Iemand nog wat te zeuren?
+15
Burn
Bazinga
ijsjemeisje
Dora
SnowWhite
Lady4
patjuhhh
Ibbeltje
Pompoen
Blond
Minx
Jasmine
Lejow
Angela_1986
Mida4you
19 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Re: Iemand nog wat te zeuren?
Ik heb het koud, ik ben moe, mijn benen en voeten doen pijn, ik wil slapen, ik heb honger.
Genoeg?
Genoeg?
Gast- Gast
Haha.
Ja, antibiotica pillen zijn om te kotsen! Gatver, die vieze zooi komt m'n neus uit.
Ja, antibiotica pillen zijn om te kotsen! Gatver, die vieze zooi komt m'n neus uit.
Gast- Gast
Megara schreef:Doe eens gezellig
Ik ben hartstikke gezellig, heb er net een wijntje bij gepakt
Gast- Gast
Ik ben moe, want heb vannacht maar een paar uurtjes kunnen slapen. Positief hierbij is dat ik nu lekker weekend heb en er een pizza in de oven ligt.
Daarentegen moet ik morgen nog wel huis poetsen (bah!)
Daarentegen moet ik morgen nog wel huis poetsen (bah!)
Gast- Gast
Ohja, over medicijnen gesproken, ik moet nodig een afspraak maken bij de tandarts, sinds ik AD slik is mijn gebit er niet beter op geworden.. Ik moet, maar ik stel het steeds uit :S
Gast- Gast
Doedel schreef:Megara schreef:Doe eens gezellig
Ik ben hartstikke gezellig, heb er net een wijntje bij gepakt
Dat hoor ik graag!
Gast- Gast
Jaya schreef:Gaan Doedel! Krijg je spijt van als je het niet doet.
Ja ik weet het, ik maak deze keer ook maar een afspraak zonder kids, want ik hou er normaal al niet van, maar sinds ik medicijnen slik is het echt kut met peren geworden....
Gast- Gast
mijn gezeik voor vandaag: Ik ben ongesteld geworden. Vreselijk vind ik dat altijd
Gast- Gast
Ik heb zoooo geen zin meer om te werken en ik moet nog tot 9 uur :-(
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik wil al de hele dag tegen iemand aan zeuren maar ik vind dat ik niet moet zeuren en wil niemand 'tot last' zijn dus heb ik 't maar niet gedaan maar ik wil 't wel kwijt dus dan hier maar ff zeuren...