Pfffff geboortekaartjes
+14
Susan
Happydobby
Curious
Pien
ekjir@M
silly-one
SarahKey
snoezel
PapillonRose
Ugly Betty
Tania
Floor
Mida4you
Lejow
18 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pfffff geboortekaartjes
Ok, nu we weten dat het een meisje wordt, gaan we weer verder met de volgende stap.
Het orienteren op geboortekaartjes. En dat valt nog niet mee!
Wat ik leuk vind, vindt vriend niets, en andersom
Dus help, hebben jullie DE tip voor een leuke site met geweldige, originele, hippe, wat-dan-ooke, geboortekaartjes?
Het orienteren op geboortekaartjes. En dat valt nog niet mee!
Wat ik leuk vind, vindt vriend niets, en andersom
Dus help, hebben jullie DE tip voor een leuke site met geweldige, originele, hippe, wat-dan-ooke, geboortekaartjes?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Pfffff geboortekaartjes
Gefeliciteerd dat jullie een meisje krijgen! Ik vond dit een leuke website en hier hebben wij ook onze geboortekaartje uitgezocht voor Z.
http://www.geboortekaartjes.nl/nl-NL/index.php
http://www.geboortekaartjes.nl/nl-NL/index.php
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Dat was bij ons ook zo (en wij weten niet eens wat het geslacht is dus hebben voor beide geslachten een kaartje gezocht).
We hebben samen website's bekeken en ik heb daarna bij de drukkerij boeken gehaald. sommige kaarten die we op de site mooi vonden vonden we in het echt niks (en andersom! de 2 kaarten die we nu hebben uitgezocht hadden we niet gekozen op de site's, maar in het echt vonden we deze 2 kaarten dus wel mooi).
We hebben samen website's bekeken en ik heb daarna bij de drukkerij boeken gehaald. sommige kaarten die we op de site mooi vonden vonden we in het echt niks (en andersom! de 2 kaarten die we nu hebben uitgezocht hadden we niet gekozen op de site's, maar in het echt vonden we deze 2 kaarten dus wel mooi).
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Dat zei een vriendin ook al, alleen ik heb geen idee waar ik die boeken vandaan kan halen eigenlijk..
Lejow- Lady Post-a-lot
Bij de drukkerij, wij hadden ze bij de Multicopy gehaald.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Leuk dat jullie een meisje krijgen! Ik zou ook 1 of 2 boeken halen bij een drukkerij, dan kan je ook de kleuren beter beoordelen. Dan een top 10 maken en daaruit uiteindelijk 1 kiezen. (Zo hebben wij dat met trouwkaarten gedaan)
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Bij de drukkerij boeken halen en dan 2 boeken eruit sorteren. En dan keuze maken. Ik vond de ene dag helemaal niks leuk, de volgende dag vond ik wel leuke kaartjes. Hormonen
Uiteindelijk samen met Lex beslist hahaha!!
Uiteindelijk samen met Lex beslist hahaha!!
Gast- Gast
En joh, je hebt (waarschijnlijk) nog een week of 20 om de knoop door te hakken, komt goed!
Gast- Gast
Haha, ik open een voor mij onbekende site met geboortekaartjes, en ik zie daar toch 2 kaartjes die echt geweldig leuk zijn...
Ik ben echt aan het duimen dat mijn vriend ze ook leuk vindt, die komt zo thuis, want ik vind dit de juiste geloof ik
Ik ben echt aan het duimen dat mijn vriend ze ook leuk vindt, die komt zo thuis, want ik vind dit de juiste geloof ik
Lejow- Lady Post-a-lot
ProudMama schreef:En joh, je hebt (waarschijnlijk) nog een week of 20 om de knoop door te hakken, komt goed!
Ben graag zeker van mijn zaak
Lejow- Lady Post-a-lot
Herkenbaar hoor, ik was bang dat ik nooit op tijd hét kaartje zou vinden. Ook allerlei boeken bij de drukkerij gehaald, sites bezocht. Uiteindelijk heb ik een kaartje van baby-cards.nl gekozen. Dat was een basisontwerp wat je zelf met allerlei opties verder uit kon werken en dus deels zelf kon ontwerpen. Zo kon ik het helemaal naar mijn wens maken en ik ben nog steeds heel tevreden met het resultaat.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Nog niet bestellen dan hoor, wie weet verander je nog of kom je iets anders tegen en zit te ermee.Lejow schreef:ProudMama schreef:En joh, je hebt (waarschijnlijk) nog een week of 20 om de knoop door te hakken, komt goed!
Ben graag zeker van mijn zaak
Gast- Gast
Eindeloos en eindeloos neuzen op allerlei sites... Ik heb duizenden kaartjes gezien en vond er maar een paar leuk (die mijn man dan meestal weer niks vond ).. Gewoon overal blijven kijken!
Wij hebben ons kaartje van: www.kaartmix.nl
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Ik zou ten eerste ook nog niets serieus bestellen. Je hebt nog alle tijd, neem die tijd ook.
Ik heb 15 boeken gehaald bij de drukkerij. Niet allemaal in 1 keer, maar 3 per keer.
En ik werd er radeloos van, er zat er geen 1 bij die we beide meteen mooi vonden.
Maar gelukkig, bij boek nummer 15 zat het kaartje in
Ik vond het wel fijn dat je dan de kaartjes meteen in het echt ziet. Op een site, dat zie je niet in het echt.
Ik heb 15 boeken gehaald bij de drukkerij. Niet allemaal in 1 keer, maar 3 per keer.
En ik werd er radeloos van, er zat er geen 1 bij die we beide meteen mooi vonden.
Ik vond het wel fijn dat je dan de kaartjes meteen in het echt ziet. Op een site, dat zie je niet in het echt.
snoezel schreef:
Mijn zus had ze ook hier vandaag en ik vind het nog steeds super leuke kaartjes.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
wij hebben de kaartjes besteld bij www.kaartje2go.nl Van te voren hebben we het kaartje gemaakt en toen J. geboren was moesten we alleen nog even een foto en gegevens invoegen.
Kaartje 2 go heeft ze ook verstuurd dus we hebben er verder ook geen werk aan gehad.
Kaartje 2 go heeft ze ook verstuurd dus we hebben er verder ook geen werk aan gehad.
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
SarahKey schreef:Ik zou ten eerste ook nog niets serieus bestellen. Je hebt nog alle tijd, neem die tijd ook.
Dat doen we ook zeker niet
Maar ben wel vast aan het rondkijken, zet degene die ik nu gevonden heb op het lijstje, en kijk gewoon verder!
Lejow- Lady Post-a-lot
Wij hebben ze zelf gemaakt bij www.hipdesign.nl, hartstikke makkelijk, en niet duur.
Op een gegeven moment ben ik beneden aan de laptop gaan zitten, vriend boven aan de vaste computer, beiden zitten puzzelen en uiteindelijk 2 kaartjes samengevoegd en nu zijn we er helemaal blij mee! Wij wilden persé een apart kaartje, met onze eigen touch en veel hysterie, ik kan je hem nog niet laten zien maar leukkkk dat ie is, helemaal ons!
Op een gegeven moment ben ik beneden aan de laptop gaan zitten, vriend boven aan de vaste computer, beiden zitten puzzelen en uiteindelijk 2 kaartjes samengevoegd en nu zijn we er helemaal blij mee! Wij wilden persé een apart kaartje, met onze eigen touch en veel hysterie, ik kan je hem nog niet laten zien maar leukkkk dat ie is, helemaal ons!
Gast- Gast
Ook wij hebben ze zelf gemaakt bij hipdesign! geweldige site, snel geleverd en erg mooie kwaliteit!
Wij hebben zelf in de laatste week van mijn zwangerschap nog van gedichtje gewisseld!
Ineens twijfelde we allebei en kregen we het in de kop om toch te veranderen!
Wij hebben zelf in de laatste week van mijn zwangerschap nog van gedichtje gewisseld!
Ineens twijfelde we allebei en kregen we het in de kop om toch te veranderen!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
ik heb een vriendin die hier haar geboortekaartje besteld heeft:
www.gupje.com.
Ik vind dat ze daar hele leuke kaartjes hebben!
Succes met uitzoeken!
www.gupje.com.
Ik vind dat ze daar hele leuke kaartjes hebben!
Succes met uitzoeken!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
ekjir@M schreef:wij hebben de kaartjes besteld bij www.kaartje2go.nl Van te voren hebben we het kaartje gemaakt en toen J. geboren was moesten we alleen nog even een foto en gegevens invoegen.
+1 erg handig.
Gelukkig heb je nog tijd zat.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik wou iets met roze en manlief wou iets met limegroen...en gelukkig vonden we HET kaartje waar beiden kleuren in zaten!
Helemaal blij en trots waren we...toen kwam de keus...enveloppen...roze of limegroen?
hebben we lime groen gedaan...puur zodat het nog even in spanning bleef totdat men het kaartje open deed natuurlijk!
Helemaal blij en trots waren we...toen kwam de keus...enveloppen...roze of limegroen?
hebben we lime groen gedaan...puur zodat het nog even in spanning bleef totdat men het kaartje open deed natuurlijk!
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:www.hipdesign.nl
oh via daar ben ik al verliefd opeen kaartje geworden en ben niet eens zwanger hahaha
Gast- Gast
Wij hebben beide keren pas vlak voor de bevalling de knoop doorgehakt, je hebt echt nog alle tijd.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» pfffff die borstvoeding
» betaalbare geboortekaartjes
» Geboortekaartjes, hoe aan te pakken?
» geboortekaartjes en kerstkaartjes?
» geboortekaartjes
» betaalbare geboortekaartjes