Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer?

+27
Arwyn
Silver
Eris
Urban Naked
Burgemeester Julia
Bazinga
Reva
GeKKiE
Sea of Trees
VeryCherry
Rush
Ragazza
Tsjip
Burn
Kowalski
Annemie
Pompoen
Caroow
Linda
Annie24
Flower_L
Kalishi
Slakje
Ibbeltje
Zonneschijn
kwak
Jezzie
31 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer? Empty Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer?

Bericht  Jezzie ma 6 mei 2013 - 22:33

Ik heb vanochtend eerst 2 uurtjes gewerkt op de vso L ging toen even spelen op het kdv ernaast.
Daarna heeft ze lekker in de tuin fruit gegeten en hebben we samen de hond uitgelaten.
Ze ligt nu op bed. Als ze wakker wordt gaan we een broodje eten en daarna gaan we lekker in de achtertuin spelen.
Vanmiddag komt er een oppaskindje, dan gaan we misschien nog even naar de speeltuin op de hoek van de straat.
Wat doen jullie vandaag met dit prachtige weer?
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer? Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer?

Bericht  kwak ma 6 mei 2013 - 22:35

Ik heb gewerkt, ga zo ff slapen en om half 3 komen d&j weer thuis, even wandelen naar de brievenbus en de ah en ik hoop dat D goed te pas is dan zal ze in de zandbak spelen en als ze moe is dan hangt ze op de bank. Ze was om kwart over 6 al wakker.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer? Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer?

Bericht  Zonneschijn ma 6 mei 2013 - 22:36

De kleine man ligt lekker te slapen nu. Vanmorgen is een vriendin met haar dochtertje koffie wezen drinken. Straks nog even boodschappen doen en denk een lekker stukje fietsen.
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer? Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer?

Bericht  Ibbeltje ma 6 mei 2013 - 22:38

Ben ff met vriend naar de kapper geweest, boodschappen gehaald en op zoek naar leuke knopen (niet kunnen vinden helaas). Heb was opgehangen buiten, nu nog even dekbedden in de was die ook lekker buiten kunnen drogen.

Verder ga ik denk ik dadelijk buiten op het ligbed even haken of boekjes lezen.


(overigens nu even laptoppen en moest gtst terug kijken)


Laatst aangepast door Ibbeltje op ma 6 mei 2013 - 22:46; in totaal 1 keer bewerkt
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer? Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer?

Bericht  Slakje ma 6 mei 2013 - 22:40

Louise was al sinds 4u wakker en was met geen stokken meer in bed te houden, dus om 5u heb ik toegegeven en ben ik opgestaan. Vervolgens stond ze om de 5 botten aan de voordeur te gillen: "INDJE INDE" (als ze naar het kdv gaat, zeg ik dat ze naar de kindjes gaat), dus ik heb ze om half 7 naar het kdv gebracht waarna ik weer in mijn bed ben gekropen.

Eerst een beetje opruimen en straks op een terrasje met een boekje ne lekkere creme eten.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer? Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer?

Bericht  Kalishi ma 6 mei 2013 - 22:41

vanmorgen naar de tandarts geweest, daarna dochterlief voor het eerst naar de creche gebracht. Nu aan het werk tm 17.30 uur en dan snel mijn kleine schat ophalen. Gister wel van het weer genoten. Hoop dat het eind van de week ook lekker is als manlief thuis is.
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer? Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer?

Bericht  Flower_L ma 6 mei 2013 - 22:45

Heb samen met l was opgehangen, en nu speelt hij in de zandbak met buurjongentje.
Als j wakker is en fles op heeft wandelen we naar de hema.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer? Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer?

Bericht  Annie24 ma 6 mei 2013 - 23:16

werken tot 17.30 uur
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer? Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer?

Bericht  Linda ma 6 mei 2013 - 23:19

Dochter is bij oma.

Zoon ligt nu net eindelijk even in de box te slapen. Ik ben te moe om op te staan om iets nuttigs te gaan doen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer? Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer?

Bericht  Slakje ma 6 mei 2013 - 23:26

Linda schreef:Dochter is bij oma.

Zoon ligt nu net eindelijk even in de box te slapen. Ik ben te moe om op te staan om iets nuttigs te gaan doen.

Slapen/luieren is ook nuttig! Yes
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer? Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer?

Bericht  Caroow ma 6 mei 2013 - 23:30

Linda schreef:Dochter is bij oma.

Zoon ligt nu net eindelijk even in de box te slapen. Ik ben te moe om op te staan om iets nuttigs te gaan doen.

Jij moet ook lekker blijven zitten! Of even liggen met een tijdschrift ofzo. Lekker van dit moment genieten hoor!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer? Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer?

Bericht  Caroow ma 6 mei 2013 - 23:34

Ik ben trouwens de balkon reling aan het schoonmaken.. Wie heeft bedacht dat ongelakt hout mooi zou zijn heeft dat mooi fout! Wat een werk Neutral

R die ligt zielig te zijn in zijn bedje, hij heeft weer zoveel last van krampjes Sad
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer? Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer?

Bericht  Pompoen ma 6 mei 2013 - 23:42

Ik heb L. om 7 uur een flesje gegeven en daarna gekolft, toen nog even een soort van geslapen (L. was nogal onrustig) en om 10 uur weer een flesje gegeven en toen wilde hij echt niet slapen. Uiteindelijk had ik om 12 uur gekolft, ontbeten en gedoucht en toen heb ik L. in badje gedaan. Nu ligt hij in de ringsling tegen me aan te dommelen maar hij wil zijn hoofd niet in de doek...
Ik heb wel zin om naar buiten te gaan, maar L. heeft volgens mij na de vorige fles van 170 cc nog steeds trek dus hij krijgt zo weer een fles. Ik ga dan nog even kolven en dan naar zangles. Hopelijk kan ik vanmiddag nog even buiten zitten!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer? Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer?

Bericht  Annemie di 7 mei 2013 - 0:14

Het regent hier erg hard al een poosje... we zitten binnen...had extra uurtje eerder vrij genomen om van het "mooie" weer te genieten Sad
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer? Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer?

Bericht  Kowalski di 7 mei 2013 - 0:55

Ik heb de hele ochtend zitten balen, erg handig want daar schiet je echt heel veel mee op Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer? 394967

Over 2 uur moet ik werken tot 23uur, of 22uur, ik weet het eigenlijk niet eens!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer? Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer?

Bericht  Ibbeltje di 7 mei 2013 - 0:58

nou ik zat buiten, nu veel wind en wolken. Heb zelf nog niet gekeken, maar t schijnt over een half uur te gaan regenen hier Sad Kan ik alle was naar binnen halen Sad
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer? Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer?

Bericht  Burn di 7 mei 2013 - 0:58

Ik heb vandaag eerst mama geholpen met de bedden verschonen en de bovenverdieping schoonmaken.
Nu ben ik even wat mailtjes aan het sturen en bezig met 'n cadeau voor 'n vriendin van me..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer? Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer?

Bericht  Kowalski di 7 mei 2013 - 1:03

Ibbeltje schreef:nou ik zat buiten, nu veel wind en wolken. Heb zelf nog niet gekeken, maar t schijnt over een half uur te gaan regenen hier Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer? 1371890812 Kan ik alle was naar binnen halen Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer? 1371890812

Woonde jij niet in Eindhoven? Hier is het prima weer! Het waait een beetje hard en wat wolkjes, maar verder...

Hopelijk houd ik het tot half 5 droog, heb geen zin om als een verzopen pinguin op m'n werk aan te komen!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer? Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer?

Bericht  Tsjip di 7 mei 2013 - 1:06

Hier is het gedaan met het mooie weer. Het regent sinds een half uurtje. Aan de ene kant jammer maar aan de andere kant is de regen wel weer een keer goed. Nu ga ik binnen maar even nuttige dingen doen.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer? Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer?

Bericht  Ibbeltje di 7 mei 2013 - 1:07

Kowalski schreef:
Ibbeltje schreef:nou ik zat buiten, nu veel wind en wolken. Heb zelf nog niet gekeken, maar t schijnt over een half uur te gaan regenen hier Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer? 1371890812 Kan ik alle was naar binnen halen Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer? 1371890812

Woonde jij niet in Eindhoven? Hier is het prima weer! Het waait een beetje hard en wat wolkjes, maar verder...

Hopelijk houd ik het tot half 5 droog, heb geen zin om als een verzopen pinguin op m'n werk aan te komen!


Nee dorpje 25 min van eindhoven Wink Hier was het ook heerlijk. Nu nog af en toe. t wisselt heel erg nu qua zon, wind en wolken. Hoop ook voor jou dat het droog blijft.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer? Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer?

Bericht  Ragazza di 7 mei 2013 - 1:52

Op kantoor zitten en verlangend naar buiten staren. Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer? 1371890812 Zul je zien, als ik straks vrij ben is het gedaan met het mooie weer..
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer? Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer?

Bericht  Rush di 7 mei 2013 - 1:54

Ragazza schreef:Op kantoor zitten en verlangend naar buiten staren. Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer? 1371890812 Zul je zien, als ik straks vrij ben is het gedaan met het mooie weer..
Hopelijk zijn de buien 'leeg' als ze bij ons zijn haha. Kunnen wij ook nog even genieten!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer? Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer?

Bericht  VeryCherry di 7 mei 2013 - 2:06

Ik ben net naar de stad geweest met N en we hebben boodschappen gedaan. Hier zal het zo ook wel gaan regen, het waait nu zo typisch. Ik ga zo een begin maken aan het opruimen van het balkon smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer? Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer?

Bericht  Tsjip di 7 mei 2013 - 2:08

Hier is het na anderhalf uur regenen weer droog.


Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer? Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer?

Bericht  Sea of Trees di 7 mei 2013 - 2:11

Huh, was dit nou een topic voor moeders of ook voor niet-moeders? scratch
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer? Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum