Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff

+2
Monte
Lady Starstruck
6 plaatsers

Ga naar beneden

Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff Empty Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 1:34

Ben gestopt met de pil omdat mijn emoties heel erg afgevlakt werden totaal geen zin meer in seks dus nu even aan de condooms om te testen. Maar dat ongesteld zijn jeetje ben er gewoon misselijk van, helemaal wild en opgefokt wil heel de tijd iets doen, ben super druk, hoge hartslag, chocolade freet zin, en buikpijn, en voel me raar.

Wie heeft dit ook bij het ongesteld zijn zonder de pil? Denk dat ik hierom weer aan de pil wil dan maar een klote seks leven haha..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff Empty Re: Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff

Bericht  Lady Starstruck za 17 maa 2012 - 1:37

Whaha ik had het andersom zonder de pil, ik had nergens geen zin in, lusteloos, zat alleen maar op de bank. Erg vervelend is het. Teunisbloem helpt bij menstruatieklachten, misschien is dat wat voor jou. Succes.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff Empty Re: Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 1:40

Met de pil had ik nergens last van, ja wel wat buikpijn en chocolade zin maar dan hield het ver op. Het lijkt wel alsof ik alles nu super intens beleef inclusief het ongesteld zijn. Voel me mega hyper en ben een heel zakje koffie boontjes aan het snoepen terwijl ik aan het lijnen ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff Empty Re: Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff

Bericht  Lady Starstruck za 17 maa 2012 - 1:43

Aimy schreef:Met de pil had ik nergens last van, ja wel wat buikpijn en chocolade zin maar dan hield het ver op. Het lijkt wel alsof ik alles nu super intens beleef inclusief het ongesteld zijn. Voel me mega hyper en ben een heel zakje koffie boontjes aan het snoepen terwijl ik aan het lijnen ben.

Misschien moet je lichaam ook even wennen zonder de pil. Laat je gewoon gaan wat betreft de chocolade, over een paar dagen is dat weer over. Dan train je het er weer af.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff Empty Re: Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff

Bericht  Monte za 17 maa 2012 - 1:44

Nou zonder de pil ongesteld zijn is bij mij echt een ramp. Heb dan echt gigantische buikpijn(zo erg dat ik ervan moet overgeven) en loop echt letterlijk leeg en dan houdt het nog 10 dagen aan ook. Ik ben echt super blij dat de pil er is(al vind ik dat ook jammer, want echt gezond lijkt het me niet)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff Empty Re: Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 1:47

zooo de chocolade boontjes zijn op, heeeel snel en niet van genoten en nu misselijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff Empty Re: Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff

Bericht  Bolleke za 17 maa 2012 - 2:32

Als ik de pil niet slik heb ik dit zowat mijn hele cyclus. Saarom slik ik nog altijd de pil terwijl ik eigenlijk geen partner heb. Ik ben gewoon geen leuk mens zonder extra hormonen, ik heb het nu een maand geprobeerd toevallig en moet gewoon mijn best doen de leuke dingen te zien, mijn best doen om vrolijk te zijn, en tijdens de menstruatie week is dit nog eens 2x zo erg.. Daarom ga ik dus weer de pil slikken, dan maar hormonen in mijn lijf.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff Empty Re: Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff

Bericht  Pompoen za 17 maa 2012 - 2:34

Ik ben zonder pil wel echt veel heftiger ongesteld, maar tegelijk voel ik me wel beter en mijn zin in seks is echt veeeel groter!!
Het is alleen wel jammer dat ik ook steeds puistjes krijg als ik ongesteld moet worden, zit ik echt helemaal onder elke keer!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff Empty Re: Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 2:36

Om dezelfde reden met de pil gestopt. Ik wil die hormonen niet meer (onnodig) in mijn lijf. Een zwangerschap zou nu ook welkom zijn, zij het dat we liever nog even wachten.

Ik zit nu ook op de bank, paracetamol, warme kruik, chocola en de iPad, zo kom ik de dag door smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff Empty Re: Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff

Bericht  Lady Starstruck za 17 maa 2012 - 2:36

kruimelje schreef:Als ik de pil niet slik heb ik dit zowat mijn hele cyclus. Saarom slik ik nog altijd de pil terwijl ik eigenlijk geen partner heb. Ik ben gewoon geen leuk mens zonder extra hormonen, ik heb het nu een maand geprobeerd toevallig en moet gewoon mijn best doen de leuke dingen te zien, mijn best doen om vrolijk te zijn, en tijdens de menstruatie week is dit nog eens 2x zo erg.. Daarom ga ik dus weer de pil slikken, dan maar hormonen in mijn lijf.

Dat heb ik exact hetzelfde (alleen heb ik wel een relatie). Helaas word ik gevoelloos van sommige pillen. Maar ik blijf doorzoeken naar de juiste.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff Empty Re: Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 2:38

Ik ben nu zo'n 5 maanden pilloos en ben juist minder chagrijnig en heb meer energie. Mijn zin in sex is helaas niet groter geworden en ik heb een wat onregelmatigere huid, zo nu en dan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff Empty Re: Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 8:50

Ik gebruik de pil eigenlijk nooit meer, condooms sowieso niet. Maar ongesteld word ik toch zelden tot nooit. Lijkt me rot er zoveel last van te hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff Empty Re: Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff

Bericht  Bolleke za 17 maa 2012 - 9:33

Lady Starstruck schreef:
kruimelje schreef:Als ik de pil niet slik heb ik dit zowat mijn hele cyclus. Saarom slik ik nog altijd de pil terwijl ik eigenlijk geen partner heb. Ik ben gewoon geen leuk mens zonder extra hormonen, ik heb het nu een maand geprobeerd toevallig en moet gewoon mijn best doen de leuke dingen te zien, mijn best doen om vrolijk te zijn, en tijdens de menstruatie week is dit nog eens 2x zo erg.. Daarom ga ik dus weer de pil slikken, dan maar hormonen in mijn lijf.

Dat heb ik exact hetzelfde (alleen heb ik wel een relatie). Helaas word ik gevoelloos van sommige pillen. Maar ik blijf doorzoeken naar de juiste.

Als ik mijn pilstrips weer binnen heb zal ik eens kijken hoe hij heet. Er zit het bestanddeel in wat ook in mycrogynon zit, alleen heet het dan anders. Als ik het goed heb. Ik ben niet gevoelloos en mijn zin in seks is ook niet slecht, gewoon gemiddeld denk ik.
Ik heb nog nooit eerder gehoord dat iemand er ook zo' n last van heeft, tot ik dit toic zag, al is het wel anders als je het alleen hebt als je ongesteld bent. Ik denk soms dat ik een hormoon mis ofzo waardoor ik zo ben. Nu deze week gaat het goed maar zodra mijn eispong eraan komt word ik weer chagrijnig om niks, en vinf ik niks meer leuk totdat ik ongesteld ben geweest..
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff Empty Re: Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff

Bericht  Lady Starstruck zo 18 maa 2012 - 2:44

kruimelje schreef:
Lady Starstruck schreef:
kruimelje schreef:Als ik de pil niet slik heb ik dit zowat mijn hele cyclus. Saarom slik ik nog altijd de pil terwijl ik eigenlijk geen partner heb. Ik ben gewoon geen leuk mens zonder extra hormonen, ik heb het nu een maand geprobeerd toevallig en moet gewoon mijn best doen de leuke dingen te zien, mijn best doen om vrolijk te zijn, en tijdens de menstruatie week is dit nog eens 2x zo erg.. Daarom ga ik dus weer de pil slikken, dan maar hormonen in mijn lijf.

Dat heb ik exact hetzelfde (alleen heb ik wel een relatie). Helaas word ik gevoelloos van sommige pillen. Maar ik blijf doorzoeken naar de juiste.

Als ik mijn pilstrips weer binnen heb zal ik eens kijken hoe hij heet. Er zit het bestanddeel in wat ook in mycrogynon zit, alleen heet het dan anders. Als ik het goed heb. Ik ben niet gevoelloos en mijn zin in seks is ook niet slecht, gewoon gemiddeld denk ik.
Ik heb nog nooit eerder gehoord dat iemand er ook zo' n last van heeft, tot ik dit toic zag, al is het wel anders als je het alleen hebt als je ongesteld bent. Ik denk soms dat ik een hormoon mis ofzo waardoor ik zo ben. Nu deze week gaat het goed maar zodra mijn eispong eraan komt word ik weer chagrijnig om niks, en vinf ik niks meer leuk totdat ik ongesteld ben geweest..

Ja het is echt vervelend. Ik heb precies dezelfde klachten. Alleen zijn ze bij mij ontstaan in een stress periode, en zijn ze eigenlijk nooit weggegaan.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff Empty Re: Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff

Bericht  ExpressoB zo 18 maa 2012 - 8:46

Je krijgt een soort van afkick verschijnselen. Alle rotzooi(hormonen) komt eruit. Ik kreeg heel veel pukkels!

Het kan wel een jaar duren voordat alles uit je lichaam is.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff Empty Re: Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff

Bericht  Star007 ma 19 maa 2012 - 1:15

Ik ben ook met de pil gestopt omdat ik er juist een bitch van werd en ik had totaal geen behoefte aan seks. En trouwens ook omdat ik na de bevalling 12 weken bloed bleef verliezen terwijl ik weer aan de pil was.

Nu is mijn humeur veel beter, niet meer zo wisselend en ook de zin in seks is terug Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff 561177

En ja helaas ga ik tijdens mijn menstruatie weer door de grond van de pijn en heb ik vreetbuien enzo, maargoed dat vind ik minder erg dan een dood seksleven en een bitch zijn.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff Empty Re: Jeetje mina dit is ook niks ongesteld zonder de pil pfffff

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum