Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Groupon geeft korting op een borstvergroting!

+9
CCC
Tiara
Jeanette
Snoopy
Antibes
VeryCherry
Aagje!
Minx
Caribbeanlover
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Groupon geeft korting op een borstvergroting! Empty Groupon geeft korting op een borstvergroting!

Bericht  Caribbeanlover di 3 apr 2012 - 19:53

Het moet niet gekker worden.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon geeft korting op een borstvergroting! Empty Re: Groupon geeft korting op een borstvergroting!

Bericht  Minx di 3 apr 2012 - 19:56

Liposuctie zit er ook wel eens bij. Leuk toch Very Happy
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon geeft korting op een borstvergroting! Empty Re: Groupon geeft korting op een borstvergroting!

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 19:56

Schaamlipcorrectie was toch ook laatst of was dat ergens anders?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon geeft korting op een borstvergroting! Empty Re: Groupon geeft korting op een borstvergroting!

Bericht  Aagje! di 3 apr 2012 - 20:03

Komt mooi uit als je het net zou willen haha
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon geeft korting op een borstvergroting! Empty Re: Groupon geeft korting op een borstvergroting!

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 20:04

XXAnnieXX schreef:Komt mooi uit als je het net zou willen haha
Idd..vind er niets geks aan eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon geeft korting op een borstvergroting! Empty Re: Groupon geeft korting op een borstvergroting!

Bericht  VeryCherry di 3 apr 2012 - 20:04

Wat vind je daar raar aan dan?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon geeft korting op een borstvergroting! Empty Re: Groupon geeft korting op een borstvergroting!

Bericht  Antibes di 3 apr 2012 - 20:09

Arden schreef:Schaamlipcorrectie was toch ook laatst of was dat ergens anders?

Nee, klopt idd. Ze doen dit (korting op cosmetische chirurgie) al een jaar ofzo.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon geeft korting op een borstvergroting! Empty Re: Groupon geeft korting op een borstvergroting!

Bericht  Snoopy di 3 apr 2012 - 21:57

Dit (cosmetische chirugie) hebben ze al heel lang bij Groupon. Is maanden terug al uitgebreid behandeld in het nieuws of het wel of niet moest kunnen.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon geeft korting op een borstvergroting! Empty Re: Groupon geeft korting op een borstvergroting!

Bericht  Jeanette di 3 apr 2012 - 22:10

Is toch niks nieuws?!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon geeft korting op een borstvergroting! Empty Re: Groupon geeft korting op een borstvergroting!

Bericht  Tiara di 3 apr 2012 - 22:12

Stond toevallig vorige week in de Viva een artikel over mensen die dat gedaan hadden, ze waren allemaal erg tevreden over de gang van zaken.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon geeft korting op een borstvergroting! Empty Re: Groupon geeft korting op een borstvergroting!

Bericht  CCC di 3 apr 2012 - 22:29

Vind het eerlijk gezegd ook niet zo raar hoor... Groupon past zich aan aan de samenleving en kijkt wat er speelt Wink

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon geeft korting op een borstvergroting! Empty Re: Groupon geeft korting op een borstvergroting!

Bericht  TukTuk di 3 apr 2012 - 22:39

Vind het ook niet gek, je bent toch niet verplicht het te kopen?
En als je het wel doet, iedereen blij toch? Koper blij, want die heeft met korting een borstvergroting, sommige mensen kunnen het echt niet betalen maar willen het super graag, die krijgen nu de mogelijkheid. Groupon blij, want die verdienen er ook op, en het centrum waar de borstvergroting wordt uitgevoerd ook blij, want die hebben een nieuwe klant, die anders misschien de borstvergroting niet zou laten doen en denk dat in deze tijd die centra het ook niet erg makkelijk hebben.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon geeft korting op een borstvergroting! Empty Re: Groupon geeft korting op een borstvergroting!

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 22:40

Ik vind het ook niet zo raar. Het is ook maar een commercieel bedrijf dat reclame uitingen doet. Of ze dat nu met een korting via Groupon doen of een waardebon in een blaadje plaatsen. Het is mij om het even. Of ik er dan zelf gebruik van zal maken is weer wat anders. De wereld van vraag en aanbod, er zijn vast genoeg geïnteresseerden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon geeft korting op een borstvergroting! Empty Re: Groupon geeft korting op een borstvergroting!

Bericht  Snoopy di 3 apr 2012 - 23:34

Weet nog dat het commentaar dat er op kwam vooral was dat men nu meer aangezet wordt tot cosmetische chirugie omdat het goedkoper wordt.
Maar dat vind ik onzin, want het is nog steeds een lap geld. Dat het nu 2000 kost in plaats van 4000 is voor iemand die het graag wil en er goed over na gedacht heeft mooi meegenomen. Maar als je er nog nooit over hebt gedacht denk je niet 'och het is maar 2000 euro ik doe het gewoon'. Als het nou 200 werd dan is het een ander verhaal natuurlijk.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon geeft korting op een borstvergroting! Empty Re: Groupon geeft korting op een borstvergroting!

Bericht  SuperGrover di 3 apr 2012 - 23:47

Ik vind het wel raar eigenlijk. Ik vind onnodige operaties niet iets waar je reclame voor moet maken of op een andere manier moet aanmoedigen. Iedereen moet zelf weten of ze een borstvergroting wil, maar ik vind het op deze manier aanmoedigen wel vreemd.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon geeft korting op een borstvergroting! Empty Re: Groupon geeft korting op een borstvergroting!

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 23:50

SuperGrover schreef:Ik vind het wel raar eigenlijk. Ik vind onnodige operaties niet iets waar je reclame voor moet maken of op een andere manier moet aanmoedigen. Iedereen moet zelf weten of ze een borstvergroting wil, maar ik vind het op deze manier aanmoedigen wel vreemd.
Maar ja wie bepaalt of het onnodig is of niet? Dat bepaalt de persoon zelf lijkt me...hij/zij moet met het lichaam leven en ik vind dat die persoon dan zelf uitmaakt of er aan verbouwt moet worden.
En ik vind het niet per sé aanmoedigen eigenlijk...het maakt alleen de drempel wat lager voor mensen die het waarschijnlijk toch al in hun hoofd hadden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon geeft korting op een borstvergroting! Empty Re: Groupon geeft korting op een borstvergroting!

Bericht  TukTuk di 3 apr 2012 - 23:50

SuperGrover schreef:Ik vind het wel raar eigenlijk. Ik vind onnodige operaties niet iets waar je reclame voor moet maken of op een andere manier moet aanmoedigen. Iedereen moet zelf weten of ze een borstvergroting wil, maar ik vind het op deze manier aanmoedigen wel vreemd.

Dan zou je ook alle alcohol reclames moeten verbieden, of alle reclames van ongezond eten, want dat is toch ook overbodig en het is toch raar om mensen aan te moedigen alcohol te drinken, of chips te eten terwijl we weten dat het ongezond is?

Mensen die een BV willen hebben doen het uiteindelijk toch wel, het enige wat je nu bereikt is dat mensen die puur vanwege het geld nog twijfelen, omdat ze het nu op dit moment niet kunnen betalen, of mensen die aan het sparen zijn en pas over 2 jaar het normaal zouden kunnen betalen, of noem maar op, het eerder zullen doen.
Zoals Snoopy al zegt, het is niet zo dat mensen ineens denken "oh ik heb nog nooit aan een BV gedacht, maar laat ik het toch maar eens doen!"
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon geeft korting op een borstvergroting! Empty Re: Groupon geeft korting op een borstvergroting!

Bericht  Rush di 3 apr 2012 - 23:52

AngelNyn schreef:
Mensen die een BV willen hebben doen het uiteindelijk toch wel, het enige wat je nu bereikt is dat mensen die puur vanwege het geld nog twijfelen, omdat ze het nu op dit moment niet kunnen betalen, of mensen die aan het sparen zijn en pas over 2 jaar het normaal zouden kunnen betalen, of noem maar op, het eerder zullen doen.
Zoals Snoopy al zegt, het is niet zo dat mensen ineens denken "oh ik heb nog nooit aan een BV gedacht, maar laat ik het toch maar eens doen!"
Inderdaad. Ik kreeg net een e-mail over een ooglaserbehandeling. Ooit wil ik dat graag, dus als ik op dat punt zou staan en ik krijg zo`n korting aangeboden, dan is het toch mooi meegenomen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon geeft korting op een borstvergroting! Empty Re: Groupon geeft korting op een borstvergroting!

Bericht  Zwerver di 3 apr 2012 - 23:53

Groupon had gezegd dat ze dit soort dingen beter bespreekbaar wilden maken en voor iedereen toegankelijker.

Ik zelf zou het niet zo snel doen, want wat gebeurt er als je dit wel koopt, je gaat op gesprek bij de chirurg en het valt toch tegen? Je zou van te voren op gesprek moeten gaan, wachten op zo'n aanbieding en dan pas doen!

Ik weet wel mijn BVG heeft zo veel goede invloed op mij gehad dat ik het iedereen wil aanraden die er over twijfelen.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon geeft korting op een borstvergroting! Empty Re: Groupon geeft korting op een borstvergroting!

Bericht  SuperGrover di 3 apr 2012 - 23:54

Zelda schreef:
SuperGrover schreef:Ik vind het wel raar eigenlijk. Ik vind onnodige operaties niet iets waar je reclame voor moet maken of op een andere manier moet aanmoedigen. Iedereen moet zelf weten of ze een borstvergroting wil, maar ik vind het op deze manier aanmoedigen wel vreemd.
Maar ja wie bepaalt of het onnodig is of niet? Dat bepaalt de persoon zelf lijkt me...hij/zij moet met het lichaam leven en ik vind dat die persoon dan zelf uitmaakt of er aan verbouwt moet worden.
En ik vind het niet per sé aanmoedigen eigenlijk...het maakt alleen de drempel wat lager voor mensen die het waarschijnlijk toch al in hun hoofd hadden.
Ik zeg toch ook niet dat ik volstrekt tegen plastische chirurgie ben? Iedereen moet het inderdaad zelf weten. Maar het is en blijft een medisch onnodige operatie, terwijl er wel risico's aan zitten. Als mensen het alsnog willen, ja prima, vooral doen. Ik vind het maken van reclame of het geven van kortingen als men op korte termijn beslist (zo is de werkwijze van Groupon toch?) niet kunnen bij iets risicovols als een operatie. De drempel verlagen is een vorm van aanmoedigen, en dat vind ik persoonlijk vreemd.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon geeft korting op een borstvergroting! Empty Re: Groupon geeft korting op een borstvergroting!

Bericht  TukTuk di 3 apr 2012 - 23:55

Rush schreef:
AngelNyn schreef:
Mensen die een BV willen hebben doen het uiteindelijk toch wel, het enige wat je nu bereikt is dat mensen die puur vanwege het geld nog twijfelen, omdat ze het nu op dit moment niet kunnen betalen, of mensen die aan het sparen zijn en pas over 2 jaar het normaal zouden kunnen betalen, of noem maar op, het eerder zullen doen.
Zoals Snoopy al zegt, het is niet zo dat mensen ineens denken "oh ik heb nog nooit aan een BV gedacht, maar laat ik het toch maar eens doen!"
Inderdaad. Ik kreeg net een e-mail over een ooglaserbehandeling. Ooit wil ik dat graag, dus als ik op dat punt zou staan en ik krijg zo`n korting aangeboden, dan is het toch mooi meegenomen.

Precies:)

Ik twijfel ook al heel lang over een BV, deels vanwege het geld, maar voor het grootste deel ook omdat ik bang ben voor de eventuele complicaties, littekens, dingen die mis kunnen gaan. Bang dat ik toch spijt krijg dan. Als het nu ineens een stuk goedkoper is, blijven die twijfels die ik al had, alsnog staan. Het trekt me zeker niet makkelijker over de streep. Pas als die andere twijfels weg zijn, en ik zie zo'n mooie aanbieding en puur alleen geld houdt me tegen, dan zou ik het me wel kunnen aanzetten om het toch te doen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon geeft korting op een borstvergroting! Empty Re: Groupon geeft korting op een borstvergroting!

Bericht  Zwerver di 3 apr 2012 - 23:57

AngelNyn, al wel eens gekeken op www.borstenforum.com? Daar kun je ontzettend veel vinden. Is een super fijn forum
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon geeft korting op een borstvergroting! Empty Re: Groupon geeft korting op een borstvergroting!

Bericht  TukTuk di 3 apr 2012 - 23:57

SuperGrover schreef:
Zelda schreef:
SuperGrover schreef:Ik vind het wel raar eigenlijk. Ik vind onnodige operaties niet iets waar je reclame voor moet maken of op een andere manier moet aanmoedigen. Iedereen moet zelf weten of ze een borstvergroting wil, maar ik vind het op deze manier aanmoedigen wel vreemd.
Maar ja wie bepaalt of het onnodig is of niet? Dat bepaalt de persoon zelf lijkt me...hij/zij moet met het lichaam leven en ik vind dat die persoon dan zelf uitmaakt of er aan verbouwt moet worden.
En ik vind het niet per sé aanmoedigen eigenlijk...het maakt alleen de drempel wat lager voor mensen die het waarschijnlijk toch al in hun hoofd hadden.
Ik zeg toch ook niet dat ik volstrekt tegen plastische chirurgie ben? Iedereen moet het inderdaad zelf weten. Maar het is en blijft een medisch onnodige operatie, terwijl er wel risico's aan zitten. Als mensen het alsnog willen, ja prima, vooral doen. Ik vind het maken van reclame of het geven van kortingen als men op korte termijn beslist (zo is de werkwijze van Groupon toch?) niet kunnen bij iets risicovols als een operatie. De drempel verlagen is een vorm van aanmoedigen, en dat vind ik persoonlijk vreemd.

Nu weet ik het bedrag niet van die operatie, maar zeg dat het 2000 euro is, denk je dat mensen dat zonder goed er van te voren overnagedacht te hebben, zo ineens 2000 euro uitgeven? Het bedrag blijft hoe dan ook hoog, denk niet dat er iemand is die zonder na te denken zo ineens ff zo iets koopt.. Als het 200 euro was (Om het voorbeeld van Snoopy even te nemen), ja dan krijg je dat wel inderdaad, 200 euro is heel laagdrempelig, 2000 euro niet.. De mensen die dat er wel zonder na te denken voor neerleggen, die zouden ook 4000 euro neerleggen er voor lijkt mij?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon geeft korting op een borstvergroting! Empty Re: Groupon geeft korting op een borstvergroting!

Bericht  SuperGrover di 3 apr 2012 - 23:59

AngelNyn schreef:
SuperGrover schreef:Ik vind het wel raar eigenlijk. Ik vind onnodige operaties niet iets waar je reclame voor moet maken of op een andere manier moet aanmoedigen. Iedereen moet zelf weten of ze een borstvergroting wil, maar ik vind het op deze manier aanmoedigen wel vreemd.

Dan zou je ook alle alcohol reclames moeten verbieden, of alle reclames van ongezond eten, want dat is toch ook overbodig en het is toch raar om mensen aan te moedigen alcohol te drinken, of chips te eten terwijl we weten dat het ongezond is?

Mensen die een BV willen hebben doen het uiteindelijk toch wel, het enige wat je nu bereikt is dat mensen die puur vanwege het geld nog twijfelen, omdat ze het nu op dit moment niet kunnen betalen, of mensen die aan het sparen zijn en pas over 2 jaar het normaal zouden kunnen betalen, of noem maar op, het eerder zullen doen.
Zoals Snoopy al zegt, het is niet zo dat mensen ineens denken "oh ik heb nog nooit aan een BV gedacht, maar laat ik het toch maar eens doen!"
Alcohol drinken of chips eten vergelijken met een operatie is natuurlijk larie, dat zijn twee totaal verschillende dingen. Ik ga daar ook niet verder op in, dat wordt een discussie van niks.

Ik heb er geen moeite mee dat mensen borstvergrotingen ondergaan, zoals gezegd, dat is ieders eigen keus. Maar mensen die twijfelen over de streep trekken met een financiële prikkel, ik vind dat persoonlijk te ver gaan voor iets dat zo ingrijpend is. Het is een operatie, geen prikje ofzo.

En bovendien staat het me tegen dat er reclame gemaakt wordt voor plastische chirurgie, als beeld van: ben je niet tevreden, laat je verbouwen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon geeft korting op een borstvergroting! Empty Re: Groupon geeft korting op een borstvergroting!

Bericht  Rush wo 4 apr 2012 - 0:03

SuperGrover schreef:

Ik heb er geen moeite mee dat mensen borstvergrotingen ondergaan, zoals gezegd, dat is ieders eigen keus. Maar mensen die twijfelen over de streep trekken met een financiële prikkel, ik vind dat persoonlijk te ver gaan voor iets dat zo ingrijpend is. Het is een operatie, geen prikje ofzo.
Maar als je al jaren spaart en je bent halverwege en dan krijg je opeens zo`n aanbieding voor je neus, dan is het toch 'logisch' dat zo`n financiële prikkel je over de streep trekt?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon geeft korting op een borstvergroting! Empty Re: Groupon geeft korting op een borstvergroting!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum