Iemand bekend met Groupon.nl?
+5
Rovine
Guus
Zwerver
Try
Sweety
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iemand bekend met Groupon.nl?
Ik heb een leuke actie gezien op de site. Nu is mijn vraag of er mensen zijn die bekend zijn met deze site.. Hebben jullie er weleens wat gekocht enz..
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Iemand bekend met Groupon.nl?
Ja, ik heel veel en ben er tevreden over. Al waren de actie's toen het nog MyCityDeal was leuker dan de acties nu..
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb er ook goede ervaringen mee!! Leuke acties
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
alleen zou ik voordat je een bon koopt voor een restaurant eerste even iens checken...
Ik heb laatst een keer in het meest verschrikkelijke all you can eat sushi restaurant ever gezeten met zo'n bon!
eenmaal daar bleek die korting ook wel mee te vallen...
maar ik heb ook goede ervaringen hoor
Ik heb laatst een keer in het meest verschrikkelijke all you can eat sushi restaurant ever gezeten met zo'n bon!
eenmaal daar bleek die korting ook wel mee te vallen...
maar ik heb ook goede ervaringen hoor
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Er is nu een actie voor een restaurant in Rotterdam namelijk bij Orient. Die zou ik dan wel graag willen kopen. Iemand daarmee bekent?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Kijken op de website zelf doe ik ook. Soms denk ik niet dat de prijzen altijd even eerlijk zijn, dan check ik het altijd even na.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zie al een halfjaar banners voor sushi, maar sushi ho maar. Vriend gemaild waar onze sushi bleef, maar we moesten maar elke dag kijken. Gedaan, maar nog steeds geen sushi.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb laatst via groupon.nl wat gekocht. En heb netjes de voucher gekregen. Maar nu wil het canvasdoek gaan bestellen en dat gaat niet zo makkelijk, maar miss. doe ik wel wat fout. Wel vervelend dat je er dan achteraan moet.
Lizzy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 49
Punten : 65
Registratiedatum : 30-11-10
Ik denk dat dat aan Binqy ligt want ik had een fotoboek en dat kon ik eerst ook niet bestellen (is vrij snel en goed opgelost maar het boek kwam uiteindelijk wel te laat binnen)Lizzy schreef:Ik heb laatst via groupon.nl wat gekocht. En heb netjes de voucher gekregen. Maar nu wil het canvasdoek gaan bestellen en dat gaat niet zo makkelijk, maar miss. doe ik wel wat fout. Wel vervelend dat je er dan achteraan moet.
Try- Kletskop
Try schreef:Ik denk dat dat aan Binqy ligt want ik had een fotoboek en dat kon ik eerst ook niet bestellen (is vrij snel en goed opgelost maar het boek kwam uiteindelijk wel te laat binnen)Lizzy schreef:Ik heb laatst via groupon.nl wat gekocht. En heb netjes de voucher gekregen. Maar nu wil het canvasdoek gaan bestellen en dat gaat niet zo makkelijk, maar miss. doe ik wel wat fout. Wel vervelend dat je er dan achteraan moet.
Hoe is dat dan opgelost, als ik mag vragen? Heb je moeten bellen ofzo?
Lizzy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 49
Punten : 65
Registratiedatum : 30-11-10
Mailtje gestuurd dat mijn code niet werkte, en toen is die 'ververst' en deed ie t weerLizzy schreef:Try schreef:Ik denk dat dat aan Binqy ligt want ik had een fotoboek en dat kon ik eerst ook niet bestellen (is vrij snel en goed opgelost maar het boek kwam uiteindelijk wel te laat binnen)Lizzy schreef:Ik heb laatst via groupon.nl wat gekocht. En heb netjes de voucher gekregen. Maar nu wil het canvasdoek gaan bestellen en dat gaat niet zo makkelijk, maar miss. doe ik wel wat fout. Wel vervelend dat je er dan achteraan moet.
Hoe is dat dan opgelost, als ik mag vragen? Heb je moeten bellen ofzo?
Try- Kletskop
Ik heb er twee keer wat gekocht. Ben er wel tevreden mee hoor.
1x was bioscoopbon voor 1,- (dat was dan ook meteen de beste actie die ik voorbij heb zien komen).
1x was bioscoopbon voor 1,- (dat was dan ook meteen de beste actie die ik voorbij heb zien komen).
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb er weleens bonnen voor een sushi tent van gekocht. Scheelde meer dan 50 %. Dat is nog eens leuk! Werkte verder prima.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb er ook goede ervaringen mee!
Al paar keer wat gekocht en alles netjes afgehandeld! Maar idd wel eerst prijzen checken. soms valt de korting best mee
Al paar keer wat gekocht en alles netjes afgehandeld! Maar idd wel eerst prijzen checken. soms valt de korting best mee
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Ik heb er ervaring mee in de vorm van de bioscoopbon en een waardebon van 25 euro voor een fotoalbum dat je zelf kon samenstellen. Geen problemen gehad en het werkte prima.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand bekend in Eindhoven?
» Iemand bekend met reiki?
» Iemand bekend met Kadocus.nl?
» Iemand bekend in heerenveen?
» Iemand bekend hiermee?
» Iemand bekend met reiki?
» Iemand bekend met Kadocus.nl?
» Iemand bekend in heerenveen?
» Iemand bekend hiermee?
Pagina 1 van 1