Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar ben jij vies van?

+49
Zwoesj
Rouge
PrietPraat
Rev3rie
Caresses
*Lookie*
Susan
Inge
Blond
Mysterious
smooch
Ploen
Koeboe82
Pien
Laquisia
Makamba
mickey
Kabouter
VeryCherry
Xanna
Kiara
Beachgirl
Parisienne
Mari
Roze Roos
Qiara
ZoeteWitteWijn
Guus
_DoI
Rovine
NerdChic
patjuhhh
mzcharlotte
Frappuccino
Toet
Caro
MADDIE
Japie
Alias
Cherique
minoessepoes
Bliss
Angela_1986
Lotus
Merai
Lynn_
Jeanette
Olijfje
Huppekee
53 plaatsers

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 8 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 10:13

Jaaa die echt franse wc's. Gátverdamme, wat zijn dat vieze dingen zeg..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 8 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  claudiaveronique za 15 jan 2011 - 10:14

Theedoosje schreef:Aaaah nee dat meen je niet :O Wat een asshole! Goed dat je hem eruit gegooid hebt. De smeerlap!

Ja theedoosje en het wordt nog mooier, ik woon alweer bijna 2 jaar samen in een andere plaats en blijkbaar werkt hij hier ergens in de buurt. Kreeg ik opeens een bericht op hyves van hem dat ie het raar vond dat ik hem nooit gedag zei, toen heb ik hem vriendelijk verzocht geld naar mijn rekening over te maken voor nieuwe schoenen en een nieuwe fohn en dat ik daarna wel gedag tegen hem zou zeggen, nooit een reactie op gehad zo raar!
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 8 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 10:17

Nah jah zeg :O Dit geloof je gewoon bijna niet zeg. Niet eens weten waarom je niks meer zegt, dan ben je wel een echte viezerik als dat normaal is wat hij doet.

En eigenlijk moet hij wel geld overmaken ja. Echt zonde van de schoenen :S HAd je ook niet dat je dat een tijd bleef ruiken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 8 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  claudiaveronique za 15 jan 2011 - 10:32

Theedoosje schreef:Nah jah zeg :O Dit geloof je gewoon bijna niet zeg. Niet eens weten waarom je niks meer zegt, dan ben je wel een echte viezerik als dat normaal is wat hij doet.

En eigenlijk moet hij wel geld overmaken ja. Echt zonde van de schoenen :S HAd je ook niet dat je dat een tijd bleef ruiken?

Ja het enige voordeel aan het feit dat hij zo dronken was, was het feit dat zijn urine sterkt verdunt was door al het bier bah wordt alweer misselijk als ik eraan denk! Ik ben niet lang daarna verhuisd, arm meisje wat mijn kamer over genomen heeft silent
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 8 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 10:36

Maar jij was er vanaf dus. Ja arm meisje inderdaad. En nu zorgen dat je geen dronken mannen meer binnen haalt :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 8 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  claudiaveronique za 15 jan 2011 - 10:58

Theedoosje schreef:Maar jij was er vanaf dus. Ja arm meisje inderdaad. En nu zorgen dat je geen dronken mannen meer binnen haalt :P

Ha ha nee hoor ik woon samen met een hele leuke jongen die gelukkig bijna nooit heel erg dronken is Laughing
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 8 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 14:30

claudiaveronique schreef:
Theedoosje schreef:Nah jah zeg :O Dit geloof je gewoon bijna niet zeg. Niet eens weten waarom je niks meer zegt, dan ben je wel een echte viezerik als dat normaal is wat hij doet.

En eigenlijk moet hij wel geld overmaken ja. Echt zonde van de schoenen :S HAd je ook niet dat je dat een tijd bleef ruiken?

Ja het enige voordeel aan het feit dat hij zo dronken was, was het feit dat zijn urine sterkt verdunt was door al het bier bah wordt alweer misselijk als ik eraan denk! Ik ben niet lang daarna verhuisd, arm meisje wat mijn kamer over genomen heeft silent
Hahahaha. Mijn broer heeft ook in een dronken bui wel eens gedacht dat hij bij de WC stond, stond hij over z`n eigen Playstation te pissen.. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 8 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 18:59

DOnna> gelukkig over die van hem zelf :P Maar gatver zo goor Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 8 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  claudiaveronique za 15 jan 2011 - 22:54

_Donnaa schreef:
claudiaveronique schreef:
Theedoosje schreef:Nah jah zeg :O Dit geloof je gewoon bijna niet zeg. Niet eens weten waarom je niks meer zegt, dan ben je wel een echte viezerik als dat normaal is wat hij doet.

En eigenlijk moet hij wel geld overmaken ja. Echt zonde van de schoenen :S HAd je ook niet dat je dat een tijd bleef ruiken?

Ja het enige voordeel aan het feit dat hij zo dronken was, was het feit dat zijn urine sterkt verdunt was door al het bier bah wordt alweer misselijk als ik eraan denk! Ik ben niet lang daarna verhuisd, arm meisje wat mijn kamer over genomen heeft silent
Hahahaha. Mijn broer heeft ook in een dronken bui wel eens gedacht dat hij bij de WC stond, stond hij over z`n eigen Playstation te pissen.. :P

Whahahahahahahahahaaaa dat is altijd nog beter dan over mijn schoenen Laughing Laughing Laughing
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 8 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 22:57

claudiaveronique schreef:
Theedoosje schreef:Maar jij was er vanaf dus. Ja arm meisje inderdaad. En nu zorgen dat je geen dronken mannen meer binnen haalt :P

Ha ha nee hoor ik woon samen met een hele leuke jongen die gelukkig bijna nooit heel erg dronken is Laughing

hahaha nou gelukkig maar Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 8 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  Rev3rie zo 16 jan 2011 - 9:32

Hondenkwijl vind ik ook erg ranzig! pale
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 8 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum