Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar ben jij vies van?

+49
Zwoesj
Rouge
PrietPraat
Rev3rie
Caresses
*Lookie*
Susan
Inge
Blond
Mysterious
smooch
Ploen
Koeboe82
Pien
Laquisia
Makamba
mickey
Kabouter
VeryCherry
Xanna
Kiara
Beachgirl
Parisienne
Mari
Roze Roos
Qiara
ZoeteWitteWijn
Guus
_DoI
Rovine
NerdChic
patjuhhh
mzcharlotte
Frappuccino
Toet
Caro
MADDIE
Japie
Alias
Cherique
minoessepoes
Bliss
Angela_1986
Lotus
Merai
Lynn_
Jeanette
Olijfje
Huppekee
53 plaatsers

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 5 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  Ploen vr 14 jan 2011 - 0:59

Wat ik echt heeeeeeeel vies vind is als iemand zo'n groene roggel uitspuugt of omhoog haalt. Op mijn vorige week was er een man die dit vaker deed en dit dan in zijn zakdoekje uit spuugde en dan mocht ik het opruimen. Bleh dan stond ik echt te kokhalzen
Ril me er nog van nu ik dit typ
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 5 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 0:59

Koeboe82 schreef:
* Een hond waar het slijm uit zijn bek komt en even zijn kop op jouw kleren legt !!
Dat vind ik inderdaad wel heel heel erg goor.. Zeker als die mensen hun hond ook niet terugroepen ofzo.. Blijf a.u.b. met die kwijlbek van m`n kleding af, haha..

Ik ga voor het uitgaan ook niet naar 1 vriendin thuis, want als ik een zwarte legging aan heb kom ik standaard met kwijlvlekken tussen m`n benen weer terug.. En dat dat nou net ook ergens anders op lijken..
No

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 5 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  smooch vr 14 jan 2011 - 1:06

Ploen schreef:Wat ik echt heeeeeeeel vies vind is als iemand zo'n groene roggel uitspuugt of omhoog haalt. Op mijn vorige week was er een man die dit vaker deed en dit dan in zijn zakdoekje uit spuugde en dan mocht ik het opruimen. Bleh dan stond ik echt te kokhalzen
Ril me er nog van nu ik dit typ


Ik ook gatver! Of mensen die heel vies hun neus ophalen.
Pens vindt ik ook stinken...bleh
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 5 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 1:06

_Donnaa schreef:
Koeboe82 schreef:
* Een hond waar het slijm uit zijn bek komt en even zijn kop op jouw kleren legt !!
Dat vind ik inderdaad wel heel heel erg goor.. Zeker als die mensen hun hond ook niet terugroepen ofzo.. Blijf a.u.b. met die kwijlbek van m`n kleding af, haha..

Ik ga voor het uitgaan ook niet naar 1 vriendin thuis, want als ik een zwarte legging aan heb kom ik standaard met kwijlvlekken tussen m`n benen weer terug.. En dat dat nou net ook ergens anders op lijken..
No

lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 5 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  smooch vr 14 jan 2011 - 1:13

BeautyFuL-RoSe-90 schreef:Dit zijn de dingen waar ik heel erg vies van ben:

* Kwijldraden die je in de mond ziet, als iemand aan het praten is.

* Van die harde snot stukjes in iemand z'n neus.

* Als iemand z'n neus snuit. En als je dan ook nog dat slijmerige geluid van dat snot hoort.

* Mensen die niezen en hoesten zonder dat ze hun hand voor hun neus/mond houden.

* Met mijn vinger het busknopje indrukken. Pinnen vind ik ook erg smerig, vooral als ik zie dat de toetsen vies zijn.

* Openbare deurklinken, lichtknopjes, kraanknoppen. Vooral als ik weet dat de voorganger er met z'n vieze
zweethanden aan heeft gezeten.

* Iemand een hand geven en voelen dat diegene zo'n weke vieze zweethand heeft.

* Als ik iemand hoor rochelen of keihard z'n neus hoor ophalen, waarbij je ook al dat snot of kwijl hoort.

* Mensen die je ziet spugen op de grond. En dat ik dan ook echt dat spuug op de grond zie liggen.

* Vieze tanden. Waarbij je aanslag ziet zitten en kwijldraden ertussen.

* Met mijn blote voeten op een vieze grond lopen.

* Dode dieren. En dan met name dode uitgedroogde ratten en muizen. Levende wil ik trouwens ook niet zien.

* Op een stoel of toiletbril gaan zitten, die warm is omdat je voorganger erop heeft gezeten.

* Mijn handen afdrogen aan een handdoek waar iemand anders al z'n handen aan heeft afgedroogt.

* Vuilnisbakken met mijn blote handen aanraken. Om ze open te doen. Bij het verwisselen van de vuilniszak gebruik ik ook altijd handschoentjes. Ik vind het ook walgelijk om te zien als iemand anders dat gewoon met z'n blote handen doet.

* Bij van die openbare toiletten, als je iets in het prullenbakje wilt gooien. Dat ik dan zo het gebruikte maandverband en
tampons van andere vrouwen kan zien. Als ze het niet even in een toilletpapiertje hebben gewikkeld.

* Vieze toiletborstels, waarbij je de uitwerpselen nog zo tussen de borstels ziet zitten. Ik raak zo'n ding dan ook nooit aan.

* Als ik naar de toilet ga, en iemand heeft een plas gedaan of een grote boodschap en de toilet niet goed doorgespoeld.

* Ik ga ook nooit naar de toilet, als iemand anders daar net is geweest. Ik wacht dan altijd nadat je dat geluid van de
spoelknop niet meer hoort. Ik ga ook nooit als iemand net een grote boodschap heeft gedaan of als er remsporen in
in de toilet te zien zijn. Ik wil eerst dat dat schoongemaakt wordt, en dan pas ga ik zitten.

* Bloed, kots en uitwerpselen van iemand anders zien. Als het van mezelf is heb ik daar geen problemen mee, maar vooral als ik op de stoep loop en ik kom dan zo'n hondendrol tegen.

* Mensen die scheten en boeren laten in het openbaar.

Pff, zo kan ik nog wel ff doorgaan, maar de lijst wordt dan wel oneindig lang. Ik denk dat ik gewoon smetvrees heb.
En dan te bedenken dat ik als klein kind vroeger altijd kauwgom van de grond schraapte en dat in mijn mond stak of mijn eigen snot en oorsmeer in mijn mond stopte. Als ik daar aan terug denk begin ik alweer te kokhalzen.

Makkelijk hoef ik niet zelf te typen, bijna alles wat hier staat vindt ik ook walgelijk!!

Haha vroeger at ik ook kauwgom van de grond, gatver!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 5 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  Mysterious vr 14 jan 2011 - 1:14

vieze onderbroeken in de wasmand ieeeeww!!
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 5 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  Blond vr 14 jan 2011 - 1:15

Pleisters in een zwembad!!!
En plukken haar in het zwembad..

Gruwel, gruwel
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 5 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 1:20

Ploen schreef:Wat ik echt heeeeeeeel vies vind is als iemand zo'n groene roggel uitspuugt of omhoog haalt. Op mijn vorige week was er een man die dit vaker deed en dit dan in zijn zakdoekje uit spuugde en dan mocht ik het opruimen. Bleh dan stond ik echt te kokhalzen
Ril me er nog van nu ik dit typ
Bah...daar had ik dus echt voor bedankt, hij ruimt het maar lekker zelf op..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 5 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  Inge vr 14 jan 2011 - 1:22

warme melk (+ brinta / bambix)
remsporen in het toilet
vieze toiletborstels
mensen die op straat roggelen / of hun neus leeg snuiten zo op de grond

Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 5 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  Mysterious vr 14 jan 2011 - 1:35

_Chance schreef:Pleisters in een zwembad!!!
En plukken haar in het zwembad..

Gruwel, gruwel

Jaaa!! zo wie zo van die vieze vloer in het zwembad en in de kleedruimtes. Ik hou altijd zo lang mogelijk mijn slippers aan.
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 5 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  Blond vr 14 jan 2011 - 1:36

Mysterious schreef:
_Chance schreef:Pleisters in een zwembad!!!
En plukken haar in het zwembad..

Gruwel, gruwel

Jaaa!! zo wie zo van die vieze vloer in het zwembad en in de kleedruimtes. Ik hou altijd zo lang mogelijk mijn slippers aan.
Ja idd. Van die zand+water=modderzooi op de vloer..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 5 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  Caro vr 14 jan 2011 - 2:46

Even een vraag nog over het hele tampon verhaal: ik ruik dus écht nooit aan mijn eigen tampon. Ik zie nu echt een beeld voorbij komen van een volle tampon en dat je dat dan even voor je gezicht gaat lopen bengelen hahaha!

Ik ben al heel lang niet meer ongesteld geweest (mirena) maar ik kan me ook geen voorsteling maken van de geur van ongesteldheid. En zou je dat echt van veraf kunnen ruiken? Zoals die kerel?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 5 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 2:48

Caro schreef:Even een vraag nog over het hele tampon verhaal: ik ruik dus écht nooit aan mijn eigen tampon. Ik zie nu echt een beeld voorbij komen van een volle tampon en dat je dat dan even voor je gezicht gaat lopen bengelen hahaha!
Ik ook niet maandelijks hoor.. Maar ik heb het wel eens gedaan, gewoon om te ruiken hoe het ruikt.. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 5 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  Caro vr 14 jan 2011 - 2:49

_Donnaa schreef:
Caro schreef:Even een vraag nog over het hele tampon verhaal: ik ruik dus écht nooit aan mijn eigen tampon. Ik zie nu echt een beeld voorbij komen van een volle tampon en dat je dat dan even voor je gezicht gaat lopen bengelen hahaha!
Ik ook niet maandelijks hoor.. Maar ik heb het wel eens gedaan, gewoon om te ruiken hoe het ruikt.. :P

hahhahahaha! En was het dan een verse of een oude?

Sorry voor de ranzigheid!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 5 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 2:52

Caro schreef:Even een vraag nog over het hele tampon verhaal: ik ruik dus écht nooit aan mijn eigen tampon. Ik zie nu echt een beeld voorbij komen van een volle tampon en dat je dat dan even voor je gezicht gaat lopen bengelen hahaha!

Ik ben al heel lang niet meer ongesteld geweest (mirena) maar ik kan me ook geen voorsteling maken van de geur van ongesteldheid. En zou je dat echt van veraf kunnen ruiken? Zoals die kerel?

Het blijkt dat sommige mensen hier heel gevoelig voor zijn. Zoals een zesde zintuig denk. Of ze hebben een hele sterke reukzin. Net zoals honden en katten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 5 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 2:56

Ik ben vies van haren en klodders tandpasta in de wasbak, en zeker bij anderen of op een openbare sanitaire gelegenheid. Ik heb een hele tijd als bijbaantje schoonmaakwerk gedaan in een kampeerboerderij. Ik moet zeggen dat ik heel veel ranzigheid kan hebben, maar dát vond ik echt heel goor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 5 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 3:07

Caro schreef:
_Donnaa schreef:
Caro schreef:Even een vraag nog over het hele tampon verhaal: ik ruik dus écht nooit aan mijn eigen tampon. Ik zie nu echt een beeld voorbij komen van een volle tampon en dat je dat dan even voor je gezicht gaat lopen bengelen hahaha!
Ik ook niet maandelijks hoor.. Maar ik heb het wel eens gedaan, gewoon om te ruiken hoe het ruikt.. :P

hahhahahaha! En was het dan een verse of een oude?

Sorry voor de ranzigheid!
Hahaha...ik voel een nieuw topic aankomen: "Ruik jij weleens aan je tampon?"

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 5 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 3:16

Ik heb een hele goede neus maar of iemand ongesteld is ruik ik godzijdank NOOIT.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 5 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 3:17

Storm schreef:
Caro schreef:
_Donnaa schreef:
Caro schreef:Even een vraag nog over het hele tampon verhaal: ik ruik dus écht nooit aan mijn eigen tampon. Ik zie nu echt een beeld voorbij komen van een volle tampon en dat je dat dan even voor je gezicht gaat lopen bengelen hahaha!
Ik ook niet maandelijks hoor.. Maar ik heb het wel eens gedaan, gewoon om te ruiken hoe het ruikt.. :P

hahhahahaha! En was het dan een verse of een oude?

Sorry voor de ranzigheid!
Hahaha...ik voel een nieuw topic aankomen: "Ruik jij weleens aan je tampon?"
Weleens gedaan, maar dat ruikt toch nergens naar? gewoon neutraal.
Ik snap dus ook niet hoe je kunt ruiken dat iemand ongesteld is. Tenzij iemand zich helemaal nooit wast ofzo, maar dan stinkt iemand in z'n algemeenheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 5 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 3:18

Eh het ruikt toch logischerwijs naar bloed?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 5 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 3:19

Lilith schreef:
Storm schreef:
Caro schreef:
_Donnaa schreef:
Caro schreef:Even een vraag nog over het hele tampon verhaal: ik ruik dus écht nooit aan mijn eigen tampon. Ik zie nu echt een beeld voorbij komen van een volle tampon en dat je dat dan even voor je gezicht gaat lopen bengelen hahaha!
Ik ook niet maandelijks hoor.. Maar ik heb het wel eens gedaan, gewoon om te ruiken hoe het ruikt.. :P

hahhahahaha! En was het dan een verse of een oude?

Sorry voor de ranzigheid!
Hahaha...ik voel een nieuw topic aankomen: "Ruik jij weleens aan je tampon?"
Weleens gedaan, maar dat ruikt toch nergens naar? gewoon neutraal.
Nou, dan zal het wel aan mijn ongesteldheidsbloed liggen, denk ik.. Neutraal my ass, haha.. :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 5 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 3:21

Darcy schreef:Eh het ruikt toch logischerwijs naar bloed?

Ja, idd.. het ruikt echt wel ergens naar.. Beetje ijzerig..
Bleh!

Ik heb een meisje in de klas gehad in de brugklas, dat onwijs tussen haar benen rook, elke dag met of zonder ongesteldheid. Dan zat je haast haar.. en dan rook je haar gewoon. Bleek dus later dat ze door haar broer mishandeld werd (sexueel). En dat was dus wat je rook..... VRE-SE-LIJK voor het meisje.. Was heel zielig, ze kreeg enorme paniekaanvallen en ging trillend de klas uit of viel flauw.. heel naar..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 5 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 3:24

Nou ja, ik vind bloed dus neutraal ruiken. Beetje ijzerig, op z'n hoogst, maar geen sterke geur ofzo. Kan me niet voorstellen dat iemand anders dat ruikt.

Als ik een syntetisch onderbroekje aanheb (heb ik er nauwelijks wat van, maar een paar omdat ze zo mooi zijn) dan vind ik dat 's avonds níet meer fris ruiken, dat gaat zo broeien. Maar dat is ook zonder ongesteldheid zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 5 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 3:26

[quote="Lilith"]Nou ja, ik vind bloed dus neutraal ruiken. Beetje ijzerig, op z'n hoogst, maar geen sterke geur ofzo. Kan me niet voorstellen dat iemand anders dat ruikt.

Als ik een syntetisch onderbroekje aanheb (heb ik er nauwelijks wat van, maar een paar omdat ze zo mooi zijn) dan vind ik dat 's avonds níet meer fris ruiken, dat gaat zo broeien. Maar dat is ook zonder ongesteldheid zo. [/quot]

Je ruikt het vaak met maandverband. Dat zit dan de hele dag zo te broeien.. met tampons ruik je het niet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 5 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  Susan vr 14 jan 2011 - 3:26

Ik vind menstruatiebloed ook niet fijn ruiken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben jij vies van? - Pagina 5 Empty Re: Waar ben jij vies van?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum