Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Marktplaats ergenissen

+11
Shisha
Jeanette
Lejow
Lindsya
M_as
Sugarfall
Lotus_
Phileine
Sarah1985
Fearie
Champagne
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Marktplaats ergenissen Empty Marktplaats ergenissen

Bericht  Champagne za 27 nov 2010 - 3:15

Er doet net iemand een bod op al mijn advertenties.. 2 minuten later verwijderd ze alles..
Wat heb je hier nou aan scratch

Jullie nog rare dingen meegemaakt op mp?
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats ergenissen Empty Re: Marktplaats ergenissen

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 3:17

Champagne schreef:Er doet net iemand een bod op al mijn advertenties.. 2 minuten later verwijderd ze alles..
Wat heb je hier nou aan scratch

Jullie nog rare dingen meegemaakt op mp?

Ik heb ook wel eens een bod geplaatst en daarna weer verwijderd maar daar had ik dan ook wel een reden voor. Dat was ook maar op 1 advertentie.

Ik had laatste iemand die op een advertentie had geboden maar een gegeven moment zelf niet meer wist welke mail nou bij welke advertentie hoorde. Ze had namelijk op drie verschillende advertenties gereageerd en was nog al in de war. Ik snapte er zelf ook niets meer van haha!

Gast
Gast

Bericht  Fearie za 27 nov 2010 - 3:18

Ik erger me er altijd aan als iemand een bod doet, je reageert netjes en vervolgens laten ze niets meer van zich horen. Heb ook wel eens gehad dat mensen hier tegels op kwamen halen en toen ze niet verschenen, gevraagd waarom niet - kreeg een zwaar onbeschoft mailtje terug. Niet normaal :s

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sarah1985 za 27 nov 2010 - 3:21

altijd zo vervelend als je een bod krijgt en die mensen mailt en dan niks meer hoort
Of dat je afspreekt en je adres en alles geeft en ze niet komen en dan ook niet mailen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 4:04

Helaas zijn sommige mensen ontzettend laks en denken ze volgens mij totaal niet na bij wat ze doen! Ik heb het ook wel eens gehad, helaas.

Gast
Gast

Bericht  Phileine za 27 nov 2010 - 4:12

Paris1985 schreef:altijd zo vervelend als je een bod krijgt en die mensen mailt en dan niks meer hoort
Of dat je afspreekt en je adres en alles geeft en ze niet komen en dan ook niet mailen

Dat laatste is erg vervelend inderdaad en heb ik al meerdere malen meegemaakt. Ik heb ook eens iemand gehad die mij steeds aan het lijntje hield en waar ik uiteindelijk niks meer van gehoord heb. Je steekt er wel moeite en tijd in en dan is het best frustrerend als mensen hun afspraken niet na komen.

Ik zet een advertentie vaak op bieden vanaf een bepaald bedrag en dan vind ik het heel vervelend dat mensen dan gaan mailen en een veel lager bod doen dan het vanaf bod in de advertentie.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Lotus_ za 27 nov 2010 - 4:45

Paris1985 schreef:altijd zo vervelend als je een bod krijgt en die mensen mailt en dan niks meer hoort

Inderdaad erg vervelend. Dat had ik laatst ook. Iemand deed een bod en uiteindelijk veel gemaild ivm andere advertenties die ik er op had staan. Uiteindelijk hoorde ik niets meer. Ik vind het wel zo netjes als je dan ook nog laat weten dat je geen interesse hebt.
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545

Bericht  Sugarfall za 27 nov 2010 - 5:04

Ik had op een stoel gereageerd op Marktplaats, en gevraagd wanneer ik kon komen kijken, toen moest ik zelf een tijd aangeven, heb ik dat gedaan en gezegd dat zij maar even moest laten weten wanneer het beste uitkwam. Toen ben ik gaan werken en savonds had ik 3 mailtjes in mijn inbox, een was de tijd waarop haar het beste uitkwam en de andere twee waren zo van ''Reageer even wat sneller, want ik heb inmiddels nog een bod gehad'' en ''Je wilt dus niet meer? Jammer voor jou dan.'' Er was amper een paar uur overheen gegaan, ik moet ook gewoon werken en ik kan niet elke keer binnen 5 minuten reageren. Daar erger ik me wel aan, van die mensen die meteen gaan ''dreigen'' dat ze ook nog een ander bod hebben, als je niet binnen een paar minuten reageert. Maar ik heb het maar genegeerd en gezegd dat ik om die tijd wel langs zou komen. Het is dat ik de stoel echt heel graag wil anders had ik al niet eens meer gegaan, ik kan niet zo goed tegen zulke mensen..
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Lotus_ za 27 nov 2010 - 6:06

Dat is inderdaad weer de andere kant van het verhaal. Daar zou ik me als koper ook aan ergeren. Zelf heb ik nog nooit iets gekocht via MP dus kan daar verder niet zo veel over zeggen.
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 6:30

Mijn grootste Marktplaats-ergernis is dat mensen iets als zgan aanbieden, maar als je het dan opgestuurd krijgt het overduidelijk tweedehands is: kapot, versleten etcetera.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 6:34

of mensen die extreem laag gaan bieden..

Gast
Gast

Bericht  M_as za 27 nov 2010 - 9:33

Dromertje schreef:of mensen die extreem laag gaan bieden..

Inderdaad. Toevallig vorige week nog. 25 euro voor een backpack van 65 liter....
Dat bedrag had ik nou niet bepaald in gedachten haha.
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Lindsya za 27 nov 2010 - 22:12

Wij hebben van de zomer onze voortuin opgeknapt en de oude tegels had ik gratis op MP gezet. Kwam er een man die wilde de tegels graag hebben maar vond dat ze vies waren. Ik had duidelijk in de advertentie gezet, ze zijn vuil maar als je ze schoon maak zijn het hele mooie tegels, zelfs twee verschillende tegels. Zeg die als je ze schoonmaak dan neem ik ze mee. Ik heb die man gezegd dat ik ze schoon zou maken, een grote strik erom heen zou doen en gratis bij hem in de tuin kwam leggen. Hij is in zijn auto gestapt en ik heb niks meer gehoord. Kom zeg ik bied ze gratis aan, dan moet je ze in de winkel kopen.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Lejow za 27 nov 2010 - 23:32

Wat een stomme vent Lindsay! Ik vind jouw reactie overigens wel geweldig hahaha. Al valt het me tegen dat je er niet gelijk een compleet tuinset bij aangeboden heb smile

Ik vind het heel irritant, dat wanneer er een bod geplaatst wordt en ik werkelijk gelijk reageer, ik niets meer terug hoor. Plaats dan geen bod, of heb het fatsoen het af te zeggen..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Jeanette za 27 nov 2010 - 23:35

Nog nooit wat gekocht via Marktplaats. Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat het merendeel oplichters zijn. Maar dat komt ook omdat ik alleen maar slechte verhalen heb gehoord haha. Kopen/verkopen jullie veel via Marktplaats?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Lejow za 27 nov 2010 - 23:36

Kopen vooral boeken
Verkocht de hele inboedel van mijn oude huis en de oude inboedel van mijn schoonouders
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Shisha za 27 nov 2010 - 23:36

Ik vind het ook irritant wanneer ik een bod plaats/een mail stuur en van de verkoper niks hoor. Of dat ze iets al verkocht hebben maar nooit de advertentie hebben verwijderd.
Ook irritant: Soms kom ik iets tegen wat al een tijdje op MP staat en waar nog niet op geboden is en onderhand op pagina 10 staat. Ik doe een bod en ineens 10 min later doet iemand anders een hoger bod. Ik heb dan altijd het idee dat mensen zelf ook bieden om een zo hoog mogelijk bod te krijgen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Jeanette za 27 nov 2010 - 23:40

Ja, dat gevoel heb ik ook altijd bij vakantieveilingen..
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Lindsya zo 28 nov 2010 - 9:18

Lejow schreef:Wat een stomme vent Lindsay! Ik vind jouw reactie overigens wel geweldig hahaha. Al valt het me tegen dat je er niet gelijk een compleet tuinset bij aangeboden heb smile

Ik vind het heel irritant, dat wanneer er een bod geplaatst wordt en ik werkelijk gelijk reageer, ik niets meer terug hoor. Plaats dan geen bod, of heb het fatsoen het af te zeggen..

Laughing ja dat had die er vast bij willen hebben. Hij durfde al niks meer te zeggen na mijn opmerking dus om het tuinset durfde die niet meer te vragen :P
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lindsya zo 28 nov 2010 - 9:21

Jeanette schreef:Nog nooit wat gekocht via Marktplaats. Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat het merendeel oplichters zijn. Maar dat komt ook omdat ik alleen maar slechte verhalen heb gehoord haha. Kopen/verkopen jullie veel via Marktplaats?

Nee ik koop zelf eigenlijk niks via MP. Ik verkoop wel dingen via MP.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 10:29

Ik had laatst een aantal keer contact via de mail gehad met een potentiele koper en daarna een datum en tijd afgesproken voor de volgende dag en ze zijn gewoon niet gekomen. Blijf je daarvoor thuis. Later heb ik ze nog gemailt en toen zeiden ze ja het was voor een vriendin. Heel apart, want hun mailde elke keer, raar verhaal dus.

Gast
Gast

Bericht  SarahKey zo 28 nov 2010 - 19:07

Ik herken al deze ergenissen wel.
Als ik zelf iets erop zet, dan doe ik: bieden vanaf 25 euro bv. En mensen die lager bieden hebben dan echt pech gehad. Zo voorkom je hele lage biedingen.

Ik heb al eens gehad dat ik 4 euro bood op een zak met knoopjes. Kreeg meteen een mail dat mijn bod geaccepteerd werd. Gegevens uitgewisseld en ik zou het geld overmaken. Kreeg ik daarna meteen een mail: je bent overboden en wij willen het meeste geld krijgen dus de knoopjes gaan naar die andere.
Keek ik op markplaats, was er wel 10 cent extra geboden, wauw zeg...
Heb ze vriendelijk terug gemaild dat ze maar blij mochten zijn met die 10 cent extra angel

Maar ik koop en verkoop geregeld wat op marktplaats. 1 keer heb ik geen stempel ontvangen maar alleen het envelopje. Voor de rest is alles nog goed gegaan. Maar boven een bepaalde bedrag laat ik niet opsturen. Sowieso pakketjes doe ik niet, het moet wel door de brievenbus passen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 5:47

Ik had een keertje een aantal merk spijkerbroeken te koop, kreeg ik een heel netjes mailtje van iemand dat tie graag een broek wou overnemen voor zijn vriendin... Ik alles geregeld, kwam er als laatste vraag nog een mailtje of ik er misschien een gedragen string bij in kon doen, het liefste niet gewassen! :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 5:49

Shisha schreef:Ook irritant: Soms kom ik iets tegen wat al een tijdje op MP staat en waar nog niet op geboden is en onderhand op pagina 10 staat. Ik doe een bod en ineens 10 min later doet iemand anders een hoger bod. Ik heb dan altijd het idee dat mensen zelf ook bieden om een zo hoog mogelijk bod te krijgen.
Ik laat ook wel eens collega`s even het bod omhoog schroeven..

Gast
Gast

Bericht  JoyceVL ma 29 nov 2010 - 6:05

Ik heb een PS2 spelletje gekocht van iemand. Toen ik het ontving was het doosje kapot (kan gebeuren, niet erg) maar het spel was ook zwaar gekrast aan de onderkant waardoor het niet af te spelen was. Hier heb ik op een nette manier een mailtje over gestuurd aan de verkoopster en ik kreeg zo'n asociale reactie terug, ik schrok er gewoon van. Ik ben voorlopig even uit-gemarktplaatst.
JoyceVL
JoyceVL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 256
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud