Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ik vind dit altijd van die moeilijke dingen..

+6
MissBlunt
Feline
Shisha
Roza
Tinus
studiebol
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

ik vind dit altijd van die moeilijke dingen.. - Pagina 2 Empty Re: ik vind dit altijd van die moeilijke dingen..

Bericht  CCC di 3 apr 2012 - 9:30

Ze had je minstens even kunnen bellen of wat dan ook om het te vragen toch? Ik snap jullie beiden goed hoor, maar als het voor jullie niet uitkomt dan is het gewoon zo...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ik vind dit altijd van die moeilijke dingen.. - Pagina 2 Empty Re: ik vind dit altijd van die moeilijke dingen..

Bericht  studiebol do 5 apr 2012 - 20:44

klein vervolg..

Mijn vriend is gisteren gebeld door zijn broer dat hij een einde heeft gemaakt aan de relatie. Hij zou dus alleen komen..(met de trein dan) Nou oke...

Gisteren belt mijn schoonzus dus, de ex of niet ex van de broer van mijn vriend. Om nog even te feliciteren enzo. Dus ik zeg tegen haar joh wat vervelend van jou en naam zwager... ze reageerde heel verbaasd volgens haar was het niet uit :shock: Nou ja ik snap er niks van.. en dat hoeft ook niet... na een heel verhaal van haar kant begon ze over vanavond. Ze wilde toch wel komen... maar dan uit haar afspraak... dus ik aangegeven dat ik niet weet of ik dan thuis ben. Maar er nu ook bij gezegd dat ik het wel wat raar vind hoe het nu is, hij zegt dat hij het uit is, zij zegt van niet... maar het feit is dat ze ruzie hebben en elkaar niet hebben gesproken.

Dus ik heb ook heel eerlijk tegen haar gezegd dat ik geen zin heb in gedoe op mijn verjaardag.. geen zin heb in gespannen sferen..dat vind ik echt niet leuk... mijn vriend zit daar ook niet op te wachten(het is toch zijn broer) en het is een verjaardag dan wil ik het gezellig hebben en me niet zorgen maken om ruzie's en spanningen van andere mensen. (ze hebben al eens eerder bij ons gezeten toen ze ruzie hadden en dat was ECHT NIET leuk voor ons)

En dan zegt ze dus... dus jij vind het wel goed dat *naam zwager* komt en ik niet. Ik heb geantwoord dat mijn zwager afspraken heeft gemaakt met mijn vriend en dat als zij wil langs komen ze beter op een ander tijdstip kan langs komen omdat ik geen zin heb in gedoe op mijn verjaardag...

Tja en toen was ze erg teleurgestelt/boos wat ik ook wel ergens snap..

Ik vind het maar een moeilijke situatie.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ik vind dit altijd van die moeilijke dingen.. - Pagina 2 Empty Re: ik vind dit altijd van die moeilijke dingen..

Bericht  Bolleke do 5 apr 2012 - 20:50

Wat een gedoe zeg, op haar eerste whatsapp dat ze eerder wilde komen zou ik denk ik gereageerd hebben dat we ' s middags al plannen hadden. Dus ik vind dat dat je goed recht is. Op het vervolg, tja, ik zou er ook geen zin in hebben. Je krijgt dat toch gedoe en daar is een verjaardag niet voor. Ik vind dat je goed gehandeld hebt, en zou het ook gewoon verder zo laten en je niet schuldig voelen!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ik vind dit altijd van die moeilijke dingen.. - Pagina 2 Empty Re: ik vind dit altijd van die moeilijke dingen..

Bericht  Susan vr 6 apr 2012 - 4:30

Als het echt uit is lijkt het mij vrij logisch dat de broer van je vriend nog werk bij jullie op verjaardagen komt en zij niet meer. Zo gaan die dingen toch gewoon?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ik vind dit altijd van die moeilijke dingen.. - Pagina 2 Empty Re: ik vind dit altijd van die moeilijke dingen..

Bericht  studiebol vr 6 apr 2012 - 5:27

Susan schreef:Als het echt uit is lijkt het mij vrij logisch dat de broer van je vriend nog werk bij jullie op verjaardagen komt en zij niet meer. Zo gaan die dingen toch gewoon?

Was ook mijn gedachte... maar jij zij geeft aan dat ze het niet echt gelooft dat het uit is.. misschien dat ze daarom vroeg of ze als nog langs kon komen..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ik vind dit altijd van die moeilijke dingen.. - Pagina 2 Empty Re: ik vind dit altijd van die moeilijke dingen..

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 5:42

ik had gezegd: zie maar wat jullie doen, wij zijn vanaf ...u thuis en dan ben je van harte welkom.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ik vind dit altijd van die moeilijke dingen.. - Pagina 2 Empty Re: ik vind dit altijd van die moeilijke dingen..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum