Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind je mooie dingen aan je woning?

+12
JD
Mamsie
Pien
Jerry
Zininzon
Rovine
TukTuk
Cow
Dennenappel
MissD
RYW
Caroow
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat vind je mooie dingen aan je woning? Empty Wat vind je mooie dingen aan je woning?

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 21:16

Even naar aanleiding van het topic wat je zou willen veranderen aan je woning: waar ben je juist blij mee?

Ik zal maar beginnen: wij hebben een paar jaar geleden een compleet nieuwe achterpui laten plaatsen, compleet met openslaande tuindeuren. Dat heeft voor zoveel meer lichtinval gezorgd en 's zomers kunnen we de deuren mooi open zetten.. Heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je mooie dingen aan je woning? Empty Re: Wat vind je mooie dingen aan je woning?

Bericht  Caroow zo 10 apr 2011 - 21:17

Ik ben blij met de schuifpui en met het raam aan de andere kant, ook van de vloer tot het plafond. Ook ben ik blij met de ruimte.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je mooie dingen aan je woning? Empty Re: Wat vind je mooie dingen aan je woning?

Bericht  RYW zo 10 apr 2011 - 21:20

Oef, zo veel smile

Ik heb een huisje uit 18-zoveel en het is nog helemaal in die stijl met oude details, dat vind ik heel mooi. Er zitten mooie grote ramen over de hele zijkant, en daardoor is mijn hele huisje mooi licht en ruimtelijk. En het heeft allemaal leuke hoekjes, trapjes en schuine plafonds enzo. En boven een heel hoog plafond, vier slaapkamers en een badass mooie moderne badkamer.

Ja, ik ben wel blij met mijn huisje angel
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je mooie dingen aan je woning? Empty Re: Wat vind je mooie dingen aan je woning?

Bericht  MissD zo 10 apr 2011 - 21:24

Ik ben blij met de ruimte, de enorme lichtinval in het gehele huis, het hebben van een oprit.
En ook met de ligging, vanaf ons huis zijn we binnen een half uur in redelijk grote steden, bij familie, dichtbij ons huis zijn bos en strand aanwezig.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je mooie dingen aan je woning? Empty Re: Wat vind je mooie dingen aan je woning?

Bericht  Dennenappel zo 10 apr 2011 - 21:45

Het prachtige uitzicht!! Ik kan daar zo van genieten...

Daarnaast de zon die de hele dag in de tuin schijnt, de tuin zelf ik vind het heerlijk om er in te wroeten.
Onze open trap met boven aan de zijkant witte spijlen, prachtig!
De studeerkamer waar je mooi op de tuin en het mooie uitzicht uitkijkt.

Plus ik ben snel in de prachtige natuur die er dicht omheen ligt.

Ik ben eigenlijk wel erg blij met ons huis!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je mooie dingen aan je woning? Empty Re: Wat vind je mooie dingen aan je woning?

Bericht  Cow zo 10 apr 2011 - 22:00

Ik woon er nog niet maar van mijn nieuwe huisje vind ik het mooiste dat het balkon helemaal van glas is (veel licht) en het plafond zo ontzettend hoog (hoogste punt 5½m)

Wat vind je mooie dingen aan je woning? 1271613620_5_0ebd

Wat vind je mooie dingen aan je woning? 1271602334_5_0hZt
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je mooie dingen aan je woning? Empty Re: Wat vind je mooie dingen aan je woning?

Bericht  TukTuk zo 10 apr 2011 - 22:15

Niks eigenlijk, behalve de ruimte, maar ik ben enorm blij dat we dit huisje hebben! We wonen anti kraak, en dus spotgoedkoop. Zonder anti kraak hadden mijn vriend en ik nog lang niet samen gewoond. Het huis staat op de sloop lijst, dus je kan je wel voorstellen hoe het er uit ziet Wink Het is een oude 1 gezinswoning, rijtjes huis. De badkamer is enorm gedateerd, de keuken kan je net je kont in draaien, de tuin is niet veel waard, maar ja we hebben niks te klagen! We hopen van de zomer eindelijk in aanmerking te komen voor ene gewone huurwoning via de woningstichting, en hebben er eindelijk vertrouwen in. Voorheen was de regel dat iedereen die langer dan een jaar geloof ik in een woning woonde, voorrang had op iemand die nog niet huurde, maar wel al bijvoorbeeld 9 jaar (zoals mijn vriend) op de wachtlijst staat. Zo werden we telkens 30ste, van de 250 mensen.. En had je dus als nieuwe huurder geen enkele kans. Sinds 1 april is die regel gewijzigd, en geldt je woonduur als inschrijfduur, dus die mensen die al huren hebben geen voorrang meer. cheers
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je mooie dingen aan je woning? Empty Re: Wat vind je mooie dingen aan je woning?

Bericht  Rovine zo 10 apr 2011 - 22:25

We wonen in zo'n lelijk flatblok, maar zodra je binnenkomt ziet het er ineens veel anders uit. Voor het raam staan veel bomen, dus in de zomer is het net alsof je in het bos woont. De voorkant is ook helemaal bedekt met ramen. De indeling van de flat is zo dat er nog een portiek tussen ons en de buren zit en de plaatsen waar je het meest zit liggen zo ver mogelijk naar buiten. Als we al iemand horen zijn het de onderburen.
Plus, het is gewoon een hele mooie flat. Heel mooi opgeknapt. Zeker de keuken is daarin vrij bijzonder. Hij is niet groot, maar toch hebben we een vaatwasser, inbouwwasmachine, oven en heel veel keukenkastjes. Die is perfect ingedeeld met de weinige beschikbare ruimte.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je mooie dingen aan je woning? Empty Re: Wat vind je mooie dingen aan je woning?

Bericht  Zininzon zo 10 apr 2011 - 22:46

Ik ben blij met de ruimte, mijn super keuken en dat alles nieuw en naar mijn smaak is
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je mooie dingen aan je woning? Empty Re: Wat vind je mooie dingen aan je woning?

Bericht  Jerry zo 10 apr 2011 - 23:00

ILD schreef:Ik woon er nog niet maar van mijn nieuwe huisje vind ik het mooiste dat het balkon helemaal van glas is (veel licht) en het plafond zo ontzettend hoog (hoogste punt 5½m)

Wat vind je mooie dingen aan je woning? 1271613620_5_0ebd

Wat vind je mooie dingen aan je woning? 1271602334_5_0hZt

Erg mooi! En wat zul jij veel geld kwijt zijn aan gordijnen :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je mooie dingen aan je woning? Empty Re: Wat vind je mooie dingen aan je woning?

Bericht  Pien zo 10 apr 2011 - 23:09

ik ben blij met alles!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je mooie dingen aan je woning? Empty Re: Wat vind je mooie dingen aan je woning?

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 23:13

RYW schreef:Oef, zo veel smile

Ik heb een huisje uit 18-zoveel en het is nog helemaal in die stijl met oude details, dat vind ik heel mooi. Er zitten mooie grote ramen over de hele zijkant, en daardoor is mijn hele huisje mooi licht en ruimtelijk. En het heeft allemaal leuke hoekjes, trapjes en schuine plafonds enzo. En boven een heel hoog plafond, vier slaapkamers en een badass mooie moderne badkamer.

Ja, ik ben wel blij met mijn huisje angel

Jij weet dit nog niet.. Maar ik kom bij jou wonen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je mooie dingen aan je woning? Empty Re: Wat vind je mooie dingen aan je woning?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 10:20

Ik ben ontzettend blij met mijn woning! smile

Het is maar 47m2, maar het heeft, nu, ontzetend veel sfeer. Als ik thuiskom kijk ik eerst in het rond, zo mooi vind ik het. De badkamer is klein, maar ik ben geen persoon dat in een bad zou zitten, dus ik ben blij met de badkamer (Dit weekend schilderen, dus dan wordt hij alleen maar mooier). Mijn slaapkamer, perfect! Als er straks deuren voor het washok zit, dan is het nog mooier! smile

Ik woon midden in het centrum en geniet van het feit dat er elk weekend, het zomerseizoen is weer geopend, altijd wat te doen is. Daarnaast vind ik iedereen aardig en ondanks dat ik zelf niet bijzonder sociaal ben aangelegd, geniet ik van het hoi en goedendag. En de sociale controle. Niet teveel, precies goed!

Als ik hier oud zou kunnen worden, met gezin, dan zou ik het doen. Maar dat lukt helaas niet. Ooit moet ik mijn vrijgezellenwoning opgeven. Maar tot die tijd geniet ik van alles. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je mooie dingen aan je woning? Empty Re: Wat vind je mooie dingen aan je woning?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 10:26

Ik ben blij met:

- De buurt, dichtbij het centrum maar toch in een rustige, gezellige buurt
- Dat alles net opgeknapt was toen ik er in ging, spiksplinternieuwe keuken en badkamer, en dat in een huurhuis
- Mijn eigen spulletjes en ideetjes terug zien in het huisje. Daar kan ik zo blij van worden. Na al die jaren zwerven en verzamelen, is het heerlijk om nu alles terug te zien. Mijn huisje is echt een weerspiegeling van mijn leven, en daar ben ik zo trots op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je mooie dingen aan je woning? Empty Re: Wat vind je mooie dingen aan je woning?

Bericht  Mamsie ma 11 apr 2011 - 10:54

Als eerste de buurt waar het is staat. Het vrije uitzicht voor en achter is heerlijk. Het huis zelf heeft heel veel (uitbouw) mogelijkheden en hopelijk kunnen we dat over een aantal jaren ook gaan uitwerken.

Daarnaast vind ik het ook erg leuk dat het huis al jaren in de familie is. Het is het huis geweest van mijn oma's moeder.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je mooie dingen aan je woning? Empty Re: Wat vind je mooie dingen aan je woning?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 10:57

- De straat is doodlopende, dus weinig verkeer.
- Aan het eind van onze straat houdt het dorp op en begint het heuvelland, het uitzicht is prachtig, direct aan de natuur.
- Onze woonkamer ligt aan de voorkant boven straatniveau (drive in) maar aan de achterkant op tuinniveau. Heerlijk, kan niemand binnenkijken maar toch gewoon woonkamer aangrenzend aan de tuin (aan de zijkant loopt het schuin omlaag).
- Woonkamer is doorzon met voor en achter een heel groot raam en aan de zijkant ook nog.
- Half vrijstaand
- Het huis is groot, 170 m2
- De zolder is echt het highlight, we hebben 4 etages dus niemand verwacht nog die hele grote, lichte zolder. De zolder heeft 2 mega dakramen en een glazen zijgevel met uitzicht op de natuur.
- ...en toch maar 5 minuten weg van horeca, hema, albert heijn, etos etc
- tuin op het zuiden

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je mooie dingen aan je woning? Empty Re: Wat vind je mooie dingen aan je woning?

Bericht  JD ma 11 apr 2011 - 11:17

Onze openslaande deuren, en gewoon de straat waarin ons huis staat. Het is hier echt megaruim opgezet, water voor de deur, rustige straat etc...heerlijk!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je mooie dingen aan je woning? Empty Re: Wat vind je mooie dingen aan je woning?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 17:32

Ons nieuwe huis:
De glas in lood ramen
De badkamer
De tuin
De tuindeuren
De ruimte, 4 slaapkamers, een grote zolder en een kelder
De ruime hal
Dicht bij het centrum

Euh ja, eigenlijk alles.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je mooie dingen aan je woning? Empty Re: Wat vind je mooie dingen aan je woning?

Bericht  Cow ma 11 apr 2011 - 18:59

Jerry schreef:
ILD schreef:Ik woon er nog niet maar van mijn nieuwe huisje vind ik het mooiste dat het balkon helemaal van glas is (veel licht) en het plafond zo ontzettend hoog (hoogste punt 5½m)

Wat vind je mooie dingen aan je woning? 1271613620_5_0ebd


Erg mooi! En wat zul jij veel geld kwijt zijn aan gordijnen :P

Nee hoor :P Zoals je ziet op de foto is de zijkant schuin dus dat wordt echt niet mooi met gordijnen. Ik plak op de bovenste ramen dus folie en voor de rest zet ik planten. En ik zit op 2hoog dus heb geen inkijk nerd
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je mooie dingen aan je woning? Empty Re: Wat vind je mooie dingen aan je woning?

Bericht  Mizz_S di 12 apr 2011 - 6:04

Eigenlijk bijna alles. Vooral de inrichting, hiervoor hadden we toch een beetje een 'bij elkaar geraapt zootje', dat was toen prima en zelfs ook wel leuk en paste echt bij waar we toen woonden, maar nu hebben we, vind ik, echt mooie meubels en het vormt gewoon een mooi geheel samen. Verder is het lekker ruim en zitten we op n perfecte locatie, super centraal (winkelstraat 2 min lopen), maar ook vlakbij mooie natuur.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je mooie dingen aan je woning? Empty Re: Wat vind je mooie dingen aan je woning?

Bericht  Susan di 12 apr 2011 - 6:14

Wij wonen in een heel leuke kindvriendelijke buurt, veel groen, speeltuinen, alle voorzieningen bij de hand. Het is geen kakbuurt en ook geen asobuurt en het centrum is op loopafstand.

Ons straatje is erg schattig, beetje sprookjesachtig om te zien. Ik hou van oude huizen.

Wij hebben een lekkere grote tuin met een heel grote schuur.

Er zit een nieuwe vrij moderne keuken in.

De badkamer hebben we er zelf in laten zetten en die is ook erg mooi.

De kinderen hebben allebei een ruime kamer.

Onze huiskamer is ook vrij groot, al zouden we 'm wel wat efficiënter moeten inrichten, als ik wel eens in het voorbij gaan naar binnen gluur vind ik andere huiskamers vaak ruimer ogen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je mooie dingen aan je woning? Empty Re: Wat vind je mooie dingen aan je woning?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 6:54

Ik ben blij met:
- onze grote ramen;
- onze ruime tuin waar we vanaf 10:00uur zon hebben, tot hij onder gaat sunny
- met de ruimte, we hebben 4 slaapkamers en een grote zolder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je mooie dingen aan je woning? Empty Re: Wat vind je mooie dingen aan je woning?

Bericht  Lindsya di 12 apr 2011 - 10:52

Wij zijn super blij met ons huis omdat het op een hof staat waar geen auto's op mogen. We uit onze woonkamer gelijk op de speeltuin kijken. Het is erg ruim huis, komt veel licht binnen. We hebben een grote achtertuin. De buren zijn super, iedereen staat echt voor elkaar klaar op het hof.
Zoals het er nu uit ziet gaan we hier nooit meer weg Very Happy
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je mooie dingen aan je woning? Empty Re: Wat vind je mooie dingen aan je woning?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 21:56

- grote woonkamer met open keuken
- grote badkamer met inloopdouche

Verder is alles gewoon onze smaak. Het is een nieuwbouwappartement en we hebben zelf de keuken, tegels, vloer, sanitair etc kunnen uitkiezen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je mooie dingen aan je woning? Empty Re: Wat vind je mooie dingen aan je woning?

Bericht  Pien di 12 apr 2011 - 22:02

het grootse van dit huis, alles is groot. we hebben een grote open keuken, grote woonkamer met openslaande tuindeuren, grote slaapkamers, grote zolder... we hebben een eigen parkeerplaats voor de deur.

het huis is net 2 jaar terug opgeleverd, wij kwamen er als eerste bewoners in en hebben dus alles naar onze smaak kunnen maken.

dit huis vind ik heerlijk omdat hij zo vrij staat, achter ons huis ligt een grote geluidswal die vrijwel het hele jaar mooi groen is. en aan de voorkant kijken we wel tegen huizen aan maar tegen de zijkant zeg maar met de achtertuinen.

verder is het een kindvriendelijke wijk en hebben we 3 grote speeltuinen op 2 minuten afstand lopen. elke speeltuin vertegenwoordigt zeg maar een andere leeftijdscatagorie. verder hebben we hier vlak bij een mooi groot winkelcentrum waar eigenlijk alles is wat je nodig hebt.


Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je mooie dingen aan je woning? Empty Re: Wat vind je mooie dingen aan je woning?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum