Vrouw is vampier geworden.
+13
Sweet Sylvana
Alex
Urban Naked
Bliss
_Lacey_
Muis
Mida4you
Kaboutertje
Ibbeltje
Esperanza
Lady Starstruck
Bazinga
Twellie
17 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Vrouw is vampier geworden.
Ik vind er weinig schokkends aan eigenlijk. Vrijheid blijheid.
Gast- Gast
Op basis van foto's zou ik uberhaupt niet bepalen of m'n kind ergens mag spelen. Dus dat zou eerst kennismaken worden en als dit een aardig mens is, wat bijzonder goed mogelijk is, dan zou ik er geen probleem mee hebben.
Ik zou d'r wel aanraden d'r bh-maat even opnieuw op te laten meten want die laatste foto kan echt niet hoor.
Ik zou d'r wel aanraden d'r bh-maat even opnieuw op te laten meten want die laatste foto kan echt niet hoor.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Ik vind VC en deze vrouw niet te vergelijken. Deze mevrouw ziet er uit als een monster, VC ziet er bijzonder kleurrijk en mooi (vind ik dan) uit.
Haar karakter beoordeel ik ook niet op basis van foto's. Ze is slim, zo lees ik uit het verhaaltje en ze heeft kinderen, dus er is vast veel normaals aan deze vrouw. Ik vind alleen haar uiterlijk lichtelijk afstotelijk en begrijp niet hoe je er zo vrijwillig uit wilt zien.
Haar karakter beoordeel ik ook niet op basis van foto's. Ze is slim, zo lees ik uit het verhaaltje en ze heeft kinderen, dus er is vast veel normaals aan deze vrouw. Ik vind alleen haar uiterlijk lichtelijk afstotelijk en begrijp niet hoe je er zo vrijwillig uit wilt zien.
Gast- Gast
Ik vind het niet mooi, maar het is niet zo dat ik het eng vind om te zien, zo op foto's. Ik weet niet hoe ik zou reageren als ik zo iemand in de stad zou zien lopen bijvoorbeeld. Ik vind het wel een beetje apart om op basis van haar uiterlijk te zeggen dat mensen hun kinderen daar niet zouden laten spelen. Kinderen zouden er misschien van kunnen schrikken, dat wel, maar er wordt door sommigen gedaan alsof het een monster is, terwijl niemand weet hoe deze vrouw haar karakter is. Ik vind haar op de 3e en laatste foto zelfs een lieve blik in haar ogen hebben.
Gast- Gast
Mijn kinderen zouden echt niet mogen spelen bij iemand die er zo uitziet. Als iemand zover doorslaat in het wijzigen van haar uiterlijk en zichzelf zo buiten de maatschappij zet, ga ik me afvragen waar er nog meer een steekje los zit.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ze heeft trouwens wel een leuke ketting en leuke corsetten aan. Helemaal mijn smaak, zou weleens in haar kleding kast willen kijken!
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Zelda schreef:Natuurlijk is het schrikken als je haar voor het eerst ziet, maar misschien heeft die vrouw wel een heel aardig karakter? Omdat ze er anders uitziet wil dat niet zeggen dat ze dan een slecht persoon is.
VeryCherry van dit forum ziet er ook behoorlijk anders uit maar heeft toch een heel lief karakter. Zouden jullie je kinderen ook niet met haar zoontje laten spelen?
Ik vind dat er wel een wezenlijk verschil is tussen VC en deze vrouw. Deze vrouw is behoorlijk doorgeslagen in het 'anders' zijn en ik zou puur op basis van haar uiterlijk niet bij haar in de buurt komen. Mijn kind zou ik evenmin toestaan bij haar kinderen thuis te gaan spelen.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Urban Naked schreef:Op basis van foto's zou ik uberhaupt niet bepalen of m'n kind ergens mag spelen. Dus dat zou eerst kennismaken worden en als dit een aardig mens is, wat bijzonder goed mogelijk is, dan zou ik er geen probleem mee hebben.
Dus als deze persoon die ervoor heeft gekozen eruit te zien als de bruid van satan na een gesprek aardig overkomt, mag je kind erheen?
Twellie- Ratel
Tuinstoel schreef:Mijn kinderen zouden echt niet mogen spelen bij iemand die er zo uitziet. Als iemand zover doorslaat in het wijzigen van haar uiterlijk en zichzelf zo buiten de maatschappij zet, ga ik me afvragen waar er nog meer een steekje los zit.
Natuurlijk! Kan het nog korter door de bocht.
Gast- Gast
Cimic schreef:Tuinstoel schreef:Mijn kinderen zouden echt niet mogen spelen bij iemand die er zo uitziet. Als iemand zover doorslaat in het wijzigen van haar uiterlijk en zichzelf zo buiten de maatschappij zet, ga ik me afvragen waar er nog meer een steekje los zit.
Is niet kort door de bocht hoor, volgens mij is dat precies wat er staat of ik moet het verkeerd begrijpen en daarom vraag ik het ook. Het is ook niet kort door de bocht dat deze vrouw eruit ziet als de bride of..., want: tattoos van demonen, implantaten van duivelshoorns enzovoorts.
Twellie- Ratel
Tuinstoel schreef:Cimic schreef:Tuinstoel schreef:Mijn kinderen zouden echt niet mogen spelen bij iemand die er zo uitziet. Als iemand zover doorslaat in het wijzigen van haar uiterlijk en zichzelf zo buiten de maatschappij zet, ga ik me afvragen waar er nog meer een steekje los zit.
Is niet kort door de bocht hoor, volgens mij is dat precies wat er staat of ik moet het verkeerd begrijpen en daarom vraag ik het ook. Het is ook niet kort door de bocht dat deze vrouw eruit ziet als de bride of..., want: tattoos van demonen, implantaten van duivelshoorns enzovoorts.
Probeer eens objectief te kijken? Iemand met een extreem uiterlijk is niet gelijk de bruid van? Ze heeft een aparte kijk van een uiterlijk maar dat maakt haar niet gelijk een duivelsaanbidder of whatever?
Bedoel andersom kunnen mensen met een doodgewoon uiterlijk ook een steekje los hebben. Kijk maar naar Marc Detroux.
Gast- Gast
Als mijn kind (ik heb nog geen kinderen) bevriend is met haar dochter mag mijn kind daar spelen. Het kind kan er ook niks aan doen dat haar moeder er zo uit ziet.
Sweet Sylvana- Fluisteraar
- Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11
EensTuinstoel schreef:Mijn kinderen zouden echt niet mogen spelen bij iemand die er zo uitziet. Als iemand zover doorslaat in het wijzigen van haar uiterlijk en zichzelf zo buiten de maatschappij zet, ga ik me afvragen waar er nog meer een steekje los zit.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Cimic schreef:Tuinstoel schreef:Cimic schreef:Tuinstoel schreef:Mijn kinderen zouden echt niet mogen spelen bij iemand die er zo uitziet. Als iemand zover doorslaat in het wijzigen van haar uiterlijk en zichzelf zo buiten de maatschappij zet, ga ik me afvragen waar er nog meer een steekje los zit.
Probeer eens objectief te kijken? Iemand met een extreem uiterlijk is niet gelijk de bruid van? Ze heeft een aparte kijk van een uiterlijk maar dat maakt haar niet gelijk een duivelsaanbidder of whatever?
Bedoel andersom kunnen mensen met een doodgewoon uiterlijk ook een steekje los hebben. Kijk maar naar Marc Detroux.
Andersom staat natuurlijk buiten kijf en ik zal nooit iemand op zijn uiterlijk beoordelen die daar zelf niets aan kan doen, zoals iemand met brandwonden of een grote wijnvlek of iets dergelijks.
Maar we hebben het hier over iemand die ervoor gekozen heeft demonen en symbolen voor het kwaad op haar lichaam te laten vereeuwigen. En dan niet eentje, maar nee, haar hele lichaam is een grote verwijzing naar satan. De gemiddelde persoon die een tattoo laat zetten, zal dat doen van iets waar hij / zij achter staat. En als iemand zo overmatig bezig is met het kwaad, zal ik daar mijn dierbaarste 'bezit' voor geen goud aan toevertrouwen.
Twellie- Ratel
Satan tattoo's? Ow dan heb ik niet goed gekeken
Sweet Sylvana schreef:Als mijn kind (ik heb nog geen kinderen) bevriend is met haar dochter mag mijn kind daar spelen. Het kind kan er ook niks aan doen dat haar moeder er zo uit ziet.
Ze kunnen er niets aan doen, maar die moeder is op dat moment wel verantwoordelijk voor jouw peuter / kleuter / kind.
Twellie- Ratel
Zo denk ik er ook over, waarom zou iemand anders alle santanskenmerken op haar lichaam willen. Dat vind ik duivels en daar zou ik mijn kind inderdaad niet aan toe vertrouwen. Wie weet doet ze ook geen aan geestenoproepen e.d. nee echt vreselijk en mijn kind zou daar niet in de buurt komen.Tuinstoel schreef:Cimic schreef:Tuinstoel schreef:Cimic schreef:Tuinstoel schreef:Mijn kinderen zouden echt niet mogen spelen bij iemand die er zo uitziet. Als iemand zover doorslaat in het wijzigen van haar uiterlijk en zichzelf zo buiten de maatschappij zet, ga ik me afvragen waar er nog meer een steekje los zit.
Andersom staat natuurlijk buiten kijf en ik zal nooit iemand op zijn uiterlijk beoordelen die daar zelf niets aan kan doen, zoals iemand met brandwonden of een grote wijnvlek of iets dergelijks.
Maar we hebben het hier over iemand die ervoor gekozen heeft demonen en symbolen voor het kwaad op haar lichaam te laten vereeuwigen. En dan niet eentje, maar nee, haar hele lichaam is een grote verwijzing naar satan. De gemiddelde persoon die een tattoo laat zetten, zal dat doen van iets waar hij / zij achter staat. En als iemand zo overmatig bezig is met het kwaad, zal ik daar mijn dierbaarste 'bezit' voor geen goud aan toevertrouwen.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Ik dacht dat het er om ging dat ze onder de tattoo's zat ik heb niet gekeken naar de afbeeldingen.
Monte schreef:Zo denk ik er ook over, waarom zou iemand anders alle santanskenmerken op haar lichaam willen. Dat vind ik duivels en daar zou ik mijn kind inderdaad niet aan toe vertrouwen. Wie weet doet ze ook geen aan geestenoproepen e.d. nee echt vreselijk en mijn kind zou daar niet in de buurt komen.Tuinstoel schreef:Cimic schreef:Tuinstoel schreef:Cimic schreef:Tuinstoel schreef:Mijn kinderen zouden echt niet mogen spelen bij iemand die er zo uitziet. Als iemand zover doorslaat in het wijzigen van haar uiterlijk en zichzelf zo buiten de maatschappij zet, ga ik me afvragen waar er nog meer een steekje los zit.
Andersom staat natuurlijk buiten kijf en ik zal nooit iemand op zijn uiterlijk beoordelen die daar zelf niets aan kan doen, zoals iemand met brandwonden of een grote wijnvlek of iets dergelijks. Waarom dan wel op iemand die er apart uitziet? Omdat het niet in jouw straatje past want daar komt het wel op neer?
Gast- Gast
Ik weet nog goed dat ik als kind bang was voor demon-achtige figuren (op tv).
Als ik deze vrouw op jonge leeftijd tegen zou komen in real, zou ik waarschijnlijk nachtmerries hebben tot het einde van mijn leven.
En nogmaals, misschien is haar karakter heel normaal, maar dit zelfgekozen aparte en angstaanjagende uiterlijk maakt het voor mij een no-go. Ik denk dat mevrouw nogal ver in een fantasiewereld op gaat.
Als ik deze vrouw op jonge leeftijd tegen zou komen in real, zou ik waarschijnlijk nachtmerries hebben tot het einde van mijn leven.
En nogmaals, misschien is haar karakter heel normaal, maar dit zelfgekozen aparte en angstaanjagende uiterlijk maakt het voor mij een no-go. Ik denk dat mevrouw nogal ver in een fantasiewereld op gaat.
Gast- Gast
Maar als iemand doorslaat in een fanatasiewereld is dat dan gelijk slecht? Misschien is ze vreemd maar als ik naar de schommelfoto kijk zie ik wel iets liefs. Het is niet zo dat ze haar kinderen als ontbijt eet.
Gast- Gast
Ik zei dat ik meer nodig heb dan foto's, namelijk een kennismaking, om er achter te komen hoe iemand werkelijk is. 1 gesprek lijkt me wat weinig.Tuinstoel schreef:Urban Naked schreef:Op basis van foto's zou ik uberhaupt niet bepalen of m'n kind ergens mag spelen. Dus dat zou eerst kennismaken worden en als dit een aardig mens is, wat bijzonder goed mogelijk is, dan zou ik er geen probleem mee hebben.
Dus als deze persoon die ervoor heeft gekozen eruit te zien als de bruid van satan na een gesprek aardig overkomt, mag je kind erheen?
Maar van mij mag die vrouw inderdaad helemaal zelf weten of ze er als de vrouw van satan uit wil zien. Als ze maar op een veilige en leuke manier met mijn kind omgaat en mijn kind zich daar veilig en prettig voelt. Dat lijkt me een hele normale voorwaarde als je kind ergens gaat spelen.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Cimic schreef:Maar als iemand doorslaat in een fanatasiewereld is dat dan gelijk slecht? Misschien is ze vreemd maar als ik naar de schommelfoto kijk zie ik wel iets liefs. Het is niet zo dat ze haar kinderen als ontbijt eet.
Dát weet je ook niet zeker. Misschien tapt ze wel bloed af van haar kinderen en dient ze zichzelf elke avond een infuus toe
Je hebt ook wel gelijk. Het is een aanname.
Maar, ik blijf van mening dat ik het wat engig vind en wanneer je met kinderen omgaat moet je met 100% vol verstand er bij zijn en niet opgaan in fantasieën en sprookjes. Ik respecteer iedereen, maar zou zelf de boot afhouden bij deze vrouw.
Gast- Gast
Wat een harde oordelen omdat iemand er toevallig anders uit ziet dan de standaard burger.
Ik vind het een beetje onzinnig om dan te gaan roepen dat je kinderen daar niet mogen spelen. Het is maar uiterlijk. Dat zegt toch niets over andere capaciteiten.
Ik vind het een beetje onzinnig om dan te gaan roepen dat je kinderen daar niet mogen spelen. Het is maar uiterlijk. Dat zegt toch niets over andere capaciteiten.
Gast- Gast
Ik vind mensen met duivels op hun lichaam niet zo fijn. Dat kan toch?
Net zoals dat ik mensen mijdt die rondlopen met een hakenkruis op kleding of lichaam.
Net zoals dat ik mensen mijdt die rondlopen met een hakenkruis op kleding of lichaam.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw vrouw mijn vrouw VIP
» Ik ben tante geworden!!
» Ik ben tante geworden!
» Ik ben tante geworden!
» verliefd geworden op een tbs'er
» Ik ben tante geworden!!
» Ik ben tante geworden!
» Ik ben tante geworden!
» verliefd geworden op een tbs'er