Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afknappers!

+20
Erin
applestar
Rapunzel
Blond
Arwyn
TNMN
_Cyn_
Marin
Vlegel
Lady Starstruck
Bazinga
ChocoChip
sanskie
Truttebol
Rovine
Herfstblaadjes
Kqip
Lenthe
Rush
JoyceVL
24 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Rovine vr 6 apr 2012 - 3:17

Denk dat we elkaar dan ook verkeerd begrepen. Afknappers! - Pagina 2 561177

Voorkeur gaat overigens wel uit naar iemand met een soortgelijke opleiding. Ik heb soms moeite mee te komen in dat wereldje vol slimme mensen en iemand die me daarin begrijpt vind ik wel belangrijk. Maar het is niet zo dat ik afknap omdat iemand een papiertje niet behaald heeft.

Bij afknappen denk ik inderdaad aan een gebit met gaten (zijn tal manier om dat op te lossen, ook als je een slecht gebit hebt) of veelvuldig drugsgebruik. Daar zou ik echt moeite hebben overheen te stappen, als dat al zou lukken.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  sanskie vr 6 apr 2012 - 3:27

iemand die stinkt/onverzorgd/vies gebit enz

iemand die rookt
sanskie
sanskie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 143
Registratiedatum : 18-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 3:42

Een kattenhater. Ik heb laatst met een gast gedate en ik hoorde hem kutkat zeggen tegen mijn prinsje. Die heb ik er gelijk uitgezet. Eikel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 3:43

Rush schreef:Oh, ik lees in een ander topic nog een afknapper. 2 linker handen. :-)
Dat heeft die van mij :P dat kan me werkelijk geen reet interesseren....hij heeft wel de 'brains' en dat vind ik eerlijk gezegd belangrijker dan kunnen klussen in huis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 3:47

Ik heb heel veel waar ik op af kan knappen bij mannen Embarassed

Onverzorgd zijn
Asociaal gedrag
Kakkers die zichzelf beter vinden dan de rest, omdat ze gestudeerd hebben en een rijke pappie en mammie hebben
Veelvuldig taalfouten maken
Boeren
Gouden kettingen en oorbellen
Hardcore muziek
Nike air max
Bandshirts en verwassen t-shirts
Vieze tanden

En zo kan ik nog wel even doorgaan...ik heb serieus een ellenlange lijst :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  ChocoChip vr 6 apr 2012 - 3:51

Als een man op zijn centen zit, en dan hoeft een man echt niet de eerste date te betalen, maar als je al wat langer samen bent en hij split nog steeds de rekening op, nee dank je.
ChocoChip
ChocoChip
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 158
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Bazinga vr 6 apr 2012 - 4:04

ChocoChip schreef:Als een man op zijn centen zit, en dan hoeft een man echt niet de eerste date te betalen, maar als je al wat langer samen bent en hij split nog steeds de rekening op, nee dank je.

Ik vind 't juist andersom :P Ik stel 't op prijs als een man de eerste date betaalt, maar verder ben ik groot voorstander van splitten, hoor smile

Afknapper voor mij; als iemand niet echt outgoing is. Ik praat veel, snel, vaak, lang... als iemand heel stil is en vooral in een eigen wereld leeft, vind ik 't heel moeilijk om daar langer mee om te gaan. Mijn vriend is heel erg lief en praat met alles en iedereen en vindt 't altijd fijn om nieuwe contacten te leggen, dat vind ik heel mooi!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Lady Starstruck vr 6 apr 2012 - 4:06

-Van die ruitbloes mannetjes met zonnebrilletjes in het haar, ja van die wiseguys zeg maar.
-Moraalridders (Mannen die tegen roken en drinken zijn, daar ben ik snel klaar mee)
-Te veel gel in het haar vind ik nou ook niet opwindend bij een man
-Te glad geschoren geef mij maar stoppeltjes

Ik zie mannen met bandshirts voorbij komen. Mijn vriend draagt ze standaard altijd, behalve dan op feestjes e.d. Maar ik zie hem liever niet in een pak dat vind ik niks bij mannen. Gelukkig wil die dat zelf ook niet Very Happy
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Vlegel vr 6 apr 2012 - 4:23

Ik heb het dus met een date voor vanavond..... We hadden al afgesproken en nou smste hij afgelopen nacht dat ik wel moest weten dat ie al 2 keer getrouwd is geweest en een kind heeft :s

Ben eigenlijk compleet afgeknapt, maar vind het ergens ook zo lullig om vanavond dan maar meteen af te zeggen...
Vlegel
Vlegel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 159
Registratiedatum : 04-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 4:27

Zelda schreef:Ik heb heel veel waar ik op af kan knappen bij mannen Embarassed

Onverzorgd zijn
Asociaal gedrag
Kakkers die zichzelf beter vinden dan de rest, omdat ze gestudeerd hebben en een rijke pappie en mammie hebben
Veelvuldig taalfouten maken
Boeren
Gouden kettingen en oorbellen
Hardcore muziek
Nike air max
Bandshirts en verwassen t-shirts
Vieze tanden

En zo kan ik nog wel even doorgaan...ik heb serieus een ellenlange lijst :shock:

Er zijn ook veel dingen die ik niet zo leuk zou vinden aan een jongen, maar als hij er maar 1 of 2 heeft, zou ik hem daarom niet afwijzen. Mijn vriend had eerst niet echt een kledingstijl die ik leuk vond, maar het wordt steeds beter en hij koopt nu wel leuke dingen. Dat zou voor mij dus geen reden zijn om niks met iemand te willen beginnen.

Zouden jullie echt zo hard op iets als verkeerde t-shirts afknappen dat jullie niet iets zouden willen met een jongen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 4:29

Vlegel schreef:Ik heb het dus met een date voor vanavond..... We hadden al afgesproken en nou smste hij afgelopen nacht dat ik wel moest weten dat ie al 2 keer getrouwd is geweest en een kind heeft :s

Ben eigenlijk compleet afgeknapt, maar vind het ergens ook zo lullig om vanavond dan maar meteen af te zeggen...

Oei, dat is wel een moeilijke! Is hij ook veel ouder dan jij? Ik zou het wel afzeggen als hij 27 is en al 2 keer getrouwd is geweest, maar als je iemand zou daten die bijvoorbeeld 40 is, dan zou je het ook wel een beetje kunnen verwachten. Hoe leuk vind je hem?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 4:48

Yasmin schreef:Ik heb hetzelfde als Lenthe, ik zou het ook een afknapper vinden als iemand een stuk lager denkniveau heeft. Hoeft niet per se te betekenen dat ik geen relatie zou willen met iemand van MBO bijv, want sommige hebben daar bijv wel een HBO denkniveau.
Er is ook niet echt antwoord op te geven op de vraag van: waar wil je dan dat de ander het over kan hebben? (nu ga ik het forum over me heen krijgen door het volgende te zeggen)
Ik merk wel vaker dat mensen met een laag iq zich minder snel in iemand kunnen verplaatsen, daarmee bedoel ik mee waarom diegene zich zo gedraagt, dat dat ermee te maken kan hebben als gevolg van stress, rouw bijv.en vaker maar wat dingen roepen en niet denken aan wat voor gevolgen dat heeft. Dat zegt niks over je IQ maar over je EQ. smile
Misschien is dat dan toch een beetje een antwoord op je vraag, dat ik niet met zulke mensen een relatie kan hebben Afknappers! - Pagina 2 561177 Als je elkaar niet begrepen voelt op dat gebied. En hoeft echt niet te betekenen dat je het dan alleen maar over hele politieke kwesties ofzo wilt hebben, helemaal niet, ik hou ook van gezellig ouwehoeren Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Marin vr 6 apr 2012 - 4:51

Vlegel schreef:Ik heb het dus met een date voor vanavond..... We hadden al afgesproken en nou smste hij afgelopen nacht dat ik wel moest weten dat ie al 2 keer getrouwd is geweest en een kind heeft :s

Ben eigenlijk compleet afgeknapt, maar vind het ergens ook zo lullig om vanavond dan maar meteen af te zeggen...

Lastig Vlegel, ik zou daar toch even open in gaan en naar die date gaan en rustig bedenken of het je dwars zit, en zo ja, waarom. Een kind is niet niks. Dat ie getrouwd is geweest (twee keer zelfs) is al best heftig, maar dat is in principe in het verleden, maar een kind is er voor nu en voor altijd. Lastig. Ik zou het zeker niet direct daarom afkappen, maar je mag best kritisch zijn omdat je moet nagaan of jij daar ook een rol in wil gaan spelen. Daar mag je best serieus even over nadenken.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Marin vr 6 apr 2012 - 4:58

Echte afknappers kan ik trouwens niet bedenken.
Jongens met gouden kettingen, stoere praat en op Nike Air max lopen (om Zelda's lijstje er even bij te halen Wink) val ik absoluut niet op. Ik zou niet op hun af kunnen knappen, omdat ik hen in eerste instantie al totaal niet interessant vind. Zij zijn mijn type niet, dus valt er ook niets op af te knappen als het eerst toch al niet leuk is. Of is dat te ingewikkeld gedacht? Wink

Maar misschien ben ik daar dan ook toch weer te kieskeurig in, want wie weet is dat dan ook een onwijze schat. Alleen niet voor mij denk ik.


Laatst aangepast door Marin op za 7 apr 2012 - 2:03; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  _Cyn_ vr 6 apr 2012 - 5:01

Een echt grote afknapper vind ik foute kleding, lelijkheid (maar dan ook echt misvormd:oops: ), veel te lief, rare seksuele ideeen Wink, irritante stem.. Ik weet niet, maar ik ben geloof ik snel afgeknapt op iemand. Ben gewoon heel kieskeurig denk ik!:bom:
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 5:05

Ik knap echt af op roken. Zou nooit iets kunnen beginnen met een jongen die rookt, als ie me leuk genoeg vindt moet ie maar stoppen Very Happy
Waar ik verder ook heel erg op afknap is kortzichtigheid en een soort van 'ouderwets' denken zoals dat een vrouw in de keuken hoort. Zo was mijn ex wel een beetje en ik snap niet hoe ik het daar zo lang mee heb kunnen volhouden. Ik ben echt voor een 50/50 verdeling in het huishouden.
Op slechte kledingstijl ofzo knap ik niet direct af, daar kan nog wel iets aan gedaan worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Marin vr 6 apr 2012 - 5:09

Jente schreef:Ik knap echt af op roken. Zou nooit iets kunnen beginnen met een jongen die rookt, als ie me leuk genoeg vindt moet ie maar stoppen Very Happy

Haha ja dat had ik dus ook gezegd kunnen hebben. Het leek me ook echt vies, ook al rook ik zelf ook af en toe. Maar nu ik een vriend heb die rookt, valt het me echt alles mee. Ik had echt niet verwacht dat ik er totaal geen probleem mee zou hebben, maar ik heb het echt niet. Alhoewel ik wel laatst een slof duty-free sigaretten voor 'm heb meegenomen van het vliegveld, maar dat weigerde ik als cadeautje te geven. Ik vind het niet erg, maar ik ga het niet stimuleren. En als ik zwanger ben, gaat ie stoppen.

Kan het me trouwens wel voorstellen hoor, dat het echt een afknapper is, het ís ook zo vies eigenlijk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  TNMN vr 6 apr 2012 - 5:12

Wereldvreemd, racistisch, lelijk gebit, te macho.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 5:17

Jente schreef:
Zelda schreef:Ik heb heel veel waar ik op af kan knappen bij mannen Embarassed

Onverzorgd zijn
Asociaal gedrag
Kakkers die zichzelf beter vinden dan de rest, omdat ze gestudeerd hebben en een rijke pappie en mammie hebben
Veelvuldig taalfouten maken
Boeren
Gouden kettingen en oorbellen
Hardcore muziek
Nike air max
Bandshirts en verwassen t-shirts
Vieze tanden

En zo kan ik nog wel even doorgaan...ik heb serieus een ellenlange lijst :shock:

Er zijn ook veel dingen die ik niet zo leuk zou vinden aan een jongen, maar als hij er maar 1 of 2 heeft, zou ik hem daarom niet afwijzen. Mijn vriend had eerst niet echt een kledingstijl die ik leuk vond, maar het wordt steeds beter en hij koopt nu wel leuke dingen. Dat zou voor mij dus geen reden zijn om niks met iemand te willen beginnen.

Zouden jullie echt zo hard op iets als verkeerde t-shirts afknappen dat jullie niet iets zouden willen met een jongen?
Nee hoor, aan een kledingstijl kan zeker iets gedaan worden smile mijn vriend droeg op het begin echt géén leuke kleding, maar nu is dat helemaal veranderd, gelukkig smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Marin vr 6 apr 2012 - 5:20

Toch vind ik het ook best raar dat je als vrouw helemaal gaat bepalen hoe je man er uit moet zien qua kleding. Nou hebben sommige mannen ook echt geen smaak, of niet eens zozeer smaak, wéten ze gewoon niet hoe ze met kleding om moet gaan, dus ik kan het me ook wel voorstellen.. Maar toch vind ik het altijd beetje raar overkomen alsof je 'm wilt aankleden als een paspop. Of doe je dat subtieler? Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Arwyn vr 6 apr 2012 - 5:30

Dat doe je subtiel Marin Wink

Mijn vriend droeg 5 jaar geleden ook andere kleding dan nu, die is daar ook in veranderd. Met een beetje hulp van mij Laughing
We hadden het er laatst over en hij vind zelf ook dat het positief veranderd is, dus job well done dacht ik zo Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 5:31

Marin schreef:Toch vind ik het ook best raar dat je als vrouw helemaal gaat bepalen hoe je man er uit moet zien qua kleding. Nou hebben sommige mannen ook echt geen smaak, of niet eens zozeer smaak, wéten ze gewoon niet hoe ze met kleding om moet gaan, dus ik kan het me ook wel voorstellen.. Maar toch vind ik het altijd beetje raar overkomen alsof je 'm wilt aankleden als een paspop. Of doe je dat subtieler? Wink
Zoiets gaat geleidelijk aan Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Marin vr 6 apr 2012 - 5:32

Haha wel fijn dat ie het zelf ook in ziet dat het leuker dan is, Arwyn smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Blond vr 6 apr 2012 - 5:39

Vieze geurtjes en een lelijk gebit. En ik val ook niet op types die Nike Air Max dragen en gouden kettingen en oorbellen.

En tatoeages vind ik in 99% van de gevallen lelijk. Vooral op bovenarmen No
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Vlegel vr 6 apr 2012 - 5:41

Jente schreef:
Vlegel schreef:Ik heb het dus met een date voor vanavond..... We hadden al afgesproken en nou smste hij afgelopen nacht dat ik wel moest weten dat ie al 2 keer getrouwd is geweest en een kind heeft :s

Ben eigenlijk compleet afgeknapt, maar vind het ergens ook zo lullig om vanavond dan maar meteen af te zeggen...

Oei, dat is wel een moeilijke! Is hij ook veel ouder dan jij? Ik zou het wel afzeggen als hij 27 is en al 2 keer getrouwd is geweest, maar als je iemand zou daten die bijvoorbeeld 40 is, dan zou je het ook wel een beetje kunnen verwachten. Hoe leuk vind je hem?

Ik had hem jonger geschat dat ie is.... Hij is bijna 35, maar dan vind ik het nog vaak... Qua leuk vinden: ik heb 1 keer een avond gezellig met hem zitten kletsen. Was leuk, maar niet dat ik nu hoteldebotel ben... Vindt het ergens zo lullig om dan meteen af te zeggen, en kan natuurlijk ook 1 keer een gezellige avond hebben en dan netjes op tijd weer naar huis gaan.
Vlegel
Vlegel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 159
Registratiedatum : 04-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum