Goedemorgen zaterdag
+4
Mida4you
Ibbeltje
Mom-Of-3
Esperanza
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen zaterdag
Goedemorgen!
Hebben jullie allemaal lekker geslapen?
Ik was er om 7 uur al uit omdat er vanaf 8 uur iemand kan komen om m'n schoorsteen te controleren. Ik hoop dat 'ie snel komt, maar hij kan ook pas om 12 uur komen. Heb eigenlijk geen zin om de hele ochtend te wachten.
Verder ga ik vandaag boodschappen doen, taart bakken en alvast hapjes maken want morgen krijg ik nog wat verjaardagsvisite. Verder niet zo veel plannen. Ik heb nog wat boeken en leuke series liggen dus ik vermaak me wel vandaag.
Fijne dag allemaal!
Hebben jullie allemaal lekker geslapen?
Ik was er om 7 uur al uit omdat er vanaf 8 uur iemand kan komen om m'n schoorsteen te controleren. Ik hoop dat 'ie snel komt, maar hij kan ook pas om 12 uur komen. Heb eigenlijk geen zin om de hele ochtend te wachten.
Verder ga ik vandaag boodschappen doen, taart bakken en alvast hapjes maken want morgen krijg ik nog wat verjaardagsvisite. Verder niet zo veel plannen. Ik heb nog wat boeken en leuke series liggen dus ik vermaak me wel vandaag.
Fijne dag allemaal!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Re: Goedemorgen zaterdag
Goedemorgen! Ik heb heerlijk geslapen, was wel om 7 uur wakker maar ben nog lekker even blijven liggen. Mijn vriend is nu even broodjes halen. Vanmiddag op visite bij schoonouders en vanavond een verjaardag van vrienden. Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen, ik had nog wel veel langer willen slapen, maar helaas, ik moet om 9.00u werken! Zal rustige dag worden denk ik verder opruimen, koken en daarna plof ik op de bank met TLC!
Gast- Gast
Goedemorgen allemaal,
Ik ben alleen met de kinderen. Vriend is met me schoonvader de caravan zetten op de camping. Ik werd vanmorgen strontverkouden wakker, voel me niet echt fit dus. Zo gaan we aankleden en dan gauw naar de prenatal wat kleertjes kopen en dan ff langs de bakker en dan lekker weer naar huis. Dan beetje opruimen en luieren.
Fijne dag allemaal!
Ik ben alleen met de kinderen. Vriend is met me schoonvader de caravan zetten op de camping. Ik werd vanmorgen strontverkouden wakker, voel me niet echt fit dus. Zo gaan we aankleden en dan gauw naar de prenatal wat kleertjes kopen en dan ff langs de bakker en dan lekker weer naar huis. Dan beetje opruimen en luieren.
Fijne dag allemaal!
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Gooeeeeeeeedemorgen!
Ik heb wel oké geslapen. Was vannacht weer gedonder in de straat (jeugd). Dan blijf ik altijd luisteren of er iets gebeurd. Op gegeven moment hoor ik iemand op zijn zachts langs het huis rennen (op zijn tenen? ) en ja, dan denk ik helemaal; Wat ben jij aan het doen? Dus ik heb een tijdje voor het raam staan kijken. Helaas niemand gezien.
Ik heb net ontbeten en ga zo boodschappen doen. Hoop dat de pakjesman vandaag op tijd komt, heb twee laptoprugtassen besteld en ben zo benieuwd!
Vanmiddag gaan we mijn vriend zijn verjaardag vast vieren voor familie. Wordt een drukke middag/avond.
Fijne dag iedereen!
Ik heb wel oké geslapen. Was vannacht weer gedonder in de straat (jeugd). Dan blijf ik altijd luisteren of er iets gebeurd. Op gegeven moment hoor ik iemand op zijn zachts langs het huis rennen (op zijn tenen? ) en ja, dan denk ik helemaal; Wat ben jij aan het doen? Dus ik heb een tijdje voor het raam staan kijken. Helaas niemand gezien.
Ik heb net ontbeten en ga zo boodschappen doen. Hoop dat de pakjesman vandaag op tijd komt, heb twee laptoprugtassen besteld en ben zo benieuwd!
Vanmiddag gaan we mijn vriend zijn verjaardag vast vieren voor familie. Wordt een drukke middag/avond.
Fijne dag iedereen!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Goed geslapen hier. Vandaag zie ik de Eindhoven meiden weer, heb er zin in! Dadelijk de hapjes maken die ik mee ga nemen.
Verder niet veel op de planning.
Fijne dag allemaal!
Mom of 2 > beterschap!
Goed geslapen hier. Vandaag zie ik de Eindhoven meiden weer, heb er zin in! Dadelijk de hapjes maken die ik mee ga nemen.
Fijne dag allemaal!
Mom of 2 > beterschap!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen!
Op zich wel goed geslapen hier. Ik ga zo douchen, daarna misschien nog even wat boodschappen doen en vanmiddag ga ik met 2 vriendinnen lunchen. Daarna misschien nog even voor schoenen kijken want ik heb leuke rode schoenen gezien.
Vanavond gaan we voetbal kijken bij vrienden van ons.
Fijne dag allemaal!
Op zich wel goed geslapen hier. Ik ga zo douchen, daarna misschien nog even wat boodschappen doen en vanmiddag ga ik met 2 vriendinnen lunchen. Daarna misschien nog even voor schoenen kijken want ik heb leuke rode schoenen gezien.
Vanavond gaan we voetbal kijken bij vrienden van ons.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen
Ik heb lekker geslapen Vandaag gaan we shoppen voor onze dochter. Nieuwe schoentjes, zomerjasje, rompertjes, kleertjes Vanavond lekker bankhangen met mijn lief!
Ik heb lekker geslapen Vandaag gaan we shoppen voor onze dochter. Nieuwe schoentjes, zomerjasje, rompertjes, kleertjes Vanavond lekker bankhangen met mijn lief!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen. Zit nu op een vriendin te wachten en dan gaan we lekker shoppen in Alkmaar.
Fijne dag allemaal!
Ik heb heerlijk geslapen. Zit nu op een vriendin te wachten en dan gaan we lekker shoppen in Alkmaar.
Fijne dag allemaal!
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Goedemorgen!
Na drie drukke dagen ben ik vandaag heerlijk vrij Het ziet er wel somber uit buiten... Ik moet in ieder geval nog even de stad in om een cadeautje te kopen en vanavond heb ik nog een feestje waar ik erg veel zin in heb
Fijne dag!
Na drie drukke dagen ben ik vandaag heerlijk vrij Het ziet er wel somber uit buiten... Ik moet in ieder geval nog even de stad in om een cadeautje te kopen en vanavond heb ik nog een feestje waar ik erg veel zin in heb
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen/middag,
Ben al aantal uur wakker. Ff lekker tv gekeken.
Vanmiddag ga ik naar de bioscoop met Chocoholic, en daarna even eten en bijkletsen.
Vanavond leren voor mijn tentamen van maandag
Fijne dag!
Ben al aantal uur wakker. Ff lekker tv gekeken.
Vanmiddag ga ik naar de bioscoop met Chocoholic, en daarna even eten en bijkletsen.
Vanavond leren voor mijn tentamen van maandag
Fijne dag!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen! Het is hier pas 5 uur en ik ben al wakker. Toch beetje jetlag? Ging ook al om 10 uur slapen omdat ik dood moe was.
Dus ik ga zo maar beetje rustig douchen en wat werken en dan straks misschien eerst Norman in en dan Oklahoma City. Beetje sightseeen en shoppen. Alleen merk ik weer dat dit typisch een gebied is waar je eigenlijk niks zonder auto kunt. Zelfs lopen naar dingen is lastig, zonder stoep. En taxi's zijn zo duur. Nou ja, vooruit maar weer.
Have a nice day y'all!
Dus ik ga zo maar beetje rustig douchen en wat werken en dan straks misschien eerst Norman in en dan Oklahoma City. Beetje sightseeen en shoppen. Alleen merk ik weer dat dit typisch een gebied is waar je eigenlijk niks zonder auto kunt. Zelfs lopen naar dingen is lastig, zonder stoep. En taxi's zijn zo duur. Nou ja, vooruit maar weer.
Have a nice day y'all!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ben je daar voor je werk Marin?
Esperanza- Kletskop
Ja, moest een pakketje brengen. Was grappig, gisteren hele tijd op kantoor daar tussen die Amerikanen gezeten. Was heel gezellig, en zo grappig om ineens midden in een fabriek met computer onderdelen aan de andere kant van de wereld op kantoor met Amerikanen aan de koffie te zitten. Dat maak je ook niet elke dag mee. Vandaag heb ik nog 1 dagje vrij voor mezelf, en morgenochtend vlieg ik weer terug.
Marin- Lady Post-a-lot
Wat leuk zeg! Lekker dat je ook nog een dagje voor jezelf hebt. Veel plezier!
Esperanza- Kletskop
Goedemorgen/middag. Ik ben net een uurtje geleden van bed gerold. Heb niet heel fijn geslapen, dat lukt vanochtend pas echt goed, vandaar het late bed-afrol-tijdstip.
Ik heb net wat voor het werk afgemaakt en zit nu wat te internetten (niet uitgeschakeld door hackers dus ).
Straks ga ik paardrijden, even lekker uitwaaien. Daarna wat rommelen in huis. Vanavond Shutter Island kijken (voor de tweede keer, goedgekeurd in de bios!) en Case 39, als ik durf....
Fijne dag allemaal!
Ik heb net wat voor het werk afgemaakt en zit nu wat te internetten (niet uitgeschakeld door hackers dus ).
Straks ga ik paardrijden, even lekker uitwaaien. Daarna wat rommelen in huis. Vanavond Shutter Island kijken (voor de tweede keer, goedgekeurd in de bios!) en Case 39, als ik durf....
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Oh ja. Marin, ik ben jaloers op je.
Mag ik volgende keer mee in je koffer? Ik weeg nog geen 50 kilo
Gast- Gast
Youandi schreef:Oh ja. Marin, ik ben jaloers op je.
Hahaha kan je je ook in een weekendtas wurmen en 10 kilo wegen? Ik mag namelijk alleen maar handbagage mee
Oeh en ik heb net gezien dat mijn favoriete ontbijt restaurant (Cracker Barrel) hier tegenover het hotel zit. Maar dan moet ik wel de snelweg oversteken, hopelijk kan ik ergens een crossing vinden.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Youandi schreef:Oh ja. Marin, ik ben jaloers op je.
Hahaha kan je je ook in een weekendtas wurmen en 10 kilo wegen? Ik mag namelijk alleen maar handbagage mee
Oeh en ik heb net gezien dat mijn favoriete ontbijt restaurant (Cracker Barrel) hier tegenover het hotel zit. Maar dan moet ik wel de snelweg oversteken, hopelijk kan ik ergens een crossing vinden.
Oef... dan moet ik even goed mijn best doen
Gast- Gast
[quote="Ibbeltje"]Goedemorgen!
Fijne dag allemaal!
Mom of 2 > beterschap!
Dank je! Voel me nou nog ellendiger dan vanmorgen, bleh. Veel plezier vandaag!
Fijne dag allemaal!
Mom of 2 > beterschap!
Dank je! Voel me nou nog ellendiger dan vanmorgen, bleh. Veel plezier vandaag!
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Oh dat is niet leuk Mom of 2 Het was met de meiden wel erg gezellig
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Hier voor de 2e keer wakker geworden vandaag, ik ging vanmiddag even bij Mas liggen totdat hij zou slapen, maar ik ben zelf ook hartstikke in slaap gevallen.
Ik moet straks nog op verjaardag, maar ben zo duf als een konijn!
Ik moet straks nog op verjaardag, maar ben zo duf als een konijn!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen Zaterdag!
» Goedemorgen Zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen Zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
Pagina 1 van 1