Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Administratie

+26
_Cyn_
Nora
SarahKey
Kaboutertje
rapa nui
TNMN
Highway
Flippin' Bitch
Esperanza
Sarah1985
VanillaRose
Makamba
Blond
Japie
Cheesegirl
Zininzon
Pancake
Parisienne
flower
Rovine
Rush
SparklingEyes
Lejow
Star007
Dani
Susan
30 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Administratie - Pagina 3 Empty Re: Administratie

Bericht  Winegum do 5 apr 2012 - 6:00

Voor mijn stage doe ik het echt dagelijks voor clienten, maar thuis had ik geen echte administratiemap. Wel een map waar ik veel dingen bewaarden, maar niet echt netjes en overzichtelijk. N.a.v. dit topic heb ik vandaag een goede ordner gekocht en tabbladen en ben ik aan de slag gegaan. Alles netjes op volgorde in de map, alles op 1 plek.

Mijn vriend heeft wel netjes alles in mappen zitten. Hij doet ook altijd de mappen voor ons huis, omdat het praktisch allemaal op zijn naam staat. Maar ik vind het wel fijn dat ik nu ook alles op 1 plek heb zitten. Ook prettig voor mijn vriend. Mocht er iets gebeuren met mij of wat dan ook, dan weet hij dat hij alleen in die map hoeft te kijken. En niet in de (voor mij begrijpelijke) chaos aan papieren.

Ik betaal trouwens wel alles keurig op tijd.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Administratie - Pagina 3 Empty Re: Administratie

Bericht  Highway do 5 apr 2012 - 6:56

Nora schreef:Sinds kort heb ik een super strakke administratie. Alle belangrijke brieven die we krijgen scannen we in en hebben deze online staan. Alle brieven krijgen een nummer die terug te vinden zijn in een excel met alle brieven, afzender, onderwerp, datum.
De papieren brieven stoppen we in een map. Alhoewel ik wel moet zeggen dat ik iets minder goed op de papieren versie let.

waarom zet je ze online? of bedoel je dat je ze op je computer zet?
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Administratie - Pagina 3 Empty Re: Administratie

Bericht  Nora za 7 apr 2012 - 3:12

Highway schreef:
Nora schreef:Sinds kort heb ik een super strakke administratie. Alle belangrijke brieven die we krijgen scannen we in en hebben deze online staan. Alle brieven krijgen een nummer die terug te vinden zijn in een excel met alle brieven, afzender, onderwerp, datum.
De papieren brieven stoppen we in een map. Alhoewel ik wel moet zeggen dat ik iets minder goed op de papieren versie let.

waarom zet je ze online? of bedoel je dat je ze op je computer zet?

Nee online met wachtwoord enzo. Ze staan online zodat als mijn computer crasht ze niet verdwenen zijn. Daarnaast synchroniseert hij constant met mijn vriends computer en die van mij. Zo kunnen we allebei overal de bestanden inzien en toevoegen/
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Administratie - Pagina 3 Empty Re: Administratie

Bericht  dyingbride za 7 apr 2012 - 4:06

Sinds een tijdje gebruik ik de tabbladen die ik bij het NIBUD heb besteld. Voorheen maakte ik zelf tabbladen, maar deze vind ik erg handig.

Voor in de map zit een overzicht van alle vaste lasten, zo ook in de computer. Eigenlijk vind ik het heel erg prettig wanneer alles zo opgeruimd is en doe ik dit ook graag voor anderen, mochten ze dit ook prettig vinden, gelukkig kan ik daar voldoening in vinden wat betreft mijn werk.
dyingbride
dyingbride
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 69
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Administratie - Pagina 3 Empty Re: Administratie

Bericht  SoGood za 7 apr 2012 - 20:29

Nee, alles ligt in een grote mand. Dus alles is eigenlijk wel terug te vinden maar geordend is het absoluut niet. Ik ben jaloers op de administratie van mijn vriend, die kan salarisstroken van jaren terug nog vinden op maand.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Administratie - Pagina 3 Empty Re: Administratie

Bericht  Highway zo 8 apr 2012 - 1:00

Nora schreef:
Highway schreef:
Nora schreef:Sinds kort heb ik een super strakke administratie. Alle belangrijke brieven die we krijgen scannen we in en hebben deze online staan. Alle brieven krijgen een nummer die terug te vinden zijn in een excel met alle brieven, afzender, onderwerp, datum.
De papieren brieven stoppen we in een map. Alhoewel ik wel moet zeggen dat ik iets minder goed op de papieren versie let.

waarom zet je ze online? of bedoel je dat je ze op je computer zet?

Nee online met wachtwoord enzo. Ze staan online zodat als mijn computer crasht ze niet verdwenen zijn. Daarnaast synchroniseert hij constant met mijn vriends computer en die van mij. Zo kunnen we allebei overal de bestanden inzien en toevoegen/

aha ok, dat is best een goed idee smile
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Administratie - Pagina 3 Empty Re: Administratie

Bericht  sanne-84 wo 11 apr 2012 - 22:55

ik heb 3 mappen waarin ik alles geordend bewaar. 1 map voor mij, 1 map voor mn vriend, en 1 map voor gezamenlijke dingen. en dat dan weer onderverdeeld.
en idd, papieren die ik binnenkrijg belanden op een stapeltje die ik eens in de zoveel tijd in de mappen doe (de ene keer eens in de 2 weken, de andere keer eens in de maand of misschien nog langer.
als het een maal in de mappen zit blijft het daar ook, het is niet dat ik de mappen nog eens nakijk (er kunnen dus best dingen inzitten van 5 jr geleden die weg zoyden moeten)
rekeningen die betaald moeten worden laat ik net zolang op tafel liggen totdat ze betaald zijn, ofwel worden best snel betaald (kan er niet tegen als dingen blijven liggen)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Administratie - Pagina 3 Empty Re: Administratie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum