Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pfffff loge in huis... en hulp gezocht!!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Pfffff loge in huis... en hulp gezocht!! Empty Pfffff loge in huis... en hulp gezocht!!

Bericht  heartsdale do 17 mei 2012 - 3:17

Wij hebben een kat.. die woont hier 2 jaar en dit is dus zijn huis..
Alleen hebben we nu de hond van mijn schoonmoeder in huis, een T.ibetaanse terrier.
Een vrouwtje en vreselijk dominant, iedere keer als de kat een stap verzet gaat die hond erachteraan.

Onze kat kijkt niet vrolijk, maar die hond is hier nog tot zondag.
Hoe pak ik dit aan?

Ik kan ze ook niet steeds gescheiden houden, de kat loopt altijd in en uit als de tuindeuren open staan en de hond loopt ook steeds van binnen naar buiten.
Hoe kan ik ze toch op de een of andere manier aan elkaar laten wennen?
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfffff loge in huis... en hulp gezocht!! Empty Re: Pfffff loge in huis... en hulp gezocht!!

Bericht  Blond do 17 mei 2012 - 3:19

Ik zou ze tot zondag gewoon gescheiden proberen te houden. Voor die 3 dagen zou ik geen zin hebben om moeite te doen dat ze aan elkaar gaan wennen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfffff loge in huis... en hulp gezocht!! Empty Re: Pfffff loge in huis... en hulp gezocht!!

Bericht  heartsdale do 17 mei 2012 - 3:21

Chance schreef:Ik zou ze tot zondag gewoon gescheiden proberen te houden. Voor die 3 dagen zou ik geen zin hebben om moeite te doen dat ze aan elkaar gaan wennen.

Nee nou af en toe komt ze hier ook wel een dagje en neemt ze de hond mee, dan zou het fijn zijn als ze een beetje aan elkaar gewend raken.
En gescheiden houden is best moeilijk, we hebben alleen de hal.
Geen berging ofzo bij het huis, en als ik dan naar het toilet moet of naar boven of wat dan ook gaat die hond er weer uit, of als de kat naar boven wilPfffff loge in huis... en hulp gezocht!! 3079029344
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfffff loge in huis... en hulp gezocht!! Empty Re: Pfffff loge in huis... en hulp gezocht!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum