Pfffff.... Ik baal!!!! Argghhh
+12
Aggi
Angela_1986
Rovine
Shisha
MADDIE
Jade
VeryCherry
Bubbelicious
TukTuk
myloon
Esperanza
patjuhhh
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Pfffff.... Ik baal!!!! Argghhh
Kun je bij de verzekering je hand niet ophouden?
Voor de mensen die ook iets bovenop hun wasmachine hebben staan: zorg ervoor dat je was niet als een dikke prop kan gaan zitten tijdens het wassen (dus bijvoorbeeld al je was die in je beddengoed gaat zitten) en zorg ervoor dat je wasmachine waterpas staat (zitten pootjes onder de machine die je aan kunt draaien). Dan gaat 't beestje niet dansen en is de kans dat er iets vanaf trilt ook niet zo groot
Voor de mensen die ook iets bovenop hun wasmachine hebben staan: zorg ervoor dat je was niet als een dikke prop kan gaan zitten tijdens het wassen (dus bijvoorbeeld al je was die in je beddengoed gaat zitten) en zorg ervoor dat je wasmachine waterpas staat (zitten pootjes onder de machine die je aan kunt draaien). Dan gaat 't beestje niet dansen en is de kans dat er iets vanaf trilt ook niet zo groot
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Jerry schreef:Kun je bij de verzekering je hand niet ophouden?
proberen kan altijd;) goed idee!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Jerry schreef:Kun je bij de verzekering je hand niet ophouden?
Dat was bij mij waarschijnlijk de oorzaak. Ik had beddengoed in de wasmachine zitten en die zat in een prop toen ik m uit de wasmachine haalde.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
Angela_1986 schreef:Argh dat is inderdaad balen!!!
Mijn droger staat ook op m'n wasmachine maar ik heb er inderdaad zo'n 'plaat' tussen. Volgens mij is 't een soort ijzeren frame en je kunt er 'n plaat uitschuiven die je dan als 'tafeltje' kunt gebruiken. Ik zet er mijn wasmand bv. op als ik de droger leeg haal. Maar ondanks die plaat 'wiebelt' de droger nog wel eens hoor, als m'n wasmachine erg hard tekeer gaat (en ik 'm dus eigenlijk te vol heb gestopt )
Wij hebben ook zo'n plaat er tussen. Zo'n 20 a 30 euro bij de gamma of praxis.
Wel balen zeg! Ik hoop dat je een beetje leuke aanbiedingen kunt vinden voor de wasmachine en koelkast.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Mijn droger staat ook op mijn wasmachine, dit was geen enkel probleem zeiden ze in de winkel. Ik heb hierbij wel afgedwongen dat ik er een standaard tussen wilde hebben, gelukkig was deze er ook van het merk AEG en kreeg ik die erbij. Hierdoor staat alles toch net wat steviger als dat er niets tussen zou zitten.
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Pfffff geboortekaartjes
» Ik baal!
» Pfffff loge in huis... en hulp gezocht!!
» Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff
» Ik baal
» Ik baal!
» Pfffff loge in huis... en hulp gezocht!!
» Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff
» Ik baal
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: