Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doen jullie samen als stel?

+30
pino101
Parisienne
LMCurious
Shy
Océane
Linda
maiadebij
Flower_L
Fearie
mauwmauw
Printje
Darius
Fiebje
Lindsya
kwak
Twellie
Mamsie
Puggle
CCC
Thunder
Coco
Coccinelle
*Lookie*
RYW
Diese
Annemie
Floor
Slakje
Pussycat
Parel
34 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? Empty Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 3:23

Dus zonder kinderen. Of zijn er zaken waar jullie allebei erg geïnteresseerd in zijn en jullie je samen in verdiepen? (bijv fotografie)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Parel zo 2 sep 2012 - 3:31

Eh.. niks, eigenlijk.
We zorgen er wel elke avond voor dat we een kwartier/half uur voor we gaan slapen quality time hebben en de dag bespreken bijv. Ook `dwingen` we onszelf iig 2x in de week sex te hebben, klinkt heel stom, maar ons helpt het! We hebben dan wel soms wat manieren nodig om ondanks de moeheid toch in de stemming te komen maar toch..

Voor de rest kijken we een serie, White Collar, samen. Ook vieren we elk jaar samen carnaval, tenminste 1 dag.

Voor de rest vrij weinig.. We gaan wel elk weekend als gezin er iig op uit, of dat nou winkelen, wandelen of fietsen is, iig even weg. En we gunnen elkaar een eigen leven, dus ik ga vaak zonder man en kind winkelen en hij gaat 2x in de week voetballen en op stap.

En jullie? Of zijn jullie dat nog aan het uitzoeken?
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Pussycat zo 2 sep 2012 - 3:34

Wat doen we als stel? Nou op een dag als we gewerkt hebben niet veel, maar we proberen wel regelmatig samen lekker op de bank te liggen of samen in bad te gaan.

Als we er tijd voor vrij maken dan gaan we graag uit eten of naar de bios of winkelen of naar de sauna o.i.d eigenlijk maakt het weinig uit als we dan maar de aandacht voor elkaar hebben.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Slakje zo 2 sep 2012 - 3:39

Samen op de bank naar tv kijken, af en toe samen een uitstapje maken (uit, of met vrienden weg, weekendje weg), samen een bad nemen. Sowieso bespreken we voor het slapen gaan de dag en de planning van de komende dagen.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Floor zo 2 sep 2012 - 3:40

We doen niet elke dag wat samen als stel, daarvoor hebben we het beide te druk (werk). We proberen samen te avondeten te eten met z'n tweeën of drieën. Verder kijken we graag samen films dus minimaal 1x per week hangen we samen op de bank om een film te kijken.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Annemie zo 2 sep 2012 - 3:41

We gaan op vrijdagmiddag altijd samen ergens lunchen. En we hebben 's avonds tijd voor elkaar..maar meestal kijken we dan tv of doen we wat anders Wink
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Diese zo 2 sep 2012 - 3:45

Wij volgen altijd wel samen een serie (Lost, Prison Break, Criminal Minds) waar we op een vrije avond 1 of 2 afleveringen van kijken. Verder houden we allebei van voetbal, en dat kijken we samen op tv en gaan we ook wel eens samen naar een wedstrijd van FC Twente. En we gaan een keer of 5 per jaar met vrienden uit wanneer er iets leuks/speciaals te doen is in de stad. Dan gaat L uit slapen. Vroegah gingen we elk weekend samen stappen met vrienden, maar dat doen we niet meer. Ik ga nog wel eens met vriendinnen en H met vrienden. Heeeel soms gaan we naar bios.

Toevallig gaan we morgen voor het eerst een nachtje met zn tweetjes weg zonder L. We hebben een hotelletje geboekt in Valkenburg, aangezien we toch naar het AZM moeten.
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  RYW zo 2 sep 2012 - 3:51

Heel veel, eigenlijk. We praten veel, over werk en passie omdat dat bij ons beiden in dezelfde hoek zit, over mensen en hoe ze in elkaar zitten, over ons, onzelf en elkaar, wat ons drijft en wat ons bindt. We kijken samen films, gaan wel eens samen een dagje weg, samen winkelen, samen in bad (zooo rustgevend en geeft echt tijd om samen te kletsen enzo), samen naar de bios. We zijn zorgzaam naar elkaar toe, heel bewust. Daarmee bedoel ik opstaan om koffie voor de ander te maken en niet alleen als je toevallig toch al liep, kijken naar wat de ander nodig heeft en daarop inspelen zonder dat erom gevraagd wordt. Dat maakt dat je zoveel aandacht hebt voor elkaar, of de jongens er nou bij zijn of niet.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  *Lookie* zo 2 sep 2012 - 3:56

Te weinig, vind ik. Ik vind over het algemeen dat mijn vriend te veel van huis is.

Maar we kijken wel regelmatig samen tv, en nu we vakantie hebben zijn we een dagje samen naar Batavia stad geweest, en we gaan deze week samen uit eten en naar de bios maar dat is sinds dat we een kindje hebben nog niet eerder voorgekomen. Ik denk dat we daar vaker tijd voor moeten maken want ons uitje was wel erg gezellig.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Coccinelle zo 2 sep 2012 - 4:00

Heel af en toe gaan we een dagje/avondje weg. Naar de sauna, hapje eten of gewoon lekker even samen de stad in.
Een gedeelde hobby hebben we eigenlijk niet echt. Wel maken we het 's avonds vaak gezellig. Op de bank, flesje wijn en wat lekkers erbij. Dan kunnen we uren kletsen, samen een filmpje kijken of we gaan samen in bad zitten.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 4:04

Ik bedoel dus echt qualitytime. Ik vind samen tv kijken niet echt met elkaar bezig zijn.

Wij zijn daar bewust naar op zoek, omdat we merken dat we in het dagelijks leven de neiging hebben om langs elkaar heen te leven. Vooral nu we allebei druk zijn en 2 kleine kinderen hebben schiet het er gewoon bij in. Bewust weer tijd voor elkaar maken en dan niet samen naar de tv staren is bij ons wel nodig op het moment.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  *Lookie* zo 2 sep 2012 - 4:08

Luce schreef:Ik bedoel dus echt qualitytime. Ik vind samen tv kijken niet echt met elkaar bezig zijn.

Wij zijn daar bewust naar op zoek, omdat we merken dat we in het dagelijks leven de neiging hebben om langs elkaar heen te leven. Vooral nu we allebei druk zijn en 2 kleine kinderen hebben schiet het er gewoon bij in. Bewust weer tijd voor elkaar maken en dan niet samen naar de tv staren is bij ons wel nodig op het moment.

Ja hier ook, ik merk ook dat we echt te veel langs elkaar heen leven als we niet echt tijd samen plannen.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Coco zo 2 sep 2012 - 4:10

Weinig buitenshuis ivm oppas helaas. We proberen wel om max. om de 2 maand een nachtje samen weg te gaan, dan slapen mijn ouders in ons huis met de kinderen.
Mijn man werkt om de week de avonden en de avonden dat hij thuis is proberen we wel zoveel mogelijk samen bank te hangen met programma's die ons beiden boeien.

Over twee weken gaan we op vakantie en mijn schoonouders zijn dan ook daar, dan kunnen we eigenlijk elke dag wel even met zijn tweetjes naar het strand, ergens wat eten oid, daar kijk ik wel enorm naar uit hoor. Hopelijk gaat het na 2 weken elke dag opa en oma te zien ook goed als we ze bij hun thuis brengen om op te passen. (ze hebben nog nooit opgepast).
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Pussycat zo 2 sep 2012 - 4:11

Ow dus je zoekt echt hobby bedoel je? Zoals een massagecursus ofzo?
Dat zou mij nog wel leuk lijken.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Thunder zo 2 sep 2012 - 4:14

Wij proberen eens in de maand met z'n tweetjes uit eten te gaan. We gaan ook wel een paar keer per jaar samen naar een cabaret voorstelling. Verder praten we veel over wat ons bezighoudt en de eventuele problemen waar we tegenaan lopen.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  CCC zo 2 sep 2012 - 4:16

Hier koken we weleens samen, al is dat veel minder sinds dat N. er is... Gaan regelmatig uit eten/ lunchen/ borrelen ergens en dan praten we ook bij... Gebeurd elke week wel 1 x dat we ergens buiten de deur eten of wat gaan drinken/ eten... N. is hier wel bij, we nemen haar gewoon nog overal mee naartoe.

Verder laten we elkaar ook redelijk vrij in onze dingen, wij vinden het ook erg belangrijk onze eigen ruimte te hebben voor vrienden ed. Maar dat is dus niet echt quality time... Lastig eigenlijk...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Puggle zo 2 sep 2012 - 4:21

Echt samen hebben we sinds de geboorte van L. Nog niks gedaan. We doen wel veel maar dan met Zijn drieën. Als L. Dadelijk wat groter is en ik weer ga werken dan willen we wel met zijn tweeën dingen gaan doen zoals uit eten, bios enz.

Maar voor nu vinden we het nog wel even prima zo en genieten nu ook nog steeds van elkaar ook met L. er jij.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Mamsie zo 2 sep 2012 - 4:38

Bioscoopje, ergens wat drinken, samen stappen, uit eten. Soms shoppen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Twellie zo 2 sep 2012 - 5:25

Helaas zo goed als niets, de enige tijd waarin we samen wat kunnen doen is in de vakantie als de kinderen beiden wel op de opvang zitten. Toen hebben we gewinkeld, uit eten geweest enzovoorts. Het duurt nog tien maanden voordat dat weer kan.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 5:48

Niet veel eigenlijk. Na 20.00 als onze zoon op bed ligt kijken we tv, kletsen we wat, zet is soms lekkere hapjes op tafel of soms zitten we beide achter de iPad of laptop

We gaan 1x in de 3 maanden een avond samen weg. Meestal uit eten en daarna naar de bios. Ook gaan we 1x per jaar een weekend weg met z'n tweeen

Lekker lunchen, een middag naar de stad enz doen we altijd samen met onze zoon

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 5:49

Op dit moment niet veel, zeg maar gerust niks Sad

Het gaat even niet zo lekker, mede doordat we niet zoveel dingen samen ondernemen denk ik...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 5:52

Zelda schreef:Op dit moment niet veel, zeg maar gerust niks Sad

Het gaat even niet zo lekker, mede doordat we niet zoveel dingen samen ondernemen denk ik...

hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Floor zo 2 sep 2012 - 6:43

Luce schreef:Ik bedoel dus echt qualitytime. Ik vind samen tv kijken niet echt met elkaar bezig zijn.

Wij zijn daar bewust naar op zoek, omdat we merken dat we in het dagelijks leven de neiging hebben om langs elkaar heen te leven. Vooral nu we allebei druk zijn en 2 kleine kinderen hebben schiet het er gewoon bij in. Bewust weer tijd voor elkaar maken en dan niet samen naar de tv staren is bij ons wel nodig op het moment.

Voor ons is samen film kijken echt qualitytime. Dit was altijd al onze bezigheid voordat onze zoon er was. Voorheen keken we meestal 2 films per week nu 1 of 2. Wij deden voorheen ook niks echt samen buitenshuis. Ja samen naar de dierentuin of een pretpark maar dan nemen we nu liever onze zoon mee dan dat we dat met z'n tweeen doen.

Iets wat jullie echt samen kunnen doen, ehm ik weet niet of je samen echt een hobby of interesse hebt maar anders zou je daar samen wat mee kunnen, bijvoorbeeld samen een fotografiecursus volgen of een kookcursus ofzo, anders kom je denk ik echt meer in de dingen als samen uiteten.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 6:46

Euh, wij gaan wel eens samen boodschappen doen. Zonder ons kind. Maar verder echt iets leuks buiten de deur doen samen, dat komt zelden voor. We zijn vorig jaar wel een week naar Griekenland geweest zonder ons zoontje. HEERLIJK!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  kwak zo 2 sep 2012 - 6:46

Floor schreef:
Luce schreef:Ik bedoel dus echt qualitytime. Ik vind samen tv kijken niet echt met elkaar bezig zijn.

Wij zijn daar bewust naar op zoek, omdat we merken dat we in het dagelijks leven de neiging hebben om langs elkaar heen te leven. Vooral nu we allebei druk zijn en 2 kleine kinderen hebben schiet het er gewoon bij in. Bewust weer tijd voor elkaar maken en dan niet samen naar de tv staren is bij ons wel nodig op het moment.

Voor ons is samen film kijken echt qualitytime. Dit was altijd al onze bezigheid voordat onze zoon er was. Voorheen keken we meestal 2 films per week nu 1 of 2. Wij deden voorheen ook niks echt samen buitenshuis. Ja samen naar de dierentuin of een pretpark maar dan nemen we nu liever onze zoon mee dan dat we dat met z'n tweeen doen.

Iets wat jullie echt samen kunnen doen, ehm ik weet niet of je samen echt een hobby of interesse hebt maar anders zou je daar samen wat mee kunnen, bijvoorbeeld samen een fotografiecursus volgen of een kookcursus ofzo, anders kom je denk ik echt meer in de dingen als samen uiteten.

Luce haar man is kok Wink

Wij hadden eerder een vaste avond in de week waarop we samen wat deden, dat was meestal een film kijken.
lekker gezellig in bed met wat lekkers er bij en knus tegen elkaar aan. Get is er nu een beetje uit geslopen.
af en toe pakken we nog even ons momentje.
aankomende week gaan we samen luxe uit eten in een 4 sterren restaurant, daarna hebben we een bruiloft en dan slaapt D. bij mijn ouders.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum