Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

robotstofzuiger - groupon

5 plaatsers

Ga naar beneden

robotstofzuiger - groupon Empty robotstofzuiger - groupon

Bericht  Curious do 27 sep 2012 - 0:56

http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal/Sodibel/10924979

Deze aanbieding is nu op groupon. Ik vraag me af, wie heeft ervaring met een robotstofzuiger? Werkt het? En weet iemand of deze aanbieding iets is?

Ik overweeg een robot te kopen, niet om het stofzuigen geheel te vervangen. Ik stofzuig nu elke dag beneden. Dat zou ik dan bijv. nog 1 keer per week doen, en de andere dagen deze aanzetten. Voornamelijk voor het 'stofzuigen met franse slag'. Is dat een goede mogelijkheid met een stofzuigrobot?
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

robotstofzuiger - groupon Empty Re: robotstofzuiger - groupon

Bericht  ekiaam87 do 27 sep 2012 - 2:09

Curious schreef:http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal/Sodibel/10924979

Deze aanbieding is nu op groupon. Ik vraag me af, wie heeft ervaring met een robotstofzuiger? Werkt het? En weet iemand of deze aanbieding iets is?

Ik overweeg een robot te kopen, niet om het stofzuigen geheel te vervangen. Ik stofzuig nu elke dag beneden. Dat zou ik dan bijv. nog 1 keer per week doen, en de andere dagen deze aanzetten. Voornamelijk voor het 'stofzuigen met franse slag'. Is dat een goede mogelijkheid met een stofzuigrobot?

Mijn vriend heeft er 1 voor beneden in de woonkamer.
Zolang je geen vloerbedekking hebt liggen en niet teveel 'losse' snoeren op de grond, zou ik hem wel nemen, zeker als het is voor met de 'franse slag', dan hoeft het niet perfect schoon te zijn toch?
Wat ik mis, is dat ze de hoekjes overslaat en soms vaststaat onder een kast o.i.d., verder ben ik er wel tevreden over smile (ik weet alleen niet of het per merk verschilt Wink, geen idee ook wat het merk is die wij hier hebben.
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

robotstofzuiger - groupon Empty Re: robotstofzuiger - groupon

Bericht  Snoes do 27 sep 2012 - 4:14

Wij hebben er al een 3-tal jaar geleden eentje gekocht, en in het begin gebruikten we het best wel veel. Nu gebruik ik het vooral in de slaapkamer voor onder het bed. Mijn vriend heeft snel last van zijn luchtwegen en bij onze robotstofzuiger zit een functie waarbij deze alle (of toch veel) bacteriën doodt.

Ik vind het wel handig, en eigenlijk wil ik het ook weer meer gaan gebruiken i.p.v. altijd de stofzuiger te nemen. Denk dat we hem wel weer vaker gaan gebruiken als echt alles qua verbouwingen hier achter de rug is.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

robotstofzuiger - groupon Empty Re: robotstofzuiger - groupon

Bericht  Gizmo do 27 sep 2012 - 5:31

Vorig jaar rond kerst eentje gekocht bij Groupon, was toen rond de 100 euro. Na maanden eindelijk binnengekregen, en volgende dag weer retour gestuurd. Zoog niks op, maakte wel veel herrie.

Ben toen rond gaan lezen op internet en kwam soortgelijke verhalen tegen. Dat je voor een echt goede toch wel flink stuk meer moet betalen...
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

robotstofzuiger - groupon Empty Re: robotstofzuiger - groupon

Bericht  Curious do 27 sep 2012 - 5:54

Gizmo schreef:Vorig jaar rond kerst eentje gekocht bij Groupon, was toen rond de 100 euro. Na maanden eindelijk binnengekregen, en volgende dag weer retour gestuurd. Zoog niks op, maakte wel veel herrie.

Ben toen rond gaan lezen op internet en kwam soortgelijke verhalen tegen. Dat je voor een echt goede toch wel flink stuk meer moet betalen...

Hmm oke, durf het toch niet aan via group on, ondanks de positieve dingen over een robot ansich, wie weet nog eens een duurdere. Bedankt voor jullie berichtjes!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

robotstofzuiger - groupon Empty Re: robotstofzuiger - groupon

Bericht  Snoes do 27 sep 2012 - 20:04

Ik moet ook wel zeggen dat wij inderdaad een duurdere hebben, kostte toen 300 euro geloof ik.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

robotstofzuiger - groupon Empty Re: robotstofzuiger - groupon

Bericht  meisjesmama do 27 sep 2012 - 23:36

Ik heb er 1 bij de aldi vandaan was 150 euro. Ik ben er heel bij mee!
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

robotstofzuiger - groupon Empty Re: robotstofzuiger - groupon

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum