Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

(Groupon) Frustaties

+3
Twellie
Willem
silly-one
7 plaatsers

Ga naar beneden

(Groupon) Frustaties Empty (Groupon) Frustaties

Bericht  silly-one do 8 aug 2013 - 10:39

Ik word even helemaal gek.

Ik ben al ruim 3 maanden bezig om geld terug te krijgen bij groupon. Iedere keer beloven ze te mailen of te bellen. Doen ze niet. Nu krijg ik mijn geld niet terug omdat ik niet binnen 7 dagen de groupon heb geannuleerd.

Hoe is het verhaal, ik heb iets gekocht met de voorwaarde dat ik het iedere dag van de week zou kunnen inleveren. Ik had met mijn moeder en zussen en datum afgesproken om iets te gaan doen en wij wilde dan die groupon gebruiken. Ook speciaal voor die dag gekocht. Nu kon ik die dag de groupon niet inleveren omdat ik zou moeten aansluiten bij een groep voor de rondleiding en die dag was er geen groep. Het bedrijf heeft nog geprobeerd een groep te krijgen voor die dag, maar dat is niet gelukt. Dus die groupon konden we niet gebruiken. Toen gebeld met het verhaal dat de voorwaarden niet kloppen en dat ik mijn geld terug wil. Ik zou nog een reactie terug krijgen. Dat is niet gebeurd. Nu wat later heb ik weer de tijd om er achter aan te gaan en na 4 keer bellen krijg ik eindelijk reactie terug en dat ik geen geld terug krijg. Ja hallo, ik had al eerder gebeld en toen zou ik terug gebeld worden. Dat is mij de afgelopen dagen ook beloofd en ik moet iedere keer weer zelf contact opnemen om weer de belofte te krijgen dat ik word teruggebeld. Ik word er echt behoorlijk pissig op. Hun verkopen iets met verkeerde voorwaarden, dus hun zijn fout en dan sta ik als klant toch behoorlijk sterk dacht ik altijd. Blijkbaar niet dus..

Ik begin nu ook in de fase te komen dat ik niet meer netjes reageer, want ik heb bij mij weten de voorwaarde goed gelezen en aan de hand daarvan een product gekocht. Dat hun de verkeerde voorwaarden publiceren lijkt mij hun fout.

Iemand anders nog frustraties...

( O ja, met tennissen vandaag tegen een muts mogen spelen die echt een bril nodig had. Alles wat ruim voor de lijn viel werd uitgegeven en qua regels kan je er niks aan doen, haar kant zij beslist. Dat ze even een bril koopt en verder door iedereen binnen de tennis regio uitgekost gaat worden. Met dat laatste is ze al goed op weg, aangezien ik al meerdere gesproken heb die dezelfde ervaring hebben.)
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

(Groupon) Frustaties Empty Re: (Groupon) Frustaties

Bericht  Willem do 8 aug 2013 - 10:49

Volgens de voorwaarden van Groupon is het bedrijf in kwestie verantwoordelijk voor de levering van de diensten. Als het inwisselen niet lukt en jij hier niets aan kan doen, dan zou je recht hebben op terugbetaling middels Groupon-tegoed. Daar zitten wel weer bepaalde voorwaarden aan, zie 2.6.3 via: http://www.groupon.nl/local_terms_of_sale. Hoe is het contact met het bedrijf in kwestie geweest? Is er nog een andere oplossing geboden?
Willem
Willem
Prater
Prater

Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

(Groupon) Frustaties Empty Re: (Groupon) Frustaties

Bericht  silly-one do 8 aug 2013 - 10:53

Het bedrijf heeft een groep gezocht, maar aangegeven dat het niet de voorwaarden waren die ze met groupon hadden afgesproken. Groupon heeft volgens hun de verkeerde voorwaarde op de site gezet, want hun gaven heel duidelijk aan dat het afhankelijk was van de rondleidingen die ze hadden of hij wel of niet ingewisseld kon worden.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

(Groupon) Frustaties Empty Re: (Groupon) Frustaties

Bericht  Willem do 8 aug 2013 - 10:58

Groupon heeft zich, net als ieder ander bedrijf, goed ingedekt middels de algemene voorwaarden. Artikel 2.6.3 is best vaag in wie nu precies de schuldige is. Blijven bellen en mailen dan maar? Wat een gedoe zeg. Gaat het om veel geld?
Willem
Willem
Prater
Prater

Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

(Groupon) Frustaties Empty Re: (Groupon) Frustaties

Bericht  silly-one do 8 aug 2013 - 10:59

om 24 euro op zich, maar het gaat mij vooral om het principe. Plus ik zit in de ww en daarbij zit ik net boven bijstand dus al het geld wat ik kan gebruiken heb ik op zich wel nodig.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

(Groupon) Frustaties Empty Re: (Groupon) Frustaties

Bericht  Twellie do 8 aug 2013 - 11:01

Ik heb het ooit ook een keer gehad met GroupOn (naast vele andere wel goede ervaringen). Geld heb ik nooit terug gekregen en uiteindelijk heb ik het maar opgegeven.

Ik had toen een code gekregen voor korting op een foto-album, maar er was helemaal geen mogelijkheid om die code in te voeren. Dus ik kon toen kiezen uit alsnog het volle pond betalen of ergens anders goedkoper weer een album aanmaken met al het werk dat dat met zich meebrengt.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

(Groupon) Frustaties Empty Re: (Groupon) Frustaties

Bericht  Moira do 8 aug 2013 - 11:01

Hmm, dus het is inmiddels een wellus-nietus spelletje geworden. Echt vervelend! Ik zou toch nog even doordrammen en op z'n minst een tegoedbon willen krijgen. Het is toch weer 24 euro.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

(Groupon) Frustaties Empty Re: (Groupon) Frustaties

Bericht  Willem do 8 aug 2013 - 11:02

Begrijpelijk! Ik zou ze blijven stalken, weinig andere opties. Al ben ik bang dat het zinloze moeite is, maar wie weet.
Willem
Willem
Prater
Prater

Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

(Groupon) Frustaties Empty Re: (Groupon) Frustaties

Bericht  silly-one do 8 aug 2013 - 11:07

Ik blijf ook lekker drammen. Daar ben ik best wel goed in. Net ook al een mail gestuurd waarin ik niet vriendelijk meer ben en als ze bellen dan krijgen ze ook een minder vriendelijke stem te horen ondertussen.

Het leuke was ook nog dat er aan de hand van mijn bellen in het systeem was neergezet dat ik zelf niet kon op de dag dat ik wilde gaan. Nee, als het bedrijf zegt dat het niet kan kan het niet, maar het gaat mij echt om de voorwaarden. Ach, ga gewoon blijven drammen en wil ondertussen ook mijn geld binnen 5 dagen op de rekening hebben staan. Eis die ik ondertussen heb gesteld. Eens kijken hoe ze daar op reageren. Ga het gewoon wat minder vriendelijk spelen. Laat soms teveel over mij heen lopen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

(Groupon) Frustaties Empty Re: (Groupon) Frustaties

Bericht  Siem do 8 aug 2013 - 11:13

Ik heb ooit 1 keer een product niet ontvangen. Dat hebben ze toen netjes uitgezocht, ik kreeg een soort van track&trace code die niet werkte. Hierop teruggemaild en toen gewoon netjes mijn geld terug gekregen.

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

(Groupon) Frustaties Empty Re: (Groupon) Frustaties

Bericht  Snoopy do 8 aug 2013 - 19:00

Ik zou weer even contact opnemen met het bedrijf waar je de groupon zou besteden. Meestal als zij bij Groupon aangeven wat er mis is gegaan en dat je je geld terug moet hebben, dan zal Groupon dat makkelijker doen.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Groupon) Frustaties Empty Re: (Groupon) Frustaties

Bericht  loura do 8 aug 2013 - 20:02

Is het niet mogelijk een andere datum te prikken en alsnog te gaan?
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Groupon) Frustaties Empty Re: (Groupon) Frustaties

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum