Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onderneem jij `s avonds veel?

+30
kwak
Roza
SoGood
Blond
Rapunzel
*Noosa
Zonnetje
Tinus
Mizz_S
Cheesegirl
Japie
loura
Marin
litllejoy
Bazinga
Twellie
VeryCherry
Polly
Lieke128
Arwyn
LDJ
Caramba
Rovine
Parisienne
Zininzon
Macelka
Snack a Jack
Sarah1985
Ibbeltje
Rush
34 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 2 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 23:11

Lieke128 schreef:Dit is best een goed topic voor mij geloof ik!

Ik heb vaak het gevoel, en vraag me niet waarom, dat ik iedere avond iets zou moeten ondernemen, omdat ik anders saai ben. (Maar als je me vraagt of een vriendin van me, die ook vaak thuis is, saai is, zeg ik nee ;-)).

Ik heb denk ik ook een verkeerd beeld, ik denk dat iedereen elke avond uiteten gaat, bioscoopje gaat pakken of iets dergelijks. Dat komt misschien omdat ik midden in de stad woon en dus iedere avond de restaurantjes vol zie zitten. Waarschijnlijk zijn dat iedere avond andere mensen, haha, maar toch.

Ik doe nu twee avonden in de week sporten, ben gemiddeld ook wel twee avonden bij vriendinnen, andersom of ergens in de stad, dus waarom dan niet genieten van een avondje alleen thuis?

Ik snap dit gevoel wel. Maar ik denk dan niet ooh ik moet ook wat gaan doen want anders ben ik saai. Ik denk gewoon oh wat leuk dat die mensen lekker in de restaurantje zitten dat moet ik ook weer eens doen! En ik vind mezelf niet saai als ik niet weg ga, iets leuks thuis doen kan net zo leuk zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 2 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Polly zo 1 apr 2012 - 23:13

Ik onderneem zo veel mogelijk, ik moet er niet aan denken om iedere avond op de bank te zitten. De avonden dat ik wél op de bank zit geniet ik er dan ook juist van.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 2 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Rush zo 1 apr 2012 - 23:13

Ik voel me ook wel eens saai, maar ik vind het heerlijk om lekker thuis te prutsen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 2 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Polly zo 1 apr 2012 - 23:14

Powerbabe schreef:
Lieke128 schreef:Dit is best een goed topic voor mij geloof ik!

Ik heb vaak het gevoel, en vraag me niet waarom, dat ik iedere avond iets zou moeten ondernemen, omdat ik anders saai ben. (Maar als je me vraagt of een vriendin van me, die ook vaak thuis is, saai is, zeg ik nee ;-)).

Ik heb denk ik ook een verkeerd beeld, ik denk dat iedereen elke avond uiteten gaat, bioscoopje gaat pakken of iets dergelijks. Dat komt misschien omdat ik midden in de stad woon en dus iedere avond de restaurantjes vol zie zitten. Waarschijnlijk zijn dat iedere avond andere mensen, haha, maar toch.

Ik doe nu twee avonden in de week sporten, ben gemiddeld ook wel twee avonden bij vriendinnen, andersom of ergens in de stad, dus waarom dan niet genieten van een avondje alleen thuis?

Ik snap dit gevoel wel. Maar ik denk dan niet ooh ik moet ook wat gaan doen want anders ben ik saai. Ik denk gewoon oh wat leuk dat die mensen lekker in de restaurantje zitten dat moet ik ook weer eens doen! En ik vind mezelf niet saai als ik niet weg ga, iets leuks thuis doen kan net zo leuk zijn!

Maar jij bent toch ook vaak weg schrijf je net! :-)
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 2 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 23:14

Niks laughcry alleen in het weekend wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 2 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Lieke128 zo 1 apr 2012 - 23:19

Powerbabe schreef:
Lieke128 schreef:Dit is best een goed topic voor mij geloof ik!

Ik heb vaak het gevoel, en vraag me niet waarom, dat ik iedere avond iets zou moeten ondernemen, omdat ik anders saai ben. (Maar als je me vraagt of een vriendin van me, die ook vaak thuis is, saai is, zeg ik nee ;-)).

Ik heb denk ik ook een verkeerd beeld, ik denk dat iedereen elke avond uiteten gaat, bioscoopje gaat pakken of iets dergelijks. Dat komt misschien omdat ik midden in de stad woon en dus iedere avond de restaurantjes vol zie zitten. Waarschijnlijk zijn dat iedere avond andere mensen, haha, maar toch.

Ik doe nu twee avonden in de week sporten, ben gemiddeld ook wel twee avonden bij vriendinnen, andersom of ergens in de stad, dus waarom dan niet genieten van een avondje alleen thuis?

Ik snap dit gevoel wel. Maar ik denk dan niet ooh ik moet ook wat gaan doen want anders ben ik saai. Ik denk gewoon oh wat leuk dat die mensen lekker in de restaurantje zitten dat moet ik ook weer eens doen! En ik vind mezelf niet saai als ik niet weg ga, iets leuks thuis doen kan net zo leuk zijn!

Dat klopt! En diep van binnen vind ik het ook heerlijk en wil ik het ook (thuis zijn), maar ik ben nog te veel bezig met wat andere mensen van mij verwachten/vinden. Terwijl het hen waarschijnlijk een worst zal wezen wat ik doeOnderneem jij `s avonds veel? - Pagina 2 394967

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 2 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  VeryCherry zo 1 apr 2012 - 23:31

Doordeweeks ga ik 's avonds niet zo veel weg, in het weekend wel smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 2 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Twellie zo 1 apr 2012 - 23:51

Als forummen ook onder iets ondernemen valt, onderneem ik best veel 's avonds!

Verder ben ik doordeweeks en in het weekend gemiddeld één avond weg. Verder werk ik wel eens 's avonds en ga wel eens wandelen of zwemmen met een vriendin.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 2 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Bazinga zo 1 apr 2012 - 23:54

Ligt aan mijn dienst; als ik een late middagdienst heb, ben ik 21:00 thuis en doe ik niks meer :P Als ik een vroege middagdienst heb, ben ik 19:30 thuis en wil ik nog wel 's naar vrienden of m'n vriendje gaan.. En als ik gewoon een dagdienst heb, hangt 't af van m'n bui, maar meestal ga ik nog wel ff met vrienden naar de bioscoop, ergens wat drinken of gewoon thuis visite, spelletjes doen etc.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 2 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 23:57

Ik vind het weekend juist fijn om thuis te blijven, vooral de vrijdagavond, die is echt heilig. Als het even kan hou ik die vrij. Nu speelt dat natuurlijk minder omdat ik niks te doen heb overdag in mn verlof (geen vaste verplichtingen) maar anders vind ik die dag zo lekker. Zondag t/m donderdag spreek ik gewoon af, zaterdag kan ook wel maar dan studeerde ik vaak op zaterdag bij mijn ouders en aten we daar ook daarna, wat ik ook prettig vond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 2 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  litllejoy ma 2 apr 2012 - 2:34

Ik onderneem best veel s'avonds.

Zo ie zo 2x in de week sporten, meestal op dinsdag en donderdagavond. Op dinsdagavond ga ik dan altijd met een vriendin een groepsles volgen en op donderdag ga ik dan lopen of zwemmen.
Maandagavond probeer ik vaak thuis te blijven, even 't huishouden doen of lekker knutselen maar de laatste tijd schiet dat er nog al bij in. Dan ga ik meestal toch even wat drinken met een vriendin of komt er iemand bij mij eten of een thee'tje/ wijntje doen.
Op woensdagavond ben ik eigenlijk altijd wel weg, even lekker uit eten met vriendinnen of zoals bijvoorbeeld komende woensdagavond met een vriendin naar de sauna.
Op vrijdagavond komt m'n vriend met z'n dochtertje en die avond hou ik echt voor hun gereserveerd.

In het weekend ben ik eigenlijk ook altijd best druk en bezig.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 2 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 2:39

Het enige dat ik eigenlijk 's avonds doe is sporten. Ik sport door de week 2 x. En verder zit ik lekker thuis. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik 's avonds ook niet meer bruis van de energie. Dus ik vind het wel heerlijk om lekker thuis om te hangen. Naar vrienden ga ik meestal overdag op mijn vrije donderdag of in het weekend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 2 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 2:40

Behalve rond lummelen in huis onderneem ik eigenlijk vrij weinig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 2 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Marin ma 2 apr 2012 - 2:41

Toen ik echt buitenshuis werkte (op school) was thuis tv kijken al een hele opgave Wink
Tegenwoordig ben ik vaak 's avonds nog aan het werk en tussendoor ontspan ik door te internetten en tv. Echt veel meer dan dat, lukt me ook niet hoor, veel te vermoeiend. Een enkel keer heb ik wel een feestje, maar zoals laatst was ik gewoon echt onwijs brak van zes biertjes. Die tijd is voorbij. laughcry
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 2 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  loura ma 2 apr 2012 - 3:31

Ik hou echt van thuis zijn. Maar als ik eens een weekend vrij heb ga ik wel vaak uit eten of ergens iets drinken. Als ik heb gewerkt dan ben ik moe s avonds dus dan heb ik echt geen zin meer om iets te doen. Ik werk of van 7.00 tot 15.00 of van 15.00 tot 23.00 dus bij die late dienst ga ik ook sowieso nooit weg.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 2 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Japie ma 2 apr 2012 - 3:43

Op maandag, dinsdag en donderdag avond probeer ik altijd te sporten. Soms kan ik maar 1 keer, soms maar 2 keer en soms ga ik drie keer in de week. Ik ga dan wel vroeg sporten, zodat ik ook weer rond 8 uur thuis ben. Daarna heb ik geen zin meer om weg te gaan. Soms komen er vriendinnen, of ik ga naar hun toe. Maar over het algemeen vind ik het heerlijk als ik doordeweeks lekker thuis ben 's avonds.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 2 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 4:57

Ik doe eigenlijk ook niet heel veel 's avonds. Ik sport 2 avonden in de week en de andere doordeweekse avonden zit ik lekker thuis meestal. Heel soms spreek ik af met een vriend(in), maar ik vind het ook fijn om thuis te zijn en lekker mijn eigen ding te doen. En als het druk is op mijn werk heb ik ook niet altijd de puf om 's avonds nog actief te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 2 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Cheesegirl ma 2 apr 2012 - 5:06

Ik heb 's avonds best vaak veel te doen, zou liever af en toe ook wat meer vrije tijd hebben. Deze week bijvoorbeeld:
Maandagavond: sporten
Dinsdagavond: oppassen
Woensdagavond: cursus
Donderdagavond: kindertelefoon (vrijwilligerswerk)

Sowieso heb ik altijd 2 avonden in de week wat, sporten en kindertelefoon. De vrijdagavond probeer ik eigenlijk altijd vrij te houden, zodat mijn vriend en ik elkaar nog een avondje zien.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 2 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Mizz_S ma 2 apr 2012 - 5:12

Ik doe redelijk veel 's avonds, vind ik zelf. Op maandag ga ik dansen (sporten) en op dinsdag gaan mn man en ik vrijwel wekelijks pubquizzen met vrienden. Op woensdag en donderdagavond werk ik vrijwel altijd en dan ben ik om 21.30 thuis, dan doe ik verder niet veel meer, een beetje op de bank hangen. Op vrijdag en/of zaterdag avond gaan mn man en ik vaak wat leuks doen, soms met zn 2en, soms met vrienden. Op zondagavond vind ik het altijd wel lekker om gewoon met zn tweetjes samen thuis op de bank te hangen.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 2 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Tinus ma 2 apr 2012 - 5:15

Door de weeks ben ik 's avonds eigenlijk nooit weg voor m'n eigen plezier. Ik heb geen zin om eruit te gaan, helemaal niet na een dag werken en nog meer helemaal niet als ik de volgende dag weer moet werken. Voor mezelf denk ik wel dat het beter zou zijn om er meer uit te gaan. Vanavond ga ik voor het eerst hardlopen en dat ben ik donderdag weer van plan, dus dat zijn al wel 2 avonden door de weeks.

Wat iemand hier zegt over dat je wat moet doen omdat je anders 'saai' gevonden wordt, daar herken ik wel wat in. Vaak vragen mensen ook, ga je nog wat leuks doen? Maar dan denk ik echt..doen jullie elke avond wat ofzo? Ik ben gewoon best een huismusje en zit gewoon graag thuis...
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 2 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Zonnetje ma 2 apr 2012 - 5:40

Ik sport twee avonden per week: maandag en woensdag. Verder ga ik wel eens naar mijn ouders of schoonouders of komen er vrienden eten of gaan wij bij vrienden eten. Ik volg nu ook een kookcursus, dat is op een aantal dinsdagavonden. Verder heb ik ook wel eens avonden van mijn werk. Maar ik vind het ook wel hel lekker om een avondje thuis te zn na een dag werken.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 2 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  *Noosa ma 2 apr 2012 - 5:45

Ik onderneem 's avonds niet zo heel veel nee, ben blij als ik even niks hoef te doen na een dag werken. Ik zou eigenlijk wel wat actiever willen zijn 's avonds (nu het langer licht is) maar zie dingen al snel als 'moeten'. Wil bijvoorbeeld vaker skeeleren maar moet mezelf daar echt een schop voor onder mn kont geven. Op maandagavond ga ik naar mijn paard, dinsdagavond zumba, soms nog een avond naar mijn paard als ik overdag niet ben geweest. Ik eet wel eens met een vriendin maar dat is dan toch vaak op vrijdag.
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 2 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Rapunzel ma 2 apr 2012 - 5:51

Ik heb 's avonds ook nooit meer zin/energie meer om ergens naar toe te gaan als ik overdag gewerkt heb. Ik sport 1 keer per week en zelfs dat lukt me niet elke week trouw. Meestal lig ik 's avonds in bed met mijn laptop of voor de tv. Moet wel zeggen dat het in de winter nog erger is dan in de zomer.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 2 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Blond ma 2 apr 2012 - 6:15

Ik ga 1 keer per week sporten, en in het weekend ben ik meestal wel met vriendinnen in de stad. Soms ga ik doordeweeks nog een keertje uit eten, maar meestal zit ik lekker met de iPad op de bank.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 2 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  SoGood ma 2 apr 2012 - 6:31

Zo min mogelijk. Heb het al druk genoeg.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderneem jij `s avonds veel? - Pagina 2 Empty Re: Onderneem jij `s avonds veel?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum