Ben ik nu aan t zeuren?
+7
luisa
Feline
Sjors
kwak
SleepingBeauty
girli
mzcharlotte
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ben ik nu aan t zeuren?
Ik zit ziek thuis. Mijn vriend werkt in shifts. Hij was vandaag al om 15.00 uur klaar met werken. Hij smste dat ie om 18.30 uur thuis zou zijn met boodschappen. Toen belde hij om 18.25 uur dat ie pas over 45 min thuis zou zijn. Zonder reden hij zit al sinds 15.00 uur bier te drinken met vrienden.
Ik vind dat ZO irritant. Je kan toch wel wat eerder bellen? Ik heb honger en zit met mn snotneus in mn pyjama broek op de bank. Heb dus ook geen zin om zelf boodschappen te doen.
Komt dit nou omdat ik ziek ben of is dit gewoon irritant?
Ik vind dat ZO irritant. Je kan toch wel wat eerder bellen? Ik heb honger en zit met mn snotneus in mn pyjama broek op de bank. Heb dus ook geen zin om zelf boodschappen te doen.
Komt dit nou omdat ik ziek ben of is dit gewoon irritant?
Gast- Gast
Re: Ben ik nu aan t zeuren?
Het is irritant, maar je ergert je er meer aan omdat je ziek bent.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
zegmaar_ schreef:Het is irritant, maar je ergert je er meer aan omdat je ziek bent.
Haha, dat denk ik ook
Gast- Gast
haha ja waarschijnlijk. Oh zucht en snotter!zegmaar_ schreef:Het is irritant, maar je ergert je er meer aan omdat je ziek bent.
Gast- Gast
Keuken doorzoeken op zoek naar iets te eten dus
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ja dat is ook irritant...
Op zich is het ook wel fijn als die dat iets eerder laat weten, en helemaal als je ziek bent..ff vragen hoe het gaat enz.
Op zich is het ook wel fijn als die dat iets eerder laat weten, en helemaal als je ziek bent..ff vragen hoe het gaat enz.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
haha, ik zou ook zo reageren maar dat komt dan dat ik ziek ben en ik vind dat ik dan zielig ben en dat ik aandacht moet krijgen van mijn man
beterschap!
beterschap!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Oh ik kan daar ook slecht tegen hoor! Helemaal als je zelf ook slecht in orde bent!
Ik vind dat hij eigenlijk ook wel een beetje rekening met je kan houden.
Ik vind dat hij eigenlijk ook wel een beetje rekening met je kan houden.
Sjors- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10
Waarom drink je op een normale doordeweekse dag bier om 15.00 uur? Daar zou ik me dan past echt zorgen over maken.
Gast- Gast
Francaise_ schreef:Waarom drink je op een normale doordeweekse dag bier om 15.00 uur? Daar zou ik me dan past echt zorgen over maken.
Ik zat al om 14.30 aan 't bier.. ik ga maar es in therapie denk ik..
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Feline schreef:Francaise_ schreef:Waarom drink je op een normale doordeweekse dag bier om 15.00 uur? Daar zou ik me dan past echt zorgen over maken.
Ik zat al om 14.30 aan 't bier.. ik ga maar es in therapie denk ik..
Idd, dat soort dingen mag alleen in het weekend. Jammer voor de mensen die werken in het weekend, ha!
Gast- Gast
Francaise_ schreef:Waarom drink je op een normale doordeweekse dag bier om 15.00 uur? Daar zou ik me dan past echt zorgen over maken.
Dat is een beetje overdreven, niet?
Als dat elke dag zo is, vind ik het wat anders...
Maar wie zegt dat dat het geval is en dat het niet gewoon eenmalig was?
Gast- Gast
? Als het elke dag zo is, ja dan zou ik me ook zorgen maken. Maar anders moet dat toch best eens kunnen op je vrije middag?.
TO ik vind niet dat je zeurt. Eigenlijk zou ik hier ook pissig om worden hoor. Zeg dan niet dat je zo en zo laat met boodschappen thuiskomt, jij rekent er toch op.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Oh ik zou dat ook echt niet leuk vinden hoor! En als ik ziek ben al helemaal niet.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind het gewoon een heel vroeg tijdstip. Zal wel komen omdat ik nooit een echte student ben geweest ofzo en doordeweeks werk.Hazeltje schreef:Francaise_ schreef:Waarom drink je op een normale doordeweekse dag bier om 15.00 uur? Daar zou ik me dan past echt zorgen over maken.
Gast- Gast
Ik zat laatst om 13 uur aan het bier op een doordeweekse dag
May- Ratel
Ik ben heel trots op je!May schreef:Ik zat laatst om 13 uur aan het bier op een doordeweekse dag
Gast- Gast
May schreef:Ik zat laatst om 13 uur aan het bier op een doordeweekse dag
Ik win, ik lag nog in bed om half 11 en dronk wijn . Maar de fles moest op want ik ging bijna terug naar NL en vond het anders zo zonde .
Gast- Gast
Francaise_ schreef:Ik vind het gewoon een heel vroeg tijdstip. Zal wel komen omdat ik nooit een echte student ben geweest ofzo en doordeweeks werk.Hazeltje schreef:Francaise_ schreef:Waarom drink je op een normale doordeweekse dag bier om 15.00 uur? Daar zou ik me dan past echt zorgen over maken.
Nee pop, jij compenseert het in het wknd! ;-)
Omn 15 uur aan je eerste biertje zitten vind ik niet shockerend, als ik me ondertussen bedenk dat het vast wel ergens op de wereld al 17 uur is geweest.
Gast- Gast
Maar eh, ik vind niet dat je zeurt. Ik zou hem ook vragen of hij zich dit niet eerder had kunnen bedenken en lekker iets bestellen en laten bezorgen.
Gast- Gast
Zusje schreef:May schreef:Ik zat laatst om 13 uur aan het bier op een doordeweekse dag
Ik win, ik lag nog in bed om half 11 en dronk wijn . Maar de fles moest op want ik ging bijna terug naar NL en vond het anders zo zonde .
Ja wijn weggooien is inderdaad heel zonde, dus begrijpelijk
May- Ratel
Ik zat gister om 14:30 aan de wijn. Is dat minder erg?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Nee hoor, je zeurt niet.... Ik zat ook al te miepen, ben ook wat halfjes enzo... En vriendlief zat gezellig bij buurtjes biertje te drinken. Gewoon logisch omdat je zelf nu niet de deur uit wilt en zelf ook een klein beetje aandacht nodig hebt. Beterschap...
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Nee ik vind ook niet dat je zeurt. Heel vervelend als je op eten zit te wachten. Hij had het beter even wat eerder aan kunnen geven. En inderdaad als je je niet lekker voelt vind je het alleen nog maar irritanter ;-)
Gast- Gast
Ik vind het feit dat je vriend aan het bier zit vanaf 15u wat anders dan dat hij beloofd om rond half 7 thuis te zijn met de boodschappen! Zou het ook niet leuk vinden als ik ziek ben en honger heb en hij ineens veel later thuiskomt dan beloofd.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand nog wat te zeuren?
» Ben ik aan het zeuren?
» Even zeuren
» FF zeuren!
» ff zeuren, sorry frustratie
» Ben ik aan het zeuren?
» Even zeuren