Iemand nog wat te zeuren?
+15
Burn
Bazinga
ijsjemeisje
Dora
SnowWhite
Lady4
patjuhhh
Ibbeltje
Pompoen
Blond
Minx
Jasmine
Lejow
Angela_1986
Mida4you
19 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Re: Iemand nog wat te zeuren?
Ik heb het koud, ik ben moe, mijn benen en voeten doen pijn, ik wil slapen, ik heb honger.
Genoeg?
Genoeg?
Gast- Gast
Haha.
Ja, antibiotica pillen zijn om te kotsen! Gatver, die vieze zooi komt m'n neus uit.
Ja, antibiotica pillen zijn om te kotsen! Gatver, die vieze zooi komt m'n neus uit.
Gast- Gast
Megara schreef:Doe eens gezellig
Ik ben hartstikke gezellig, heb er net een wijntje bij gepakt
Gast- Gast
Ik ben moe, want heb vannacht maar een paar uurtjes kunnen slapen. Positief hierbij is dat ik nu lekker weekend heb en er een pizza in de oven ligt.
Daarentegen moet ik morgen nog wel huis poetsen (bah!)
Daarentegen moet ik morgen nog wel huis poetsen (bah!)
Gast- Gast
Ohja, over medicijnen gesproken, ik moet nodig een afspraak maken bij de tandarts, sinds ik AD slik is mijn gebit er niet beter op geworden.. Ik moet, maar ik stel het steeds uit :S
Gast- Gast
Doedel schreef:Megara schreef:Doe eens gezellig
Ik ben hartstikke gezellig, heb er net een wijntje bij gepakt
Dat hoor ik graag!
Gast- Gast
Jaya schreef:Gaan Doedel! Krijg je spijt van als je het niet doet.
Ja ik weet het, ik maak deze keer ook maar een afspraak zonder kids, want ik hou er normaal al niet van, maar sinds ik medicijnen slik is het echt kut met peren geworden....
Gast- Gast
mijn gezeik voor vandaag: Ik ben ongesteld geworden. Vreselijk vind ik dat altijd
Gast- Gast
Ik heb zoooo geen zin meer om te werken en ik moet nog tot 9 uur :-(
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik wil al de hele dag tegen iemand aan zeuren maar ik vind dat ik niet moet zeuren en wil niemand 'tot last' zijn dus heb ik 't maar niet gedaan maar ik wil 't wel kwijt dus dan hier maar ff zeuren...
Ik ben m'n lijf zoooo beu, steeds maar pijn en ik word er zo verschrikkelijk moe van! En d'r zit iemand in m'n hoofd die er eigenlijk gewoon uit moet maar dat lukt me niet...
En dan is 't dadelijk ook tijd voor 'n wijntje!
Ik ben m'n lijf zoooo beu, steeds maar pijn en ik word er zo verschrikkelijk moe van! En d'r zit iemand in m'n hoofd die er eigenlijk gewoon uit moet maar dat lukt me niet...
En dan is 't dadelijk ook tijd voor 'n wijntje!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb te zeuren dat mijn vriend maandag weer moet werken nadat we 2 weken eindelijk met zijn 3tjes thuis geweest zijn.
Heb me voorgenomen om elke dag (mits het droog is), te gaan wandelen met B. om een kusje te halen op zijn werk hahaha, ook nog eens goed voor mij
Heb me voorgenomen om elke dag (mits het droog is), te gaan wandelen met B. om een kusje te halen op zijn werk hahaha, ook nog eens goed voor mij
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Dolcis_ schreef:mijn gezeik voor vandaag: Ik ben ongesteld geworden. Vreselijk vind ik dat altijd
Ruilen?
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik wil ook ongesteld worden. De vorige keer duurde het 80 dagen en inmiddels zit ik daar alweer bijna op
Gast- Gast
Jaaa!
Ik wil stoppen met mijn studie en toch weer niet want dan wil ik de 1-jarige studie doen en die is zo duuur. En ik moet nog een spermadonor voor mn paard zoeken en er zijn meer mooie hengsten dan mannen
Ik wil stoppen met mijn studie en toch weer niet want dan wil ik de 1-jarige studie doen en die is zo duuur. En ik moet nog een spermadonor voor mn paard zoeken en er zijn meer mooie hengsten dan mannen
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Jaaa!
Werkt dat bij hengsten hetzelfde als bij stieren; boekje vol en uitzoeken maar? Zo'n boek zouden ze ook met mannen moeten maken!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik wil wat doen! Sinds ik klaar ben met school zit ik de hele dag doelloos thuis. Ik wil weer naar school .
Gast- Gast
Ik heb honger vermoeide benen en ik heb honger. Was vandaag heel druk op stage en kon pas om 2 uur eten sindsdien zit mijn suikerspiegel in de achtbaan. Gelukkig heeft mijn stagebegeleider gister mijn rug getapet dus heb daar nu geen last van.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Haha, zo werkt het inderdaad met bloedlijnen enzo.Angela_1986 schreef:Lorna mercedez schreef:Jaaa!
Werkt dat bij hengsten hetzelfde als bij stieren; boekje vol en uitzoeken maar? Zo'n boek zouden ze ook met mannen moeten maken!
Inderdaad, lijkt me voor mannen ook ideaal.
Gast- Gast
Ik wil een vaste baan, ik haat werken via een uitzendbureau
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Angela_1986 schreef:Lorna mercedez schreef:Jaaa!
In dat geval laat maar ik wil de hele man erbij niet alleen hun kwakje
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik wil straks een film gaan kijken! Hebben jullie nog tips, die ik écht moet zien? Kom maar op!
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» ff zeuren, sorry frustratie
» Ben ik nu aan t zeuren?
» Ben ik aan het zeuren?
» FF zeuren!
» Even zeuren....
» Ben ik nu aan t zeuren?
» Ben ik aan het zeuren?
» FF zeuren!
» Even zeuren....