Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

huren of kopen?

+18
Shisha
Atelier Madame
Paper Crown
Gizmo
Aagje!
Kqip
Coco
TukTuk
Puggle
Bosjesvrouw
Arwyn
Joss1
Rovine
Ugly Betty
Bazinga
Rose
Rush
PrimaBella
22 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

huren of kopen? - Pagina 3 Empty Re: huren of kopen?

Bericht  litllejoy di 10 apr 2012 - 23:41

Rejoy. schreef:Als je niet zoveel spaargeld hebt sowieso huren. Ik ben nu heel blij dat iedere winter het mannetje van de CV weer minimaal 12 keer op komt dagen zonder dat dit ons één cent kost. Dakgoten worden netjes schoon gemaakt, buitenkozijnen zijn dit jaar allemaal geverfd, we hebben nu net een jaar een nieuwe badkamer en toilet, dat hadden we nu niet allemaal zelf kunnen veroorloven. Alle onderhoudskosten zijn voor jou bij een koopwoning, ook als dat even niet zo lekker uitkomt.

+1, dat heb ik dus ook.. Kopen zou wel kunnen, maar met alle kosten erbij wordt het dan allemaal wel erg krap. Wij gaan pas kopen wanneer we allebei wat meer verdienen en een leuk huis kunnen vinden waar we voor langere tijd willen wonen.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Sophiee wo 18 apr 2012 - 2:46

Wij zijn bij het samenwonen gaan huren. Dat kon ook niet anders, aangezien ik toen nog een aantal jaren moest studeren. Op een salaris konden we geen fatsoenlijke hypotheek krijgen voor een appartement of huisje. In korte tijd zijn we vaak verhuisd, ook van woonplaats. Inmiddels weten we dat we willen blijven in de plaats waar we nu zitten. We huren nu nog steeds, en eerlijk gezegd vind ik dat ook wel lekker. Zoals eerder al gezegd is het fijn dat we geen enorme kostenposten aan het huis kunnen hebben, dat we veel meer kunnen sparen en we nog niet zo ''vast'' zitten. Toch willen we binnen een aantal jaar ons eerste huisje gaan kopen. Toch om te investeren in de toekomst en echt een huis te hebben dat we helemaal naar onze smaak kunnen inrichten en aanpassen.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  Snoes do 19 apr 2012 - 0:04

Toen wij wilden gaan samenwonen, hebben we ook naar een koopwoning gezocht. Dit vonden we niet gelijk, dus hebben we eerst een jaar gehuurd en in dat jaar gewoon verder gezocht naar een koopwoning.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  M@niek za 21 apr 2012 - 21:56

Ik zou ook eerst huren alsmkopen. Ikmben zo blik dat ik huur. Het wordt misschien dan wel nooit van mij maar ja als ik hier heel mn leven blijf wonen ach dan voelt het ook van ons. Elk jaar wordt hier alles voor ons gedaan. Als het dakgoot lekt of de afvoer verstopt zit nou dan bellen we wongbouwvereniging en dr wordt een mannetje lansgestuurd, heerlijk toch!
Als ik dan zo in andere topics lees over restschuld, zelf bijbetalen enz enz, dan ben ik toch blij dat ik huur.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: