Waar ben jij vies van?
+49
Zwoesj
Rouge
PrietPraat
Rev3rie
Caresses
*Lookie*
Susan
Inge
Blond
Mysterious
smooch
Ploen
Koeboe82
Pien
Laquisia
Makamba
mickey
Kabouter
VeryCherry
Xanna
Kiara
Beachgirl
Parisienne
Mari
Roze Roos
Qiara
ZoeteWitteWijn
Guus
_DoI
Rovine
NerdChic
patjuhhh
mzcharlotte
Frappuccino
Toet
Caro
MADDIE
Japie
Alias
Cherique
minoessepoes
Bliss
Angela_1986
Lotus
Merai
Lynn_
Jeanette
Olijfje
Huppekee
53 plaatsers
Pagina 7 van 8
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Waar ben jij vies van?
_Donnaa schreef:Gekje schreef:Smakken! Bah Bah Bah
Lekkere discussie Ruiken aan je gebruikte tampon hahaha!! Ben er zelf helaas ook schuldig aan.. En ik vind het niet altijd even neutraal als ik eerlijk ben.
Gast- Gast
_Chance schreef:Darcy schreef:Oh oh, ik weet iets waar ik vies van ben. Ik vind het heel smerig als mensen uitspraken doen als "nou glij ik echt van mijn stoel" of iets dergelijks. Brrrrr daar word ik echt misselijk van.
Ja, of "Ik zit hier te soppen".
Gatver!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Whoaaa! Wormen?... iehh! Nee echt ik ben doodsbang voor die beesten.
Zelfs op plaatjes en tv kan ik het niet aanzien. Laat staan dat ik ooit wormen krijg...brr!
Zelfs op plaatjes en tv kan ik het niet aanzien. Laat staan dat ik ooit wormen krijg...brr!
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Toen ik gestopt was met de pil rook mn ongesteldheid ook veel sterker (snappen jullie?) Met pil rook ik het nooit.
Ik ben ook vies van overgeven, maar das ook alles verder. Hondenpoep, kattenpoep, openbare leuningen deurklinken noem maar op, maakt me allemaal niks uit. Handen wassen en het is weer schoon.
Wat ik wel vies vind: in Duitsland heb je langs de snelweg van die toiletgebouwtjes met ijzeren toiletten. Die vind ik wel vies, het idee dat er veel mensen opgezeten hebben. Slaat nergens op, want bij een tankstation hebben er ook veel mensen opgezeten. maar toch
Ik ben ook vies van overgeven, maar das ook alles verder. Hondenpoep, kattenpoep, openbare leuningen deurklinken noem maar op, maakt me allemaal niks uit. Handen wassen en het is weer schoon.
Wat ik wel vies vind: in Duitsland heb je langs de snelweg van die toiletgebouwtjes met ijzeren toiletten. Die vind ik wel vies, het idee dat er veel mensen opgezeten hebben. Slaat nergens op, want bij een tankstation hebben er ook veel mensen opgezeten. maar toch
PrietPraat- Zwijger
- Aantal berichten : 6
Punten : 8
Iehhhh wat een smerige dingen komen hier voorbij! Ik ben wel van veel dingen vies volgens mij en was ook echt tig keer per dag mn handen.
Trouwens, ik zeg voor de gein ook wel eens dingen als "ik zit te soppen op mn stoel" etc. (wel zeer sporadisch hoor, zo vaak glij ik nou ook weer niet van mn stoel )
Wat ik idd ook heel goor vind is kinderen die uit hun neus zitten te vreten! Ik sta voor de klas en zie dat regelmatig gebeuren (zelfs nu in groep 7 nog wel!). Bahh kijk dan meteen de andere kant op!
En er schoot me nog iets te binnen: tien jaar geleden werkte ik bij Albert Heijn op de vleeswarenafdeling. Moest dus allerlei soorten vlees snijden. Sowieso stonk t daar altijd naar vlees en kaas en stonk ik zelf ook een uur in de wind als ik gewerkt had, maar wat ik het ergste vond was rosbief. Die werden geleverd als zo'n enorme homp vlees, verpakt in plastic. Soms moest ik dus een nieuwe rosbief aansnijden en als ik dan het plastic eraf had gehaald, kwam er eerst een enorme hoeveelheid stinkend koeienbloed uit die verpakking, echt zó goor! Dat vlees zelf was gewoon ook een beetje bloederig. BAH! Heb nooit rosbief gegeten daardoor...
Trouwens, ik zeg voor de gein ook wel eens dingen als "ik zit te soppen op mn stoel" etc. (wel zeer sporadisch hoor, zo vaak glij ik nou ook weer niet van mn stoel )
Wat ik idd ook heel goor vind is kinderen die uit hun neus zitten te vreten! Ik sta voor de klas en zie dat regelmatig gebeuren (zelfs nu in groep 7 nog wel!). Bahh kijk dan meteen de andere kant op!
En er schoot me nog iets te binnen: tien jaar geleden werkte ik bij Albert Heijn op de vleeswarenafdeling. Moest dus allerlei soorten vlees snijden. Sowieso stonk t daar altijd naar vlees en kaas en stonk ik zelf ook een uur in de wind als ik gewerkt had, maar wat ik het ergste vond was rosbief. Die werden geleverd als zo'n enorme homp vlees, verpakt in plastic. Soms moest ik dus een nieuwe rosbief aansnijden en als ik dan het plastic eraf had gehaald, kwam er eerst een enorme hoeveelheid stinkend koeienbloed uit die verpakking, echt zó goor! Dat vlees zelf was gewoon ook een beetje bloederig. BAH! Heb nooit rosbief gegeten daardoor...
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Misschien heel gemeen, maar eigenlijk moet je dan zeggen; Ja!, Jantje, wat is het antwoord op die vraag? Hihi dan weten ze niet waar ze kijken moeten en misschien denken ze dan na voor ze in de klas uit hun neus vreten.Bliss schreef:Wat ik idd ook heel goor vind is kinderen die uit hun neus zitten te vreten! Ik sta voor de klas en zie dat regelmatig gebeuren (zelfs nu in groep 7 nog wel!). Bahh kijk dan meteen de andere kant op!
PrietPraat- Zwijger
- Aantal berichten : 6
Punten : 8
Zwembadvloeren. Ik weet niet wat het is, maar ik vind dat zo ranzig. Ik loop ook altijd met slippers over die vloeren en het liefste zou ik ze ook nog aanhouden totdat ik in het water ben. Brr, wat er allemaal op de grond ligt..
Gast- Gast
- een natte hond aaien
- sowieso de hondengeur aan je handen na het aaien
-etensresten van borden etc schrapen wat al een paar dagen staat
- bakjes eten openen wat al een tijdje in de koelkast staat maar nog niet weggegooid is
- zwembadvloeren, en dan met name bij de kleedhokjes
- pindakaas wat aan je handen komt en/of kleding (om te eten vind ik het best lekker maar het ruikt zo goor als het niet op je brood zit maar ergens anders)
- sowieso de hondengeur aan je handen na het aaien
-etensresten van borden etc schrapen wat al een paar dagen staat
- bakjes eten openen wat al een tijdje in de koelkast staat maar nog niet weggegooid is
- zwembadvloeren, en dan met name bij de kleedhokjes
- pindakaas wat aan je handen komt en/of kleding (om te eten vind ik het best lekker maar het ruikt zo goor als het niet op je brood zit maar ergens anders)
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Ik vind niet zo heel veel dingen vies. Maar als mensen uit hun neus eten ga ik bijna over mijn nek. En hondenpoep aan je schoen, maar het lijkt mij dat iedereen dat viest vindt.
Gast- Gast
_Chance schreef:Darcy schreef:Oh oh, ik weet iets waar ik vies van ben. Ik vind het heel smerig als mensen uitspraken doen als "nou glij ik echt van mijn stoel" of iets dergelijks. Brrrrr daar word ik echt misselijk van.
Ja, of "Ik zit hier te soppen".
Hhaha, of "Hier krijg ik een slakkenspoor van"
Iewwwlll.
Gast- Gast
Oooo getver!! Ik moest toen we in Duitsland reden heel nodig plassen en ik ging zo'n hokje in....stinken! En er kropen allemaal maden over de vloer en overal vliegen, en alles lag vol met poep...ben kokhalzend de wc uitgerend!PrietPraat schreef:Wat ik wel vies vind: in Duitsland heb je langs de snelweg van die toiletgebouwtjes met ijzeren toiletten. Die vind ik wel vies, het idee dat er veel mensen opgezeten hebben. Slaat nergens op, want bij een tankstation hebben er ook veel mensen opgezeten. maar toch
Gast- Gast
van de harde randje aan de kaas. Zo goor Met kaasblokje moet ik dan ook alleen maar blokjes met zachte kanten zeg maar, ik moet niks hard voelen. Zo ook bij plakje op brood.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:van de harde randje aan de kaas. Zo goor Met kaasblokje moet ik dan ook alleen maar blokjes met zachte kanten zeg maar, ik moet niks hard voelen. Zo ook bij plakje op brood.
Ahhh die is bekend dat doe ik zelf ook! Op het werk sloop ik ook altijd de randen van de plakjes kaas eraf, wil alleen het zachte midden gedeelte!
Ik ben wl ook vies van die wc's die je in delen van Belgie en Frankrijk langs de weg hebt (waar je alleen die voetstappen hebt). Gatver wat vind ik dat smerig, dan hou ik het liever heel lang op!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
- Overzorgde voeten (Eelt, kalknagels, lange nagels, ingescheurde nagels, haar, schimmels en weet ik weet wat voor viezige aandoeningen)
- Mensen die hun snot opeten. (WAAAAROM DOE JE DAT?!!!) Ik heb trouwens ook weleens iemand uit zijn oor zien eten, gad-ver-damme, wat ben je dan voor barbaar? Stop voor je van huis gaat een Sultana in je tas ofzo..
- Overgeefsel
- Vieze tanden
- Mensen die hun snot opeten. (WAAAAROM DOE JE DAT?!!!) Ik heb trouwens ook weleens iemand uit zijn oor zien eten, gad-ver-damme, wat ben je dan voor barbaar? Stop voor je van huis gaat een Sultana in je tas ofzo..
- Overgeefsel
- Vieze tanden
Laatst aangepast door Sogood op za 15 jan 2011 - 0:53; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Storm schreef:Oooo getver!! Ik moest toen we in Duitsland reden heel nodig plassen en ik ging zo'n hokje in....stinken! En er kropen allemaal maden over de vloer en overal vliegen, en alles lag vol met poep...ben kokhalzend de wc uitgerend!
Wat walgelijk *ik mis hier toch echt even de braak smiley*.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Op de camping van die vieze wastafels, of vieze toiletten bij festivals.
iemand zien overgeven - ondanks dat ik in de zorg werk, kan ik hier toch slecht tegen.
iemand zien overgeven - ondanks dat ik in de zorg werk, kan ik hier toch slecht tegen.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Haha, ik ben best goed in ranzige dingen vertellen geloof ikCaresses schreef:Storm schreef:Oooo getver!! Ik moest toen we in Duitsland reden heel nodig plassen en ik ging zo'n hokje in....stinken! En er kropen allemaal maden over de vloer en overal vliegen, en alles lag vol met poep...ben kokhalzend de wc uitgerend!
Gast- Gast
Storm schreef:Haha, ik ben best goed in ranzige dingen vertellen geloof ikCaresses schreef:Storm schreef:Oooo getver!! Ik moest toen we in Duitsland reden heel nodig plassen en ik ging zo'n hokje in....stinken! En er kropen allemaal maden over de vloer en overal vliegen, en alles lag vol met poep...ben kokhalzend de wc uitgerend!
Echt een verhaal om te vertellen als je net met je (schoon)familie gezellig aan tafel zit te eten
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Storm schreef:Haha, ik ben best goed in ranzige dingen vertellen geloof ikCaresses schreef:Storm schreef:Oooo getver!! Ik moest toen we in Duitsland reden heel nodig plassen en ik ging zo'n hokje in....stinken! En er kropen allemaal maden over de vloer en overal vliegen, en alles lag vol met poep...ben kokhalzend de wc uitgerend!
Oh dat had ik op mijn vakantie in Egypte! We gingen met de trein van Luxor naar Caïro en die wc's zijn echt ranzig! Wc papier en doortrekken kennen ze daar niet en aan schoonmaken doen ze ook niet.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb 2 herinneringen die echt gor zijn!
Jaren geleden had ik een scharrel die na een avondje stappen bij mij bleef slapen. We gingen rond 6 uur slapen en om half 8 werd ik wakker. Stond die eikel gewoon in een hoekje van mijn kamer te pissen, gatver. Ik zeg wat doe jij nou de wc is hiernaast maar die lul was zo dronken dat ie zei dat ie aan het afrekenen was. Ik heb hem letterlijk de deur uitgeschopt en zijn kleren op straat gegooid. Sindsdien krijg ik echt de neiging om te kotsen als ik iemand in het 'openbaar' ergens tegen aan zie plassen brrrrrrr
En ik heb ook een vriendje gehad die in een vleesverwerkings fabriek werkte waar hij de neuzen van varkens afsneed en moest controleren of ze goed of fout waren. Na een dag werken kwam hij een keertje bij mij langs en zei hij nog aan de telefoon toen hij onderweg was dat hij wel stonk. Ik denk valt wel mee, nou sindsdien moet ik echt kotsen als ik salami ruik, het leek wel of het uit zijn poriën kwam.
Jaren geleden had ik een scharrel die na een avondje stappen bij mij bleef slapen. We gingen rond 6 uur slapen en om half 8 werd ik wakker. Stond die eikel gewoon in een hoekje van mijn kamer te pissen, gatver. Ik zeg wat doe jij nou de wc is hiernaast maar die lul was zo dronken dat ie zei dat ie aan het afrekenen was. Ik heb hem letterlijk de deur uitgeschopt en zijn kleren op straat gegooid. Sindsdien krijg ik echt de neiging om te kotsen als ik iemand in het 'openbaar' ergens tegen aan zie plassen brrrrrrr
En ik heb ook een vriendje gehad die in een vleesverwerkings fabriek werkte waar hij de neuzen van varkens afsneed en moest controleren of ze goed of fout waren. Na een dag werken kwam hij een keertje bij mij langs en zei hij nog aan de telefoon toen hij onderweg was dat hij wel stonk. Ik denk valt wel mee, nou sindsdien moet ik echt kotsen als ik salami ruik, het leek wel of het uit zijn poriën kwam.
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Dit is wel echt een heel goor verhaal!claudiaveronique schreef:Ik heb 2 herinneringen die echt gor zijn!
Gast- Gast
He gatver Claudiaveronique Wie pist er nou in een hoekje in een huis gatver dat s echt goor ja
Gast- Gast
Theedoosje schreef:He gatver Claudiaveronique Wie pist er nou in een hoekje in een huis gatver dat s echt goor ja
Ja nog erger in een hoekje van mijn slaapkamer waar mijn schoenenrek stond met een heleboel schoenen die ik weg heb moeten gooien, in al mijn pumps stond een laagje bleegh en mijn witte gympen waren helemaal oranje geworden. Hij had blijkbaar ook nog in mijn fohn gepist en dat merkte ik pas de volgende dag toen ik mijn haar stond te fohnen en er bijna kortsluiting ontstond
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Aaaah nee dat meen je niet :O Wat een asshole! Goed dat je hem eruit gegooid hebt. De smeerlap!
Gast- Gast
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Kat en eng vies beest!
» Vies probleempje...
» vies oortje
» Even een vies topic
» Ik blijf het vies vinden...
» Vies probleempje...
» vies oortje
» Even een vies topic
» Ik blijf het vies vinden...