Haar verven
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Haar verven
Ik heb van mezelf blond haar, maar met veel verschillende tinten er in. Het ziet er een beetje wittig uit, en ik heb ook een hele bleke huid, die nog bleker lijkt door mijn haar. Nu wil ik mijn haar in een iets warmere kleur blond verven, maar echt zonder roodtinten er door.
War zou ik hier voor moeten gebruiken? En kan ik dat gewoon alleen doen?
War zou ik hier voor moeten gebruiken? En kan ik dat gewoon alleen doen?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Haar verven
Ik zou voor de zekerheid naar een kapper gaan om je daar te laten adviseren. Verven met blond haar kan heel anders uit pakken.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Helaas past de kapper nu even niet in het budget..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Ik ben van mezelf behoorlijk blond en heb een erg lichte huid.
Heb het nu geverfd in een kastanje kleur, dus wel wat rood er in. Is donkerder dan waar jij het over hebt, maar het staat bij mij erg leuk, krijg er veel complimenten over!
Donkerder zonder iets warms (vaak rood) er in wordt bij blond vaak grauw weet ik uit ervaring..
Heb het nu geverfd in een kastanje kleur, dus wel wat rood er in. Is donkerder dan waar jij het over hebt, maar het staat bij mij erg leuk, krijg er veel complimenten over!
Donkerder zonder iets warms (vaak rood) er in wordt bij blond vaak grauw weet ik uit ervaring..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik zou dan voor kleur 7 of 8 gaan, en dan 7.0 of 8.0 en niet met een ander nummer erachter, omdat er dan roodtinten in zitten. Ik heb zelf het liefste verf van L'oreal.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Maar hoe wil je het warmer krijgen dan zonder roodtint? Want volgens mij gaat dat juist niet
Is het geen idee om het wat donkerder te verven in een astint en dan highlights met een warme ondertoon?
Is het geen idee om het wat donkerder te verven in een astint en dan highlights met een warme ondertoon?
Gast- Gast
Wil je 1 tint donkerder? Dan zou je voor een 8 hoogte kunnen kiezen. Zoals bijvoorbeeld een goudblonde tint. Die zijn wat warmer maar niet rood. Ik zou echt niet lager dan 8 hoogte kiezen.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
_Chance schreef:Ik zou dan voor kleur 7 of 8 gaan, en dan 7.0 of 8.0 en niet met een ander nummer erachter, omdat er dan roodtinten in zitten. Ik heb zelf het liefste verf van L'oreal.
Maar ze wilt iets warmer. Nummer 8 of 7 zijn gewoon natuur tinten zonder warmte erin.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
loura schreef:_Chance schreef:Ik zou dan voor kleur 7 of 8 gaan, en dan 7.0 of 8.0 en niet met een ander nummer erachter, omdat er dan roodtinten in zitten. Ik heb zelf het liefste verf van L'oreal.
Maar ze wilt iets warmer. Nummer 8 of 7 zijn gewoon natuur tinten zonder warmte erin.
Idd, maar als ik zelf een kleurnummer kies die niet rond is dan wordt het direct rood of rood qua gloed. (of bij blond geelig).
@ TO
Ik verf mijn haar de laatste tijd met John Frieda 6N (natural), ze hebben ook een hele mooie 8N kleur (zie plaatje).
Op youtube kun je van deze verf en van sublimme mouse van 'l oreal vaak wel fimpjes vinden met kleurnummer en mensen die die verf hebben gebruikt.
Gast- Gast
Wat Punk'd zegt
Ik ben trouwens geen fan van John Frieda verf. De shampoo en zo van hem vind ik heerlijk, maar de verf bevalt me voor geen meter.
Ik ben trouwens geen fan van John Frieda verf. De shampoo en zo van hem vind ik heerlijk, maar de verf bevalt me voor geen meter.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Soortgelijke onderwerpen
» haar en wenkbrauwen verven (ontkleuren en daarna verven)
» haar verven
» Haar verven
» Haar verven kan dit?
» Haar blond verven
» haar verven
» Haar verven
» Haar verven kan dit?
» Haar blond verven
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: