Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zelf mijn haar weer van blond naar bruin verven?

+8
Ella
Fortissimo
Cow
Liz
SoGood
Coco
Reeza
Julia
12 plaatsers

Ga naar beneden

Zelf mijn haar weer van blond naar bruin verven? Empty Zelf mijn haar weer van blond naar bruin verven?

Bericht  Julia vr 28 dec 2012 - 21:39

Ik heb normaliter altijd bruin haar maar heb het de afgelopen tijd d.m.v veel highlights, blond gehad. Nu wil ik het eigenlijk wel weer graag bruin hebben en heb de neiging dit gewoon zelf te doen. Verf t normaliter ook altijd zelf bruin. Nou weet ik dat er een kans is dat het wat groen uit slaat.
Wat zijn jullie ervaringen?
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf mijn haar weer van blond naar bruin verven? Empty Re: Zelf mijn haar weer van blond naar bruin verven?

Bericht  Reeza vr 28 dec 2012 - 22:05

Mijn ervaring is dat het groen uitsloeg en ik alsnog naar de kapper kon Laughing
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf mijn haar weer van blond naar bruin verven? Empty Re: Zelf mijn haar weer van blond naar bruin verven?

Bericht  Coco vr 28 dec 2012 - 22:26

Ik heb het vrijwel altijd zelf gedaan, de 3 keren dat ik het bij de kapper deed werd het groenig, wanneer ik het zelf deed niet. Zelf altijd voor kastanjebruine kleurshampoo gekozen. Doordat er rood bij in zit wordt het niet groen. Daarna deed ik er dan nog vaak een bruintint zonder rood erover om het rood eruit te halen. Is nog nooit mis gegaan.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf mijn haar weer van blond naar bruin verven? Empty Re: Zelf mijn haar weer van blond naar bruin verven?

Bericht  SoGood vr 28 dec 2012 - 22:31

Ik zou gewoon naar de kapper gaan en geen risico's nemen zo voor oud en nieuw. Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf mijn haar weer van blond naar bruin verven? Empty Re: Zelf mijn haar weer van blond naar bruin verven?

Bericht  Liz vr 28 dec 2012 - 22:47

Ik doe dat altijd zelf, nog nooit misgegaan.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf mijn haar weer van blond naar bruin verven? Empty Re: Zelf mijn haar weer van blond naar bruin verven?

Bericht  Cow za 29 dec 2012 - 1:32

evt kun je het voorpigmenteren. Kun je ook halen bij de kapperswinkel.
Ik ben zelf van witblond naar koperrood gegaan. Ging ook goed.....
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf mijn haar weer van blond naar bruin verven? Empty Re: Zelf mijn haar weer van blond naar bruin verven?

Bericht  Fortissimo za 29 dec 2012 - 2:32

Dat zou ik eventueel wel aandurven, maar wel voor pigmenteren inderdaad. Dan wordt de kleur sowieso mooier van.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf mijn haar weer van blond naar bruin verven? Empty Re: Zelf mijn haar weer van blond naar bruin verven?

Bericht  Ella za 29 dec 2012 - 3:16

Ik zou er geen risico mee nemen en naar de kapper gaan
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf mijn haar weer van blond naar bruin verven? Empty Re: Zelf mijn haar weer van blond naar bruin verven?

Bericht  minoessepoes za 29 dec 2012 - 3:36

Ik heb het in het najaar ook gedaan en dat ging perfect. Ik heb de donkerste kleur bruin van Hema haarverf gebruikt, daar zit iets roodpigment in waardoor mijn haar niet groen werd. Voor 6 euro was ik klaar.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf mijn haar weer van blond naar bruin verven? Empty Re: Zelf mijn haar weer van blond naar bruin verven?

Bericht  Chocolate Cookie za 29 dec 2012 - 6:38

Ik heb dat bewust bij de kapper laten doen. Moest zelfs meerdere keren terug om te voorkomen dat het groen zou worden. Uiteindelijk is het nu mooi bruin! smile
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf mijn haar weer van blond naar bruin verven? Empty Re: Zelf mijn haar weer van blond naar bruin verven?

Bericht  Ilovethe90s za 29 dec 2012 - 7:19

Altijd voorpigmenteren als je het zelf doet, dat is de kans op mislukking het kleinst.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf mijn haar weer van blond naar bruin verven? Empty Re: Zelf mijn haar weer van blond naar bruin verven?

Bericht  Star007 za 29 dec 2012 - 7:21

Mijn ervaring (3x zelf gedaan, 2x kapper) is dat het bij mij altijd of roodbruin of groensig of grauw grijs/groen werd.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf mijn haar weer van blond naar bruin verven? Empty Re: Zelf mijn haar weer van blond naar bruin verven?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum