Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke manieren om te vertellen dat je zwanger bent?

+12
duckie
L!ND@
-Ieniemienie-
RYW
Fiwen
Beachgirl
Caresses
majo8782
*Lookie*
Susan
minoessepoes
JD
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Leuke manieren om te vertellen dat je zwanger bent? - Pagina 2 Empty Re: Leuke manieren om te vertellen dat je zwanger bent?

Bericht  duckie zo 16 jan 2011 - 6:07

wij hadden voor mijn ouders een boekje van nijntje van opa en oma pluis en een paar baby slofjes ingepakt....
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke manieren om te vertellen dat je zwanger bent? - Pagina 2 Empty Re: Leuke manieren om te vertellen dat je zwanger bent?

Bericht  yes1984 zo 16 jan 2011 - 6:28

duckie schreef:wij hadden voor mijn ouders een boekje van nijntje van opa en oma pluis en een paar baby slofjes ingepakt....

Ik had hier ook naar gezocht. Maar op bol.com is deze uitverkocht Cry
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  mickey zo 16 jan 2011 - 9:20

Als het zover is dat ik zwanger ben, wil ik graag mijn neefje (die is net 2 geworden) inschakelen Wink Via internet wil ik dan een shirtje bestellen met de tekst: tante heeft een baby in de buik. Dan familie uitnodigen en zeggen dat ik nog een kleinigheidje heb voor mijn neefje, en dan het shirtje laten zien. Neem aan dat het dan wel duidelijk is.
Ik heb hier ook al leuke dingen voorbij zien komen, dus misschien wijzigen mijn plannen nog wel.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow zo 16 jan 2011 - 9:29

Ik zal waarschijnlijk een taartje maken hehe
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  *Lookie* ma 17 jan 2011 - 10:27

Lejow schreef:Ik zal waarschijnlijk een taartje maken hehe

Ja, dat is voor jou een leuk idee! Ik zag laatst op internet (even afbeeldingen googelen en dan zoeken op 'blond') een taart van Blond, en daar was de buik mooi bol gemaakt, echt heel leuk!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 11:13

Ik kreeg een superschattig fotolijstje. Ik vond het lijstje zo leuk, zo lief een kadootje voor mij... Zomaar! Haha, ik zag niet eens dat er wat in geschreven stond, daar moest mijn toenmalige vriend me op wijzen. Daar stond dan dat het was voor mijn eerste neefje of nichtje. Die foto staat hier dan ook in dat lijstje nog steeds op mijn kast. Mijn ouders kregen een grote bos bloemen met daaraan een kaartje dat iets zei als 'voor opa en oma'. De tweede keer dat mijn zusje zwanger was wilde ze het eerst aan mijn moeder vertellen maar toen hoorde ze dat mijn moeder flink aan de wijn zat en carnaval aan het vieren was bij haar broer haha. Heeft ze het niet aan haar verteld maar mij opgebeld. Ze moest het vertellen, had echt net de test gedaan maar kon niet wachten om het met haar meest dierbaren te delen. Ik was blij dat mijn moeder dronken was :P anders had ik nog iets langer moeten wachten haha.

Gast
Gast

Bericht  Coccinelle ma 17 jan 2011 - 11:23

RYW schreef:
Mijn broer en zijn vrouw hebben afgelopen kerst een kadootje aan mijn ouders gegeven. Er zat een fotolijstje in met gedichtje: 'je kan me nog niet horen, je kan me nog niet zien, maar als ik straks ben geboren, mag mijn foto dan in dit lijstje misschien?'
Was heel schattig smile

Wij hebben hetzelfde aan mijn ouders gegeven met kerst vorig jaar. smile

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  JD ma 17 jan 2011 - 11:30

Coccinelle schreef:
RYW schreef:
Mijn broer en zijn vrouw hebben afgelopen kerst een kadootje aan mijn ouders gegeven. Er zat een fotolijstje in met gedichtje: 'je kan me nog niet horen, je kan me nog niet zien, maar als ik straks ben geboren, mag mijn foto dan in dit lijstje misschien?'
Was heel schattig smile

Wij hebben hetzelfde aan mijn ouders gegeven met kerst vorig jaar. smile

hahahah mijn vriendje is zo'n watje..
we hadden gisteravovond een heel gesprek over baby's, zwanger zijn etc, en toen vertelde ik hem over dat gedichtje...begon ie te huilen! schattig he? haha!! :shock:
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: