TV ergenissen
+6
Happydobby
_Lacey_
luisa
Lejow
Rush
Lenthe
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
TV ergenissen
Ik zit nu Het nationaal verkeersexaemen te kijken. In principe leek het me best een leuk programma, maar het is op SBS en ik ben na 2 minuten al geneigd weg te zappen! (helaas heb ik nog geen ander leuk programma gevonden in de tv-gids)
Allereerst Sandra Schuurhof, de presentatrice. Ik erger me verschrikkelijk aan dat mens! Ze kan totaal niet presenteren en praat alsof ze het tegen een groep kleuters heeft.
Dan de "sterren" die meedoen. Ik ken er volgens mij 3 van en die waren een jaar of 10 geleden semi-bekend.
Datzelfde geldt voor de Lijfshow. Het leek me eerst een best leuk programma, maar wie hebben ze te gast? Lange Frans en zijn vriendin. Lange Frans had 10 jaar geleden 1 hit en zijn vriendin is alleen maar bekend omdat ze met een pistool heeft lopen zwaaien. Waarom nodigen ze deze mensen uit? Er zullen toch echt wel wat populairdere bn'ers willen komen?
Sterren springen? Welke sterren? Het leek meer op semi-bekende Nederlanders die last hadden van de zwaartekracht!
De programma's van Alberto Stegeman en Rob Geus... Leuk idee, Red mijn vakantie en De Smaakpolitie, maar weer op zo'n belerende, schokkende toon ("Maar wat we hier aantreffen is echt afschuwelijk!!")
Ik vraag me echt af of ze dat bij SBS zelf niet door hebben waarom die programma's niet scoren? De programma-ideeën vind ik niet eens zo heel slecht, maar die uitvoering maakt het dan toch weer heel erg slecht.
Wat een campingzender, dat SBS.
Jullie nog ergenissen wat betreft de tv-wereld?
Allereerst Sandra Schuurhof, de presentatrice. Ik erger me verschrikkelijk aan dat mens! Ze kan totaal niet presenteren en praat alsof ze het tegen een groep kleuters heeft.
Dan de "sterren" die meedoen. Ik ken er volgens mij 3 van en die waren een jaar of 10 geleden semi-bekend.
Datzelfde geldt voor de Lijfshow. Het leek me eerst een best leuk programma, maar wie hebben ze te gast? Lange Frans en zijn vriendin. Lange Frans had 10 jaar geleden 1 hit en zijn vriendin is alleen maar bekend omdat ze met een pistool heeft lopen zwaaien. Waarom nodigen ze deze mensen uit? Er zullen toch echt wel wat populairdere bn'ers willen komen?
Sterren springen? Welke sterren? Het leek meer op semi-bekende Nederlanders die last hadden van de zwaartekracht!
De programma's van Alberto Stegeman en Rob Geus... Leuk idee, Red mijn vakantie en De Smaakpolitie, maar weer op zo'n belerende, schokkende toon ("Maar wat we hier aantreffen is echt afschuwelijk!!")
Ik vraag me echt af of ze dat bij SBS zelf niet door hebben waarom die programma's niet scoren? De programma-ideeën vind ik niet eens zo heel slecht, maar die uitvoering maakt het dan toch weer heel erg slecht.
Wat een campingzender, dat SBS.
Jullie nog ergenissen wat betreft de tv-wereld?
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Re: TV ergenissen
SBS6 kijk ik al 1,5 jaar niet meer.
Mijn ouders zijn echt fan, maar dat zijn ook echt van die Telegraaf types, dus tsja. Blij dat ik niet meer mee hoef te kijken haha.
Ik zapte laatst toevallig langs shownieuws. Wat een vage figuren presenteren dat nu.
Mijn ouders zijn echt fan, maar dat zijn ook echt van die Telegraaf types, dus tsja. Blij dat ik niet meer mee hoef te kijken haha.
Ik zapte laatst toevallig langs shownieuws. Wat een vage figuren presenteren dat nu.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nou er zitten wel wat bekende mensen bij hoor
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Whaha, ik kijk ook nooit sbs. Nooit gedaan ook. Tenzij ze films of series hebben.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Sterren springen: Jody Bernal....?Lejow schreef:Nou er zitten wel wat bekende mensen bij hoor
Lenthe- Prater
SBS 6 vind ik sowieso een campingzender.
Verder erger ik me aan alle programma's in de trant van "Help, mijn man heeft een hobby", "Bonje met de buren" etc.
Ik zie daar af en toe voorstukjes van en het is toch altijd een bepaald soort mensen dat daar aan meedoet.
Verder erger ik me aan alle programma's in de trant van "Help, mijn man heeft een hobby", "Bonje met de buren" etc.
Ik zie daar af en toe voorstukjes van en het is toch altijd een bepaald soort mensen dat daar aan meedoet.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Nee dat springgedoe was een grote aanfluiting.
Ik bedoel nu bij het verkeersexamen.
Ik heb maar een kort stukje nog gezien, want B begon te huilen, maar ik zag sowieso al Pearl Jozefsoon, Piet Paulusma, Antje Monteiro...
Ik bedoel nu bij het verkeersexamen.
Ik heb maar een kort stukje nog gezien, want B begon te huilen, maar ik zag sowieso al Pearl Jozefsoon, Piet Paulusma, Antje Monteiro...
Lejow- Lady Post-a-lot
Judith Osborne, Jokertje.
En dan nog die vierde blonde vrouw, kan alleen niet op haar naam komen.
Alleen die 2 mannen ken ik niet.
En dan nog die vierde blonde vrouw, kan alleen niet op haar naam komen.
Alleen die 2 mannen ken ik niet.
Lejow- Lady Post-a-lot
Peggy Jane de Schepper Vrijens, dacht ik het toch goed. (niet dus )
En Christiaan Albers, de coureur, alleen die bolle blonde man ken ik echt niet.
En Christiaan Albers, de coureur, alleen die bolle blonde man ken ik echt niet.
Lejow- Lady Post-a-lot
Maar Lejow, dat zijn toch geen kwalitatief hoogstaande bn-ers?
Lenthe- Prater
Lenthe schreef:Maar Lejow, dat zijn toch geen kwalitatief hoogstaande bn-ers?
Antje Monteiro, Pearl Josefzoon, Peggy Vrijens en Piet Paulusma schaar ik daar toch wel onder hoor..
Lejow- Lady Post-a-lot
Daarom kijken wij weinig tv, hoef je je ook niet te ergeren
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Lenthe schreef:Sterren springen: Jody Bernal....?Lejow schreef:Nou er zitten wel wat bekende mensen bij hoor
En wat te denken van Terror Jaap met zijn bommetje!
Loes263- Fluisteraar
- Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10
Ik kijk ook vrijwel nooit naar Sbs, ik vond idd dat Sterren springen echt een vreselijk dom programma, het werd aangekondigd als weet ik wat er allemaal ging gebeuren maar ik vond het enorm tegenvallen.
Ik vind die programma's van zogenaamde bekenden ook irritant. Barbie's eerste huis, barbie's bruiloft, barbie's baby en meer van dat soort dingen.
Ik vind die programma's van zogenaamde bekenden ook irritant. Barbie's eerste huis, barbie's bruiloft, barbie's baby en meer van dat soort dingen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik word sowieso moe van programma's waar zogenaamde BN'ers aan mee doen, op Ford Boyard na, maar dat ligt meer aan het concept van het programma dat ik dat leuk vind. De rest kijk ik daarom ook niet.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
SBS is gewoon een vreselijk slechte zender. Waar zij ook patent op hebben, is de uitspraak: "wereldberoemd in Nederland". Nog los van de slechte programma's en slechte BN'ers, dit haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Dus ik kijk geen SBS6, net zoals ik ook de Telegraaf niet lees.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: