je privacy, maar het bespreek wat gemakkelijk)
ben blij dat je gereageerd hebt!!
nina- Kletskop
Tuurlijk mag dat! Ik pm je mijn mailadres. Ik zal msn zometeen gelijk opstarten.
Mystic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 90
Punten : 95
Registratiedatum : 17-11-10
Fijn! Heb je toegevoegd!Mystic schreef:Tuurlijk mag dat! Ik pm je mijn mailadres. Ik zal msn zometeen gelijk opstarten.
nina- Kletskop
danielledeliefste schreef:Waah ik ben die stomme trombose zo zat!!!!
BVD!
Hi,
Ik heb geen trombose been gehad maar wel 2 andere trombose's waardoor ik erg veel weet, en ook de rest van me leven trombose patient zal blijven en ook altijd strenge medische controle zal hebben en houden.
Wellicht kan ik je helpen?
Gr,
Tatjana
Tatjana1987- Fluisteraar
- Aantal berichten : 56
Punten : 56
Registratiedatum : 31-12-10
Bedankt voor je reactie. Ik wil weten wat ik wel en niet kan doen met een trombosebeen. Ik vind namelijk dat de huisarts te weinig weet en hoef pas over 3 weken weer terug te komen bij de internist.Tatjana1987 schreef:danielledeliefste schreef:Waah ik ben die stomme trombose zo zat!!!!
BVD!
Hi,
Ik heb geen trombose been gehad maar wel 2 andere trombose's waardoor ik erg veel weet, en ook de rest van me leven trombose patient zal blijven en ook altijd strenge medische controle zal hebben en houden.
Wellicht kan ik je helpen?
Gr,
Tatjana
Heb net twee weken vakantie gehad en heb duizend getwijfeld of ik volgende week weer kan werken
dus de internist gebeld en die zei dat als ik nog last heb van mijn been, ik absoluut niet mag werken.
Nu is de pijn al zoveel beter als 3 weken geleden (toen het net was vastgesteld) maar voel het nog wel
dus werk komende week niet
Maar voel me daar vreselijk klote onder!
nina- Kletskop
Hi meis,
Ja vooral bij trombose is het zaak goed te luisteren naar je lichaam, zolang de pijn niet compleet verdwenen is gewoon rustig aan doen.
Heb je ook een steunkous of niet?
Me moeder heeft een trombosebeen.
Ik neem aan dat je wel aan de Fraxeperine zit of aan andere bloedverdunners? om de trombose op te lossen?
X
Ja vooral bij trombose is het zaak goed te luisteren naar je lichaam, zolang de pijn niet compleet verdwenen is gewoon rustig aan doen.
Heb je ook een steunkous of niet?
Me moeder heeft een trombosebeen.
Ik neem aan dat je wel aan de Fraxeperine zit of aan andere bloedverdunners? om de trombose op te lossen?
X
Tatjana1987- Fluisteraar
- Aantal berichten : 56
Punten : 56
Registratiedatum : 31-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Lotgenoten tentamens?
» been-ellende (trombose)
» trombose vraagje
» Trombose?! (even advies nodig)
» Gezocht; een bed.
» been-ellende (trombose)