Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stelling vriendschap

+8
RYW
Siem
TwistedAngel
Rovine
Twellie
Atelier Madame
Susan
Red Velvet
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Stelling vriendschap - Pagina 2 Empty Re: Stelling vriendschap

Bericht  Susan zo 1 apr 2012 - 21:47

Trouwens, als je vriendin verliefd is op een man en jij bent ook verliefd op hem dan is het toch ook jouw potentiële partner? Moet zij dan andersom ook van hem afblijven? Of is het gewoon wie het eerst komt, wie het eerst maalt?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling vriendschap - Pagina 2 Empty Re: Stelling vriendschap

Bericht  Niekske zo 1 apr 2012 - 21:56

Van elkaars vriend blijf je sowieso af.

Potentieel, tja... ligt aan de situatie. Wat ook al eerder gezegd is, als je beide echt verliefd bent en jouw vriendin vindt die kerel alleen maar 'leuk' is er nog niet zoveel potentieel. Maar ik zou het altijd eerst met mijn vriendin bespreken!

En exen... ligt ook aan hoe de breuk is gegaan en hoe lang geleden het was. Maar het blijft iets gevoeligs. Ik heb zelf een keer (jaren geleden) aan de andere kant gestaan, de beste vriend van mijn ex en ik bleken echt een enorme klik te hebben. We konden altijd al goed met elkaar overweg, maar het gevoel werd steeds sterker en allebei vonden we dat het niet kon. Dat hebben we maanden volgehouden, maar het gevoel werd er niet minder van. 'De beste vriend' twijfelde of hij het aan mijn ex wilde vertellen. Hij voorspelde dat mijn ex eraan zou moeten wennen, maar het uiteindelijk wel ok zou vinden. Als hij zichzelf in de situatie van mijn ex plaatste, zou hij dat ook vinden zei hij. Maar dan nog zou hij het heel erg waarderen als hij dan toch bij me weg zou blijven. Dus dat ging die beste vriend ook doen. Toen vond ik het moeilijk, maar het was toch nooit goed gegaan tussen ons. Ik vond het wel ontzettend knap dat hij die beslissing heeft kunnen maken, het getuigde wel van echte vriendschap.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling vriendschap - Pagina 2 Empty Re: Stelling vriendschap

Bericht  Chocolate Cookie zo 1 apr 2012 - 22:20

Absoluut! Moet er ook niet aan denken dat ik met haar ex/ex-scharrel iets zou beginnen zeg.... Rolling Eyes
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling vriendschap - Pagina 2 Empty Re: Stelling vriendschap

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 22:51

Chocolate Cookie schreef:Absoluut! Moet er ook niet aan denken dat ik met haar ex/ex-scharrel iets zou beginnen zeg.... Rolling Eyes

Waarom niet? Dat het iemands ex is (en we zijn allemaal wel iemands ex smile ) wil toch niet zeggen dat het iemand is die niet spoort ofzo? Een relatie kan gewoon niet werken omdat twee mensen samen niet werken, maar dat wil niet zeggen dat dat met iemand anders óók niet werkt, ofzo.

Ik snap dat het gevoelig ligt en dat het niet netjes is om met een ex van je vriendin in bed te duiken 2 dagen nadat het uit is (recent meegemaakt in mijn omgeving bij een vriendin waarbij een andere vriendin dat deed en daar brak de hel óók los, en dat snap ik goed) maar het kan toch ook gewoon zo zijn dat het klikt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling vriendschap - Pagina 2 Empty Re: Stelling vriendschap

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum