Pfffff.... Ik baal!!!! Argghhh
+12
Aggi
Angela_1986
Rovine
Shisha
MADDIE
Jade
VeryCherry
Bubbelicious
TukTuk
myloon
Esperanza
patjuhhh
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pfffff.... Ik baal!!!! Argghhh
Moet het even van mij afpraten hoor. Heb al heel lang op mijn wasmachine een koelkast staan, wat altijd goed is gegaan. Nu was ik straks even weg en ik kom thuis en wat tref ik aan. Dit:
De wasmachine naar de knoppen, mijn koelkast kapot
En ook nog eens allemaal bierflesjes kapot die in de koelkast zaten.
Ik baal echt als een stekker.
Iemand nog wat te klagen??
De wasmachine naar de knoppen, mijn koelkast kapot
En ook nog eens allemaal bierflesjes kapot die in de koelkast zaten.
Ik baal echt als een stekker.
Iemand nog wat te klagen??
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Pfffff.... Ik baal!!!! Argghhh
Oh nee dat is wel heel erg balen!!!!!!! Nu moet je zeker beide nieuw kopen? Dat is echt niet leuk zeg!
Ik begin nu ook een beetje bang te worden. Bij mij staat mijn oven op de wasmachine. Toen ik 'em kocht heb ik nog gevraagd of dat kon. De verkoper zei dat dat prima kon. Maar als ik dit nu zo zie........
Ik begin nu ook een beetje bang te worden. Bij mij staat mijn oven op de wasmachine. Toen ik 'em kocht heb ik nog gevraagd of dat kon. De verkoper zei dat dat prima kon. Maar als ik dit nu zo zie........
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Om heel eerlijk te zijn vind ik het ook niet zo slim om een koelkast boven op een wasmachine te zetten!?
Ik durf zelf niets boven op mijn wasmachine te zetten... soms gaat ie behoorlijk te keer!
Ik durf zelf niets boven op mijn wasmachine te zetten... soms gaat ie behoorlijk te keer!
myloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11
myloon schreef:Om heel eerlijk te zijn vind ik het ook niet zo slim om een koelkast boven op een wasmachine te zetten!?
Dat was mijn eerste reactie ook, maar er zijn toch ook genoeg mensen die hun droger op hun wasmachine hebben staan? En dat kan toch ook?
OT: Klote zeg! maar hoe kan het dan dat je wasmachine ook kapot is?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
owjee maar net als eerder aangegeven vind ook ik dit niet erg slim. Om dit te voorkomen heb je geloof ik wel iets van een plaat die je ertussen kan zetten.
Gast- Gast
Tja mijn vader wilde er ook een plaat tussen zetten. Misschien was het idd niet slim om de koelkast op de wasmachine te zetten , maar ik heb ook altijd de droger op de wasmachine gehad. Dit ging allemaal heel goed. Ik ben gewoon bang dat mijn wasmachine op hol is geslagen
patjuhhh- Prater
Ahhh crap! Ik snap dat je baalt!
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb net mijn wasmachine gratis weggegeven, anders had je hem van me mogen hebben
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Ah wat balen zeg
Ik heb de droger op de wasmachine staan. Zit er nu wel aan te denken om er een plaat tussen te doen.
Ik heb de droger op de wasmachine staan. Zit er nu wel aan te denken om er een plaat tussen te doen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ahwww balen, maar erg lief.Bubbelicious schreef:Ik heb net mijn wasmachine gratis weggegeven, anders had je hem van me mogen hebben
Vanavond ga ik met mijn vriend naar de Makro, daar is al een wasmachine in de aanbieding.
patjuhhh- Prater
Ik voel me heel dom nu, maar wat voor plaat moet je er dan tussen doen. En dondert dan niet alsnog dat wat er boven staat met plaat en al af?
Esperanza- Kletskop
Esperanza schreef:Ik voel me heel dom nu, maar wat voor plaat moet je er dan tussen doen. En dondert dan niet alsnog dat wat er boven staat met plaat en al af?
En denk niet dat je de plaat op de wasmachine moet leggen, maar erboven moet bevestigen.. Of als een soort tafel om je wasmachine heen (zodat er ruimte tussen zit)
ot: Balen zeg! Hoe is je wasmachine kapot gegaan dan? Het deurtje? Want de koelkast is toch 'gewoon" van de wasmachine af gevallen?
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
VeryCherry schreef:Ah wat balen zeg
Je kunt er ook klittenband tussen doen. Toen wij onze wasmachine en droger bestelden konden we kiezen voor verschillende bevestigings mogelijkheden. We hebben toen de klittenband gekozen, was de goedkoopste oplossing.
Gast- Gast
Geen idee hoe mijn wasmachine kapot is gegaan. De wasmachinelade stond open en de deur is open gegaan en zie mijn trommel. Die is echt niet meer te maken. whaha, kan er ook wel om lachen eerlijk gezegd. Jammer dat ik niet thuis was, maar denk echt dat mijn wasmachine kuren heeft gehad en daardoor mijn koelkast is omgevallen. Gelukkig heb ik nog een koelkast, alhoelwel die ook een beetje kapot is. whahaha
patjuhhh- Prater
Jeetje wat balen zeg!!
Ik baal van mijn tweedehands auto die wij net drie weken hebben. Er is iets stuk en dat gaan ons 730 euro kosten Wat een bedrag!!
Ik baal van mijn tweedehands auto die wij net drie weken hebben. Er is iets stuk en dat gaan ons 730 euro kosten Wat een bedrag!!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Jeetje, wat balen! Vooral 2 dure apparaten in 1x.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Dat is echt balen! Gelijk weer zo'n bult met geld als je het nieuw moet kopen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Jade schreef:Esperanza schreef:Ik voel me heel dom nu, maar wat voor plaat moet je er dan tussen doen. En dondert dan niet alsnog dat wat er boven staat met plaat en al af?
En denk niet dat je de plaat op de wasmachine moet leggen, maar erboven moet bevestigen.. Of als een soort tafel om je wasmachine heen (zodat er ruimte tussen zit)
ot: Balen zeg! Hoe is je wasmachine kapot gegaan dan? Het deurtje? Want de koelkast is toch 'gewoon" van de wasmachine af gevallen?
Oh zo! Ja natuurlijk, ik snap het. Die tip van klitterband vind ik ook wel goed, ga straks toch maar eens even kijken of ik er iets mee kan doen.
Esperanza- Kletskop
Balen zeg! Duur grapje ook en de tijd die er weer in gaat zitten. Vervelend.
Stiekem moet ik wel even lachen om je foto
Gast- Gast
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Chipp schreef:Balen zeg! Duur grapje ook en de tijd die er weer in gaat zitten. Vervelend.
Oww als ik die foto nu zie moet ik ook lachen hoor. haha
patjuhhh- Prater
Argh dat is inderdaad balen!!!
Mijn droger staat ook op m'n wasmachine maar ik heb er inderdaad zo'n 'plaat' tussen. Volgens mij is 't een soort ijzeren frame en je kunt er 'n plaat uitschuiven die je dan als 'tafeltje' kunt gebruiken. Ik zet er mijn wasmand bv. op als ik de droger leeg haal. Maar ondanks die plaat 'wiebelt' de droger nog wel eens hoor, als m'n wasmachine erg hard tekeer gaat (en ik 'm dus eigenlijk te vol heb gestopt )
Mijn droger staat ook op m'n wasmachine maar ik heb er inderdaad zo'n 'plaat' tussen. Volgens mij is 't een soort ijzeren frame en je kunt er 'n plaat uitschuiven die je dan als 'tafeltje' kunt gebruiken. Ik zet er mijn wasmand bv. op als ik de droger leeg haal. Maar ondanks die plaat 'wiebelt' de droger nog wel eens hoor, als m'n wasmachine erg hard tekeer gaat (en ik 'm dus eigenlijk te vol heb gestopt )
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ohw dat is schrikken... hmm de droger staat hier ook op de wasmachine... ai, moet ook anders als ik dit zo zie
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Pfffff geboortekaartjes
» Ik baal!
» Pfffff loge in huis... en hulp gezocht!!
» Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff
» Ik baal
» Ik baal!
» Pfffff loge in huis... en hulp gezocht!!
» Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff
» Ik baal
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: