Zindelijk
+2
Liadan
woezel
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zindelijk
Hier hebben we nu lang weekend, dus mooi moment om eens te kijken of we C zindelijk kunnen krijgen.
Hij plast al tijden geregeld op de wc ook poepen als je op tijd ziet dat hij moet.
Maar nu dus zonder luier en het maakt hem dus helemaal niets uit als zijn broek nat is.
Hebben meer dat gehad en zijn jullie dan door gegaan en gingen ze het op een gegeven moment wel zeggen dat ze moeten plassen?
Hij plast al tijden geregeld op de wc ook poepen als je op tijd ziet dat hij moet.
Maar nu dus zonder luier en het maakt hem dus helemaal niets uit als zijn broek nat is.
Hebben meer dat gehad en zijn jullie dan door gegaan en gingen ze het op een gegeven moment wel zeggen dat ze moeten plassen?
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Re: Zindelijk
Wij hebben vorig jaar een weekend lang haar luier uitgelaten, de eerste dag had ze helemaal niet door wanneer ze plaste en zei ze steeds 'oh oh' als het mis was gegaan. De dag erop had ze het opeens door en heeft ze nog een paar ongelukjes gehad. Na dat weekend was ze eigenlijk al meteen helemaal zindelijk, alleen poepen heeft ze tot begin dit jaar nog steeds in de luier gedaan (ze vroeg dan om een luier en die ging weer uit nadat ze had gepoept).
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Liadan schreef:Wij hebben vorig jaar een weekend lang haar luier uitgelaten, de eerste dag had ze helemaal niet door wanneer ze plaste en zei ze steeds 'oh oh' als het mis was gegaan. De dag erop had ze het opeens door en heeft ze nog een paar ongelukjes gehad. Na dat weekend was ze eigenlijk al meteen helemaal zindelijk, alleen poepen heeft ze tot begin dit jaar nog steeds in de luier gedaan (ze vroeg dan om een luier en die ging weer uit nadat ze had gepoept).
Je hebt het dus eigenlijk ook zo aangepakt. We gaan ook maar gewoon door, we hebben toch allemaal vrij tot maandag, dus we hebben even de tijd.
woezel- Prater
Vorig jaar (april, toen het al echt mooi weer was), liep onze dochter in haar blote billetjes buiten.
We hebben toen ook de po buiten gezet, en gezegt dat als ze moest poepen of plassen, ze dat daarop moest doen.
Dat ging echt heel goed gelijk.
Ik heb er geen ervaring mee, bij onze dochter, dat het haar niets uitmaakt als ze in d'r broek plast.
Ze heeft nadien echt maar een enkele keer een paar druppels in haar broek geplast (na die maand, het was niet in 1 dag gefixt maar ging wel enorm snel), en vond dat dan ook erg.
Haar nichtje daarentegen, die plast nog heel vaak in haar broek. Maakt haar ook niets uit.
Ze zijn er al een jaar mee bezig, ze is nu 3.5 jr. Ze werken al met stickertjes om het voor elkaar te krijgen, maar ze weigert het.
Nadat ze in een week tijd minstens 2x per nacht kwam met dat ze in bed geplast had, hebben mijn zus en zwager maar weer gekozen om s nachts luierbroekjes aan te doen, maar overdag gaat het ook nog heel vaak mis.
Ik heb niet echt tips wat je dan het beste kan doen...
We hebben toen ook de po buiten gezet, en gezegt dat als ze moest poepen of plassen, ze dat daarop moest doen.
Dat ging echt heel goed gelijk.
Ik heb er geen ervaring mee, bij onze dochter, dat het haar niets uitmaakt als ze in d'r broek plast.
Ze heeft nadien echt maar een enkele keer een paar druppels in haar broek geplast (na die maand, het was niet in 1 dag gefixt maar ging wel enorm snel), en vond dat dan ook erg.
Haar nichtje daarentegen, die plast nog heel vaak in haar broek. Maakt haar ook niets uit.
Ze zijn er al een jaar mee bezig, ze is nu 3.5 jr. Ze werken al met stickertjes om het voor elkaar te krijgen, maar ze weigert het.
Nadat ze in een week tijd minstens 2x per nacht kwam met dat ze in bed geplast had, hebben mijn zus en zwager maar weer gekozen om s nachts luierbroekjes aan te doen, maar overdag gaat het ook nog heel vaak mis.
Ik heb niet echt tips wat je dan het beste kan doen...
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Laurens is nu zo'n twee maand zindelijk. We hebben hem gewoon een onderbroek aangedaan en regelmatig gevraagd of hij naar de wc moest. Dat wilde hij steeds niet. Vervolgens ben ik met hem de boodschappen gaan doen. In de AH plastte hij in zijn broek, maar ik moest nog de boodschappen doen, dus hij heeft zo'n drie kwartier heel zielig rondgestrompeld in een natte broek. Vervolgens was hij zindelijk thuis. Het duurde nog wel even voordat hij door had dat je ook gewoon ergens anders naar het toilet kunt gaan.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
SarahKey schreef:en gelukkig is de wasmachine weer gemaakt! succes.
Daar hebben we ook een beetje op gewacht. Zonder wasmachine kan het gewoon niet.
Maar hij heeft net op de wc gepoept, wel omdat wij hem in de gaten hielden.
Met slapen krijgt hij zo en zo een luierbroekje om en verder gaan we er gewoon voor.
woezel- Prater
darius, dat heeft dus wel geholpen met natte broek door de supermarkt. . je moet wat he.
Gelukkig hebben we bij de oudste nooit ongelukjes gehad buiten de deur.
Gelukkig hebben we bij de oudste nooit ongelukjes gehad buiten de deur.
woezel- Prater
Even update, we zijn nu een paar dagen verder. En hij plast nog 2x per dag in zijn broek. De rest vd dag houdt hij het op tot we hem op de wc zetten. Maar hij geeft het dus niet zelf aan. Nu laten we hem thuis maar zo gaan. Maar woensdag moet hij weer naar de psz. Wat zouden jullie dan doen, luierbroekje aan of toch zonder? Nu is hij daar 9 vd10 keer droog tot ze hem tussendoor op de wc zetten.
woezel- Prater
Wat goed van hem! 2 keer per dag is best netjes.
Ik zou even met de juf overleggen. Misschien zegt zij wel van: doe maar geen luier om we proberen het hier ook.
Ik zou even met de juf overleggen. Misschien zegt zij wel van: doe maar geen luier om we proberen het hier ook.
Ik zou zelf nog even wachten tot hij thuis helemaal goed doorheeft dat hij op de wc moet plassen voordat ik hem op de psz zonder luier zou laten lopen.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» zindelijk worden of zindelijk maken?
» Zindelijk worden...
» 's nachts zindelijk
» 'half' zindelijk
» Zindelijk worden.
» Zindelijk worden...
» 's nachts zindelijk