Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

borstvergroting

+15
Zwerver
Caresses
Rouge
Rapunzel
Muus
Linnie1985
kwebbeltje
Lot
ijsjemeisje
Green_Pepper
Star007
Starla
claudiaveronique
Samantha
SuperGrover
19 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

borstvergroting Empty borstvergroting

Bericht  Rouge di 11 dec 2012 - 0:50

Wie heeft er een borstvergroting gehad en kan mij haar ervaring ermee vertellen?
Was de na pijn te doen? Hoe snel ging het herstel? Heb je ergens spijt van (gekozen maat, te groot/te klein)...zijn er dingen die je iemand echt zou adviseren om wel of niet te doen..

Ik heb in januari mijn borstvergroting gepland. Door de zwangerschappen ben ik van een B naar een cup aa gegaan, dit is na de 1e nooit meer goed gekomen en wil niet de rest van mijn leven met lege theezakjes rondlopen. Ik ben er nu nogal luchtig onder, maar merk wel af en toe een bepaalde angst (dat er iets misgaat met narcose/operatie/dat ik doodga oid) dus ben benieuwd naar andere ervaringen.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting Empty Re: borstvergroting

Bericht  SuperGrover di 11 dec 2012 - 1:26

Spannend Rouge! Ik heb er geen ervaring mee, ik heb me ermee verzoend dat ik geen grote borsten zal krijgen. Maar veel succes!
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting Empty Re: borstvergroting

Bericht  Rouge di 11 dec 2012 - 1:40

thnx. Het gaat me niet zo zeer om grote borsten, de inhoud is er gewoon uit. En ja iets groter dan eerst mag dan ook wel als ze toch bezig zijn Wink
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting Empty Re: borstvergroting

Bericht  Samantha di 11 dec 2012 - 7:05

Ik heb 4 jaar geleden een borstvergroting gehad.



Pijn voelde ik na de operatie niet. Ik werd wakker en heb mij met behulp van mijn vader aangekleed. Na controle van de chirurg en wat verbaasde blikken dat ik na een uur al wakker was en naar huis wilde, zijn wij dan ook gegaan. Ik ben in brussel geopereerd en het duurde een uurtje of 4 in de auto terug naar lelystad. Op de terug weg zijn we zelfs nog langs de mc donalds gegaan omdat ik honger had. In de auto heb ik nergens last van gehad al heb ik wel eens verhalen gelezen van vrouwen die een kussen tussen de gordel en hun borsten deden tegen de pijn.
Eenmaal thuis gekomen heb ik stiekem voor de spiegel gekeken naar het resultaat. Eigenlijk mocht dat niet ivm de speciale bh die ik aanhad. Ik was teleurgesteld. Ik had met de chirurg bij de intake afgesproken dat het een volle C zou worden. Vlak voor ik onder het mes ging heb ik het er nog goed met de man over gehad en heb ik toch voor een D cup gekozen omdat dat mooier bij mijn lichaam past. De chirurg zei toen dat een D cup wat moeilijk zou worden omdat mijn huid niet heel erg elastisch was. We hebben toen afgesproken dat hij de zo groot mogelijke implantaten in zou brengen. Uiteindelijk is dat 360 cc rechts geworden en 340cc links.
Toen ik mijn bh even uit trok leek het echter in de verste verte niet op een D cup. Het leek op een kleine A cup. Mijn borsten stonden erg strak en waren al een beetje blauw aan het worden. Snel mijn Bh weer dicht gedaan en op de bank gaan liggen. Die avond naar bed gegaan en uit voorzorg is mijn zusje naast mij gaan slapen. Ik mocht niet op mijn zij of buik liggen, ook niet plat en moest dus half zittend gaan slapen. Rond 3 uur werd ik wakker, ik was misselijk. Ik had wat pilletjes en pijnstillers van de kliniek meegekregen. Toen ik mijn glaasje water en de pilletjes wilde gaan pakken merkte ik dat ik enorme spierpijn in armen en met name borst had. Hierdoor kon ik mezelf niet opbeuren uit bed. Ik moest dus mijn zusje wakker maken, zij kon mij dan helpen overeind te komen zodat ik mijn pillen in kon nemen. Gelukkig gebeurde dat maar 1 x per nacht. Voor een dag of 4 heb ik me wel wat zwakjes gevoeld maar heb ik nooit echt pijn gehad. Behalve dan de enorme spierpijn waardooor ik iedere dag echt op de bank leefde. Na die dagen kon ik mezelf alweer opbeuren op bed en kon ik wat meer zelf.

Na een week mocht ik de hechtplijsters van mij wond afhalen. Ik was bang dat dit erg pijn ging doen. Doordat ik mezelf bang lie te maken viel ik bijna flauw maar ik voelde er bijna niets van. Het kietelde alleen een beetje. Na een week of 6 waren mijn borsten eindelijk niet zo hard meer en waren ze een beetje gesetteld. Het teleurgestelde gevoel wat ik had vlak na de operatie was ook verdwenen. Mijn huid was wat elastischer geworden en had mijn implantaten de ruimte gegeven waardoor ik een aantal weken na de operatie toch echt een volle D cup heb.

Al met al zou ik het zo weer over doen. (een kleine hechting is gesprongen bij mijn rechterborst waardoor dat litteken iets beter zichtbaar is. links ziet niemand!)
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting Empty Re: borstvergroting

Bericht  Rouge di 11 dec 2012 - 7:59

dank je voor je uitgebreide uitleg. Klinkt op zich positief dat het je qua pijn meegevallen is. Ik heb niet echt een hoge pijngrens dus ik verwacht zelf flink veel pijn te hebben, dan kan het altijd meevallen. Ook wel gek dat je eerst denkt dat je maar een kleine cup hebt gekregen en het daarna gewoon toch is geworden zoals je wilde. Voor mij ook een goede tip dus om niet meteen te kijken en maar even af te wachten. AL lijkt me dat echt heeel moeilijk haha je wil direct resultaat zien!
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting Empty Re: borstvergroting

Bericht  Zwerver di 11 dec 2012 - 8:12

ik heb ook een borstvergroting gehad, nu anderhalf jaar geleden. Zal even kijken of ik hier nog mijn verhaal kan vinden

Kan het niet vinden, hierbij mijn verhaal...

Ik was een jaar of 12 toen ik het er al over had, maar goed dan ben je jong, moet alles nog groeien en noem maar op. Ik wist altijd al dat ik geen enorme borsten zou krijgen, dat zit ook niet bij ons in de familie. Op een gegeven moment was ik 18 jaar en had ik al 2 jaar lang een relatie. Ik heb zoveel moeite gehad om bijvoorbeeld samen te douchen, seks zonder hemdje en bh, bikini en de hele mikmak. Ik ben toen alles erover gaan uitzoeken en wilde alles erover weten, alleen ik durfde niet. Nu ben ik 22 en is het anderhalf jaar geleden gebeurd en ik heb eigenlijk spijt dat ik het niet eerder heb gedaan. Haha. Die paar jaar extra in onzekerheid geleefd....

Ik ben begonnen om alles opnieuw uit te zoeken. Ik heb onwijs veel van www.borstenforum.com kunnen halen. Verdiept in chirurgen en ziekenhuizen. Heel veel foto's bekeken. Toen het voor mij duidelijk was ben ik een consult aangegaan. Hierin werd ook alles weer duidelijk uitgelegd en hoe het werkt. Ook mocht ik passen met een BH en kipfiletjes erin

Je hebt 2 soorten siliconen, anatomische en rond. Anatomische zijn soort peervormige siliconenen, deze lijken natuurlijker. Ieder chirurg werkt weer anders en mijn chirurg werkt alleen met anatomische siliconene voor echt vergroten. Als je bijvoorbeeld door kinderen hang hebt , is rond weer beter zodat het bovenop beter gevuld wordt.

Ze kunnen door je borstweefsel ook de plaatsing bepalen. Ik heb Dual-Plane. Dat betekend dat de bovenste deel onder de spier zit en de onderste deel van het silicoon boven de spier zit. Dit is ook de pijnlijkste plaatsing. Je hebt ook geheel boven en geheel onder de spier. Hier heb je geen keuze in. (tenminste had ik niet)

Ik heb onwijs veel napijn gehad. Echt heel veel. 5 dagen onwijze pijn, en echt ik overdrijf niet, ik kon NIKS zelf. Kon niet zelf naar de wc, mij afvegen, niet zelf van bed af, niet zelf kleren uit en aan doen. Je mag je armen ook niet hoog doen, dus zelf even iets uit een kastje pakken zat er ook niet in. Na de eerste 5/6 dagen ging het al vrij snel heel veel beter. Natuurlijk moet je voorzichtig blijven doen met armen maar ik kon tenminste zelf naar de wc.

Ik heb 6 weken lang een speciale BH moeten dragen. Wat een hel. Heeel stark, echt heel stark. Met aan de bovenkant een soort klittenband die je borsten echt naar beneden duwen.

Het is een warrig verhaal geworden...heb het ook onlogisch uitgelegd maar even delen. Ik ben echt heel blij dat ik dit heb laten doen, ik heb nergens spijt van en die pijn heb ik er ook echt voor over gehad(al zei ik op dag 3 dat ik ze niet meer wilde en dat ze eruit mochten van mij laughcry ) Je moet er gewoon goed rekening mee houden dat het herstel lang duurt...

Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting Empty Re: borstvergroting

Bericht  claudiaveronique wo 12 dec 2012 - 5:12

[quote="Zwerver"}
Ik heb onwijs veel napijn gehad. Echt heel veel. 5 dagen onwijze pijn, en echt ik overdrijf niet, ik kon NIKS zelf. Kon niet zelf naar de wc, mij afvegen, niet zelf van bed af, niet zelf kleren uit en aan doen. Je mag je armen ook niet hoog doen, dus zelf even iets uit een kastje pakken zat er ook niet in. Na de eerste 5/6 dagen ging het al vrij snel heel veel beter. Natuurlijk moet je voorzichtig blijven doen met armen maar ik kon tenminste zelf naar de wc.
[/quote]

Ik sluit mij hierbij aan, ik heb ze al 7 jaar maar de pijn oh my god ik dacht dat ik doodging! Ik kan mij zo heeeeerlijk aanstellen :cheering:
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting Empty Re: borstvergroting

Bericht  Starla wo 12 dec 2012 - 5:28

Nou ja als je vreselijk veel pijn hebt is dat niet echt aanstellen toch confused
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting Empty Re: borstvergroting

Bericht  Zwerver wo 12 dec 2012 - 10:26

Ik kan echt wel wat pijn hebben en zeur ook totaal niet snel...maar toen!!! Mijn god hahaha. Ik vond trouwens dat ze dat bij mij niet helemaal eerlijk hebben verteld. Ja ze zeiden een zware sport blessure en nu sport ik niet, maar ik heb die pijn erna zwaar onderschat.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting Empty Re: borstvergroting

Bericht  Star007 wo 12 dec 2012 - 11:13

En ik ben ook wel nieuwschierig naar wat het jullie ongeveer gekost heeft. Ik loop al een tijdje met het idee rond dat ik iets aan mijn borsten wil laten doen als we 'klaar' zijn met kinderen krijgen. Het is nu al hopeloos, na de eerste zwangerschap. Laat staan na een eventuele 2e Rolling Eyes
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting Empty Re: borstvergroting

Bericht  Rouge wo 12 dec 2012 - 22:22

Bij mij vertelden ze dat de pijn vergelijkbaar is met een vrachtwagen die over je borst heen rijdt en weer terug Wink

Nu heb ik die pijn nooit ervaren, dus ik kan niet anders dan het maar over me heen laten komen. Iig ff doorbijten zijn maar ik heb het ervoor over.

Ik ben 3400 euro kwijt voor mijn borstvergroting.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting Empty Re: borstvergroting

Bericht  Zwerver do 13 dec 2012 - 1:27

Rouge, toevallig bij ACCZ?

Wat spannend joh! Ik was zooo zenuwachtig. Ik vond het trouwens persoonlijk lopende band werk. Het gaan, tekenen, liggen, uitslapen, uitleg en je mag weer weg. Ik werd om half 11 geholpen en om half 2 stond ik weer buiten Razz. Moest daarna ook nog 2 uur in de auto. Wat overigs prima ging vanwege de narcose die nog uit werkt.

Wat wordt je plaatsing rouge? Dual Plane? En krijg je rond of anatomische protheses? en hoeveel cc?

Vrachtwagen die over je borst heen en weer rijdt dat klopt wel(al weet ik ook niet hoe dat voelt) maar zorg in ieder geval dat je de eerste week volledige hulp krijgt. Ik kon op dat moment niks zelf, vooral de eerste 4 dagen niet.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting Empty Re: borstvergroting

Bericht  Rouge do 13 dec 2012 - 4:00

Ja klopt, jij ook daar geweest? Mag ik vragen hoeveel cc jij hebt. En is de maat ook zo geworden als je wilde?. Ik lees op internet veel meiden die dezelfde maat hebben gekregen bij die kliniek, dan klinkt het ook wel een beetje zo lopende band werk, maar kan me ook wel voorstellen dat er veel meiden en vrouwen voor een c gaan ipv voor een f ofzo. Ik had er verder wel een goed gevoel bij hoor.

T wordt anatomisch, dual plane. Aantal cc twijfel ik nog over.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting Empty Re: borstvergroting

Bericht  Green_Pepper do 13 dec 2012 - 5:29

Rouge schreef:Bij mij vertelden ze dat de pijn vergelijkbaar is met een vrachtwagen die over je borst heen rijdt en weer terug Wink

Nu heb ik die pijn nooit ervaren, dus ik kan niet anders dan het maar over me heen laten komen. Iig ff doorbijten zijn maar ik heb het ervoor over.

Ik ben 3400 euro kwijt voor mijn borstvergroting.

Ik neem aan dat je het niet nog steeds over die vrachtwagen hebt Wink

Spannend hoor zo'n operatie! Succes smile
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting Empty Re: borstvergroting

Bericht  Zwerver do 13 dec 2012 - 7:35

Ja ik ben ook bij ACCZ geholpen. Wie heb je al chirurg? Kruppa of Onselen?

Ik heb 340 cc gekregen en zit nu op cupmaat 75D. Ik ben 160 en weeg 53 kilo. Ik heb wel foto's waarop je het in het geheel kan zien. 75 D klinkt echt enorm groot bij mijn kleine lichaampie maar dat is puur bh maat. Het oogt als een grote B kleine C.

Ik had ook gezegd dat ik dat wilde. Soms heb ik wel es spijt dat ik niet meer cc heb genomen, maar dan zou het echt heel nep lijken. Ik ben tevreden met mijn aantal CC's.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting Empty Re: borstvergroting

Bericht  ijsjemeisje do 13 dec 2012 - 7:59

Rouge schreef:

Ik ben 3400 euro kwijt voor mijn borstvergroting.

Wow dat is niet veel. Ik had altijd 5000,- in mijn achterhoofd.
Ik wil het al jaren. Maar kan mij er helaas niet toe zetten.Embarassed
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting Empty Re: borstvergroting

Bericht  Rouge do 13 dec 2012 - 8:00

Van Onselen!
Bij mij adviseren ze 430 of 410, maar bij een ander consult was het 360 wat ze adviseerden voor de maat die ik wil. Vind het verschil nogal groot! Overigens ben ik 1,79m en 62 kilo. Maar ik heb dus e.e.a gepast en het zag er dus echt niet mega uit. Klopt het dat het bij jou ook nog iets afnam na een paar maanden? Ik wil ze niet te groot, maar wil ook niet dat ze veel kleiner uitvallen en dat ik spijt krijg. Ik weet ook niet hoeveel het echt scheelt hoor, misschien klinkt het verschil heel groot maar is te voor het oog nauwelijks heel veel groter...
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting Empty Re: borstvergroting

Bericht  Rouge do 13 dec 2012 - 8:03

Ik vind ook dat een 75d groot klinkt, maar ben er al achter dat het niet eens zo groot is als het klinkt. Ben wel benieuwd naar een foto, zwerver...maar das nogal privé natuurlijk. Misschien via pm, zonder je hoofd..of ben ik nu heel aso haha. Ik ben gewoon heel nieuwsgierig hoe groot het dan oogt. Een vergelijkbaar plaatje van internet is ook goed Wink
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting Empty Re: borstvergroting

Bericht  Rouge do 13 dec 2012 - 8:09

ijsjemeisje schreef:
Rouge schreef:

Ik ben 3400 euro kwijt voor mijn borstvergroting.

Wow dat is niet veel. Ik had altijd 5000,- in mijn achterhoofd.
Ik wil het al jaren. Maar kan mij er helaas niet toe zetten.Embarassed

Ja bij de duurdere klinieken betaal je dat wel bijna. Er zijn ook wel goedkopere en 'middenklasses'.

Wat houd je tegen? Alleen geld of angst?
Het is natuurlijk niet niks, en je hoort veel wisselende verhalen en ervaringen...
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting Empty Re: borstvergroting

Bericht  Zwerver do 13 dec 2012 - 8:09

Ik had ook heer van Onselen. Als ze je daar over adviseren zou ik absoluut voor de 430 gaan. 410 en 430 zit amper verschil in maar dan zou ik toch voor dat ene beetje extra gaan. Ik persoonlijk denk dat 360 cc te weinig is voor jou lengte. Ik ben 158 officieel en heb 340. Als ik ze kleiner had gekregen was ik echt niet tevreden geweest en had ik nu alweer een wissel willen hebben.

Dat het afneemt, dat is puur vanwege de zwelling. Na de operatie zijn je borsten ontzettend opgezwollen en hard en zitten ze hoog. Dit zakt allemaal heel geleidelijk. Het neemt dus niet af maar dat is puur de zwelling.

Enneh, niet schrikken als je buik gaat opzetten! Ik leek toen wel zwanger vanwege alle vocht.

Ik zal even opzoek gaan naar mijn foto's. Heb ze op mijn externe hardeschijf, die moet ik even opzoeken. Je ontvangt snel een PM van mij!

Staat je datum al vast? Oooh wat spannend joh. Ik leefde zoooooo naar die dag uit! Ik was onwijs zenuwachtig maar puur omdat ik het zo graag wilde! En elke keer als ik nu een leuk shirtje aan heb ben ik nog steeds heel blij met deze ingreep. Het heeft mijn zelfbeeld onwijs veranderd. Ik zou het ook iedereen aanraden die er al een tijdje over nadenkt)
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting Empty Re: borstvergroting

Bericht  Zwerver do 13 dec 2012 - 8:15

Prijzen verschillen inderdaad per kliniek. Als je naar Bergmankliniek gaat, die onwijs bekend is door vele media etc betaal je 5000 euro inderdaad. Terwijl je bijvoorbeeld naar Dr plovier gaat, werkt zo niet welke kliniek...maar in belgie, daar betaal je 2700 en ook hij maakt prachtige borsten. Ook als er problemen zijn wordt je daar goed geholpen.

Heel veel mensen willen naar Bergmankliniek vanwege hun naam.. En zij kunnen daar van profiteren.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting Empty Re: borstvergroting

Bericht  Rouge do 13 dec 2012 - 8:16

Haha door jou post en die van anderen heb ik er zelf alleen maar meer zin in! De pijn denk ik ff weg Wink
Ja verschil tussen 410 en 430 is denk ik amper te zien.
Datum is 21 januari! Joepie. Ik kan soms echt jaloers zijn op mooie borsten, nouja bijna alle borsten zijn mooier op dit moment, en straks ben ik gewoon jaloers op m'n eigen borsten...hoop ik lol!
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting Empty Re: borstvergroting

Bericht  Rouge do 13 dec 2012 - 8:19

Ik ben bij een kliniek in België geweest en nog een andere in Nl.
De contourkliniek was dat. Ook wel goed gevoel bij hoor, maar ook wat chiquer en duurder. Toen bij Accz geweest en voelde heel goed, plus dat er van hen alleen maar positieve dingen op internet te lezen zijn. Van die andere klinieken ook wel een paar negatieve dingen gelezen.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting Empty Re: borstvergroting

Bericht  Zwerver do 13 dec 2012 - 8:27

Ik heb je PM gestuurd met foto's. Zijn wel foto's van anderhalf jaar geleden en zat 10 kg gewichtsverschil in.

Ik heb ook alleen maar een goede ervaring met ACCZ. Ik sprak veel meiden via een forum die daar zijn geweest en zijn ook allemaal positief. Na die tijd krijg je ook een 06 nummer mee, voor als er echt iets is je altijd iemand kan bereiken. Na een dag bellen ze je ook om te vragen hoe het gaat. Super leuke mensen werken daar in Bocholt. Ook telefonisch zijn ze altijd heel aardig en behulpzaam. Ja ik ben zeer tevreden.


En bedankt, door dit topic gtst vergeten te kijken...hahahaha
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting Empty Re: borstvergroting

Bericht  Rouge do 13 dec 2012 - 9:47

Heb een pm terug gestuurd hoor!
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting Empty Re: borstvergroting

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum