Vrouw is vampier geworden.
+13
Sweet Sylvana
Alex
Urban Naked
Bliss
_Lacey_
Muis
Mida4you
Kaboutertje
Ibbeltje
Esperanza
Lady Starstruck
Bazinga
Twellie
17 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Vrouw is vampier geworden.
Ik vind het een beetje eng eigenlijk
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het niet mooi maar kan me er ook niet echt aan storen. Wel lef! Vind het wel bijzonder Op de vraag of mijn kinderen er zouden mogen spelen: natuurlijk.. of ze moet een vreselijk kreng zijn maar dat kan je op een foto niet zien
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Sorry, maar volgens mij mis ik de duivelsaanbiddingkant in dit verhaal? Waar blijkt dat uit? Omdat ze hoorntjes draagt? Sorry, maar dan aanbidden alle mensen dus met vampierentanden, vampieren?
En dat ze een pentagram op haar kleding draagt of wat engere plaatjes. Tja, dat hoort toch een beetje bij bepaalde stijlen. Dat iemand in die stijl mee gaat, zegt niet dat iemand ook zo denkt. (Laten we bijvoorbeeld even kijken naar de Gothics van een paar jaar terug of de emo's van nu... Hoe zij er uit zien, heeft niets meer te maken met de oorsprong van een (in dit geval) muziekstijl te maken en bepaalde gedachtengang erachter. Mensen dragen het omdat ze het mooi vinden, niet alleen omdat ze zo willen leven. Nu is deze vrouw wel extreem, maar dat zegt niet dat dat haar slecht maakt.)
Youandi, je vergelijking dat je mensen met hakenkruizen vermijdt, vind ik nogal ver gaan. Je kan iemand die er extreem uit ziet niet vergelijken met iemand die achter Hitler staat. En wat mij betreft kan je Hakenkruizen op geen enkele andere manier uitleggen, dan dat het fout is... En je respecteert iedereen, zeg je? Dat vind ik ronduit hypocriet. Als je iemand echt respecteert neem je de moeite om iemand te leren kennen, voordat je zegt dat je de boot afhoudt.
En dat ze een pentagram op haar kleding draagt of wat engere plaatjes. Tja, dat hoort toch een beetje bij bepaalde stijlen. Dat iemand in die stijl mee gaat, zegt niet dat iemand ook zo denkt. (Laten we bijvoorbeeld even kijken naar de Gothics van een paar jaar terug of de emo's van nu... Hoe zij er uit zien, heeft niets meer te maken met de oorsprong van een (in dit geval) muziekstijl te maken en bepaalde gedachtengang erachter. Mensen dragen het omdat ze het mooi vinden, niet alleen omdat ze zo willen leven. Nu is deze vrouw wel extreem, maar dat zegt niet dat dat haar slecht maakt.)
Youandi, je vergelijking dat je mensen met hakenkruizen vermijdt, vind ik nogal ver gaan. Je kan iemand die er extreem uit ziet niet vergelijken met iemand die achter Hitler staat. En wat mij betreft kan je Hakenkruizen op geen enkele andere manier uitleggen, dan dat het fout is... En je respecteert iedereen, zeg je? Dat vind ik ronduit hypocriet. Als je iemand echt respecteert neem je de moeite om iemand te leren kennen, voordat je zegt dat je de boot afhoudt.
Terkina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 273
Ik zou mijn kind niet bij zo'n vrouw laten spelen. Niet om hoe ze eruit ziet, per se, maar om de keuzes die ze gemaakt heeft. Als je implantaten laat zetten zodat je op een duiveltje lijkt, liggen onze werelden te ver uit elkaar. Tatoeages, piercings, het maakt me niet zo uit. Maar zodra je satanistische dingen op je lichaam laat tatoeëren en jezelf zo verminkt, want dat vind ik echt (ze ziet er gewoon eng en angstaanjagend uit) dan liggen onze werelden en normen en waarden te ver uit elkaar.
Ze zal best aardig zijn hoor, daar niet van.
Ze zal best aardig zijn hoor, daar niet van.
Gast- Gast
Maar je hoeft toch ook geen dikke vriendinnen met haar te worden?
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Terkina schreef:Sorry, maar volgens mij mis ik de duivelsaanbiddingkant in dit verhaal? Waar blijkt dat uit? Omdat ze hoorntjes draagt? Sorry, maar dan aanbidden alle mensen dus met vampierentanden, vampieren?
Nee, natuurlijk niet. Iemand die een bloemetje laat tattoueren (schrijf je dat zo?) aanbidt ook niet ineens bloemetjes :flower: . Maar als je van je lichaam zo'n tentoonstelling maakt met verwijzingen naar satan, heeft zo iemand daar blijkbaar wat mee. Iets teveel naar mijn smaak, of ze satan daadwerkelijk aanbidt kan ik niets over zeggen.
Hakenkruizen zijn trouwens op veel meer manieren uit te leggen, het is onder andere een vredessymbool, een gelukssymbool en een heilig teken (volgens mij zelfs het meest heilige teken mogelijk) binnen het Hindoeisme. Hitler heeft hem gegapt en gebruikt voor zijn eigen doeleinden.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Urban Naked schreef:Maar je hoeft toch ook geen dikke vriendinnen met haar te worden?
Ik? Nee klopt. Maar als ik geen dikke vriendinnen met haar ben, zal ik waarschijnlijk dan ook niet snel mijn kinderen naar haar toe brengen om op ze te passen.
Gast- Gast
Nou dat niet alleen, maar ook niet eens om te spelen(al is het maar een uurtje). Wie weet wat zij allemaal doet en daarbij ben ik van mening dat je de duivel ook in huis kunt ''halen'' door met dit soort dingen bezig te zijn. En ik zou mijn kinderen niet in een ''besmette'' omgeving willen plaatsen.Carrie schreef:Urban Naked schreef:Maar je hoeft toch ook geen dikke vriendinnen met haar te worden?
Ik? Nee klopt. Maar als ik geen dikke vriendinnen met haar ben, zal ik waarschijnlijk dan ook niet snel mijn kinderen naar haar toe brengen om op ze te passen.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Monte schreef:Nou dat niet alleen, maar ook niet eens om te spelen(al is het maar een uurtje). Wie weet wat zij allemaal doet en daarbij ben ik van mening dat je de duivel ook in huis kunt ''halen'' door met dit soort dingen bezig te zijn. En ik zou mijn kinderen niet in een ''besmette'' omgeving willen plaatsen.Carrie schreef:Urban Naked schreef:Maar je hoeft toch ook geen dikke vriendinnen met haar te worden?
Ik snap wat je bedoelt.
Gast- Gast
Terkina schreef:Sorry, maar volgens mij mis ik de duivelsaanbiddingkant in dit verhaal? Waar blijkt dat uit? Omdat ze hoorntjes draagt? Sorry, maar dan aanbidden alle mensen dus met vampierentanden, vampieren?
Ik laat ze in hun waarde ja. Dat noem ik respecteren.
De 'vergelijking' die ik maakte, is geen vergelijking van gelijkstaande aard, maar meer om beeldend te maken dat ik sommige opvattingen niet begrijp, zoals het satanisme en Hitler-aanhangers. Ik had er ook hooligans kunnen neerschrijven.
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw vrouw mijn vrouw VIP
» Ik ben tante geworden!!
» Ik ben tante geworden!
» Ik ben tante geworden!
» verliefd geworden op een tbs'er
» Ik ben tante geworden!!
» Ik ben tante geworden!
» Ik ben tante geworden!
» verliefd geworden op een tbs'er