Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onderneem jij `s avonds veel?

+30
kwak
Roza
SoGood
Blond
Rapunzel
*Noosa
Zonnetje
Tinus
Mizz_S
Cheesegirl
Japie
loura
Marin
litllejoy
Bazinga
Twellie
VeryCherry
Polly
Lieke128
Arwyn
LDJ
Caramba
Rovine
Parisienne
Zininzon
Macelka
Snack a Jack
Sarah1985
Ibbeltje
Rush
34 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 3 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 6:51

Ik onderneem ook nog vrij weinig s' avonds.
Ik wel wel veel avonddiensten dus ik vind het ook wel heeeeel lekker als ik na 19.30 uur niets Neee hoef.
Soms ga ik s' avonds nog wel een drankje doen maar dat is misschien één keer per maand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 3 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Roza ma 2 apr 2012 - 6:56

Ik ben zo 3 á 4 avonden weg. Maar dat gaat vanaf nu veranderen aangezien ik tot 20.00u 's avonds ga veranderen.. Dan ben ik pas rond half 9/9 uur thuis; dan wil ik alleen nog maar op de bank zitten.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 3 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 6:57

Vaak ben ik echt te moe om nog wat te doen en vind ik het heerlijk om thuis rond te scharrelen, tv te kijken, etc. Maar 1x per week zie ik wel een van mijn vriendinnen, en om de week heb ik met iemand wel een etentje smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 3 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  kwak ma 2 apr 2012 - 6:59

de enige avond dat ik weg ben in vrijdagavond en de rest van de week ben ik thuis heerlijk op de bank tv kijken en laptoppen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 3 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 7:00

Ik rijd minimaal 5 keer per week paard en meestal op avond. Als dat gedaan is, plof ik neer op de bank, vreet ik me helemaal vol, kijk ik wat tv en ga rond 23 uur slapen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 3 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 7:00

Nee, ik zit echt als een dweil op de bank smile Op het hardlopen na, dat doe ik 3 keer in de week. Ik zit net zo lief thuis te lezen/muziek te luisteren/te internetten. Als het zomer is, of langer licht ga ik wel vaker met vriendinnen wat doen. Heb ook meer energie nu voor mij gevoel, met dit weer, en langere dagen met langer licht.
En vrijdag is het sowieso (meestal) vriendinnenavond.

Ik zou best vaker iets door de week willen doen, soms, maar vind het zo ook wel best.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 3 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 7:04

Eerst ging ik nog wel regelmatig uit eten met mijn vriend door de week, maar nu sparen we voor het huis, dus hebben niet echt veel te besteden voor extra leuke dingen. Na 1 juni zal dat weer anders zijn, yes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 3 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Lejow ma 2 apr 2012 - 7:12

Nee, ik doe niet veel 's avonds. Als ik gewerkt heb ven ik vaak erg moe. Zo af en toe ga ik naar een musical, uit eten, spreek ik af met vriendinnen of ga ik naar de bios.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 3 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  VanillaRose ma 2 apr 2012 - 7:19

Ik doe 's avonds ook vrij weinig, vooral schoonmaken, internetten, administratie, lezen en tv kijken. Twee tot drie keer per week zie ik mijn vriend 's avonds en vaak gaan we wel minstens 1x ff wandelen 's avonds. Voorheen gingen we ook weleens uit eten doordeweeks of biosje pakken ofzo of een wijntje drinken. Maar op dit moment hebben we beide wat minder te besteden dus dat komt niet zo vaak meer voor.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 3 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 7:25

Ik onderneem ook niet veel meer s'avonds. Ik werk 5 dagen en ga 1 avond naar school dus ben blij als ik eens op de bank kan ploffen een niets hoef.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 3 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Feline ma 2 apr 2012 - 8:00

Ik sport 2 avonden per week, ga 2 avonden sociale dingen doen en ben dus gemiddeld 3 avonden thuis.. Deze verdeling werkt fijn voor mij.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 3 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 8:40

Ik ben ongeveer 3/4 avonden per week weg. Soms iets meer en soms iets minder. Ik tennis 2x per week, step 1x per week of spreek af met vrienden/familie. De rest van de week probeer ik thuis te zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 3 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Esperanza ma 2 apr 2012 - 22:08

In de tijd dat ik nog studeerde had ik bijna elke avond wel wat te doen en in het weekend meestal ook wel.
Soms werd me dat wel eens een beetje te veel, maar ik wilde niets missen en had soms ook het idee dat iedereen dat zo deed, en ik dat dus ook moest doen. Beetje stom eigenlijk!

Vanaf dat ik werk ben ik veel minder gaan afspreken en de laatste tijd ben ik heel erg moe en heb ik het helemaal naar een mininum gezet. Doordeweeks spreek ik 1 avond of helemaal niets af. En in het weekend hou ik het op 1 of heel misschien 2 afspraken. Soms ook helemaal niets.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 3 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum