Vrouw is vampier geworden.
+13
Sweet Sylvana
Alex
Urban Naked
Bliss
_Lacey_
Muis
Mida4you
Kaboutertje
Ibbeltje
Esperanza
Lady Starstruck
Bazinga
Twellie
17 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Vrouw is vampier geworden.
In het kader van nieuwe topics openen; ik zag dit op vrouwen.nl
Wat vinden jullie daar van?
Wat zou je doen als je kind bij deze vrouw thuis wil spelen?
Ik vind het behoorlijk creepy en begrijp niet dat je zo ver kunt gaan in het 'anders' zijn.
http://www.vrouwen.nl/view/5698
Wat vinden jullie daar van?
Wat zou je doen als je kind bij deze vrouw thuis wil spelen?
Ik vind het behoorlijk creepy en begrijp niet dat je zo ver kunt gaan in het 'anders' zijn.
http://www.vrouwen.nl/view/5698
Gast- Gast
Re: Vrouw is vampier geworden.
Tja ach... er lopen meer van dit soort mensen op de wereldbol rond. Kan er niet van wakker liggen (en nee ik heb geen knoflook voor mijn raam hangen)
Gast- Gast
Drinkt ze ook bloed? Ik vraag me altijd af wat zulke mensen drijft.. Dat je je haar opeens kort wilt knippen is tot daar aan toe, maar jezelf transformeren tot een demon vind ik gewoon apart. Ik vind haar tekening op haar benen nog het naarst..
Gast- Gast
Ik vind die foto van dat ze in de keuken staat het engst. Net zo'n horror-figuur.
Gast- Gast
Youandi schreef:Ik vind die foto van dat ze in de keuken staat het engst. Net zo'n horror-figuur.
Jaa, iew! Wel een bijzonder klein keukentje trouwens, even heel wat anders.
Gast- Gast
Youandi schreef:Ik vind die foto van dat ze in de keuken staat het engst. Net zo'n horror-figuur.
Ja hahahaha die houding...net Smeagol.
Gast- Gast
Volgens mij moet zo iemand echt een psychische stoornis hebben, waarom zou je jezelf zou buiten de maatschappij willen zetten? Ik vind die foto eng waar ze haar kind duwt terwijl het op de schommel zit: zo'n normaal tafereel met zo'n creep erin.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Wow die had ff vaker Twilight moeten kijken..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Haha ik vind het wel wat hebben
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Hm iets te veel Buffy gekeken denk ik......
Ik vraag me echt af hoe iemand zo ver komt. Ik kan dit echt niet mooi vinden. Smaken verschillen natuurlijk, maar dit is wel een beetje disturbing.
Ik vraag me echt af hoe iemand zo ver komt. Ik kan dit echt niet mooi vinden. Smaken verschillen natuurlijk, maar dit is wel een beetje disturbing.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Oehf, wat een vertoning. het zal je moeder maar zijn Schaamte toch.
Als mijn kindje met 1 van haar kindjes wil spelen doen ze dat maar hier thuis. Straks krijgt mijn kind nachtmerries
Als mijn kindje met 1 van haar kindjes wil spelen doen ze dat maar hier thuis. Straks krijgt mijn kind nachtmerries
Gast- Gast
He nee ik vind het ook afschuwelijk. Dat je tattoo's hebt en zo helemaal prima, maar die bulten onder haar huid en tattoo's in haar gezicht en ja gewoon zo heel het plaatje vind ik echt erg lelijk.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken...
Natuurlijk is het schrikken als je haar voor het eerst ziet, maar misschien heeft die vrouw wel een heel aardig karakter? Omdat ze er anders uitziet wil dat niet zeggen dat ze dan een slecht persoon is.
VeryCherry van dit forum ziet er ook behoorlijk anders uit maar heeft toch een heel lief karakter. Zouden jullie je kinderen ook niet met haar zoontje laten spelen?
Natuurlijk is het schrikken als je haar voor het eerst ziet, maar misschien heeft die vrouw wel een heel aardig karakter? Omdat ze er anders uitziet wil dat niet zeggen dat ze dan een slecht persoon is.
VeryCherry van dit forum ziet er ook behoorlijk anders uit maar heeft toch een heel lief karakter. Zouden jullie je kinderen ook niet met haar zoontje laten spelen?
Gast- Gast
Creepy! En dan heb ik in principe niks tegen alternatieve mensen hoor maar vind dit wel ver gaan...
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Vreselijk zeg ( btw wat een leuke website die vrouwen.nl )
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Zelda schreef:
Die ziet er voor mij nog gewoon normaal uit hoor, dat vind ik even niet met elkaar te vergelijken.
Ik vind VeryCherry een mooie meid.
Die andere vrouw is echt te ver doorgeslagen. Sommige dingen kun je laten doen en dat kan ik af en toe nog best mooi vinden maar zoals deze vrouw het gedaan heeft vind ik het gewoon verminking van haar lichaam.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken...
Ik vind VC er niet angstaanjagend of bijzonder anders uit zien. En dat vind ik bij deze vrouw wel.
Gast- Gast
Iewwww, nee daar mag mijn kind niet gaan spelen. Wie weet wat ze nog meer heeft uitgehaald om vampier te zijn buiten haar uiterlijk om. Slaapt ze ook nog in doodskisten ofzo.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Was ook het eerste wat ik dacht: lijkt wel een Hobbit.Charlie schreef:Youandi schreef:Ik vind die foto van dat ze in de keuken staat het engst. Net zo'n horror-figuur.
Ja hahahaha die houding...net Smeagol.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Iehhh! Ik zag dit topic gisteravond al, maar durfde niet te kijken zo vlak voor het slapen gaan Heb nu dus maar ff gekeken en jezus, vind dit toch niet normaal hoor, gaat echt te ver!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Toch moeilijk op het objectief te bekijken In eerste instantie zeg ik nee, das eng. Maar misschien is deze mevrouw harstikke lief voor kids bovendien ziet een kind z'n vrouw vaak anders dan volwassenen. Om een echt goed beeld te krijgen zal ik haar toch echt ff moeten spreken.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken...
Natuurlijk is het schrikken als je haar voor het eerst ziet, maar misschien heeft die vrouw wel een heel aardig karakter? Omdat ze er anders uitziet wil dat niet zeggen dat ze dan een slecht persoon is. Mensen met tattoo's zijn associaal hoevaak heb ik dat wel niet gehoord, mensen beoordelen vaak op uiterlijk maar niet wat eronder zit.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw vrouw mijn vrouw VIP
» Ik ben tante geworden!!
» Ik ben tante geworden!
» Ik ben tante geworden!
» verliefd geworden op een tbs'er
» Ik ben tante geworden!!
» Ik ben tante geworden!
» Ik ben tante geworden!
» verliefd geworden op een tbs'er