Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pfffff.... Ik baal!!!! Argghhh

+12
Aggi
Angela_1986
Rovine
Shisha
MADDIE
Jade
VeryCherry
Bubbelicious
TukTuk
myloon
Esperanza
patjuhhh
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Pfffff.... Ik baal!!!! Argghhh - Pagina 2 Empty Re: Pfffff.... Ik baal!!!! Argghhh

Bericht  Jerry di 3 apr 2012 - 8:35

Kun je bij de verzekering je hand niet ophouden? angel

Voor de mensen die ook iets bovenop hun wasmachine hebben staan: zorg ervoor dat je was niet als een dikke prop kan gaan zitten tijdens het wassen (dus bijvoorbeeld al je was die in je beddengoed gaat zitten) en zorg ervoor dat je wasmachine waterpas staat (zitten pootjes onder de machine die je aan kunt draaien). Dan gaat 't beestje niet dansen en is de kans dat er iets vanaf trilt ook niet zo groot smile
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfffff.... Ik baal!!!! Argghhh - Pagina 2 Empty Re: Pfffff.... Ik baal!!!! Argghhh

Bericht  ExpressoB di 3 apr 2012 - 8:59

Jerry schreef:Kun je bij de verzekering je hand niet ophouden? angel

Voor de mensen die ook iets bovenop hun wasmachine hebben staan: zorg ervoor dat je was niet als een dikke prop kan gaan zitten tijdens het wassen (dus bijvoorbeeld al je was die in je beddengoed gaat zitten) en zorg ervoor dat je wasmachine waterpas staat (zitten pootjes onder de machine die je aan kunt draaien). Dan gaat 't beestje niet dansen en is de kans dat er iets vanaf trilt ook niet zo groot smile

proberen kan altijd;) goed idee!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  patjuhhh di 3 apr 2012 - 22:31

Jerry schreef:Kun je bij de verzekering je hand niet ophouden? angel

Dat was bij mij waarschijnlijk de oorzaak. Ik had beddengoed in de wasmachine zitten en die zat in een prop toen ik m uit de wasmachine haalde.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  Clapperdie di 3 apr 2012 - 22:47

Angela_1986 schreef:Argh dat is inderdaad balen!!!

Mijn droger staat ook op m'n wasmachine maar ik heb er inderdaad zo'n 'plaat' tussen. Volgens mij is 't een soort ijzeren frame en je kunt er 'n plaat uitschuiven die je dan als 'tafeltje' kunt gebruiken. Ik zet er mijn wasmand bv. op als ik de droger leeg haal. Maar ondanks die plaat 'wiebelt' de droger nog wel eens hoor, als m'n wasmachine erg hard tekeer gaat (en ik 'm dus eigenlijk te vol heb gestopt Pfffff.... Ik baal!!!! Argghhh - Pagina 2 166342 )

Wij hebben ook zo'n plaat er tussen. Zo'n 20 a 30 euro bij de gamma of praxis.

Wel balen zeg! Ik hoop dat je een beetje leuke aanbiedingen kunt vinden voor de wasmachine en koelkast.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Joontjuh wo 4 apr 2012 - 5:38

Mijn droger staat ook op mijn wasmachine, dit was geen enkel probleem zeiden ze in de winkel. Ik heb hierbij wel afgedwongen dat ik er een standaard tussen wilde hebben, gelukkig was deze er ook van het merk AEG en kreeg ik die erbij. Hierdoor staat alles toch net wat steviger als dat er niets tussen zou zitten.
Joontjuh
Joontjuh
Prater
Prater

Aantal berichten : 649
Punten : 755

http://www.jonisbadeendjes.nl

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: