Raken jullie ook wel eens overprikkeld?
+18
Niene
SarahKey
Makamba
M@niek
Twellie
mirrie
Dolphinne
Coco
Susan
RYW
Printje
Mamsie
Rouge
Thunder
Annemie
Parisienne
Darius
Floor
22 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Raken jullie ook wel eens overprikkeld?
..................................
Laatst aangepast door Sunprincess op ma 27 mei 2013 - 11:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Raken jullie ook wel eens overprikkeld?
Ja ik heb dat ook wel eens. Mijn zoontje heeft sinds een paar maanden dat hij heel hard allerlei fantasieverhalen vertelt in zijn spel, en na een tijdje word ik daar echt tureluurs van. Gelukkig heeft hij ook een zachte fantasiestem haha. Dan is het eigenlijk het ergste, merk ik echt dat ik er moe van word. Verder valt het meestal wel mee.
Gast- Gast
Jep.. Ik vind de fase waarin hij nu zit heel vermoeiend..
Gast- Gast
Ja hoor zelfs nu hij nog klein is.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Jolicious schreef:Jep.. Ik vind de fase waarin hij nu zit heel vermoeiend..
Wacht maar, het wordt nog erger
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Jolicious schreef:Jep.. Ik vind de fase waarin hij nu zit heel vermoeiend..
Praat me anders even moed in
Gast- Gast
Ik heb er niet zo'n last van.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Herkenbaar hoor. Ik merk vooral dat ik kapot ben als we weggaan. Zaterdag had ik een verjaardag van mijn buurjongetje. Mijn vriend was niet mee, ik was alleen met N. Ik ben continu met N. bezig geweest. Alle kinderen speelden in de tuin (zonder toezicht, want er was een dichte partytent waar de rest van de mensen in zaten), maar N. kon ik daar niet alleen laten want er stond een scooter achterin en die was mega interessant. Ik vroeg heel af en toe iemand even een paar minuutjes op te letten zodat ik even wat te drinken kon pakken. Verder heb ik alleen maar achterin die tuin gestaan met N. samen. Vandaag weer een verjaardag gehad, bij familie dit keer dus wel wat meer 'echt' toezicht. Zeker omdat ik heel veel alleen doe zijn zulke dingen erg vermoeiend. Thuis merk ik het ook steeds meer, omdat N. heel veel praat en ook graag met mij samen speelt. Ik ben ook vaak blij als ik 's avonds een paar uur rust heb (om vervolgens 's nachts weer met haar bezig te zijn).
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ben altijd blij als het 19.30 is, dan gaat mijn zoontje naar bed en hebben we eindelijk ff rust... en dan heb ik nog maar 1 kindje, met 2 kindjes lijkt het mij heel vermoeiend.. de tijd zal het leren.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Momenteel vind ik alles overprikkelend. Maar dat ligt meer aan mij persoonlijk dan dat dat aan de jongens ligt.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het ook echt jammer dat er zo weinig kindjes zijn met wie C.iske kan spelen.
Als mijn nichtje er is, heb ik helemaal geen kind aan geen. Zo ook in de speeltuin.
Maar op regenachtige vrije dagen, heb ik er best moeite mee.
Vroeger snapte ik nooit waarom moeders klaagde tijdens vakanties. Heerlijk toch de hele dag je kind om je heen.
Nu begin ik het te begrijpen.
Als mijn nichtje er is, heb ik helemaal geen kind aan geen. Zo ook in de speeltuin.
Maar op regenachtige vrije dagen, heb ik er best moeite mee.
Vroeger snapte ik nooit waarom moeders klaagde tijdens vakanties. Heerlijk toch de hele dag je kind om je heen.
Gast- Gast
Sunprincess schreef:
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Als ik moe ben en we niks te doen hebben thuis dan ervaar ik een dag wel als zwaar en ben ik ook wat sneller overprikkeld en geïrriteerd (ga liever met hem eropuit waar hij ook een beetje zijn eigen gang kan gaan). Sinds ik verlof heb is mijn zoon wel weer heel lief, veel minder driftbuien etc. Hij krijgt wel de hele dag aandacht dus dat zal wel meespelen, maar ik ben ook blij als het bedtijd is en ik even rustig kan zitten.
Hij zit nu wel in een fase dat hij alles zelf wil doen en overal bij wil helpen, hoewel het heel lief is, is het ook zeer vermoeiend soms (omdat of dingen dan nogal langzaam gaan of er dingen perongeluk gesloopt worden
Hij zit nu wel in een fase dat hij alles zelf wil doen en overal bij wil helpen, hoewel het heel lief is, is het ook zeer vermoeiend soms (omdat of dingen dan nogal langzaam gaan of er dingen perongeluk gesloopt worden
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Ik heb dat vooral de laatste weken heel erg. N.ali begint s'morgens te kletsen en houdt pas weer op als hij naar bed gaat. Hij praat vaak heel hard en vooral nu zn broertje er is dan vraagt hij nog meer aandacht. Meestal ga ik als hij op bed ligt ff 10 minuten in de douche zitten. Daar hoor en zie ik ff helemaal niks.
Gast- Gast
Ja, herkenbaar. Ik merk dat ik soms geestelijk echt gesloopt ben van de afgelopen twee jaar en dan kan ik niet altijd veel hebben.
Gast- Gast
Jolicious schreef:Sunprincess schreef:Jolicious schreef:Jep.. Ik vind de fase waarin hij nu zit heel vermoeiend..
Ach het is ook heel leuk hoor. Als ze dan samen in bad zitten en J.anneman zit te gierenom alles wat C.iske doet, als C.iske in het voorbij gaan J.anneman zijn handje kust, als C.iske s' ochtends J.anneman hoort en heel enthousiast naar zijn kamertje rent om hem te begroeten, zoals C.iske zich al als grote broer gedraagt en hem beschermd.
En het is ook gewoon heel leuk om twee kinderen te hebben.
Gast- Gast
yvonne schreef:Ik heb dat vooral de laatste weken heel erg. N.ali begint s'morgens te kletsen en houdt pas weer op als hij naar bed gaat. Hij praat vaak heel hard en vooral nu zn broertje er is dan vraagt hij nog meer aandacht. Meestal ga ik als hij op bed ligt ff 10 minuten in de douche zitten. Daar hoor en zie ik ff helemaal niks.
haha dat harde praten ook zo herkenbaar. Maar mijn zoon zijn oren zaten de afgelopen weken een beetje dicht door verkoudheid. Dus als ik op zolder ben hoor ik hem nog op normaal volume praten bijna (en hij is beneden).
Hoe gaat hij verder met z'n broertje om trouwens?? Vindt ie het verder wel leuk of is hij erg jaloers?
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Herkenbaar!! Zeker als ze vakantie hebben. Pff dan denk ik na 3 dagen al dat ik gek word. Als het mooi weer is vind ik het minder erg want dan schop ik de oudste 2 naar buiten!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Hier niet herkenbaar, ben ook wek wat gewend. Heb al jaren 26 kleuters om me heen dus eentje thuis is juist heerlijk rustig haha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Jolicious schreef:Sunprincess schreef:Jolicious schreef:Jep.. Ik vind de fase waarin hij nu zit heel vermoeiend..
Zal ik er even een schepje bovenop doen? De mijne zitten in een fase dat ze con-ti-nu ruzie met elkaar maken. Ik word er stapelgek van.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Dat harde praten is ook heel herkenbaar! C.iske schreeuwt af en toe gewoon.
En hij heeft de gewoonte om achter alles wat ik zeg " Hé, wat zeg je?" te zeggen. Terwijl hij me negen van de tien keer gewoon verstaat.
En hij heeft de gewoonte om achter alles wat ik zeg " Hé, wat zeg je?" te zeggen. Terwijl hij me negen van de tien keer gewoon verstaat.
Gast- Gast
Mamsie schreef:Herkenbaar!! Zeker als ze vakantie hebben. Pff dan denk ik na 3 dagen al dat ik gek word. Als het mooi weer is vind ik het minder erg want dan schop ik de oudste 2 naar buiten!
Haha dat is heel herkenbaar, een paar dagen vrij is leuk maar een hele week niet. Vooral als het slecht weer buiten is dan hangt ze de hele dag binnen, en weet ze vooral niet wat ze moet doen terwijl de kast uitpuilt van het speelgoed.
Gast- Gast
Hij vindt het heel leuk. Ik merk nog niks van jaloersigheid. Hij geeft hem steeds kusjes en als iemand anders hem vast heeft dan roept hij: je mag hem niet mee nemen hoor. Tegen mij doet hij wel vervelend soms omdat hij weet dat ik niet zo snel bij hem kan komen. Maar dat zal wel weer over gaan.
Gast- Gast
Ik ben blij dat het herkenbaar is. Ik voel me soms zo'n ontaarde moeder.
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Dat harde praten is ook heel herkenbaar! C.iske schreeuwt af en toe gewoon.
Ooh dat doet G ook! Zo irritant! Ook dat ruziemaken is hier aan de orde. De oudste denkt dat hij alles mag bepalen en de middelste wil altijd zijn zin. De jongste gaat zich er dan ook nog mee bemoeien.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?
» Hebben jullie dat ook wel eens....
» hebben jullie wel eens....
» Hebben jullie wel eens wat gewonnen..
» hebben jullie dat ook wel eens?
» Hebben jullie dat ook wel eens....
» hebben jullie wel eens....
» Hebben jullie wel eens wat gewonnen..
» hebben jullie dat ook wel eens?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: