Iemand nog wat te zeuren?
+15
Burn
Bazinga
ijsjemeisje
Dora
SnowWhite
Lady4
patjuhhh
Ibbeltje
Pompoen
Blond
Minx
Jasmine
Lejow
Angela_1986
Mida4you
19 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Iemand nog wat te zeuren?
Joan schreef:Ik wil straks een film gaan kijken! Hebben jullie nog tips, die ik écht moet zien? Kom maar op!
The Help (als je een film wilt gaan downloaden).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Fairytale schreef:Angela_1986 schreef:Lorna mercedez schreef:Jaaa!
Ik wil stoppen met mijn studie en toch weer niet want dan wil ik de 1-jarige studie doen en die is zo duuur. En ik moet nog een spermadonor voor mn paard zoeken en er zijn meer mooie hengsten dan mannen
Werkt dat bij hengsten hetzelfde als bij stieren; boekje vol en uitzoeken maar? Zo'n boek zouden ze ook met mannen moeten maken!
In dat geval laat maar ik wil de hele man erbij niet alleen hun kwakje
Haha ja dat bedoel ik ook; kwakje incl. man!
Is toch ideaal dat je meteen kunt zien wat voor vlees je in de kuip hebt? Foto, naam, achtergrond, lengte, gewicht, kwaliteiten, minpunten enzovoorts.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
_Chance schreef:Joan schreef:Ik wil straks een film gaan kijken! Hebben jullie nog tips, die ik écht moet zien? Kom maar op!
The Help (als je een film wilt gaan downloaden).
Dankje voor de tip! Trailer gezien, ik haal 'm nu binnen!
Gast- Gast
en dan wel kwaliteiten en minpunten op basis van verleden. Dus dat mogen ze niet zelf aangeven;-)Angela_1986 schreef:Fairytale schreef:Angela_1986 schreef:Lorna mercedez schreef:Jaaa!
Is toch ideaal dat je meteen kunt zien wat voor vlees je in de kuip hebt? Foto, naam, achtergrond, lengte, gewicht, kwaliteiten, minpunten enzovoorts.
Gast- Gast
Juist! Het wel objectief zijnLorna mercedez schreef:en dan wel kwaliteiten en minpunten op basis van verleden. Dus dat mogen ze niet zelf aangeven;-)Angela_1986 schreef:Fairytale schreef:Angela_1986 schreef:Lorna mercedez schreef:Jaaa!
Angela_1986 schreef:Ik wil al de hele dag tegen iemand aan zeuren maar ik vind dat ik niet moet zeuren en wil niemand 'tot last' zijn dus heb ik 't maar niet gedaan maar ik wil 't wel kwijt dus dan hier maar ff zeuren...
Ik ben m'n lijf zoooo beu, steeds maar pijn en ik word er zo verschrikkelijk moe van! En d'r zit iemand in m'n hoofd die er eigenlijk gewoon uit moet maar dat lukt me niet...
En dan is 't dadelijk ook tijd voor 'n wijntje!
Ik doe mee met het wijntje (of nee denk dat ik port neem). Ik word echt gek van mezelf. En als ik nog even verder mag klagen... 1 mei...dan heb ik pas de intake voor (psychische) hulp...ik weet uit ervaring dat een intake nog niet echt hulp is en het tweede gesprek is 15 mei... En ik ben zo bang dat dit het ook weer niet is. Ik ben al zo vaak doorverwezen naar weer een andere instantie. Nu ga ik naar de psychiatrische afdeling van het ziekenhuis... Ik ben heel erg benieuwd!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Voel mij even kut doordat de jurk tegenviel en ik nou niks leuks kan vinden
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Onze gasmeter is op hol geslagen! Volgens dat ding hebben we 700 m3 gas verbruikt in 5 weken... Yeah right! Dus maandag maar even bellen!
Gast- Gast
Ik heb hoofdpijn, ik heb pijnlijke vermoeide ogen en ik ben de hele avond alleen thuis
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Ik voel me een beetje rot. Ik heb net gehoord dat een goede vriendin een aantal dagen geleden een zelfmoordpoging heeft gedaan. Ik had het vermoeden al, maar ze wilde er nog niet over praten. Hopelijk zien we haar morgenavond en kunnen we haar tot steun zijn. Ze houdt het contact nu nog wat af.
Verder gaat het met een andere vriendin ook niet goed, ze zal waarschijnlijk ook in therapie en aan de medicatie moeten. Dan nog het feit dat de ex van mijn vriend zó aan het zieken is.
Al met al is het een beetje veel allemaal en voel ik me niet helemaal top nu.
Niet quoten aub.
Verder gaat het met een andere vriendin ook niet goed, ze zal waarschijnlijk ook in therapie en aan de medicatie moeten. Dan nog het feit dat de ex van mijn vriend zó aan het zieken is.
Al met al is het een beetje veel allemaal en voel ik me niet helemaal top nu.
Niet quoten aub.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4, jeetje, wat erg om te horen Ik hoop dat jullie haar snel zien en er voor haar kunnen zijn.
Gast- Gast
Ik voel me ook heel erg kut. Mijn vriend heeft vandaag de auto in moeten leveren en is vandaag officieel werkloos. Het was best wel een zware dag. Ik heb ook nog eens gehoord dat ik niet meer kan gaan werken het zit gewoon echt niet mee en ik vind dat het wel eens afgelopen mag zijn met de tegenslagen.
Niet quoten aub..
Niet quoten aub..
Gast- Gast
Jemig Lady. Wat nare berichten! Ik hoop dat het snel beter gaat met je vriendin maar dat ook jouw/jullie situatie verbeterd! Kan de pret echt drukken, zulke dingen.
Gast- Gast
Zelda, jij mag ook niet meer werken? O nee... en nu dan? Dan hebben jullie beide geen werk meer dus?
Gast- Gast
Nah, Zelda. Wat stom al die dingen.. Heeft je vriend helemaal geen uitzicht op iets anders? Waarom kan jij niet werken?
Als ik wat weg moet halen, moet je het zeggen hoor! En als je met iemand wilt praten, mag je me altijd aanspreken op facebook!
Als ik wat weg moet halen, moet je het zeggen hoor! En als je met iemand wilt praten, mag je me altijd aanspreken op facebook!
Gast- Gast
Zelda, wat k*t! En nu?
Lady, dat is schrikken. Dat zal een machteloos gevoel voor je zijn... En wat vervelend dat de ex van je vriend zo irritant is!
Lady, dat is schrikken. Dat zal een machteloos gevoel voor je zijn... En wat vervelend dat de ex van je vriend zo irritant is!
Gast- Gast
Dat is kloten, Zelda!
Lady, wat een nieuws om te horen. Verschrikkelijk!
Ik heb, voor de verandering, eens helemaal niets te klagen. Of misschien toch wel iets? Ik verveel me.
Lady, wat een nieuws om te horen. Verschrikkelijk!
Ik heb, voor de verandering, eens helemaal niets te klagen. Of misschien toch wel iets? Ik verveel me.
Gast- Gast
Aaah nee Zelda Wat kut zeg Weet je ook waarom je niet meer mag werken?
Ja, ik!
Er is een pakketje geleverd bij één van mijn 50 buren. Nu is het leuke dat de postbezorger geen briefje bij mij in de bus heeft gegooid waar hij het afgeleverd heeft. Plus, voor het pakketje mocht alleen getekend worden door mij en toch flikt hij het om het bij de buren af te leveren.
Heb al een klacht ingediend bij het bedrijf, maar zij kunnen niet na gaan waar het is afgeleverd (aangezien de postbezorger heeft genoteerd dat het bij mij is afgeleverd, wat niet mogelijk is want er was niemand thuis).
Hier baal ik echt gigantisch van. Nu maar hopen dat degene dus met het pakketje naar mij komt..
Er is een pakketje geleverd bij één van mijn 50 buren. Nu is het leuke dat de postbezorger geen briefje bij mij in de bus heeft gegooid waar hij het afgeleverd heeft. Plus, voor het pakketje mocht alleen getekend worden door mij en toch flikt hij het om het bij de buren af te leveren.
Heb al een klacht ingediend bij het bedrijf, maar zij kunnen niet na gaan waar het is afgeleverd (aangezien de postbezorger heeft genoteerd dat het bij mij is afgeleverd, wat niet mogelijk is want er was niemand thuis).
Hier baal ik echt gigantisch van. Nu maar hopen dat degene dus met het pakketje naar mij komt..
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
тыквашка schreef:Angela_1986 schreef:Ik wil al de hele dag tegen iemand aan zeuren maar ik vind dat ik niet moet zeuren en wil niemand 'tot last' zijn dus heb ik 't maar niet gedaan maar ik wil 't wel kwijt dus dan hier maar ff zeuren...
Ik ben m'n lijf zoooo beu, steeds maar pijn en ik word er zo verschrikkelijk moe van! En d'r zit iemand in m'n hoofd die er eigenlijk gewoon uit moet maar dat lukt me niet...
En dan is 't dadelijk ook tijd voor 'n wijntje!
Ik doe mee met het wijntje (of nee denk dat ik port neem). Ik word echt gek van mezelf. En als ik nog even verder mag klagen... 1 mei...dan heb ik pas de intake voor (psychische) hulp...ik weet uit ervaring dat een intake nog niet echt hulp is en het tweede gesprek is 15 mei... En ik ben zo bang dat dit het ook weer niet is. Ik ben al zo vaak doorverwezen naar weer een andere instantie. Nu ga ik naar de psychiatrische afdeling van het ziekenhuis... Ik ben heel erg benieuwd!
Proost! Al zit ik nog niet aan de wijn...
Wat ontzettend vervelend dat je 1 mei pas terecht kunt en eigenlijk 15 mei pas écht! Ik hoop voor je dat dit voor jou de juiste hulp is!
Hangt de psychische hulp die je nodig hebt samen met je lichamelijke klachten? Als ik vragen mag...
Ik sta op de wachtlijst voor revalidatie, de wachttijd is 'enkele' maanden. Toen ik vroeg of dat 2, 6 of meer maanden is, zei ze '2 maanden zeker niet, met 6 maanden heb je geluk!'
de zorg in Nederland!
Nu ga ik mezelf ook inschrijven bij een andere plek maar ik moet nog een begeleidend briefje schrijven en dat houdt me nog tegen, het is weer zo'n stapje die 't 'echt' maakt zeg maar.
Beterschap PB!
Doedel schreef:Onze gasmeter is op hol geslagen! Volgens dat ding hebben we 700 m3 gas verbruikt in 5 weken... Yeah right! Dus maandag maar even bellen!
Hopelijk geen gaslek! Ik zou nu even bellen, en de situatie voorleggen.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» ff zeuren, sorry frustratie
» Ben ik nu aan t zeuren?
» Ben ik aan het zeuren?
» FF zeuren!
» Even zeuren....
» Ben ik nu aan t zeuren?