Zijn er meer die nu tentamens hebben?
+5
SuperGrover
elsjuh
Bolleke
Antibes
Roxi3
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zijn er meer die nu tentamens hebben?
Ik heb deze week tentamen week.
Heb al 2 tentamens gehad, net het eerste cijfer al terug gekregen: een dikke onvoldoende!
Ben nu behoorlijk gedemotiveerd om nog voor de andere 2 te leren
Heb al 2 tentamens gehad, net het eerste cijfer al terug gekregen: een dikke onvoldoende!
Ben nu behoorlijk gedemotiveerd om nog voor de andere 2 te leren
Gast- Gast
Re: Zijn er meer die nu tentamens hebben?
Ik heb tentamenweek maar omdat ik in mijn minorperiode zit heb ik niet echt tentamens van dit jaar. Morgen heb ik een herkansing van een tentamen van vorig jaar en die moet ik echt halen! Verder hoef ik alleen nog een verslag in te leveren. Succes met leren!
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Nope, de mijne zitten er alweer op. Ik hoef 22 december pas weer gelukkig!
En nu JUIST leren, als je er al één moet herkansen, wil je er toch helemaal niet meer moeten herkansen straks? Beter nu leren, dan heb je straks wat rust!
En nu JUIST leren, als je er al één moet herkansen, wil je er toch helemaal niet meer moeten herkansen straks? Beter nu leren, dan heb je straks wat rust!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Heb er morgen twee en moet nog best wat doen...
Succes met het vinden van de motivatie;) komt goed!
Succes met het vinden van de motivatie;) komt goed!
Gast- Gast
Ik ben al begonnen met leren
Hoop 2 van de 4 tentamens te halen!
Deze die ik vanavond moet doen is behoorlijk pittig en ben bang dat ik die ook niet ga halen
Hoop 2 van de 4 tentamens te halen!
Deze die ik vanavond moet doen is behoorlijk pittig en ben bang dat ik die ook niet ga halen
Gast- Gast
Ik heb de tentamens erop zitten, en morgen nog een presentatie..
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
jep me 2!
gister 3 gehad en nog 1 te gaan!
Was gisteren 1 behoorlijk moeilijke toets.. hopelijk een voldoende ben dit keer al blij met een 6je
gister 3 gehad en nog 1 te gaan!
Was gisteren 1 behoorlijk moeilijke toets.. hopelijk een voldoende ben dit keer al blij met een 6je
elsjuh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 18
Punten : 25
Registratiedatum : 05-09-11
Ja. Ik heb die van vandaag gelukkig gehaald. Vrijdag de tweede en dan is 't weer klaar. Wat jammer dat je een onvoldoende gehaald hebt! Hopelijk gaat de rest beter.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Pff nou over deze ben ik ook niet te spreken..
Kan niet eens normaal de proeftentamen maken laat staan dan het echte tentamen!
Het is ook mijn eigen domme schuld ik heb er veel te makkelijk over gedacht en tijdens de 1e periode bijna geen huiswerk gemaakt
Dus daar pak ik mezelf nu keihard mee
Kan niet eens normaal de proeftentamen maken laat staan dan het echte tentamen!
Het is ook mijn eigen domme schuld ik heb er veel te makkelijk over gedacht en tijdens de 1e periode bijna geen huiswerk gemaakt
Dus daar pak ik mezelf nu keihard mee
Gast- Gast
Nou, hard je best doen dan om dat in te halen! Samenvatting leren, mindmappen.
Ik zou morgen een tentamen hebben, maar die laat ik schieten. Moest teveel doen in de laatste dagen, bracht alleen maar stress. Dus die plan ik over 2 weken in. Succes voor de mensen die wel tentamen moeten doen deze week!
Ik zou morgen een tentamen hebben, maar die laat ik schieten. Moest teveel doen in de laatste dagen, bracht alleen maar stress. Dus die plan ik over 2 weken in. Succes voor de mensen die wel tentamen moeten doen deze week!
Gast- Gast
Heb ook tentamens deze week, maar gelukkig is een daarvan een take-home tentamen. Daar ben ik zo dol op! Lekker op je gemak met een kopje thee erbij in je pyamabroek de vragen maken, zo vaak overlezen als je maar wilt en er zo veel tijd voor nemen als je nodig hebt. Heb die vanmiddag lekker al ingeleverd, ben ik er vanaf. Vrijdag heb ik nog een literatuurtentamen maar die vallen ook altijd mee omdat je zelf een aantal vragen kan kiezen die je wilt maken (bv 5 van de 7) dus geen punt als je niet alles weet, heerlijk.
Mag ook wel, want ik ben total loss. Het volgende blok wordt ook nog druk en dan.. lekker rustig aan! Heb er nu al zin in.
Zijn er trouwens meer mensen die geen vakantie hebben na deze week? Meestal hebben we dan 1 week niks (of meer) maar ik begin gewoon weer op maandag
Succes iedereen!
Mag ook wel, want ik ben total loss. Het volgende blok wordt ook nog druk en dan.. lekker rustig aan! Heb er nu al zin in.
Zijn er trouwens meer mensen die geen vakantie hebben na deze week? Meestal hebben we dan 1 week niks (of meer) maar ik begin gewoon weer op maandag
Succes iedereen!
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Hier ook tentamens deze week. Gelukkig de tentamens al achter de rug, nu alleen nog verslagen inleveren! Heb wel goede hoop dat ik alles gehaald heb, al is het natuurlijk altijd afwachten tot de resultaten bekend zijn.
@Possom: Hier is er normaal ook een vrije week na de tentamens, tenminste.. Het is voor herkansingen van de vorige periode, in mijn geval dus altijd een vrije week tot nu toe Alleen de eerste periode niet, want dan zijn er geen herkansingen. Dus maandag ook gewoon college hier.
@Possom: Hier is er normaal ook een vrije week na de tentamens, tenminste.. Het is voor herkansingen van de vorige periode, in mijn geval dus altijd een vrije week tot nu toe Alleen de eerste periode niet, want dan zijn er geen herkansingen. Dus maandag ook gewoon college hier.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Hier vorige week tentamens gehad, laagste cijfer was een 8.4 van de 6 tentamens Nu in januari weer!
Gast- Gast
Mijn tentamenweek zit er net op..
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik heb vanavond nog 1 tentamen te gaan, ben al druk aan het studeren
Maandag beginnen gewoon mijn lessen weer
Vanaf de volgende periode hebben wij eerst een herkansingenweek en dan een tentamenweek dus dan na de tentamens gewoon weer naar school.
Maandag beginnen gewoon mijn lessen weer
Vanaf de volgende periode hebben wij eerst een herkansingenweek en dan een tentamenweek dus dan na de tentamens gewoon weer naar school.
Gast- Gast
Ik had deze week drie tentamens. Heb er slechts een kunnen maken. Daarna kreeg ik griep. Wat een timing.
Gast- Gast
Ik heb eind oktober een tentamen gedaan en gehaald met een 7,1! Was mijn eerste tentamen sinds ever.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Jeej De tentamens zijn voorbij!
Vandaag heb ik daarom ook eventjes een lekker lui dagje
1 tentamen heb ik het cijfer al van dat is gezakt, er is nog 1 waarvan ik zeker weet dat ik daarop ook gezakt ben.
1tje heb ik wel gehaald (zou heel verbaasd wezen als dat niet zo is!) en de laatste heb ik ook wel een goed gevoel over.. dus hoop dat ik die ook gehaald heb
1 tentamen heb ik het cijfer al van dat is gezakt, er is nog 1 waarvan ik zeker weet dat ik daarop ook gezakt ben.
1tje heb ik wel gehaald (zou heel verbaasd wezen als dat niet zo is!) en de laatste heb ik ook wel een goed gevoel over.. dus hoop dat ik die ook gehaald heb
Gast- Gast
Daisy schreef:Jeej De tentamens zijn voorbij!
Hier ook! Lekker van mijn weekend genieten
Goed dat je er toch nog twee hebt gehaald Daisy!
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Soortgelijke onderwerpen
» Hebben meer mensen dit?
» Smikkell en Jeanette hebben meer dan 1000 posts..
» Waarom hebben ze mijn maat niet meer bij H&M?
» Nooit meer zwanger zijn
» Wie eet er nog meer achter zijn laptop?
» Smikkell en Jeanette hebben meer dan 1000 posts..
» Waarom hebben ze mijn maat niet meer bij H&M?
» Nooit meer zwanger zijn
» Wie eet er nog meer achter zijn laptop?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: