Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bipolaire stoornis

+3
Lavendel
Sunny87
Discordia
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Bipolaire stoornis - Pagina 2 Empty Re: Bipolaire stoornis

Bericht  Twellie do 31 mei 2012 - 10:41

Je schrijft dat je bipolair bent, maar hier op het forum zie ik eigenlijk alleen de manische kant. Mijd je het hier als je je rot / depressief voelt?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bipolaire stoornis - Pagina 2 Empty Re: Bipolaire stoornis

Bericht  Sunny87 do 31 mei 2012 - 11:38

Ha Disordia....

Om terug te komen op je vraag hoe gaat het nu?

Goed! Ben momenteel heel stabiel....

Ik wou geen lithium slikken ( ookal weet ik dat het , het beste middel is tegen... mijn moeder slikt het en heb er daarom een soort van "ik ben niet zo erg als mijn moeder, daarom wil ik het niet slikken" gevoel tegen....

Daarom slik ik nu een medicijn die zorgt voor een bodem.... de deksel moet ik er dus zelf op houden Laughing

Down ben ik echt al een hele tijd ( 2 maanden) niet geweest en hyper, ook niet ( ook geen aanleidingen gehad die dat triggeren bij mij)

IK las net de laatste reactie. "ik zie een manische disordia op het forum"

Ik moest hier wel om grinneken... Als ik zo hyper ben, ga ik ook altijd uitgebreid forummen en pleur mijn halve levensverhaal op het forum.

Ben ik normaal, dan ben ik toch meer een meelezer of reageer zoals nu als ik echt wat toe te voegen heb...

Je psych zal het je vast vertellen.... Maar veel water drinken bij je lithium, je krijgt ontzettend dorst van en als je dan cola oid gaat drinken kom je klio's aan.....

Veel sterkte de komende tijd.... Puin ruimen is zwaar kloten!!

Sunny87
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 74
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bipolaire stoornis - Pagina 2 Empty Re: Bipolaire stoornis

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 20:23

Discordia schreef:
тыквашка schreef:
Cimic schreef:Pompoen dat weet ik ook wel. Daarom zei ik ook dat de symptomen die ik herken bij mijn vader meer op manisch leken dan op een depressie. Alleen weet ik niet of bij mijn vader de juiste diagnose is geconstateerd. Ik weet namelijk niet veel beter dan dat hij zo was + zijn verslaving er nog eens bovenop wat het niet makkelijker maakte Bipolaire stoornis - Pagina 2 394967

Maar als ik het zo lees heb jij het ook niet makkelijk. Bipolaire stoornis - Pagina 2 1371890812

Dus ik hoop echt dat door de hulp je leven wat stabieler krijgt, Discordia.Bipolaire stoornis - Pagina 2 699888

Ok ok, sorry dan heb ik niets gezegd! Ik begreep het anders dan je het blijkbaar bedoelde!

't lijkt me overigens wel heel moeilijk om een ouder met een bipolaire stoornis te hebben, voor zover ik er wat vanaf weet.
Kan een bipolaire stoornis eigenlijk op latere leeftijd ontstaan?
Ik ken dus iemand van vroeger die het heeft en daar is het echt volledig mis gegaan, maar pas op veel latere leeftijd. Ik kwam daar als kind ongeveer dagelijks over de vloer maar ik heb er nooit ook maar iets van meegekregen. Vond het gewoon een ontzettend leuke man. Maar ja als kind krijg je daar misschien ook niet alles van mee.

Een ouder hebben met zo'n verwaarloosde (!) stoornis is erg moeilijk. Mijn vader heeft zichzelf doodgedronken en ik denk dat het een beetje hetzelfde verhaal als dat van Cimic is.

Bipolair ben je of ben je niet. Het is hetzelfde als schizofrenie. Het hoeft alleen nooit tot uiting te komen. Veel vrouwen krijgen er last van na hun eerste zwangerschap of bij een andere levensveranderende gebeurtenis.
Nou mijn vader heeft zich zeker dood gedronken, en daar heb ik het juist zo moeilijk mee, ik heb nooit begrepen waarom hij geen hulp zocht en zichzelf naar de klote hielp, hij wilde ook niet meer, hij wilde dood. Cry Ik heb echt moeten leren om van mijn boosheid, begrip te moeten maken en leren anders naar mijn vader te kijken, heb er nu vrede mee, natuurlijk doet het af en toe nog pijn, typ dit ook met een dikke brok in mijn keel. Ik kan het voor het eerst openlijk over praten en dat geeft zoveel meer rust. Maar goed vervuil je topic met mijn vader dus zal er niet te veel op doorgaan smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bipolaire stoornis - Pagina 2 Empty Re: Bipolaire stoornis

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum